Hanhi-golf-juppi

Anti-golf

Golf-jupit ovat vastenmielisiä. Mutta kaikista vastenmielisintä pohjasakkaa taitavat olla hanhia tappavat golf-jupit.

21

2749

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talteenvaan

      Siis mihin helvettiin tää maailma on menossa kun tuollaisia mielenvikaisia ihmisiä löytyy? Talteen vaan ja niuvaan niin säästytään mahdollisesti tulevilta murhilta. Toivottavasti poliisi osaa edes sen verran, että löytää kyseiset ihmiset vastuuseen. Eikä nyt mitään tonni tai pari sakkoa tai ehdollista mikä ei ole edes mikään rangaistus.

      • Miten-Itse_olisit

        Olisiko mielestäsi lintu pitänyt jättää kitumaan.

        Vai miten olisit itse toiminut?

        Odotan vaihtoehtoista ja parempaa ratkaisuasi mielenkiinnolla.


      • Jänskättäää
        Miten-Itse_olisit kirjoitti:

        Olisiko mielestäsi lintu pitänyt jättää kitumaan.

        Vai miten olisit itse toiminut?

        Odotan vaihtoehtoista ja parempaa ratkaisuasi mielenkiinnolla.

        Mikä lie seuraava hätävalhe?


      • Miten-Itse_olisit
        Jänskättäää kirjoitti:

        Mikä lie seuraava hätävalhe?

        "Jänskättäää kommentoi:
        Mikä lie seuraava hätävalhe?

        "Et siis kykene argumentoimaan esillä olevia faktoja mitenkään?

        - - - - - -

        "Nopea kuolema hanhelle."

        Olen samaa mieltä. Oikeastaan eniten olen hämmästynyt siitä miten elämästä vierautuneita nykyajan kaupunki-ihmiset oikein ovatkaan; someen syntyneen älämölön perusteella.

        Kuten: "Mielisairas golfari mestasi rauhoitetun hanhen" Omat silmäni näkivät ainoastaan loukkaantuneen linnun kärsimyksien lopettamisen ja jos metsässä kohtaisin vastaavaa niin luultavasti toimisin samoin.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960396

        34 §
        Lopettaminen hätätapauksessa

        Hätätapauksessa, eläimen kärsimyksen pitkittymisen estämiseksi ja jos edellä 32 tai 33 §:ssä tarkoitettuja keinoja ei ole mahdollista käyttää tai jos eläintä ei saada kiinni, se voidaan lopettaa myös muulla kuin edellä säädetyllä tavalla, kuitenkin niin, ettei eläimelle aiheuteta tarpeetonta kärsimystä.

        Mielestäni videolla toimitaan aivan asianmukaisesti.


    • keimolassa

      TÄYSIN KUSIPÄISTÄ PORUKKAA...yhden kesän jouduin olemaan töissä golf kentän ravintolassa.
      ei ole sellaista rahaa että menisin ikinä uudestaa.

    • whatnext

      Lopetin jaliksen ja hokin lisäksi lajin katsomisen yhteneväisen idiotismin vuoksi.

      • Suomessaonhyväelää

        Ns. myyntimiehillä ja ostajilla on aikaa "tehdä kauppoja" golfkentällä keskellä päivää työajalla. Kaikki saatanan pikkupomot siellä pyörii. Sitten kun lyödään eläinten tappamisesta muutoinkin nauttiva mies parin kaljan jälkeen rundille, niin jälki on tuonlaista. Paskainen hätävalhe keksitään jälkikäteen porukalla. Koko firma boikottiin ja paskiainen myöntämään edes mokansa.


    • Jaskalla

      Tuo hanhi oli selvästi loukkaantunut jo aikaisemmin kun ei liikkunut mihinkään. Kitumaanko se olisi pitänyt jättää. Tuon nopeammin ja kivuttomammin ei lopetusta oikein voi tehdä.

      • Dkkdkkkk

        video on kuvattu naurun säestyksellä...
        En usko tuohon loukkaantumisjuttuin. Valhetta.
        Jo olisin ollut paikalla olisin näyttänyt golfarille mitä mieltä olen eläinrääkkääjistä.
        Missähän firmassa tämä vatipää on pikkupomona?


      • Paskantärkeitä

        Ei kai se nukkuessaan mihinkään liiku? Onhan sitä täytynyt keksiä jokin peitetarina kun asia tulikin julkiseksi.


      • Mettämies12

        Meinaatko oikeasti että villi hanhi nukkuu niin sikeästi ettei se huomaa mitään kun ihminen lähestyy sitä golfmailan kanssa :)


      • bjhgbvmghbvn

        Miksi mettämies on aina oikeassa?


      • Minävaanminä
        bjhgbvmghbvn kirjoitti:

        Miksi mettämies on aina oikeassa?

        Koska mettämies metsästää ison osan ravinnostaan itse. Hän tuntee luonnon ja eläimet paremmin kuin hienohelma kaupunkilainen joka ostaa kaiken lihan vakuumipakettiin siististi verettömänä pakattuna ja tuomitsee samalla eläinten tappamisen. Ei tervettä eläintä oikeasti millään golf mailalla pysty tappamaan kyllä terve hanhikin lähtee hyvissä ajoin karkuun eikä odota paikallaan kun joku hakee golfmailalla osumaa päähän.


      • maalais--tollo

        Miksi sä tiedät kaiken?


      • SinäItteSinä

        Miten sinusta on tullut noin älykäs? Tappamalla viattomia luontokappaleita?


      • AnaaliRauhaset
        Minävaanminä kirjoitti:

        Koska mettämies metsästää ison osan ravinnostaan itse. Hän tuntee luonnon ja eläimet paremmin kuin hienohelma kaupunkilainen joka ostaa kaiken lihan vakuumipakettiin siististi verettömänä pakattuna ja tuomitsee samalla eläinten tappamisen. Ei tervettä eläintä oikeasti millään golf mailalla pysty tappamaan kyllä terve hanhikin lähtee hyvissä ajoin karkuun eikä odota paikallaan kun joku hakee golfmailalla osumaa päähän.

        Huvikseen tappaminen on parasta mitä voi tehdä kulli kädessä.


    • fhfrt64f

      Ei tuossa eläintä rääkätty. Kuoli silmänräpäyksessä.

    • öykkäri

      Hienoa urheilua. Totisesti.

    • Berhana

      Golfarilta hienoa toimintaa kun lopetti kituvan eläimen!

      • IhanaaKolffiaIhanaa

        Niin ja hanheen osuu paremmin kun se on niin iso. Kaikinpuolin ihanaa!!! Nythän vois järjestää vaikka jonkin festivaalin asian tiimoilta?


    • LakiJaOikeus

      Miten on hanhenlopetusjuttu edennyt viranomaisasteissa? Omiin silmiin tai korviin ei ole kantautunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe