Pitäisikö potkia naista persuksiin että loppuu valitus. Papin edessä lupasi rakastaa myötä ja vastoinkäymisessä eikä puhunut valittamisesta mitään. Taidan pistää muija kierrätykseen jos ei mies miellytä.
Nainen valittaa kun lihon
5
81
Vastaukset
- sydämentuska
Siinä missä palstan ätmit olisivat päinvastaisessa (= nainen lihoisi suhteen aikana) tilanteessa kuorossa huutamassa miehelle että "jätä se läskipallo ja vaihda hoikempaan", niin kas kummaa, nyt ovatkin aivan hiljaa... Ilmeisesti naisilla ei ole heidän mielestään oikeutta jättää miestä samasta syystä (lihominen) kuin miehillä on jättää nainen?
- Naisasialooser11
Pitää kutinsa. Lihava mies on miehekäs nallekarhu ja naisen pitäisi vain olla tyytyväinen jos se neitimäinen hoikka mies on miehistynyt avioliiton aikana.
- Ulkonäkö-on-kemia
Ruusuinen tulevaisuus rikkoontuu parista lisäkilosta.
- enymmäränaisia
Nainen valittaa kun en laihduta. Onko rakkaus laihduttamisesta kiinni. Loppuuko rakkaus kun ei laihduta. Painan siinä 85-90 kg välissä.
Älä nyt tuommoisen takia pistä emäntää taipaleelle. Varmaan ihan rakkaudella tuon on todennut.
Sanot vaan että nyt on massakausi jolla kerätään lihasta ja keväällä sitten kiristellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832