Onko kellään kokemusta Savolan musteessa tatuointeja tekevän Iinan töistä? Tuonne liikkeeseen olen aikaa varaamassa ja kovasti kiinnostaisi tietää millainen palvelu ja jälki kyseisellä artistilla on, ig kuvien perusteella nimittäin juuri sellainen artisti mitä etsinyt mut onko jälki iholla millaista?
Savolan muste kokemuksia
3
3572
Vastaukset
- ArtistitMaksaa
Artisti? Siis mitäs se sitten esittää?
- Maksava
Osaako laulaakin?
- Anonyymi
2020 kokemuksia kertoisin - Iina Savolan musteelta teki mulle ihmishahmo tatskan. Sen tekemän tatskan linjat on tosi epätasaisia ja täriseviä. Tatuointiteknisesti se on varjostettu huonosti.
Se on huonosti tehty, linjat epätasaisia ja täriseviä. Instassa näkyy linjojen epätasaisuus, mut sinne on valikoitu parhaat palat.
Kun se teki sen stenciling se oli vaan "tässä on tää" olin että "ööö näyttääks toi paremmalta kun se on väritetty" ja se oli että "joo näyttää" tms ja ei näyttänyt. Älkää menkö, eri töiden välillä on iso ero. Jälki on vaihtelevaa. Monta eri tyyliä, kaikki kukka-aiheet on tosi onnistuneita. Muut on vähän vaihtelevaa jälkeä. Jos haluut kukkia, mee vaan sinne, mut jos haluut jotain muuta kuin kukkia, niin mee vaikkapa Sennille. Senni on parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443039Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71345Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081324Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81066
- 571040
- 37795