Onko kellään kokemusta Savolan musteessa tatuointeja tekevän Iinan töistä? Tuonne liikkeeseen olen aikaa varaamassa ja kovasti kiinnostaisi tietää millainen palvelu ja jälki kyseisellä artistilla on, ig kuvien perusteella nimittäin juuri sellainen artisti mitä etsinyt mut onko jälki iholla millaista?
Savolan muste kokemuksia
3
3291
Vastaukset
- ArtistitMaksaa
Artisti? Siis mitäs se sitten esittää?
- Maksava
Osaako laulaakin?
- Anonyymi
2020 kokemuksia kertoisin - Iina Savolan musteelta teki mulle ihmishahmo tatskan. Sen tekemän tatskan linjat on tosi epätasaisia ja täriseviä. Tatuointiteknisesti se on varjostettu huonosti.
Se on huonosti tehty, linjat epätasaisia ja täriseviä. Instassa näkyy linjojen epätasaisuus, mut sinne on valikoitu parhaat palat.
Kun se teki sen stenciling se oli vaan "tässä on tää" olin että "ööö näyttääks toi paremmalta kun se on väritetty" ja se oli että "joo näyttää" tms ja ei näyttänyt. Älkää menkö, eri töiden välillä on iso ero. Jälki on vaihtelevaa. Monta eri tyyliä, kaikki kukka-aiheet on tosi onnistuneita. Muut on vähän vaihtelevaa jälkeä. Jos haluut kukkia, mee vaan sinne, mut jos haluut jotain muuta kuin kukkia, niin mee vaikkapa Sennille. Senni on parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238