Lapseni naarmutti auton kyljen kaiteeseen

Tiedontarpeeseen1990

Lapseni väisti tiell jotain ja samalla kylki osui kaiteeseen naarmuttaen kylkeä maalipinnasta.
Autossa on laajakasko, korvaako maalipinnan korjauksen?Ja mitä kuluja tulee itselle maksettavaksi ja meneeköhän bonukset mihin?Kiitos jos saisi nopeasti vastauksia

10

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedontarpeeseen1991

Lisäys siis....Auto on vaimoni nimissä eikä lapseni

• tämämontotuus

Ei väistänyt mitään, kännykkää räpläsi. Kertoiko jotain muuta?

• Mikäseuraavaksi

Kantsiiko olla vakuutusyhtiöön yhteyksissä..

• tiedontarpeeseen1993

En tiedä kenen kännyä räpläsi kun ainakin oma puhelin oli kotona ,ainakin se soi kotona.Kiitti vastauksesta normi idiootti

• Abdulh

Ei kulosta uskottavalta. jokaisella on kännykkä aina mukan. Taisi käytta kännykkää ajon aikana, siksi tuli vahinko.

• niimpä-niiin

Oliko vakuutukseen merkattu, että alle 25 v käyttää ajoneuvoa joskus. Nykyisin sekin muuten kysytään ja vaikuttaa valuutusmaksuun. Jos ruksi väärässä kohdassa ei kaskokaan korvaa täyttä silloin vaan alennettuna. Tutulle kävi näin. Nykyisin vakuutusyhtiöt saa pyydettäessa teletiedot jos onnettomuusajankohta selvä eli jos puhelimella puuhailtu sillä hetkellä niin ei makseta.

• Nimpänimtaas

Teletunnistetietoja ei jaeta kuin karkkia lapsille. Poliisi niitä hakee, ja silloinkin pitää olla rikostutkinta käynnissä. Mistä te näitä satuja keksitte? Joku saattaa vielä uskoa. ’It’s true, I saw it in internet!!’

• Toivottavasti_oli_apua

Kaskonne korvaa. Omavastuu tulee itsellenne heti maksettavaksi, ja mahdollisesti kaskon bonus tippuu. Tuskin paljoa.

• Gyyhhy

Lapselle vain hyvä källi jota nauretaan kavereiden kanssa yhdessä kun kyllä isillä nyt täytyy olla pohjaton lompakko ja olankohauttelu sori riittää.

• Omavastuu 200-300€ ja bonukset putoaa 20%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe