tämä musiikki vie jalat alta onko muita??
Sonata arctica faneja!!!!!!!!!!!
13
516
Vastaukset
- Anniina-81
Mun mielestä yks parhaista suomalaisista bändeistä...
- Silver dragon
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen. - Anniina-81
Silver dragon kirjoitti:
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen.Minkä ikäinen sä sitten oot? Ainakin mulla on paljon kavereita jotka tietää kyseisen bändin...
- kömpelö
Koska näyttää faneja löytyvän, niin pakkohan joukkoon on yhden eifaninkin mahduttava. Miten ihmeessä Sonata Arctica (tai kuten vuoden 2000 Terrorizerin vuoden tulokkaiden 10. Sonta Arctica) voi olla hyvä. Perinteistä mitään sanomatonta poweria. Eiköhän näitä yhtyeitä ole jo Saksa ja Suomi pullollaan. Suomi tarvitsisi jotain uutta omaperäistä verta tähän metallisceneen eikä aina näitä tusinayhtyeitä.
- Anniina-81
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
- päivi 73
Anniina-81 kirjoitti:
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
mä kuulin tästä bändistä ekaa kertaa kaverin isältä ruotsin maalta. sen veljen poika soittaa kyseisessä bändissä.
kävin heti imuroimassa muutaman biisin ja tykkään kovasti.
on siinä pojalla kiva lauluääni.
- wolf
Sonata on yks niistä bändeistä, jotka todella vie jalat alta!
Tää Silence onkin kokonaisuudeltaan yks parhaista mun tietämistä
levyistä..Hyvät soittajat ja mahtava laulaja! - Wind
Sonata Arctica on yx parhaimmista bändeistä mitä mä tiiän..
Koko Silence ja varsinkin The End Of this Chapter ja Last Drop Falls..
Kaunista melodista metallia.... ;) - nami nami
hieno juttu että teitä löytyi noinkin monta =)
mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen parhain biisi kyseiseltä yhtyeeltä???- wolf
Niillä on tosi monta mahtavaa biisiä, ja ne parhaat
on tolla Silencella...mun suosikkeja on mm. tallulah, sing in
silence, mary-lou, weballergy...
- karza
Totta helvetissä .. sonaatti on tykkiä .. mä jumaloin sitä bändiä
- sonataarcticafani---
me too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sonataarcticafani---
Oon fanittanu Sonataa siitä asti ku kuulin ekan kerran. eka mun kuulema biisi sonatalta oli san sebastian,ja vieläkin yks lempibiiseistäni.Arvostan sitä suuresti ja unelmani käy toteen siinä että näen sonatat livenä elokuussa!! mun lempibändi 4-ever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133