Miehet, mikä teitä vaivaa

sesesese

Pillunpuute taatusti... Mutta miksi? Eikä se vain sinkkuja vaivaa, vaan kaikkia miehiä iästä ja suhdestatuksesta huolimatta, jopa 80-vuotiaitakin se vaivaa!!!!Mä teen sivutyönä etä- keskustelutyötä... Ja oikeasti, en mä ymmärrä teitä! Tai siis sitä miten te voitte olla niin yksinkertaisia ;D Kaikki kulminoituu yhteen asiaan, se asia on kulli. Sen ympärillä maailma pyörii ja sitä täytyy palvoa ja naiset ovat huonoja, koska eivät sitä tee. Mä ymmärrän nyt todella hyvin miksi monessa kulttuurissa on fallospatsaita, joita palvottiin. Se on teillä ohjelmoituna johonkin takaraivoon.

Koette naisia huonoiksi, kun eivät he teidän falloksellenne jaa omaa jalkojenväliä. Minä en ymmärrä sitä ollenkaan! Mihin te sitä ees tarvitsette, kun teillä on kaikki jo! Teillä on falloksenne, maailma pyörii sen ympäsillä, olkaa tyytyväisiä! Ja leikkikää sillä, ette mitään naisia tarvii , hemmotelkaa sitä, koristelkaa ja rakastakaa ;D Ja pillunpuute ehkä helpottaa ;D

Aseksuaalit ovat eri juttu, teitä en tässä käsittele ;)

110

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

Se vaivaa että naiset antaa sitä pillua väkivaltaisille jännämiehille. Me kunnolliset emme saa pillua emmekä rakkautta. Vegasin ampujakin oli kokenut pillunsaaja. Kunnolliset miehet ei pillua ole saaneet tässä maassa.

• sooorimutta

Jotenkin arvasin tuon ensimmäisen kommentin jälkeen että seuraava koskee juuri jännämiehiä. Teette itsenne naurettaviksi jännämies syndroomalla. Ei kukaan jaksa enää samaa...

• jännääkarismaa

Vegasin ukkeli oli tosiaan kunnon jännämies. Harrastuksina aseet ja uhkapelaaminen. Hänen isänsäkin oli jännämies (median mukaan pankkiryöstäjä).

Kyllähän siinä ätmit menevät hiljaiseksi joo.

• No ei läheskään kaikkia. Oikeastaan jos täälläkin tutustut miehiin, niin aikamonella, varsinkin rekkautuneella ja tunnistettavalla nimimerkillä se ainainen puheenaihe ei ole pillunsaanti ja muna. Tai edes seksi.
      Minusta suurin osa puhuu ihan muista asioista,

Mutta onhan sekin totta, että jonkinlainen monotoonisuus paistaa palstan huuteluissa. Osa johtuu ihmisten toisista vian etsimisestä ja pikkuripaus on tottakin varmaan. Onhan siitä tehty tutkimuksia, että keskiikäisen miehen on vaikea löytää naista, vaikka itsessä ei mitään erikoisempaa vikaa olisikaan. Ja miehellä taas lisääntymisvietti on toisenlainen kuin naisella. Se on luontoa...selittäskö noi jotain?

• Lähes kaikki puhuu naisista ja vääryydestä ;) eli mitä Freud olisi sanonut (kaiken takana ajatus pimpistä tai omasta rakkaasta elimeestä;) ja osa puhuu itsestään. ;D Luonto selittää paljon kyllä xD mutta missä aivot? Niskassa hiekan kanssa? XD

• sesesese kirjoitti:

Lähes kaikki puhuu naisista ja vääryydestä ;) eli mitä Freud olisi sanonut (kaiken takana ajatus pimpistä tai omasta rakkaasta elimeestä;) ja osa puhuu itsestään. ;D Luonto selittää paljon kyllä xD mutta missä aivot? Niskassa hiekan kanssa? XD

Veikkaan myös, että osa täälläkin kirjoitetusta ja yleisestäkin miesten turhautumisesta johtuu, kun tunteita ei osata kanavoida. Siis jos vaikkapa baarissa joku kaataa kaljat päälle, niin moni miettii ensin, että tahallaan. Ja siihen ei aina toinen kerkeä edes mitään tuumata tai sanoa, kun tulee nyrkistä. Se viha ja pettymys, niitä ei kaikki osaa käsitellä oikein, vaan niitten syy ajatellaan automaattisesti ulkoiseksi. Ja jos tuollaista tapausta ei mieti sillä, että oikeastaan antaa hyväksynnän vihalleen, mutta selvittää syyn, niin säästyis monelta vaivalta. Samoin näistä jutuista täällä, jos katsois hiukan asiaa "ei-kenenkään" silmistä, tajuaisi, että siinä nainen ja mies kumpikin on monesti syyttömiä. Niinkuin kaljankaadossa...
        Nainen on se läiskyttäjä vaan ja mies kenen päälle läiskytetään tavallaan...

Mä mietin jotakuinkin noin....

• Mieliviini kirjoitti:

Veikkaan myös, että osa täälläkin kirjoitetusta ja yleisestäkin miesten turhautumisesta johtuu, kun tunteita ei osata kanavoida. Siis jos vaikkapa baarissa joku kaataa kaljat päälle, niin moni miettii ensin, että tahallaan. Ja siihen ei aina toinen kerkeä edes mitään tuumata tai sanoa, kun tulee nyrkistä. Se viha ja pettymys, niitä ei kaikki osaa käsitellä oikein, vaan niitten syy ajatellaan automaattisesti ulkoiseksi. Ja jos tuollaista tapausta ei mieti sillä, että oikeastaan antaa hyväksynnän vihalleen, mutta selvittää syyn, niin säästyis monelta vaivalta. Samoin näistä jutuista täällä, jos katsois hiukan asiaa "ei-kenenkään" silmistä, tajuaisi, että siinä nainen ja mies kumpikin on monesti syyttömiä. Niinkuin kaljankaadossa...
        Nainen on se läiskyttäjä vaan ja mies kenen päälle läiskytetään tavallaan...

Mä mietin jotakuinkin noin....

hups....:oD Vika tyyppi... heh! Pelkäsin, että näin käy vielä... :oD

• Mieliviini kirjoitti:

hups....:oD Vika tyyppi... heh! Pelkäsin, että näin käy vielä... :oD

No täysin samaa mieltä siis Mieliviinin kaa... Miten se luki mun ajatukset...outoa....

• Dissident kirjoitti:

No täysin samaa mieltä siis Mieliviinin kaa... Miten se luki mun ajatukset...outoa....

No musta tulee se herkkä ja lempeä intuitiivinen piirre esiin, kun oon ihastunut ja täällä palstalla mä sen koin...iik. Niin ihana mies, millä on kajahtanut akka....se heivaa sen Niuvaan ja tulee mut hakemaan sit....niiin ihanaa...heippulipeippuli teille vaan....pimpelipom... :o)

• Mieliviini kirjoitti:

No musta tulee se herkkä ja lempeä intuitiivinen piirre esiin, kun oon ihastunut ja täällä palstalla mä sen koin...iik. Niin ihana mies, millä on kajahtanut akka....se heivaa sen Niuvaan ja tulee mut hakemaan sit....niiin ihanaa...heippulipeippuli teille vaan....pimpelipom... :o)

Aha, ilmankos.... No on se tuo ihastuminen sit niin kivaa... No mutta hyvä, että jotain positiivistakin on palstalla.

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

Aha, ilmankos.... No on se tuo ihastuminen sit niin kivaa... No mutta hyvä, että jotain positiivistakin on palstalla.

Tuota noin, mulla kävi mielessä, että ehkä tää Mieliviini ja MisterW onkin yksi ja sama henkilö, ei pahalla, mutta sepä olis surullista, jos yksi yksinäinen ihminen noin tekee..

• Wwu kirjoitti:

Tuota noin, mulla kävi mielessä, että ehkä tää Mieliviini ja MisterW onkin yksi ja sama henkilö, ei pahalla, mutta sepä olis surullista, jos yksi yksinäinen ihminen noin tekee..

Jaa, niinkö luulet? No onkos se sit niin huonokaan, jos vaikka siitä tulee iloiseks? Minä kun olen kuullut, että sitä voi tapahtua, että monenkin hahmon muodossa ollaan palstalla....
        Huolettaaks sua sit toi?

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

Jaa, niinkö luulet? No onkos se sit niin huonokaan, jos vaikka siitä tulee iloiseks? Minä kun olen kuullut, että sitä voi tapahtua, että monenkin hahmon muodossa ollaan palstalla....
        Huolettaaks sua sit toi?

Ei nyt mitenkään huoleta, mut kävi vaan mielessä, ei kai se ensimmäinen kerta olis. Eipä tuo mulle kuulu.
        Oli ukko tuonu mulle pullon punaviiniä, jostain syystä. No voishan sitä ottaa lasillisen niitten uuniomenoiden kanssa.. Tai taidan kyl säästää viikonlopuks.

• Wwu kirjoitti:

Ei nyt mitenkään huoleta, mut kävi vaan mielessä, ei kai se ensimmäinen kerta olis. Eipä tuo mulle kuulu.
        Oli ukko tuonu mulle pullon punaviiniä, jostain syystä. No voishan sitä ottaa lasillisen niitten uuniomenoiden kanssa.. Tai taidan kyl säästää viikonlopuks.

No mä taas epäilen, että niin on jotenkin aidontuntuista tuo jutustelu, että ovat erihenkilö kyllä. Mutta joillain on siis ihan huikee toi mielikuvitus, että keposeen voi olla yksi ja samakin.
        Niin, en tiedä, että käykö punkku uuniomppujen kaa...tietty kun tarpeeksi ottaa, niin sama vaikka korvavaikkua... heh

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

No mä taas epäilen, että niin on jotenkin aidontuntuista tuo jutustelu, että ovat erihenkilö kyllä. Mutta joillain on siis ihan huikee toi mielikuvitus, että keposeen voi olla yksi ja samakin.
        Niin, en tiedä, että käykö punkku uuniomppujen kaa...tietty kun tarpeeksi ottaa, niin sama vaikka korvavaikkua... heh

Eipä näistä anonyymeista palstoista ota selvää kuka kukin on..
        Oikeestaan valkkari sopis paremmin omppupomppujen kanssa.
        Korvavaikkua? Oletkos sä menny ny ihan sekasin. Luulee itteensä jeesukseksi ja kaikkea...niin, siellähän niitä pöpilöissä on pino samanlaisia.

• Wwu kirjoitti:

Eipä näistä anonyymeista palstoista ota selvää kuka kukin on..
        Oikeestaan valkkari sopis paremmin omppupomppujen kanssa.
        Korvavaikkua? Oletkos sä menny ny ihan sekasin. Luulee itteensä jeesukseksi ja kaikkea...niin, siellähän niitä pöpilöissä on pino samanlaisia.

Eipä niin, säkinhän voit vaikka olla mun naapurin vanha piika, perhana...
        Valkkarihan sopii jokapaikkaan... vaikka kaurapuuroon voisilman tilalle.
        No jos vetäsee pullon punkkua, seurakenkkua, niin ihan sama jos nuoleskella kengänpohjatkin. No se Jessetitteli on kuule ansaittu, ne kahelit viuvassa luulee olevansa Zipilöitä...eläkä kysy multa mitä ne on...oon vaan yheltä tuttavahoitajalta kuullut...suurinosa naisia...

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

No jos vetäsee pullon punkkua, seurakenkkua, niin ihan sama jos nuoleskella kengänpohjatkin. No se Jessetitteli on kuule ansaittu, ne kahelit viuvassa luulee olevansa Zipilöitä...eläkä kysy multa mitä ne on...oon vaan yheltä tuttavahoitajalta kuullut...suurinosa naisia...

En mä kyllä mitään punkkua juo, nyt on tiistai, haloo.. Sitäpaitti älä keskeytä, kun katson Emmerdalea 😁

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

Zipilän arkkivihollinen on Sipilä. Zipilä on zupersankari, jonka tarkoitus on poistaa maastamme kaikki insinöörit. Lykätä ne jonnekin keskelle metsää ja kietoa piikkilanka-aita ympärille.
        Ja maan rajat kiinni, niin ei tule enää valtionjohtoon vatuloita ja muita vispilöitä. Länsimetrokin valmistuu ajallaan, eikä kaivella kaikenmaailman turhia tunneleita.

Zädäm!

• Wwu kirjoitti:

Zipilän arkkivihollinen on Sipilä. Zipilä on zupersankari, jonka tarkoitus on poistaa maastamme kaikki insinöörit. Lykätä ne jonnekin keskelle metsää ja kietoa piikkilanka-aita ympärille.
        Ja maan rajat kiinni, niin ei tule enää valtionjohtoon vatuloita ja muita vispilöitä. Länsimetrokin valmistuu ajallaan, eikä kaivella kaikenmaailman turhia tunneleita.

Zädäm!

No joko se loppui? Ei oikeen jostain ihme etiäisestä uskalla häiritä sua, kun jotenkin sellainen olo, että oisit miehille herja....mikä lie.
        Mutta mä oon kuullut, että naisen jaloilla ja insinööreillä ois yks yhteinen piirre...

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

No joko se loppui? Ei oikeen jostain ihme etiäisestä uskalla häiritä sua, kun jotenkin sellainen olo, että oisit miehille herja....mikä lie.
        Mutta mä oon kuullut, että naisen jaloilla ja insinööreillä ois yks yhteinen piirre...

Loppui mikä? Sä oot, sori vain, ollut aika outo tänään. Mua alkoi ramaseen, taidan lukea vähän tota e-kirjaa ja käydä sitten tutimaan. Viime aikoina oonkin heränny jo viiden maissa, johtuisko tämä unisuus näistä pimenevistä illoista, vai mistä.. Kerro se vitsi vaan, niin tuun tänne huomenna nauramaan.

• Wwu kirjoitti:

Loppui mikä? Sä oot, sori vain, ollut aika outo tänään. Mua alkoi ramaseen, taidan lukea vähän tota e-kirjaa ja käydä sitten tutimaan. Viime aikoina oonkin heränny jo viiden maissa, johtuisko tämä unisuus näistä pimenevistä illoista, vai mistä.. Kerro se vitsi vaan, niin tuun tänne huomenna nauramaan.

Emmerdale?
        No jotenkin toi Mieliviini ahdistaa, vaikka jeesashan se mua jo tänään.. silti nousee niskakarvat pystyyn...

Niin no , kun tuli tuosta niskakarvojen noususta mieleen...niin vähän hirvittää.. no kerranhan se taas kirpaisee...molemmat käännetään sivuun kun tosimies ryhtyy hommiin. Öitä. Mä meen sängyn alle...varuilta.

• Wwu

Heräsin just ottaa vielä jotain iltapalaa.. Emmerdale? En mä semmosia saippuaroskia katso, kaikkee säkin saat päähäs mahtumaan. Oiskohan aika tehdä uutta tilaa sinne, vai onko kallo haljennu ja aivot tippunu persiisiin. Ei pahalla, mut öitä taas. Että semmonen vitsi.. jep,jep ja muodollinen hihi.

Näkyillään.
        Mitähän toi ukko vielä tossa kyttäilee..pistän kohta nuijanukutuksen päälle. Ärsyttää sen hengitys, sanon että pidättää sitä sen aikaa, että nukahdan uudelleen..

• Wwu
        Wwu kirjoitti:

Heräsin just ottaa vielä jotain iltapalaa.. Emmerdale? En mä semmosia saippuaroskia katso, kaikkee säkin saat päähäs mahtumaan. Oiskohan aika tehdä uutta tilaa sinne, vai onko kallo haljennu ja aivot tippunu persiisiin. Ei pahalla, mut öitä taas. Että semmonen vitsi.. jep,jep ja muodollinen hihi.

Näkyillään.
        Mitähän toi ukko vielä tossa kyttäilee..pistän kohta nuijanukutuksen päälle. Ärsyttää sen hengitys, sanon että pidättää sitä sen aikaa, että nukahdan uudelleen..

Niin, se oli tuossa ylempänä siis witsi, witsi.
        Mä katso muuta kuin ajankohtasta kakkosta ja pikku kakkosta, ja niitäkin teemalta, kun se on kylttyyrikanava. Morjens.

• Wwu kirjoitti:

Niin, se oli tuossa ylempänä siis witsi, witsi.
        Mä katso muuta kuin ajankohtasta kakkosta ja pikku kakkosta, ja niitäkin teemalta, kun se on kylttyyrikanava. Morjens.

No sängyn alta morjens...en hirveesti jotenkin uskaalla ääntä pitää, että siks kuiskaan. Säkin oot ollut ihan outo. Kyttäätkö sitä ukkoos? Miks? No ihan seko päivä anyway...mä koitan saada unta, mut hitto että aivastuttaa...ja kun ei uskalla jotenkin...vaikka tiedän että oon ihan yksin kämpässä...on noloa, mut silti... öitä. Ehkä huominen on parempi päivä.

• Wwu
        Dissident kirjoitti:

No sängyn alta morjens...en hirveesti jotenkin uskaalla ääntä pitää, että siks kuiskaan. Säkin oot ollut ihan outo. Kyttäätkö sitä ukkoos? Miks? No ihan seko päivä anyway...mä koitan saada unta, mut hitto että aivastuttaa...ja kun ei uskalla jotenkin...vaikka tiedän että oon ihan yksin kämpässä...on noloa, mut silti... öitä. Ehkä huominen on parempi päivä.

Öitä nyt vielä. En saanut unta, kun tuo ukko naputteli sen tablettia liian kovaa. Piti ottaa se pois siltä. Laitoin sen tänne mun tyynyn alle ja ehkä huomenna myyn sen huuto.netissä, kai siitä jonkun feposen saa.

• Wwu kirjoitti:

Öitä nyt vielä. En saanut unta, kun tuo ukko naputteli sen tablettia liian kovaa. Piti ottaa se pois siltä. Laitoin sen tänne mun tyynyn alle ja ehkä huomenna myyn sen huuto.netissä, kai siitä jonkun feposen saa.

Mitähän kummaa se sillä teki?

• Wwu kirjoitti:

Hei. Tota, en haluis lietsoo mitään, mutta pitäisköhän sun vähän olla varpaiilas sen miehes kanssa....jotain hämärää täällä tapahtuu. Ehkä se ei olekaan sellainen tavallinen vössykkä joka töllää vaan formuloita... Ihan kunhan olet varuillas...

• 13d123d123d12

"Pillunpuute taatusti... Mutta miksi?"
      Kaipa miehillä on joku tarve tuntea itsensä mieheksi ja joku nainen voi saada jonku tuntemaan mieheksi tai sitten ei. Jos esim miehellä on liikaa kilpailijoita, niin kilpailu vituttaa.

• Eikö miehet juur piristyy, kun on sitä kilpailua ? Keinoja on monia, mutta huomasin, että miehet ovat yhtä kieroja, kuin naisetkin kilpailessa ;)

• sesesese kirjoitti:

Eikö miehet juur piristyy, kun on sitä kilpailua ? Keinoja on monia, mutta huomasin, että miehet ovat yhtä kieroja, kuin naisetkin kilpailessa ;)

.. Älä sano Miehet.. Kierot persoonat/luonteet (naisten kielellä "ovelat".. ;D) on kieroja.. ;P

.. En ota kantaa tuohon väitteeseesi, että KaikkiNaiset on "ovelia", mutta varmasti monet sitten on, kun kerran näin kokeneena naisena uskallat väittää.. Varmaan monet miehetkin on, mutta ei kaikki.. ;P

• 12121212121212
        sesesese kirjoitti:

Eikö miehet juur piristyy, kun on sitä kilpailua ? Keinoja on monia, mutta huomasin, että miehet ovat yhtä kieroja, kuin naisetkin kilpailessa ;)

Ei kaikki.

On paljonkin romanttisia miehiä jotka eivät halua kilpailla.

Nämä luonnollisesti ovat miehiä joita kivikaudelle jämähtäneet alkeelliset naiset eivät halua.

• 12121212121212 kirjoitti:

Ei kaikki.

Nämä luonnollisesti ovat miehiä joita kivikaudelle jämähtäneet alkeelliset naiset eivät halua.

Kun tässä myös puhuttiin jossain siitä, että miehen tarkoitus on naida... ympäriinsä... Ja onhan se totta. Meissä jokaisessa on ne kivikauden ihmisgeenit vielä vahvoina. Evoluutio ei ihan niin nopeasti toimi, aivotkin ovat tismalleen samat, kuin kivikautisillä imisillä ja miehillä edelleen kasvaa parta. Ihminen on eläin. Meitä kaikissa meidän valinnoissa edelleen ohjaa valitettavasti kaksi vaistoa: oman hengissäpysymisen ja lajin selviytymisen kannalta erittäin tärkeä lisääntymisvaisto. Evoluutio ohjaa lisääntymisvalintojamme. Niin epäromanttista, kuin se onkin, se vain niin on. Me emme tiedosta niitä asioita, mutta valitsemme meille sopivaa geenipohjaa toisessa. Siksi niin moni, liian moni, tekee valintoja ulkonäön perusteella. Naiset ovat naaraita. Eläinmaailmassa urokset kilpailevat siitä, kuka pääsee lisääntymään ja ketä naaras hyväksyy. Siksi, koska siittiöitä on monta ja hedelmöittävä munasolu on yks-kaks, naaras valitsee mahdollisimman parhaan uroksen. Miten se sen tekee? Seuraamalla uroksen kilpailua ;) hyväksymällä voittajaa ;) Siksi miehissäkin on ohjelmoituna se kilpailuvietti.

Mieli ja kulttuuri muokkaa meitä toki. Onneksi. Mutta vaistot on vaistoja ;) Ja kilpailuja on monia ;) Toiset yrittää keräämällä sääliä, toiset olemalla bodareita, toiset tienaamalla yms. toiset olemalla romanttisia=erilaisia. Mun jokainen kumppani on sanonut minulle, että hän ei ole tyypillinen mies. Jokaikinen! Miksi? Koska halusi erottua ;) olla erilainen ;) voittaa kilpailua sillä tavalla.

Haukkukaa vaan keittiöpsykologiksi ;) mut tää kaikki on ihan tutkittua tietoa ;)

• sesesese kirjoitti:

Kun tässä myös puhuttiin jossain siitä, että miehen tarkoitus on naida... ympäriinsä... Ja onhan se totta. Meissä jokaisessa on ne kivikauden ihmisgeenit vielä vahvoina. Evoluutio ei ihan niin nopeasti toimi, aivotkin ovat tismalleen samat, kuin kivikautisillä imisillä ja miehillä edelleen kasvaa parta. Ihminen on eläin. Meitä kaikissa meidän valinnoissa edelleen ohjaa valitettavasti kaksi vaistoa: oman hengissäpysymisen ja lajin selviytymisen kannalta erittäin tärkeä lisääntymisvaisto. Evoluutio ohjaa lisääntymisvalintojamme. Niin epäromanttista, kuin se onkin, se vain niin on. Me emme tiedosta niitä asioita, mutta valitsemme meille sopivaa geenipohjaa toisessa. Siksi niin moni, liian moni, tekee valintoja ulkonäön perusteella. Naiset ovat naaraita. Eläinmaailmassa urokset kilpailevat siitä, kuka pääsee lisääntymään ja ketä naaras hyväksyy. Siksi, koska siittiöitä on monta ja hedelmöittävä munasolu on yks-kaks, naaras valitsee mahdollisimman parhaan uroksen. Miten se sen tekee? Seuraamalla uroksen kilpailua ;) hyväksymällä voittajaa ;) Siksi miehissäkin on ohjelmoituna se kilpailuvietti.

Mieli ja kulttuuri muokkaa meitä toki. Onneksi. Mutta vaistot on vaistoja ;) Ja kilpailuja on monia ;) Toiset yrittää keräämällä sääliä, toiset olemalla bodareita, toiset tienaamalla yms. toiset olemalla romanttisia=erilaisia. Mun jokainen kumppani on sanonut minulle, että hän ei ole tyypillinen mies. Jokaikinen! Miksi? Koska halusi erottua ;) olla erilainen ;) voittaa kilpailua sillä tavalla.

Haukkukaa vaan keittiöpsykologiksi ;) mut tää kaikki on ihan tutkittua tietoa ;)

Kilpailumme alkaa jo siittiövaiheessa ;D ja jatkuu :)

• 12121212121212
        sesesese kirjoitti:

Eli yhteiskunnassa on yksi nainen ja miljoonia uroksia jotka kilpailevat kuka pääsee hedelmöittämään naaraan?
        Vai niin että miehet kilpailevat toisiaan vastaan ja yksi hedelmöittää useita naaraita, kenties satoja ellei tuhansia?

"Kun tässä myös puhuttiin jossain siitä, että miehen tarkoitus on naida... ympäriinsä... Ja onhan se totta."

Miksi sitten en tunne ainuttakaan miestä jonka tavoitteena olisi hedelmöittää useita naisia?

"Me emme tiedosta niitä asioita, mutta valitsemme meille sopivaa geenipohjaa toisessa"

Et siis tiedosta asiaa, mutta silti luennoit siitä meille?

"Mieli ja kulttuuri muokkaa meitä toki. Onneksi. Mutta vaistot on vaistoja ;) Ja kilpailuja on monia ;) Toiset yrittää keräämällä sääliä, toiset olemalla bodareita, toiset tienaamalla yms. toiset olemalla romanttisia=erilaisia. Mun jokainen kumppani on sanonut minulle, että hän ei ole tyypillinen mies. Jokaikinen! Miksi? Koska halusi erottua ;) olla erilainen ;) voittaa kilpailua sillä tavalla."

Eli sinusta miehen tulee olla erilainen, taitava, osaava, voimakas, jne mutta nainen on käytännössä pelkkä p_llu, koska urokset kamppailevat verissä päin naaraasta jonka ei tarvitse kuin tarkkailla ja valita voittaja.

• HyiYöök
        12121212121212 kirjoitti:

Ei kaikki.

jA PARASKIN SE TEKEYTYY HIMOISTA VAPAAKSI. Pahin kiero on fiksua ja muuten neutraalia näyttelevä tekopyhä. Shittimestari nro 1, oikea soossin sekottaja.

Liehittelijä, sivusta seuraan, miten uhrit kierivät tunteissaan. Lopeta hyvä aikuinen jo.

• ktyytguyggy

"Eli sinusta miehen tulee olla erilainen, taitava, osaava, voimakas, jne mutta nainen on käytännössä pelkkä p_llu, koska urokset kamppailevat verissä päin naaraasta jonka ei tarvitse kuin tarkkailla ja valita voittaja."

Kuvottava mustasukkainen hyypiö. Nainen on sun kielessä aina pelkka p...llu. Niin kai, oletkin homo. Miksi toiset kärsivät juuri sinun miespuuttesta? Tunget toisten avioliittoihin ja sotket heikkohermoisimmat, koska asemasi kiehtoo toisia. Olen huomannut, että mustasukkaisuus ja kierous voi olla hienoimmallakin herralla aika pinnassa, kun on tällainen miesleidi, joka yrittä iskeä toisten puolisoita. Jonkun pitää nyt hellittää ote näistä shattailuista ja tämä kaveri han sitä ei tee, kun on kovin yksin.

Naiset eivät mene mustaksukkaisuudessaan tälle tasolle kun tunne vajaat homot. Sanoin kuvaamaton ärtymys monen kuukauden jorinoista. Tekokaunosielu alkoi taas käännyttää uhreja, kun on vähänkin henkireikää ja tila, etsi saaatana, jos ukkos ulkomailta, jostain työpaikasta. muuten perin maksun "ylitöistä", joita tunnelmoinnit aiheuttavat.

Huomatkaa, että tää aloitti taas. Heti, kun on vaan mahdollisuus, ei luovuta. Vältelkää tätä. Kasvattakaa muut teflon ko. miestä vastaan, kuvelkaa se esim. 65-vuotiaaksi "namusedäksi". Nyt se ei ole niin vanha, mutta miksi vaivautua kuuntelemaa. Näitä "tunnevaurioita" ei kukaan tule korjaamaan kohta.

• jfijfuauu

"12121212121212 "

älkää vaivautuko joudutte aivopesuun, kun tämä taas tokenee.

Hitto, että olet aiheuttanut harmia ja huolta, saatana. Mulla on mahahaava tästä saatanan menosta. Älä reagoi muiden asiohin, hanki elämä.

• Kierdäkäää

"65-vuotiaaksi "namusedäksi"."

Niin. 1212121, toisin asiaa ei voi kuvata.

• ytytytyuty

Pakko sanoa, kosk mitään tolkkua ei ole. Sorry vaan.

Eli yhteiskunnassa on yksi nainen ja miljoonia uroksia jotka kilpailevat kuka pääsee hedelmöittämään naaraan?
        Vai niin että miehet kilpailevat toisiaan vastaan ja yksi hedelmöittää useita naaraita, kenties satoja ellei tuhansia?

"Kun tässä myös puhuttiin jossain siitä, että miehen tarkoitus on naida... ympäriinsä... Ja onhan se totta."

Miksi sitten en tunne ainuttakaan miestä jonka tavoitteena olisi hedelmöittää useita naisia?

"Me emme tiedosta niitä asioita, mutta valitsemme meille sopivaa geenipohjaa toisessa"

"Mieli ja kulttuuri muokkaa meitä toki. Onneksi. Mutta vaistot on vaistoja ;) Ja kilpailuja on monia ;) Toiset yrittää keräämällä sääliä, toiset olemalla bodareita, toiset tienaamalla yms. toiset olemalla romanttisia=erilaisia. Mun jokainen kumppani on sanonut minulle, että hän ei ole tyypillinen mies. Jokaikinen! Miksi? Koska halusi erottua ;) olla erilainen ;) voittaa kilpailua sillä tavalla."

Eli sinusta miehen tulee olla erilainen, taitava, osaava, voimakas, jne mutta nainen on käytännössä pelkkä p_llu, koska urokset kamppailevat verissä päin naaraasta jonka ei tarvitse kuin tarkkailla ja valita voittaja.

Yksikakkonen... Luulin sua fiksummaksi xD Tiedätkö alitajunnasta mitään? Ota selvää. Ku noille sun vastaväitteille ei pysty kuin hihittämään tässä viestissä, joten en ees vaivaudu sen kummemmin vastatakaan tarkemmin xD

"Eli sinusta miehen tulee olla erilainen, taitava, osaava, voimakas, jne mutta nainen on käytännössä pelkkä p_llu, koska urokset kamppailevat verissä päin naaraasta jonka ei tarvitse kuin tarkkailla ja valita voittaja."

No juuri noin! Jos kaiken kulttuurin ja systeemin satojen vuosien aikana rakentamaa hömppää heittää veks ja katsastaa ihmisen toimintaa samalla lailla, kuin katsastamme eläimen toiminta (ja juu yksikakkonen, olet yhtälailla eläin, kuin esimerkiksi kirahvi) niin urokselle naaras on alitajuisesti lajin selviytymisen kannalta tärkeä ...elin. Naaras taas valitsee parhaan uroksen, jota hän arvioi pystyvän pitää huolta elämän jatkumisesta (ihmisrodulla), ensikis toki nainen aistii geenit. Tämä kaikki tapahtuu alitajunnassa, hormoonit ohjaavat toimintaamme usko tai älä. Rakkauskin alkuvaiheessa on vain hormonimyrsky, tarkoituksena turvata lajin selviytymisen.

Tää on epäromanttisinta ikinä, mutta tää jos mikään, on se perimmäionen syy, miksi ees hakeudutaan toistemme luo, miksi läheisyyden tarve syntyy yms.

Itse en kyllä tästä tykkää ollenkaan, mut se helpottaa sinkkuna pysymisen päätöksen aiheuttamaa morkkistani xD

• .. Siitä Puhe, mistä Puute.. ;P

.. Viittaan tällä myös Aloittajaan.. ;D

.. Jos et Provoa, niin olet Tyypillinen Nai.. Noh, eikäkö.. TY-Yksilö.. ;D

• En. Minä vain ihmettelen tätä maailman menoa. Uusi sivutyöni sai minua ihmettelemään kaikenlaista xD josta en voi kertoa xD

• sesesese kirjoitti:

En. Minä vain ihmettelen tätä maailman menoa. Uusi sivutyöni sai minua ihmettelemään kaikenlaista xD josta en voi kertoa xD

.. SeliSeli.. Tiiät itekin.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. SeliSeli.. Tiiät itekin.. ;D

Nimenomaan tiiän ;) sellaista, mitä te ette xD piti purkautua tänne, kun ei sitä voi muualle purkautua asiasta XD pitää olle kiltti :)

• Ujoatm28v-

Se että miehet on luotu naimaan ja levittämään siementään ympäriinsä tai edes yhden naisen kanssa. Naiset jotka ei tätä tajua on idiootteja.

Miehellä on myös kivekset jotka täyttyy ja ne tulee kipeiksi ja terveys menee jos ei pääse tyhjentämään niitä naiseen. Itse olen hyvä esimerkki siitä. Ei runkkaaminen ole ollenkaan sama asia kuin päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa.

• Ujoatm28v-

Eli kyllä se nyt vaan on naisten syytä kun ovat huonoja eivätkä anna kaikille miehille tasapuolisesti.

Oletan kuitenkin että aloitus on huono trolli tai jos ei ole niin voi voi.

• Ei ne kivekset tule kipeäksi jos muistat tyhjentää ne omatoimisesti säännöllisesti. Oletko kokeillur XD

• Ujoatm28v-
        sesesese kirjoitti:

Ei ne kivekset tule kipeäksi jos muistat tyhjentää ne omatoimisesti säännöllisesti. Oletko kokeillur XD

Ei ehkä tulekkaan jos runkkaa mutta ei sitä jotenkin nykyään jaksa enää paljon runkkailla ja masentaa kun ei ole oikeaa seksiä tarjolla naisen kanssa.

• kaisanoasaa

Jännämiehet on todellista. Joka viides nainen seurustelee jännämiehen kanssa. Lisäksi monet muut jotka eivät näy tilastoissa koska naisilla on hiljainen hyväksyntä jännämiesten harrastamalle väkivallalle. Tottakai se vaivaa minua kun naiset ei ole tehneet mitään jännämisten harrastaman väkivallan lopettamiseksi. Ilmeisesti naiset haluaa että suhteeseen kuuluu väkivalta. Alkakaa nyt naiset metelöimään ja vaatimaan kovempia rankaistuksia. Jännämiehet myös pakkohoitoon.

• salajännät

Täytyy lisäksi muistaa, että monet parisuhteessakin elävät naiset seurustelevat salaa jännämiesten kanssa. Se perhe- ja elintasopaketin turvaamiseksi otettu vaalean haalea ätmi toimii aisurina.

• .. Väkivalta on Tuomittavaa, mutta totuus on, että lähestulkoon jokaisessa PariSuhteessa on VäkiValtaa enemmän tai vähemmän.. "Vähintään" Henkistä.. Naiset eivät jostain KuNmasta syystä tykkää asiasta kauheasti puhua.. ;P

.. Syyt toki on tiedossa miksi näin.. Itsekkyys&ItsePetos.. Siinä ne tärkeimmät.. ;P

• salajännät kirjoitti:

Täytyy lisäksi muistaa, että monet parisuhteessakin elävät naiset seurustelevat salaa jännämiesten kanssa. Se perhe- ja elintasopaketin turvaamiseksi otettu vaalean haalea ätmi toimii aisurina.

.. Molemmissa sukupuolissa löytyy näitä.. Aikast paljonkin.. Siis PettäjäLuonteisia Yksilöitä.. ;P

• Huoh, miten sitä voikin olla noin kliseinen?

Paatoksellinen avaus tyyliin "Kaikki miehet on pelkän pillun perässä"

Sitten vielä väitös:

"Koette naisia huonoiksi, kun eivät he teidän falloksellenne jaa omaa jalkojenväliä."

No kyllä minä ainakin pidän huonompana sitä väliään miten sattuu jakavia.

Mutta koska minut täytyy jo tuossa avauksessa shaming languagella leimata:

"Aseksuaalit ovat eri juttu, teitä en tässä käsittele ;)"

että joopa joo taas, vois sanoa :D

• Höh Harmis, itse sie itseäsi leimaat :) en mie sinua pidä aseksuaalina, pidätkö sitten itse itseäsi? Minusta sie oot oikein mukava, vaikkakin nostelet niitä naisista kertovia ja naissukupuolta huonossa valossa esittäviä avauksia :). Sie oot ehkä vanhanaikainen mies ja ihme kyllä, tykkään siitä :) Nykyaikana myös kunnon miehiä, jollaisia on ollut 50-luvulla on harvassa. Kun sitä 50-luvun naista kaipaan oletan siis, et olet sellainen kunnon mies (älä riko tätä kuvitelmaa XD, se on hieno )

Mutta jokaisessa sinunkin naisista kertovassa avauksessa, jos nyt kaikki turhaa kerrostumaa kuoritaan pois, paistaa... pillunpuute XD Muuten et olis naisista puhumassa ja negatiivisiin juttuihin huomiota kiinnittämäässä ;) katkeruutesi johtuu vissiin siitä et naiset ei ole ihanteesi mukaisia = et saa haluamasi =naista tarvitset? seksiin = jne :D

• sesesese kirjoitti:

Höh Harmis, itse sie itseäsi leimaat :) en mie sinua pidä aseksuaalina, pidätkö sitten itse itseäsi? Minusta sie oot oikein mukava, vaikkakin nostelet niitä naisista kertovia ja naissukupuolta huonossa valossa esittäviä avauksia :). Sie oot ehkä vanhanaikainen mies ja ihme kyllä, tykkään siitä :) Nykyaikana myös kunnon miehiä, jollaisia on ollut 50-luvulla on harvassa. Kun sitä 50-luvun naista kaipaan oletan siis, et olet sellainen kunnon mies (älä riko tätä kuvitelmaa XD, se on hieno )

Mutta jokaisessa sinunkin naisista kertovassa avauksessa, jos nyt kaikki turhaa kerrostumaa kuoritaan pois, paistaa... pillunpuute XD Muuten et olis naisista puhumassa ja negatiivisiin juttuihin huomiota kiinnittämäässä ;) katkeruutesi johtuu vissiin siitä et naiset ei ole ihanteesi mukaisia = et saa haluamasi =naista tarvitset? seksiin = jne :D

En mutta kiinnitin vaan huomiota tuohon sun naiselliseen taktiikkaan, uutta oli se että shaming labguage -heitettin jo avauksessa.

Aivan sama, en ala jänkäämään kun se teidän kyökkipsykologien kanssa ei yleensäkään johda mihinkään mutta joo, on tuossa tosiaan tuo aikalailla oikein tuo että naiset ei ole ihanteen mukaisia -> siksi en saa haluamaani -> olen vähän katkera oikeutetusti :)

• Harmaaritari kirjoitti:

En mutta kiinnitin vaan huomiota tuohon sun naiselliseen taktiikkaan, uutta oli se että shaming labguage -heitettin jo avauksessa.

Aivan sama, en ala jänkäämään kun se teidän kyökkipsykologien kanssa ei yleensäkään johda mihinkään mutta joo, on tuossa tosiaan tuo aikalailla oikein tuo että naiset ei ole ihanteen mukaisia -> siksi en saa haluamaani -> olen vähän katkera oikeutetusti :)

Keittiöpsykologi ja keittiöpsykologi ;) mut oikeassa oli ;D

• ei.mitään.uutta
        sesesese kirjoitti:

Luuletko keksineesi jotain uutta? Tottakai ollaan katkeria siitä ettei saatu hyvää naista. Nyt kun ovat jo pilalla niin tulevat sankoin joukon elätyttämään lapsiaan. En sellaista huoli ja olen antanut kurpille pakit.

• ei.mitään.uutta kirjoitti:

Luuletko keksineesi jotain uutta? Tottakai ollaan katkeria siitä ettei saatu hyvää naista. Nyt kun ovat jo pilalla niin tulevat sankoin joukon elätyttämään lapsiaan. En sellaista huoli ja olen antanut kurpille pakit.

Kaikelle on syynsä ja se on sisällämme ;) ei kande naisia syyttää siitä, ettet saanut hyvää naista silloin, kun se oli mahdollista ;)

• ei.mitään.uutta
        sesesese kirjoitti:

Kaikelle on syynsä ja se on sisällämme ;) ei kande naisia syyttää siitä, ettet saanut hyvää naista silloin, kun se oli mahdollista ;)

Ei kande miehiä syyttää jos emme halua nyt jo yli ikäistä naista kun emme aiemminkaan kelvanneet. Varsinkaan elättämään toisten lapsia.

• sesesese kirjoitti:

Kuten tuossa jo kommentoitiin niin oli oikeassa kun asia on itsestäänselvä, ei siinä ollakseen oikeassa tarvitse mikään einstein olla :D Teissä kyökkipsykologeissa on jus se vika kun te usein toistelette itsestäänselvyyksiä väännellen ja käänneellen, etsien ja analysoiden selityksiä aika irsestäänselville asioille ja toisaalta taas sitten voitte jotain ihan päättömyyksiä "todistella" loputtomiin jaaritellen. Yksi kaverini on sellainen ja se on aika rasittavaa toisinaan. Olen sanonut sille jokun jutun vaikka jo vuosi pari sitten että siinä käy näin. No sitten kun käy tämä kaveri (joka silloin aiemmin oli eri mieltä) se tulee mulle esittämään laajalti analysoiden kuinka näin pääsi käymään, miten se oli mahdollista ja miten hän on ollut aina sitä mieltä että niin tulisi tapahtumaan, takki kääntyi ihan huomaamatta siinä matkalla. Se jotenkin rasittaa että heppu esittää asioita ikään kuin "uusina" mulle ja pitäis olla että "jee, just noinhan se on" vaikka kerroin tapahtumien kulun jo silloin pari vuotta sitten kun se oli kaikille täysijärkisille selvää jo silloin.

Kuten tuossa jo kommentoitiin niin oli oikeassa kun asia on itsestäänselvä, ei siinä ollakseen oikeassa tarvitse mikään einstein olla :D Teissä kyökkipsykologeissa on jus se vika kun te usein toistelette itsestäänselvyyksiä väännellen ja käänneellen, etsien ja analysoiden selityksiä aika irsestäänselville asioille ja toisaalta taas sitten voitte jotain ihan päättömyyksiä "todistella" loputtomiin jaaritellen. Yksi kaverini on sellainen ja se on aika rasittavaa toisinaan. Olen sanonut sille jokun jutun vaikka jo vuosi pari sitten että siinä käy näin. No sitten kun käy tämä kaveri (joka silloin aiemmin oli eri mieltä) se tulee mulle esittämään laajalti analysoiden kuinka näin pääsi käymään, miten se oli mahdollista ja miten hän on ollut aina sitä mieltä että niin tulisi tapahtumaan, takki kääntyi ihan huomaamatta siinä matkalla. Se jotenkin rasittaa että heppu esittää asioita ikään kuin "uusina" mulle ja pitäis olla että "jee, just noinhan se on" vaikka kerroin tapahtumien kulun jo silloin pari vuotta sitten kun se oli kaikille täysijärkisille selvää jo silloin.

Mie purkauduin tänne, kun kohtasin miesten epätoivon ihan konkreettisesti, etätyön kautta. Oikeasti suurin osa on valmis mihin vain saadakseen... naisen alapäätä! Ja se kummastuttaa! Se on tosi omituista minusta! Teillä kun on se teijän falloksenne, palvoisitte sitä sen sijaan, et käyttäisitte energiaa todella turhiin juttuihin ;) palstaa nyt en tarkoita ;) tämä on terapeuttisesti melkein pyhä paikka ;D

• ei.mitään.uutta kirjoitti:

Ei kande miehiä syyttää jos emme halua nyt jo yli ikäistä naista kun emme aiemminkaan kelvanneet. Varsinkaan elättämään toisten lapsia.

Emmä syytä miehiä :) palstan miehet eivät ole läpileikkaus kaikista miehistä toki :D tänne vain eksyi kivoja tyyppejä joita yhdistää sama ongelma - pillunpuute ;D

• sesesese kirjoitti:

Mie purkauduin tänne, kun kohtasin miesten epätoivon ihan konkreettisesti, etätyön kautta. Oikeasti suurin osa on valmis mihin vain saadakseen... naisen alapäätä! Ja se kummastuttaa! Se on tosi omituista minusta! Teillä kun on se teijän falloksenne, palvoisitte sitä sen sijaan, et käyttäisitte energiaa todella turhiin juttuihin ;) palstaa nyt en tarkoita ;) tämä on terapeuttisesti melkein pyhä paikka ;D

Niin no kieltämättä aika moni mies varmaan purkaa ihan yleistäkin epätoivoaan tuolla mainitsemallasi kun jotkut siihen varmaan tosissaan uskookin että nainen korjaisi kaiken elämässä, kyllä ne varmaan salaa tajuaa ettei se pidä paikkaansa mutta se on hyvä syy pukea sanoiksi se epätoivoinen tilanne, kun ei ole naista kaikki omat töppöilyt ja epäonnisumiset voi laittaa sen piikkiin. Itse en kyllä koskaan ole muista vastoinkäymisistäni naisettomuutta syyttänyt, toisinpäin ehkä joskus niin että niiden vastoinkäymisten vuoksi ei ole naista, kun en ole halunnut huonoon tilanteeseen ketään muuta mukaan vetää.

Mutta älä sinä turhaan noita murehdi, tuskin saat ketään naista kenellekään hommattua tai vaikka kuinka tsemmpaisit tuskin kukaan saa sen tsempin avulla hommattua nin sulla menee vähän energiat hukkaan siinä. Parempi jos analysoit omaa tilannettas, joka kai nyt ihan seesteisen ok, niin jos jotain mullistavaa keksit niin hyöty sataa suoraan sun omaan laariin eikä mee hukkaan.

Niin no kieltämättä aika moni mies varmaan purkaa ihan yleistäkin epätoivoaan tuolla mainitsemallasi kun jotkut siihen varmaan tosissaan uskookin että nainen korjaisi kaiken elämässä, kyllä ne varmaan salaa tajuaa ettei se pidä paikkaansa mutta se on hyvä syy pukea sanoiksi se epätoivoinen tilanne, kun ei ole naista kaikki omat töppöilyt ja epäonnisumiset voi laittaa sen piikkiin. Itse en kyllä koskaan ole muista vastoinkäymisistäni naisettomuutta syyttänyt, toisinpäin ehkä joskus niin että niiden vastoinkäymisten vuoksi ei ole naista, kun en ole halunnut huonoon tilanteeseen ketään muuta mukaan vetää.

Mutta älä sinä turhaan noita murehdi, tuskin saat ketään naista kenellekään hommattua tai vaikka kuinka tsemmpaisit tuskin kukaan saa sen tsempin avulla hommattua nin sulla menee vähän energiat hukkaan siinä. Parempi jos analysoit omaa tilannettas, joka kai nyt ihan seesteisen ok, niin jos jotain mullistavaa keksit niin hyöty sataa suoraan sun omaan laariin eikä mee hukkaan.

En mie murehdikkaan .D se oli hetkellinen ihmetys xD Mun tilanne on sellainen, että päätin suhtautua mieshenkilöihin asenteella, joka kunnioittaa teitä kyllä ja antaa teille arvoa siinä, missä teillä on selkeä etulyönti minuun verrattuna nimittäin:
        Males have an advantage over me. They can kiss my ass and I can't.

• Tällähetkellä ei ole vaivoja

• ahdistavakulttuurimme

Aika joutavanpäiväistä vihjailua muutenkin: "minäpä saan kuulla vaikka mitä juttuja, mutta en voi kertoa". Vähän sellainen lällällää-meininki. Muutenkin kirjoittajan tyyli on vähän teinimäisen oloinen.

• lällälläää hyvinkin :D uteliaat kiinnittää huomiota epäolennaiseen ;)

• Yksinäinen.mies

Mua vaivaa työttömyys ja tylsyys. Ei ole mitään tekemistä päivisin. Töitä ei saa mistään joten elämä on pelkkää olemista. Koska ei saa töitä, ei ole rahaa tehdä mitään eikä voi harrastaa mitään. Se on vaan kotona oltava tekemättä mitään. Naisetkin vihaa työtöntä miestä, ei naiset halua olla missään tekemisessä työttömän kanssa. Se raha on vaan niin tärkeää että ilman sitä elämässä ei saa edes ystäviä.

• Ujoatm28v-

Tylsyys vaivaa siltikin vaikka rahaakin on kun ei oikeestaan kiinnosta harrastaa mitään. Ainut asia mikä kiinnostais olis naiset ja pillun saanti mutta kun en arkuuteni takia saa naisia eikä naiset toisaalta halua tällaista ätmiä itselleen. Ei siinä paljon rahakaan auta jos naiset ei vaan kiinnostu.

• Totuuss

Minua vaivaa myös naiset jotka rakastaa jännämiehiä. Lukekaa lehdestä se lahdentiellä tapahtunut juttu kun poliis ampui jännämiehen.
      Sitten vaivaa yksinäisyys , ei varmaan kukaan ole yksinäisempi kun minä.

• Miksi olet yksinäinen? Toisaalta yksinäisyys on nykypäivänä melko yleistä. Mutta internetti taas tuo äärettömän hyviä mahdollisuuksia sen poistamiselle :)

• viljo28
        sesesese kirjoitti:

Miksi olet yksinäinen? Toisaalta yksinäisyys on nykypäivänä melko yleistä. Mutta internetti taas tuo äärettömän hyviä mahdollisuuksia sen poistamiselle :)

Niinhän sitä luulisi, että netti auttaisi. Oikeasti netissä homma menee naisten osalta vielä enemmän ulkonäkökeskeiseksi ja edes ok näköiset miehet eivät saa kuvillaan seuraa.

• vähänkäytettyä

Ei jalkoväliään jakeleva nainen ole huono, päinvastoin.

• Kyllähän se tietysti vähän vaivaa; onhan seksi ja seksuaalisuus kuitenkin osa ihmiseloa.

Samaan hengenvetoon on kuitenkin todettava että se ei kyllä ole listalla kovin korkealla. Enemmän mietityttää arjenasiat kuten miten sovittaa yhteen työ ja opiskelu, vaihdanko saliohjelman kaksijakoisesta kolmijakoiseen, miten saisin monipuolistettua kodin ruokalistaa, miten pystyisin paremmin tukemaan lasta koulunkäynnissä tai pitäisikö talveksi hommata nasta- tai kitkarenkaat.

Ennen tuote otsikkoa tulee myös läheisyyden puute kun ei ole ihmistä jonka viereltä herätä keittämään aamukahvia ja tuomaan aamupala sänkyyn sekä käynnistää toisen aamu kuiskaamalla korvaan "minä rakastan sinua". Puute on myös tästä rakkaasta ihmisestä jonka kanssa voi jakaa arjen ja juhlan, ilot ja surut. Ihminen joka kulkee rinnalla kun hiukan elämän rattaisiin on päässyt hiekkaa ja ihminen jonka tukeminen tilanteessa kuin tilanteessa tulisi minun puhtaasta sydämmestä.

Mutta tietysti jos tämä kaikki näyttäytyy naisille vain miehisenä pillun puutteena niin yllättävän vähän kyllä sitten puhutaan samaa kieltä.

• Tuo näyttää pikemminkin romanttisen rakkauden puutteelle. Romantikon korvaan tuollainen on hunajaa. :)

• On kovin vaikeaa olla romantiikko nykyään. Joskus olin, kai vielä vuosi sitten, kun asuin turvallisessa omassa maailmassa, kaiken omituisen ulkopuolella ;) sit kun tähän herää, tähän todellisuuteen: pettävät puolisot, katkerat miehet täällä ja naiset vauva.fillä, pahantahtoiset ihmiset (jopa minäkin olen oppinyut et niitä on ja runsaasti), kilpailu, yksinäisyydestä johtuvat itsemurhat yms yms yms. On erittäin vaikea edes ymmärtää, miten voi joku olla romantiikko. Tänä päivänä, tässä maailmassa, nykyarvomaailmassa... Onks mää katkeroitumassa kans xD

• sesesese kirjoitti:

On kovin vaikeaa olla romantiikko nykyään. Joskus olin, kai vielä vuosi sitten, kun asuin turvallisessa omassa maailmassa, kaiken omituisen ulkopuolella ;) sit kun tähän herää, tähän todellisuuteen: pettävät puolisot, katkerat miehet täällä ja naiset vauva.fillä, pahantahtoiset ihmiset (jopa minäkin olen oppinyut et niitä on ja runsaasti), kilpailu, yksinäisyydestä johtuvat itsemurhat yms yms yms. On erittäin vaikea edes ymmärtää, miten voi joku olla romantiikko. Tänä päivänä, tässä maailmassa, nykyarvomaailmassa... Onks mää katkeroitumassa kans xD

" On erittäin vaikea edes ymmärtää, miten voi joku olla romantiikko. Tänä päivänä, tässä maailmassa, nykyarvomaailmassa... Onks mää katkeroitumassa kans xD "

No niinpä, joko alkaa näkymään järkeä 50-luvun kaipuussa? kyökkipsykologi saattaa vielä valaistua :D

" On erittäin vaikea edes ymmärtää, miten voi joku olla romantiikko. Tänä päivänä, tässä maailmassa, nykyarvomaailmassa... Onks mää katkeroitumassa kans xD "

No niinpä, joko alkaa näkymään järkeä 50-luvun kaipuussa? kyökkipsykologi saattaa vielä valaistua :D

Harmis, et tiiäkään ,mut jostaki ollaan oltu samaa mieltä kyllä ;D se on vain epärealistista enkä tahdo puhua siitä ;D

• sesesese kirjoitti:

On kovin vaikeaa olla romantiikko nykyään. Joskus olin, kai vielä vuosi sitten, kun asuin turvallisessa omassa maailmassa, kaiken omituisen ulkopuolella ;) sit kun tähän herää, tähän todellisuuteen: pettävät puolisot, katkerat miehet täällä ja naiset vauva.fillä, pahantahtoiset ihmiset (jopa minäkin olen oppinyut et niitä on ja runsaasti), kilpailu, yksinäisyydestä johtuvat itsemurhat yms yms yms. On erittäin vaikea edes ymmärtää, miten voi joku olla romantiikko. Tänä päivänä, tässä maailmassa, nykyarvomaailmassa... Onks mää katkeroitumassa kans xD

Heh, kyllähän pettymysten myötä voi romanttisuus karista. Varsinkin, jos ei ole riittävän pitkää luovaa taukoa kokoilla itseään niiden jälkeen. Mä olen kai vähän kahjo ja lapsellinen taas, kun mussa elää ikuinen romantikko. Sittenkin vaikka olen saanut joskus omissa suhteissani melkoista tunnejäätä niskaani.

Mä olen ajatellut, että noi tyypit oli tuollaisia ja jossain on se joka ei ole tuollainen. Opiksi ottamisen paikka vaan ollut aina itsellä ne negatiiviset jutut. Joka osaa rakastaa ja arvostaa mua ja mun romanttisia ajatuksiani ja tunteitani. :D

Mä en varmaan ole vaan antanut vastaoinkäymisien lannistaa mua. Kai se on niin luja usko sitten siihen ihmiseen hyväänkin puoleen ja siihen, että perkele kyllä mä sen löydän, vaikkein just noista joka oli kaikkea muuta kun sopivat mua tajuamaan. Mutta kyllä semmonen ja semmosia jossain ( mä en voi mitenkään olla ainoa romantikko) on ja se yks riittää, se on siinä.

Nyt tonne kaatosateeseen! x(

• BetterLifeAndFeeling

Ei ole. Sitä tarvitsee aina toisinaan, kun ei aurikokaan paista. Romantiikkaa saa vaikka nyt siitä, että illat ovat hämäriä ja tekee kodikasta. Nuorena tarvitsee enemmän romantiikkaa kuin aikuisena.

Nyt on ihanaa, kun edes vähän aurinko paistaa. Voi kävellä iltapäiväaurinkoon pitkän matkan ja se tuntuu kivalta suunnalta verrattuna auringottomaan ilmansuuntaan kävely. Itse saan yleensä toiverikkaan mielen, ihan kuin romantiikastakin. Katselee joskus tähtitaivasta, kiva ystävä on vaan etu siinä.

Vaali romatiikkaa ja rakkausasioita, ettei toisen mieli sure "poems of romantic love and healing of romance" englanninkielinen nimitys (tuolla haulla muuten tulee yhden tyhjän kirjoittajan linkkejä, mutta voi muokata), kun on oikein raskas mieli toisen ihmisen rakkaus auttaa ja sitä sanotaan myös romantiikaksi, jos sitä halutaan jakaa ihan vapaaehtoisesti toiselle, ei paha.

Monelle ihmiselle jaettuna se taas on sekoboltsia ja seuraus on sekopää, aiheuttaa enemmän viottumista suhteissa itse tyypeille ja on ongelma.

Ei kuitenkaan liikaa yliromanttisuutta, koska se taas voi viedä "vikatilaan", Sylvia Plath oli aivan kauhean romanttinen, ylitsepursuava romantiikka, kauniita runoja, joskin liian kauniita, kun elämä on arkisempaa. Se johti huonoihin seurauksiin, oli masenutunut. Sopiva annos romantiikkaa pitää elämää yllä, se ajoittuu usein hämärtyvään vuodenaikaan. Plathista on tv-elokuvakin, joka on näytetty, se oli liian romanttinen, satutti, koska se ei voi olla totta tuossa määrin.

Hopkins on myöhemmissa rooleissaan oikea "sika", mutta tässä on hieno leffa Hopkinsilta.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Varjojen_maat
        https://en.wikipedia.org/wiki/Shadowlands_(1993_film)

Kommnetin saa poistaa vapaasti.

• hienoahienoa

Ei se pillun puute, vaan pillun ja läheisyyden puute. Jos mulla on ollut yhden yön juttuja, niin en mä niitä ole pelkästään pannut, vaan halinut ja suudellut myös. Ehkä se sitten naiselle on suurikin turn-off, jos mies ei panon jälkeen vain käännä kylkeä ja ala nukkumaan tai käske naista painumaan vittuun kun kassitkin ovat tyhjentyneet (jännämiehethän näin tekevät). Eli jos onkin väliä pitävä ja hellä, vaikka panon aikana olisi kovakin jyystökarju. Ei kelpaa naiselle, pitää olla se tunteeton panomies ja aina se vaihde päällä, eikä kohteliaisuus kelpaa. Aina pitää olla se kaksimielinen pelivaihde päällä, jotta naisella olisi jännää. Elikä hankalaksi menee nää jutut aina naisten kanssa, kun naisten kollektiivi hyväksyy vain tietynlaiset miehet ja syrjivät kaikkia muita tasapuolisesti.

• Jospa oletkin vain itse päättänyt, että kaikkia miehiä vaivaa pillunpuute. Voihan miehillä olla kaikenlaista vajausta ja tilaa erilaisille jutuille. Toisaalta itselläsi on juttuja joita voisit ja haluaisit tarjota miehelle. Mutta jos ainoa yhteinen juttu näiden välillä on pillu, niin turha siitä on kiukutella.

• Emmä kiukuttele , kunhan ihmettelen xD

• flowersreally

Ehkä suurta osaa ihmiskuntaa vaivaa uskon puute. Suakin, aloittaja.

Enkä puhu nyt mistään jumalolennoista, vaan uskon puutteesta romantiikkaan ja todelliseen rakkauteen, toiseen ihmiseen, omaan itseensäkin ehkä.

• Romantiikka ja rakkaus on vähän kuin Joulupukki. Joulupukkiin voi uskoa, ja silloin kaikki on selkeää. Mutta jos alkaa kyseenalaistamaan joulupukin olemusta, niin ajautuu kyselemään kysymyksiä ja myös saamaan vastauksia, mikä tekee kaikesta paljon raadollisempaa. Ja kuitenkin se joulupukki joka vaatii oikeiden ihmisten panosta ja valintoja on paitsi totta, niin tavallaan myös ihmeellisempi juttu kuin satuolento.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Romantiikka ja rakkaus on vähän kuin Joulupukki. Joulupukkiin voi uskoa, ja silloin kaikki on selkeää. Mutta jos alkaa kyseenalaistamaan joulupukin olemusta, niin ajautuu kyselemään kysymyksiä ja myös saamaan vastauksia, mikä tekee kaikesta paljon raadollisempaa. Ja kuitenkin se joulupukki joka vaatii oikeiden ihmisten panosta ja valintoja on paitsi totta, niin tavallaan myös ihmeellisempi juttu kuin satuolento.

Paino sanoilla ”vähän kuin”?

Romantiikka ja rakkaus on myös panostusta ja valintoja. Että silleen joo, olet oikeassa. Pitää myös valita uskoa. Joskus on helpompi luovuttaa, uskominen on hc-hommaa.

Mutta sitten taas olet joltain osin ihan täysin väärässä. Toisin kuin joulupukki, niin rakkaus on – ainakin mut – yllättänyt juuri silloin kun en ole panostanut, valinnut tai uskonut.

• flowersreally
        flowersreally kirjoitti:

Romantiikka ja rakkaus on myös panostusta ja valintoja. Että silleen joo, olet oikeassa. Pitää myös valita uskoa. Joskus on helpompi luovuttaa, uskominen on hc-hommaa.

Mutta sitten taas olet joltain osin ihan täysin väärässä. Toisin kuin joulupukki, niin rakkaus on – ainakin mut – yllättänyt juuri silloin kun en ole panostanut, valinnut tai uskonut.

Ihan kuin tuosta jostain puuttuisi "mun mielestä".

• flowersreally kirjoitti:

Ehkä sitten ihmiset ja/tai elämäntilanteet jakaantuu sellaisiin joille yllätyksiä tapahtuu ja joille ei. Mun kokemukset ja havainnot vaan on sellaisia että romanttisellevrakkaudelle löytyy selityksensä. Ja jos näitä selityksiä ajattelee edellytyksinä, niin mikään ei pääse yllättämään.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Ehkä sitten ihmiset ja/tai elämäntilanteet jakaantuu sellaisiin joille yllätyksiä tapahtuu ja joille ei. Mun kokemukset ja havainnot vaan on sellaisia että romanttisellevrakkaudelle löytyy selityksensä. Ja jos näitä selityksiä ajattelee edellytyksinä, niin mikään ei pääse yllättämään.

Nyt kiinnostaisi kuulla hieman tarkemmin, että minkälaisia selityksiä?

• Tavallinenmiekkonen
        flowersreally kirjoitti:

Nyt kiinnostaisi kuulla hieman tarkemmin, että minkälaisia selityksiä?

En ole scrg, mutta olen huomannut olevani monesti hänen kanssaan ainakin osittain samoilla linjoilla.

Itselle tuo "selitys" tuo mieleen sen, että romanttisia rakkauksia löytävät ihmiset tietävät suurin piirtein mitä hakevat, ja sen vuoksi hakevat kumppania näitä piirteitä omaavista ihmisistä, ja ovat myös itse "valmiita" romantiikkaan. Kokemusta on kuitenkin jo kertynyt sen verran, että ns. Sudenkuoppia osaisi välttää, vaikka ne joskus houkuttelusikin.

Heidän ajatuksensa romantiikan synnystä on realistinen. Heillä on sille tilaa elämässään, ja tekevät asioiden eteen töitä. Päätä ei väkisin lyödä seinään, mutta hanskat ei mene heti naulaan, jos kumppani paljastuu joiltain osin erilaiseksi mitä piti. Joskus jopa hieman "tyydytään"

Mutta srgc vastaa varmaan itse paremmin mitä tarkoittaa. Tämä on vain oma näkemykseni.

• Tavallinenmiekkonen kirjoitti:

En ole scrg, mutta olen huomannut olevani monesti hänen kanssaan ainakin osittain samoilla linjoilla.

Itselle tuo "selitys" tuo mieleen sen, että romanttisia rakkauksia löytävät ihmiset tietävät suurin piirtein mitä hakevat, ja sen vuoksi hakevat kumppania näitä piirteitä omaavista ihmisistä, ja ovat myös itse "valmiita" romantiikkaan. Kokemusta on kuitenkin jo kertynyt sen verran, että ns. Sudenkuoppia osaisi välttää, vaikka ne joskus houkuttelusikin.

Heidän ajatuksensa romantiikan synnystä on realistinen. Heillä on sille tilaa elämässään, ja tekevät asioiden eteen töitä. Päätä ei väkisin lyödä seinään, mutta hanskat ei mene heti naulaan, jos kumppani paljastuu joiltain osin erilaiseksi mitä piti. Joskus jopa hieman "tyydytään"

Mutta srgc vastaa varmaan itse paremmin mitä tarkoittaa. Tämä on vain oma näkemykseni.

Sillai ensinnäkin että rakkaus on tekijöidensä tulo, ei summa. Eläiminä tarvitsemme aisteillemme viestiä siitä että se lajitoveri on oikea: ulkonäköä, ääntä, eleitä, ilmaisutapaa ja läheisemmässä kontaktissa feromoneja etc, kaikkiaan signaaleja kiinnostuksen syttymiseksi ja ylläpitämiseksi. Toiseksi pitää olla "samalla aaltopituuudella", mikä helpottaa kommunikointia ja arvottamaan ulkopuolelta tulevia asioita jokseenkin saman suuntaisesti. Ja kolmanneksi vaaditaan, että omat odotukset romanttiselle kumppanille vastaa suunnilleen sitä mitä toinen viestittää olevansa, siten että kahta siihen saakka erillistä tarinaa voi jotenkin siedettävästi jatkaa yhtenä tarinana. Nuo selittäjät kun on kohdallaan, niin sinne lentää amorin nuolet.

Informaatio mikä alkuvaiheessa toisesta saadaan on niin vajaata ja reikäistä, että joka tapauksessa omissa pikku päissämme joudumme kuvitelmilla täydentämään paljon sitä mitä emme tiedä.

• flowersreally
        Tavallinenmiekkonen kirjoitti:

No teidän molempien kanssa on helppo olla samaa mieltä selittävistä tekijöistä.

Mutta mutta... itse koen kummiskin, että mainitsemienne_lisäksi_romattisessa rakkaudessa on myös aina jotain selittämätöntä. Vaikka silleen, että olisi oikeasti pitänyt olla jossain muualla, mutta sattuikin olemaan paikassa x, jossa sitten rakkauden kohteen tapasi. Taikka silleen, että vaikka itse piti itseään ei-rakastettavana, niin toinen rakasti silti. Eli kukaan ei ollut tilannut joulupukkia (tai pukeutunut pukiksi), mutta jotain satumaista tapahtui silti.

Mutta ehkä se menee silleen, että pitää olla niitä (itselle) hyviä ja fiksuja valintoja, panostusta ja uskoa. Sen jälkeen voi tapahtua ihmeitäkin. Tai ehkä niitä tapahtuu rinnakkain.

No teidän molempien kanssa on helppo olla samaa mieltä selittävistä tekijöistä.

Mutta mutta... itse koen kummiskin, että mainitsemienne_lisäksi_romattisessa rakkaudessa on myös aina jotain selittämätöntä. Vaikka silleen, että olisi oikeasti pitänyt olla jossain muualla, mutta sattuikin olemaan paikassa x, jossa sitten rakkauden kohteen tapasi. Taikka silleen, että vaikka itse piti itseään ei-rakastettavana, niin toinen rakasti silti. Eli kukaan ei ollut tilannut joulupukkia (tai pukeutunut pukiksi), mutta jotain satumaista tapahtui silti.

Mutta ehkä se menee silleen, että pitää olla niitä (itselle) hyviä ja fiksuja valintoja, panostusta ja uskoa. Sen jälkeen voi tapahtua ihmeitäkin. Tai ehkä niitä tapahtuu rinnakkain.

Mä jotenkin periaatteessa ymmärrän nuo sun selittämättömät "kohtalon johdatukset". Hienoa jos sellaista tapahtuu, mutta luulen että se on luksusta josta kaikki ei saa koskaan nauttia. Ne voi olla osumia Amorin sarjatuliaseesta, jotka napsahtaa kohdalleen vaikka ei ihan nuolisateen keskellä olekaan. Tai sitten sitä, että olet jotenkin vastaanottavammassa tilassa kun olet jossain vähän yllättäen ja et niin valmistautuneena.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Mä jotenkin periaatteessa ymmärrän nuo sun selittämättömät "kohtalon johdatukset". Hienoa jos sellaista tapahtuu, mutta luulen että se on luksusta josta kaikki ei saa koskaan nauttia. Ne voi olla osumia Amorin sarjatuliaseesta, jotka napsahtaa kohdalleen vaikka ei ihan nuolisateen keskellä olekaan. Tai sitten sitä, että olet jotenkin vastaanottavammassa tilassa kun olet jossain vähän yllättäen ja et niin valmistautuneena.

Etkö ole koskaan rakastanut ketään vaikka henkilö ei sitä ehkä "ansaitsikaan"?

Tai ehkä se ei mene noin päin. Ehkä pitää kysyä juuri niin, että onko sinua rakastettu vaikka et kokenutkaan olevasi sen arvoinen?

Tai ehkä se ei mene noin päin. Ehkä pitää kysyä juuri niin, että onko sinua rakastettu vaikka et kokenutkaan olevasi sen arvoinen?

.. Määrittele "rakastaminen"?.. Ja mitä kaikkea "rakkautta" tällä tarkoitat, eli mikä on tekijän ja kohteen suhde toisiinsa?.. ;P

.. Naisilla "ehkä" asia menee keskimäärin toisin, kuin miehillä.. Jos siis puhutaan "rakkaudesta" mieheen tai naiseen suhde mielessä tjmv.. ;P

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Määrittele "rakastaminen"?.. Ja mitä kaikkea "rakkautta" tällä tarkoitat, eli mikä on tekijän ja kohteen suhde toisiinsa?.. ;P

.. Naisilla "ehkä" asia menee keskimäärin toisin, kuin miehillä.. Jos siis puhutaan "rakkaudesta" mieheen tai naiseen suhde mielessä tjmv.. ;P

Määrittele... no, määrittele ite!

Ei tässä nyt tarvita mitään yleispätevää määritelmää kun kysytään henkilökohtaisesta "ihmeen" kokemuksesta. Ja miksi tähänkin asiaan pitää vetää jotain sukupuoli juttuja. Et sä nyt noin ulalla ole!

Siinä sulle vaikka yksi määritelmä:
        https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

No jos nyt puhutaan romantiikan kannalta jostain ihastumisen tai rakastumisen vaiheista, niin ymmärrän paremmin homman juuri niin päin, että se toinen, nainen siis, ei välttämättä ole ollut mitenkään hohdokkaimmillaan tavatessamme. Mutta tottakai jotain on pitänyt olla kohdallaan.

Määrittele... no, määrittele ite!

Ei tässä nyt tarvita mitään yleispätevää määritelmää kun kysytään henkilökohtaisesta "ihmeen" kokemuksesta. Ja miksi tähänkin asiaan pitää vetää jotain sukupuoli juttuja. Et sä nyt noin ulalla ole!

Siinä sulle vaikka yksi määritelmä:
        https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

.. Älä Kiukustu.. Please.. Ja pahoittelut.. Erehdyin tökkäsemään näämmä Keijua.. ;P

.. Palstalta(kin) on vain oppinut, että "rakkautta" on monia erillaisia versioita.. Mut Sun versio taitaa olla AikaLailla samaa, kuin mullakin.. Ainakin tarjoamasi määritelmä siltä kuulostaa.. ;P

.. AitoRakkaus on vain niin kovin harvinaista.. Varsinkin MolemminPuoleinen.. Mut joo.. Onhan niitä.. JoutsenPareja.. ;P

.. Hieman säpsähdin, kun näin mikä biisi oli alkamassa.. Mut oli nyt syystä tai toisesta "pakko" kuunnella se "pitkästä" aikaa.. KaunisBiisi KaikinPuolin.. =,).. Iskee Suoraan Sieluun.. Aiheuttaen PsykoFyysisen Kokemuksen.. TunteidenVirtaa&KehonKihelmöintiä.. ;P

.. Nyt pitää taas yrittää hieman "meditoida", että saa AuranKohralleen.. PahaPaha.. ;D

• OnSyitäEiAinaNäy

"Itselle tuo "selitys" tuo mieleen sen, että romanttisia rakkauksia löytävät ihmiset tietävät suurin piirtein mitä hakevat, ja sen vuoksi hakevat kumppania näitä piirteitä omaavista ihmisistä, ja ovat myös itse "valmiita" romantiikkaa"

Jos kaikki selitetään vaan järjellä, eikä sallita olla romanttisia toisilleen, niin voi olla kyse siitä, että lapsuudessa "järkevämpi" on tavallaan etäännytetty omista tunteistaan, vanhemmatkaan eivät ole osanneet. Siis vanhempiakaan ei ole hellitty ja osoitettu tällaisia tunteita, kun on halunnut tunteita äiti on voinut tarjota ruokaa, vaatteita, leluja, tai jotain maallista, sen sijaan, että olisi puhuttu ja tykätty yms. Ns. itsestään ja omista tunteista vierottunut, sitten aikuisena hän pyrkii alitajuisesti olemaan "pärjäävä" ja hankkii maallista kompensoimaan tunteita.

Tunteita oikeasti pitäisi enemmän kokea ja näyttääkin, mutta käytännössä mm. naiset tekevät perheen työt ja miehelle jää tilaa valittaa, ettei meillä olekaan tarpeeksi romanttista. Naisille puolustuksesksi, mutta ei se ole itse järjellä luotu tila, vaan lapsuudesta opittu tapa. Ei ajatella, että tunteita voisi olla. Musta tuntuu, ettei meidän mutsi osannut koskaan helliä tunnepuolta, vaan antoi sapuskaa tai muuta vastaavaa. Nykyihmisillä on niin paljon harrastuksia, mm. naiset opiskelevat, unohtuu helliä. Kertokaa ääneen ja ottakaa selvää.

• ghgbygyg

Koin itse 30-40:n hujakoilla suurta iloa keskusteluista toisen samanlaisen naisen kanssa, eikä meillä ollut mitään muuta yhteistä kuin työ ja itseensäsulkeutuneet suomalaiset aviopuolisot. Ukko niin puhumaton, siitä miltä hänestä milloinkin tuntuu. Vasta oikein pahassa kiputilassa, mieskin alkaa itkeä.

Opetelkaa kertomaan ja puhumaan huolista ja siitä, mitä haluaa,mitä voitaisiin tehdä ja mistä voitaisiin etsiä virkistystä. Kaikkeen pitää olla hakeutuva, muuten turtuu elämän kiireissä ja rutiineissa. Älä siis suotta unohda tunteiden vaalimista, se pitää yllä muuta hyvinvointia ja osa ihmisistä on erittäin puheliaita, haluavat jakaa ajatuksia tutun, samanmielisen juttukaverin kanssa. Muuta ei tarvitse merkitä. Suomalaisnaisilla on nyt opettelemista, näyttää siltä, että englantilaisnaiset ainakin tykkäävät saksalaismiehista, mm. "ludvikeista", ne ottaa tuossa tapauksessa rennomin. Ei voi yleistää, työ vaatii järkeviä myös, järki pysyy kotonakin, eikä muista olla tunteita avaava. Lapsille pitäisi nuo asiat opettaa.

• Tavallinenmiekkonen
        OnSyitäEiAinaNäy kirjoitti:

"Itselle tuo "selitys" tuo mieleen sen, että romanttisia rakkauksia löytävät ihmiset tietävät suurin piirtein mitä hakevat, ja sen vuoksi hakevat kumppania näitä piirteitä omaavista ihmisistä, ja ovat myös itse "valmiita" romantiikkaa"

Jos kaikki selitetään vaan järjellä, eikä sallita olla romanttisia toisilleen, niin voi olla kyse siitä, että lapsuudessa "järkevämpi" on tavallaan etäännytetty omista tunteistaan, vanhemmatkaan eivät ole osanneet. Siis vanhempiakaan ei ole hellitty ja osoitettu tällaisia tunteita, kun on halunnut tunteita äiti on voinut tarjota ruokaa, vaatteita, leluja, tai jotain maallista, sen sijaan, että olisi puhuttu ja tykätty yms. Ns. itsestään ja omista tunteista vierottunut, sitten aikuisena hän pyrkii alitajuisesti olemaan "pärjäävä" ja hankkii maallista kompensoimaan tunteita.

Tunteita oikeasti pitäisi enemmän kokea ja näyttääkin, mutta käytännössä mm. naiset tekevät perheen työt ja miehelle jää tilaa valittaa, ettei meillä olekaan tarpeeksi romanttista. Naisille puolustuksesksi, mutta ei se ole itse järjellä luotu tila, vaan lapsuudesta opittu tapa. Ei ajatella, että tunteita voisi olla. Musta tuntuu, ettei meidän mutsi osannut koskaan helliä tunnepuolta, vaan antoi sapuskaa tai muuta vastaavaa. Nykyihmisillä on niin paljon harrastuksia, mm. naiset opiskelevat, unohtuu helliä. Kertokaa ääneen ja ottakaa selvää.

Tuo tekstini on helppo tulkita siten, että yritän järkeistää romantiikkaa. En yritä vaan olen itsekin kokenut ns. hölmöjä rakkauksia. Joilla ei ole ”selitystä”. Haluan koskea toista ja kerron kyllä tunteeni silloin kun niitä koen. Aina se ei ole ihan helppoa.

En siis koe että olisin konkreettisesti oppinut jotain listaa ominaisuuksista mitä haen toisesta, mutta olen oppinut sitä miltä Minusta ”pitäisi” tuntua kun on hyvä kumppani rinnalla. Se helpottaa mielestäni ”hakua” paljon rajaamalla kohderyhmää.

Itse olen melko varma siitä, että niitä Oikeita on tuolla Monia. Asioiden tapahtumiseen vaikuttaa paitsi tuuri, myös itsetuntemus ja avoimuus suhteen vastaanottamiseen.

• ihmettelyäjuu
        ghgbygyg kirjoitti:

Koin itse 30-40:n hujakoilla suurta iloa keskusteluista toisen samanlaisen naisen kanssa, eikä meillä ollut mitään muuta yhteistä kuin työ ja itseensäsulkeutuneet suomalaiset aviopuolisot. Ukko niin puhumaton, siitä miltä hänestä milloinkin tuntuu. Vasta oikein pahassa kiputilassa, mieskin alkaa itkeä.

Opetelkaa kertomaan ja puhumaan huolista ja siitä, mitä haluaa,mitä voitaisiin tehdä ja mistä voitaisiin etsiä virkistystä. Kaikkeen pitää olla hakeutuva, muuten turtuu elämän kiireissä ja rutiineissa. Älä siis suotta unohda tunteiden vaalimista, se pitää yllä muuta hyvinvointia ja osa ihmisistä on erittäin puheliaita, haluavat jakaa ajatuksia tutun, samanmielisen juttukaverin kanssa. Muuta ei tarvitse merkitä. Suomalaisnaisilla on nyt opettelemista, näyttää siltä, että englantilaisnaiset ainakin tykkäävät saksalaismiehista, mm. "ludvikeista", ne ottaa tuossa tapauksessa rennomin. Ei voi yleistää, työ vaatii järkeviä myös, järki pysyy kotonakin, eikä muista olla tunteita avaava. Lapsille pitäisi nuo asiat opettaa.

"Koin itse 30-40:n hujakoilla suurta iloa keskusteluista toisen samanlaisen naisen kanssa, eikä meillä ollut mitään muuta yhteistä kuin työ ja itseensäsulkeutuneet suomalaiset aviopuolisot."
        Mä vähän ihmettelen sitä, miten olette sitten päätyneet avioon niiden itseensä sulkeutuneiden miesten kanssa vai onko käynyt niin että he ovat sulkeutuneet vasta aviossa eli miksi niin olisi käynyt?

• Tavallinenmiekkonen

Lähinnä kumppanin ja sellaisen romanttisen rakkauden puute on vaivannut tätä miestä. Ei kovin usein, kun arki on kuitenkin täynnä asioita jotka on ihan hyvin, ja joihin aikani uppoaa. Olisi hienoa jakaa arkea kumppanin kanssa. Remppailla kämppää, tehdä ruokaa, ulkoilla ja urheilla. Jutella päivän kuulumiset ja keskustella vaikka aamun lehden uutisista. Mitä milloinkin. Kyllä mulla aikaa olisi näihinkin juttuihin.

Ja toki säännöllistä seksiä sen tutun kumppanin kanssa, jonka kanssa voi olla oma itsensä ilman jännäilyitä ja suorittamista. Ja jota on jo oppinut koskemaan niin, että molemmat nauttii.

Ihminen kaipaa tunnetta, että rakastaa ja tulee rakastetuksi. Sen tarpeen lyttääminen pillun puutteesta valittamiseksi ei mielestäni ole kovin reilua. Tiedän, että palstaa lukemalla on helppo muodostaa haluamansa kuva miehistä. Mutta Ottaako joku oikeasti tosissaan nuo kymmenet "antakeee pillua" avaukset?

Nyt naiset vähän "medialukutaitoa" kehiin. Ellette sitten halua käyttää trollailuita perusteena sille, että ei kannata miehiä elämäänsä päästää, kun ovat niin perseestä :D. Kokeilkaa sellaista joka ei ole aivan Perseestä? Tunnette varmaan sellaisiakin... Ja suomi on niitä täynnä. Voitte jopa yllättyä.

• nainentavallinen

No, olipas osuvasti ja hyvin sanottu! Luulin että rakkaus on jo kadonnut näiden ihmisten mielestä ja tunteista. 'Ihminen kaipaa tunnetta että rakastaa ja tulee rakastetuksi' - siinä on se asian ydin.

• VerbiSubstanTuuvus

Tunteita pitää vaalia. Niille täytyy vähän tehdä tilaa ja panostaa asiaan. Näin lokakuussa on kivaa parinsa kanssa olla enemmän tekemisissä, koska ulkona on niin kosteaa ja harmaata, että muualta olisi hyvä saada iloa päivittäisiin rutiineihin. Sitten kun kulkee töissä, ei isoja urakoita parane ottaa liikaa rempoista, mutta vähän kerralla, jos pystyy sen hallitsemaan siedettävästi menettämättä ystävää ja riitelemättä.

Elämä on päivittäin oppimista. Pitää hyväksyä, että joskus on tällaista.

• dfge45ydfgh

Eikös nykyään ole ongelma se ettei ihmisiä kiinnosta pariutua ja lisääntyä kun on muutakin tekemistä. Naistenhan tuosta kannattaisi olla huolissaan koska loppujen lopuksi heidän suurin valttinsa on ollut juurikin se että miehet ovat heitä halunneet.

• TiedänkunolenelänytM55

Älä ole huolissaan meistä miehistä...jatka sormetusta

• EiYmmärräSinkkua

Sinkut pyörittävät aikansa kuluksi kuukausia ja vuosia sellaista roolia, että heillä ole muka kantaa, mikä on vika, sairaus, tuhlausta, höperöä ja todellisuudessa yhteiskunnallinen ongelma. Sinkuista siis voinee vetää johtopäätöksen, että sinkkusakki on vastuuntunnotonta looseri porukka, jolla kukaan ei tee mitään. Toinen vaihtoehto on se, että ollaan vähän mt-sairaita.

Miksi teillä ei ole kantaa mihinkään todelliseen ongelmaan, aina ollaan muka niin kädet pestyinä ja neutraaleina. Huh, mitä luopiolta, varmaan vasemmistolaisia ja pro-eu-ihannoijia.

EVVK

• höhöööhö

Heh , ja sitten kun alkaa puhumaan syvällisimmistä syvällisimpiä asioita naiselle niin katoaa kuin tuhka tuuleen kun pinnallisessa maailmankuvassaan ei valitettavasti ymmärrä henkisyydestä laisinkaan . Sitten kun ei mielistele vaan sanoo kuten asiat ovat niin sekään ei miellytä naista joka itseään peilistä luulee katsovansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe