Savolan muste kokemuksia

sitruuunapippuri

Onko kellään kokemusta Savolan musteessa tatuointeja tekevän Iinan töistä? Tuonne liikkeeseen olen aikaa varaamassa ja kovasti kiinnostaisi tietää millainen palvelu ja jälki kyseisellä artistilla on, ig kuvien perusteella nimittäin juuri sellainen artisti mitä etsinyt mut onko jälki iholla millaista?

3

3135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArtistitMaksaa

Artisti? Siis mitäs se sitten esittää?

• Maksava

Osaako laulaakin?

• Anonyymi

2020 kokemuksia kertoisin - Iina Savolan musteelta teki mulle ihmishahmo tatskan. Sen tekemän tatskan linjat on tosi epätasaisia ja täriseviä. Tatuointiteknisesti se on varjostettu huonosti.

Se on huonosti tehty, linjat epätasaisia ja täriseviä. Instassa näkyy linjojen epätasaisuus, mut sinne on valikoitu parhaat palat.

Kun se teki sen stenciling se oli vaan "tässä on tää" olin että "ööö näyttääks toi paremmalta kun se on väritetty" ja se oli että "joo näyttää" tms ja ei näyttänyt. Älkää menkö, eri töiden välillä on iso ero. Jälki on vaihtelevaa. Monta eri tyyliä, kaikki kukka-aiheet on tosi onnistuneita. Muut on vähän vaihtelevaa jälkeä. Jos haluut kukkia, mee vaan sinne, mut jos haluut jotain muuta kuin kukkia, niin mee vaikkapa Sennille. Senni on parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      640
      8566
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      3292
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      441
      2325
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1377
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1365
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1295
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1231
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1147
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      949
    Aihe