tämä musiikki vie jalat alta onko muita??
Sonata arctica faneja!!!!!!!!!!!
13
479
Vastaukset
- Anniina-81
Mun mielestä yks parhaista suomalaisista bändeistä...
- Silver dragon
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen. - Anniina-81
Silver dragon kirjoitti:
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen.Minkä ikäinen sä sitten oot? Ainakin mulla on paljon kavereita jotka tietää kyseisen bändin...
- kömpelö
Koska näyttää faneja löytyvän, niin pakkohan joukkoon on yhden eifaninkin mahduttava. Miten ihmeessä Sonata Arctica (tai kuten vuoden 2000 Terrorizerin vuoden tulokkaiden 10. Sonta Arctica) voi olla hyvä. Perinteistä mitään sanomatonta poweria. Eiköhän näitä yhtyeitä ole jo Saksa ja Suomi pullollaan. Suomi tarvitsisi jotain uutta omaperäistä verta tähän metallisceneen eikä aina näitä tusinayhtyeitä.
- Anniina-81
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
- päivi 73
Anniina-81 kirjoitti:
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
mä kuulin tästä bändistä ekaa kertaa kaverin isältä ruotsin maalta. sen veljen poika soittaa kyseisessä bändissä.
kävin heti imuroimassa muutaman biisin ja tykkään kovasti.
on siinä pojalla kiva lauluääni.
- wolf
Sonata on yks niistä bändeistä, jotka todella vie jalat alta!
Tää Silence onkin kokonaisuudeltaan yks parhaista mun tietämistä
levyistä..Hyvät soittajat ja mahtava laulaja! - Wind
Sonata Arctica on yx parhaimmista bändeistä mitä mä tiiän..
Koko Silence ja varsinkin The End Of this Chapter ja Last Drop Falls..
Kaunista melodista metallia.... ;) - nami nami
hieno juttu että teitä löytyi noinkin monta =)
mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen parhain biisi kyseiseltä yhtyeeltä???- wolf
Niillä on tosi monta mahtavaa biisiä, ja ne parhaat
on tolla Silencella...mun suosikkeja on mm. tallulah, sing in
silence, mary-lou, weballergy...
- karza
Totta helvetissä .. sonaatti on tykkiä .. mä jumaloin sitä bändiä
- sonataarcticafani---
me too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sonataarcticafani---
Oon fanittanu Sonataa siitä asti ku kuulin ekan kerran. eka mun kuulema biisi sonatalta oli san sebastian,ja vieläkin yks lempibiiseistäni.Arvostan sitä suuresti ja unelmani käy toteen siinä että näen sonatat livenä elokuussa!! mun lempibändi 4-ever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019