olen suunnitellut perustaa keskustaan

grillibaari

kioski grilli baarin,ideaan olen saanut kannatusta suppeasti,kysyn kuitenkin asiantuntevalta yleisöltä,kiitokset vastauksista,oluet tarjoillaan avajaisissa.

20

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinmesenkoimme

      Jos siihen keskustaan Jäämerentielle, Reposen ja muitten kulmille niin saattais menestyäkkin.

    • pakkotwerkkaa

      Jos siellä on gay-strippari esiintymässä joka vklp niin tulen käymään.

    • valitanvain

      En tule ikinä käymään. Olen pahoillani. Valitan.

      Ja ideasi on typerä, ikkävä kyllä. Valitan, olen pahoillani.

    • grillibaari

      juurikin tälläisiä kommentteja odotin kuin `valintavain` kirjoittaa ,typerä idea ,ikkävä kyllä,no eikö kyseiseltä kirjoittajalta löytyisi jotain kehittämisen arvoista kommentoitavaa,olet tärkeä vaikka et kävisikään yrityksessäni,eikä tarvitse olla pahoillaan.

    • Ranskalaiset

      Hampurilaisia, pizzaa ja kebabia on jo kylässä tarpeeksi. Kunnon pihviä ei missään.

    • hampparit

      tuleeko yökerho eli nightclub,streptease,hieronta pisteitä,paikkakunnan paras pihvipaikka,itäeurooppalainen järkäle ovelle?

    • mmnnmn

      huolimattomia naisia

    • jkjkjkjks

      tervetuloa

    • kyllätulee

      ravintola toimintaa suunnitellaan asia etenee pikkuhiljaa,tulee siis kylälle suuremmassa muodossa kuin aluksi suunnittelin.

    • tuhnutellaan

      virallinen tuhnuhuone olisi kiva saada ravintolaan

    • blackjackki

      ihan oikea ruletti olis kiva.

    • parastapöytään

      Jospa saataisiin tänne oikea ruokaravintola, sellainen keittiömestari vetoinen paikka, jossa tarjottaisiin sesonkimenuja ja yllätysmenua kuukausittain. Semmonen mitä löytyy paremmista kaupungeista.

    • juupajuujuu

      kaikkia vissiin tulloo juu

    • tuleetulee

      hiljaa hyvä tulee.

    • jatketaanyhdessä

      ehdotuksia kuunnellaan,vuoden lopussa painatetaan lisäksi lehtinen jossa tiedustellaan kaikenmoista.

    • tankerno
    • thanks-bu

      kovin on aneemista minun näkökulmastani,ei kiitos.

    • Tap8

      Onko Rooperante lopettanut, kun tilat myynnissä? Myydään tonttina, eli aika huonokuntoinen kiinteistö taitaa olla.

    • buukkaus

      edellen katsellaan.

    • nakkari2

      ei taida kannataa, täällähä on jo meijän oma nakkari huoltsikoilla omat grillit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe