Minulla on ollut kuvallinen profiili monta vuotta Suomi24-treffit palastalla, ja olen lähestynyt kaikkia kaupunkini naisprofiileja asiallisesti esitellen itseni. Haluaisin lähteä jonkun naisen kanssa treffeille johonkin kivaan kahvilaan, että olisi jotain keskusteluseuraa ja siitä se voisi lähteä se tutustuminen, mutta kun naisest ei vastaa, enkä ole saanut naisten tekemiä alotteita.
Tuntuu, että yhtä naisprofiilia vastaaan on 20-> miesprofiilia, ja sitten valikoituu ehkä ja karsiutuu lihaksikkaammat miehet tai rikkaaimmat ja komeimmat miehet treffeile. Kokemuksia tästä?
Miten Suomi24-treffeillä tutustuu aidosti?
14
809
Vastaukset
- jrtiupjhoå54op
Olen mies, ja laittanut joillekin naisille viestiä. Olisi voinutkin mennä kahvilaan, mutta itse en loppupeleissä kuitenkaan sitten lähtenyt. Ei vain ole ollut sopivaa aikaa asialle. Yksi nainen oli laittanut profiiliinsa, että on spontaani ja tarttuu aina hetkeen. Odottaa myös mieheltä spontaanisuutta ja jotain sen kaltaista elämän otetta.
Olin sitten naisen hoodeilla, ja soitin autosta että lähde nyt heti omaan lähikuppilaasi bisselle. Olen nyt tässä. Eipä nainen sitten kuitenkaan ollut heti valmiina lähtemään bisselle (missä siis se naisen "hetkeen tarttuva asenne" oikeasti?), joten seuraava kutsu on taas sitten joskus.- Mitäihmettämies
Siis ihan oikeesti, et voi olla tosissasi! Jokainen nainen haluaa laittautua tapaamiseen. En olisi minäkään lähtenyt, jos äijä autosta soittaa. Jotain rajaa miehet!
- kunnonmies1
joo aika pöljä on tuo aloittaja, pöljät puheet, olisko joidenkin naisten ihannemies? :)
- wd400
Nainenko oli antanut sulle puh.numeronsa? Epäilen. Keksit koko jutun.
- Totta_maar
Mitäihmettämies kirjoitti:
Siis ihan oikeesti, et voi olla tosissasi! Jokainen nainen haluaa laittautua tapaamiseen. En olisi minäkään lähtenyt, jos äijä autosta soittaa. Jotain rajaa miehet!
Mä en oikeen jaksa uskoa, että kukaan ukko kehtaa alkaa majaileen sellasen mimmin kanssa, jonka pitää pyöritellä itseään maalipöntössä puoli tuntia ennen treffeille uskaltautumista. Jos sä jaksaisit kattella lopun ikää miestä joka puurtaa tunnin kunsiviilan kanssa ennenko uskaltaa tulla sun pakeillesi, niin kauhiasti onnea teitille. Porsastella ei tarvitse, mutta miksi näytellä olevansa muuta kuin paketissa on?
- ttyui
Minä miehenä tykkään kun nainen kaunistautuu, vaikka menis tuntikin niin ei haittaa.
- Hett
Niin juuri, en itsekään haluaisi mennä laittautumatta varsinkaan ekaan tapaamiseen. Kotonahan ollaan monesti ilman meikkiä, hiukset huonosti ja oloasussa.
- upikastu7
Luonnonlait sen määrää. Naiset eivät tarvitse välttämättä miehiä mihinkään, mutta miehet tarvitsevat aina naista.
Ihmisen (naista ei vielä ollut) ei ole hyvä olla yksin, sanotaan Raamatussakin. - EImiljoonaa
Ei oikein mitenkään.Naiset tuntuu valitettavasti hakevan vain elättäjää.
- Äläyleistä
En todellakaan hae elättäjää, vaan elämäni parasta ihmisushdetta! Elätän itse itseni.
- eimiljoonaa
Valitettavasti naiset tuntuu etsivän vaan elättäjää.
- aito_asia
Elättäjää naiset vaan hakee.
- Ei_pintaliitäjä
Ei ole miljoonaa mullakaan, mutta ei kaikki sitä haekkaan. Miehet tuntuvat mieluusti yleistävän ja syyttävän kaikki naisia ahneiksi ja ties miksi. Treffi sivuilla, kaikkien ego pullistelee; Sporttisuutta, nuorekkuutta jne. täällä surkutellaan "naisten kovaa tasoa, tai sitä että joku ei niin mallin näköinen tai sellaisen mitoissa oleva kehtaakin ottaa yhteyttä ja kehoitetaan hakemaan tasoistaan seuraa.
Näin tietty pitäisikin tehdä ja jättää kyseiset älyvapaat yksilöt väliin. Valitettavasti kyseistä älyvapaa, piirrettä ei aina näy profiilista, edes rivien välistä. Etenkin jos tyyppi näyttää suht tavalliselta ja normaalilta.- jasenkurmitsa
No mutta voihan sieltä oikeasti miellyttävä kumppani löytyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801