Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Peli poikki

Chania

Kaikki entiset tyttöystävät ja niin edelleen, älkää soitelko enää miehelleni. Pyydän kauniisti. On saanut monta riitaa aikaiseksi vaikka tuskinpa se teitä kiinnostaa. Mennyt on mennyttä ja hänellä uusi elämä kanssani. Rakastamme toisiamme joten jatkakaa tekin eteenpäin vaikka vielä sinkkuja olettekin. Soittelunne satuttaa tosi paljon. Etsikää itsellenne elämä ja uusi mies.

4

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahallaankiusaavat

      Mitä meinaako ex kiusata miestä? Hyi hyi tytöt! Nyt varattu mies jätetään rauhaan. Jos kerta kotona tapellaan teistä. Oletko sanonut miehelle ettet siedä naispuolisia ystäviä jotka soittelee edelleen? Miksi sinkun pitää yleensäkkään seurustella edes ystävänä toiselle jos on uudessa suhteessa . Eikö pariskunta yleensä jaa ystävät yhteisesti ja yhdessä pidetä yhteyksiä. Kyllä sinkun pitää ymmärtää varattua väistää ettei joudu tappelemaan kotona.

    • Näinsemennee

      Entäpä sitten, jos miehesi pitää vain eksäänsä hyvänä ystävänään ja eksäkin on puhtaasti sitä, vaikka onkin sinkku. Itse sinä osoitat sen oman naiviutesi ja hirveän mustasukkaisen omistuksenhalusi puolisoasi kohtaan sekä et osaa luottaa omaan puolisoosi pätkääkään. Onpa teillä hyvä suhde todella, heti pitää katkoa toiselle tärkeät ihmissuhteet ja eristää ihminen ja hänen tulisi vain omistautua sinulle. Ap et sä voi omistaa puolisoasi, hän itse sitoutuu sinuun. Sinä tukahdutat ihan itse omalla käytökselläsi vähitellen teidän suhteenne ja ajat hänet sitten vieraisiin pöytiin.

    • etteitaidavälittää

      Jos sun mies kunnioittaisi ja arvostaisi sinua puolisona, niin hän itse tekisi siitä soittelusta lopun ja kertoisi olevansa varattu. Mutta hänen itsetuntonsa ei näytä olevan myöskään kunnossa, vaan mieluummin on helttailee edelleen "kukkona tunkiolla" ja nauttii suosiostaan sekä haluaa kokea olevansa haluttu muidenkin taholta. Sun kannattaa miettiä, onko hän todellakaan valmis sitoutumaan, jos kiusaa myös sinua tuolla tavalla. Sitoutuminen on kahden välinen asia ja kumpikin tahoillaan tekee selväksi, että on pari ja pistää rajat itse muiden yhteydenotoille. Ei sun tarvitse sitä tehdä hänen puolestaan, jos hän yhtään välittää sinusta. Vaikuttaa siltä...

    • Ajatuksiasinulle

      Etsi sinä itsellesi uusi mies, joka kunnoittaa sua, eikä pane eksänsä kanssa. Sellainenkin on ikävää, kun se iskee vihdoin omaan tajuntaasi. Jospa ymmärtäisit asian niin, ettei kyseinen mies ole valmis mihinkään, jos hyppää suhteesta toiseen, eihän sua rakasta, kaipailee vain eksäänsä vielä ja tunteidensakin käsittely on kesken. Sä siellä järjestät jo kaikenlaista, uutta kotia ja häitä, mutta mies on vielä vaiheessa itsensä kanssa vasta eheytymässä ja etsimässä elämäänsä suuntaa. Hiljaa mielessään hän on pahoillaan siitä kaikesta vaivannäöstäsi mitä olet hänen eteensä tehnyt, todeten ettet sinäkään ole se minkä kanssa elämänsä haluaa jakaa. Sinä olet muuttanut hänessä kaiken mieleiseksesi ja hänellä onkin yllätys yllätys paha olla ja ahdistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe