Opetustoimen ulkoistaminen

KOnsulttejaon

Esitän näin avarakatseisena henkilönä lyhyen, joitakin henkilöitä varmasti ärsyttävän kysymyksen: Eikö opetustointakin voisi harkita osaksi suoritettavan ostopalveluina kaikki kriteerit ja vaatimukset huomioiden.

14

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valopäät

Ei hinta ole yhtään halvempi ostettuna. :)

• Huomaa_tämä

Ei tässä hinnasta ole kyse vaan asioiden hoidon kuntoon saattamisesta.

• pask_at
      • rengaslihas

parempi on paska ulkoistaa kuin sisäistää

• laittakaa_asiat_kuntoon
      • kertokaapas

Kertokaa yksikin asia mihin te olette tyytyväisiä. Olisikohan niin ensin pitäisi vaihtaa vanhemmat sitten voisi olla jotain toivoa lapsillakin.
        Jos vanhemmilla on aina negatiivinen asenne kaikkeen, ei sitä koulu, ja opettajat voi korjata.

• Tehostamista

Opetusta ostetaan pakettina, esimerkiksi matemaattisia aineita tietty tuntimäärä. Työnantajalta jää pois maksuista mm. pitkät loma-ajan palkat sivukuluineen.

• paskahttaa

onpa kova kiitos koulutoimelle vai läksytystäkö tämä sivu

• g8e5h8

Julkisen vallan käytön ulkoistaminen ei ole oikein sallittua. Opettajathan ovat arviointi- ja kurinpitovaltaa käyttäviä virkamiehiä. Kyse ei ole samasta asiasta kuin vaikkapa siivoajien, talkkarien tai keittäjien kanssa.

• hallinto-ostoksille

Ostopalveluna hankittu hallinto-osasto olis jottain toella hienoa. Siinä laitettasiin hihat heilumaan eikä istuttasi persiillään tyhjän panttina.

• vaihtoehtojaon

Suomessa ei ole koulupakkoa vaan oppivelvollisuus. Jos ei ole tyytyväinen kouluun aina voi vaitaa tai suorittaa oppivelvollisuuden kotikoulussa jossa vanhempi opettaa ja oppilas tenttii aineet. Tosin kirjat täytyy ostaa itse. Muutama on aikoinaan suorittanut niin että on saanut päästötodistuksen kun koulu on jäänyt kesken.

• näin_mä_ymmärrän

kaikki hyvin kun opetustoimi ulkoistetaan ja hillatien koulun kotisivut saadaan ajantasalle, ja edelleen, kun särkelästä on vähennetty avustajia

näitä asioita on rumastikin tuotu esille, on kirjoitettu paskan ulkoistamisesta ja edelleen hillatien koulun elämisestä 1900-luvulla kun kohta on vuosi 2018

• nahkaruoska

KANNATETAAN! Opettajille kunnon seksikkäät lateksiasut ja nahkaruoskat! Alkaa opetus sujumaan ja häiriköt katoaa.

• kahelille

voi hirveetä, mitä tuo edellä kirjoittaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      150
      5902
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5329
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3730
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3378
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2980
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe