tämä musiikki vie jalat alta onko muita??
Sonata arctica faneja!!!!!!!!!!!
13
497
Vastaukset
- Anniina-81
Mun mielestä yks parhaista suomalaisista bändeistä...
- Silver dragon
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen. - Anniina-81
Silver dragon kirjoitti:
Onks se se suomalainen?
yllättävän hyvä.
melkein kukaa ei enää tunne sitä, ainakaa kukaa mun ikänen.Minkä ikäinen sä sitten oot? Ainakin mulla on paljon kavereita jotka tietää kyseisen bändin...
- kömpelö
Koska näyttää faneja löytyvän, niin pakkohan joukkoon on yhden eifaninkin mahduttava. Miten ihmeessä Sonata Arctica (tai kuten vuoden 2000 Terrorizerin vuoden tulokkaiden 10. Sonta Arctica) voi olla hyvä. Perinteistä mitään sanomatonta poweria. Eiköhän näitä yhtyeitä ole jo Saksa ja Suomi pullollaan. Suomi tarvitsisi jotain uutta omaperäistä verta tähän metallisceneen eikä aina näitä tusinayhtyeitä.
- Anniina-81
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
- päivi 73
Anniina-81 kirjoitti:
Mä ainakin arvostan hyvää laulajaa ja hyviä soittajia. Ja musiikki on tosi hienoa, melodista... Löytyy muutakin ku ne samat kolme sointua...:)
mä kuulin tästä bändistä ekaa kertaa kaverin isältä ruotsin maalta. sen veljen poika soittaa kyseisessä bändissä.
kävin heti imuroimassa muutaman biisin ja tykkään kovasti.
on siinä pojalla kiva lauluääni.
- wolf
Sonata on yks niistä bändeistä, jotka todella vie jalat alta!
Tää Silence onkin kokonaisuudeltaan yks parhaista mun tietämistä
levyistä..Hyvät soittajat ja mahtava laulaja! - Wind
Sonata Arctica on yx parhaimmista bändeistä mitä mä tiiän..
Koko Silence ja varsinkin The End Of this Chapter ja Last Drop Falls..
Kaunista melodista metallia.... ;) - nami nami
hieno juttu että teitä löytyi noinkin monta =)
mikä on teidän mielestä kaikkien aikojen parhain biisi kyseiseltä yhtyeeltä???- wolf
Niillä on tosi monta mahtavaa biisiä, ja ne parhaat
on tolla Silencella...mun suosikkeja on mm. tallulah, sing in
silence, mary-lou, weballergy...
- karza
Totta helvetissä .. sonaatti on tykkiä .. mä jumaloin sitä bändiä
- sonataarcticafani---
me too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sonataarcticafani---
Oon fanittanu Sonataa siitä asti ku kuulin ekan kerran. eka mun kuulema biisi sonatalta oli san sebastian,ja vieläkin yks lempibiiseistäni.Arvostan sitä suuresti ja unelmani käy toteen siinä että näen sonatat livenä elokuussa!! mun lempibändi 4-ever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813065Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911746Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831596- 1371452
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571344
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821217Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207- 831192