3 vuotta erosta

en_ole_robot

En olisi koskaan avioliittoni aikana uskonut miten helppoa elämä voi taas olla. Ensimmäiset 3 kk oli yhtä vuoristorataa vaikka itse olin vuosia erosta haaveillut. Oli vaan hankala tottua siihen että ei toinen ihminen ole vieressä jatkuvasti. Naimisissa ollessamme sain kuulla jatkuvaa nalkutusta ja puolitutuille ihmisille hän aina hymyili ja oli ihan eri ihminen. Paitsi sitten kotona haukkui muita ja läheistensä kanssa oli napit vastakkain. Eron jälkeen hän muuttui minuakin kohtaan ulkokultaiseksi. Uusi suhde exällä tuntuu olevan mutta tiedän että alkuhuuman jälkeen suhde muuttuu taas nalkuttamiseksi. Jotenkin itselle on jäänyt tuosta nalkuttamisesta sellainen pelko päälle että ei uskalla alkaa enää seurustelemaan. Muutaman kanssa on jotain pientä päässyt syntymään mutta pelko nalkutuksesta saa minut lopettamaan nämä viritykset.

Lapsetkin ovat nyt varmasti onnellisempia kun elävät välillä myös minun sääntöjeni mukaan. Vaikka en paljon lahjoja lapsilleni osta niin poikani totesi että täällä olevan aina joulu, varmaan se oli merkki leppoisuudesta mikä täällä vallitsee.

Luultavasti tulen elämään loppuelämän yksin mutta oikeesti on se parempaa kuin joutua jatkuvasti pelkäämään taas saavansa kuulla tehneensä väärin.

2

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykobitch

      Minunkin tytär totesi, että avioero on parasta mitä hänelle on tapahtunut. Hän pääsi myös exäni jatkuvasta nalkuttamisesta ja vihanpidosta. Hän totesi myös kun lähdimme yhdessä lomamatkalle, ettei tiennyt, että matkalle voi lähteä ilman riitaa.

      Joten onneksi olkoon sinulle ja lapsillesi

      • tunteet1234

        Hieno homma jos kykenet olemaan haukkumatta toista vanhempaa, lapset tekevät aivan itse mielipiteen vanhemmistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe