Peli poikki

Chania

Kaikki entiset tyttöystävät ja niin edelleen, älkää soitelko enää miehelleni. Pyydän kauniisti. On saanut monta riitaa aikaiseksi vaikka tuskinpa se teitä kiinnostaa. Mennyt on mennyttä ja hänellä uusi elämä kanssani. Rakastamme toisiamme joten jatkakaa tekin eteenpäin vaikka vielä sinkkuja olettekin. Soittelunne satuttaa tosi paljon. Etsikää itsellenne elämä ja uusi mies.

4

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahallaankiusaavat

      Mitä meinaako ex kiusata miestä? Hyi hyi tytöt! Nyt varattu mies jätetään rauhaan. Jos kerta kotona tapellaan teistä. Oletko sanonut miehelle ettet siedä naispuolisia ystäviä jotka soittelee edelleen? Miksi sinkun pitää yleensäkkään seurustella edes ystävänä toiselle jos on uudessa suhteessa . Eikö pariskunta yleensä jaa ystävät yhteisesti ja yhdessä pidetä yhteyksiä. Kyllä sinkun pitää ymmärtää varattua väistää ettei joudu tappelemaan kotona.

    • Näinsemennee

      Entäpä sitten, jos miehesi pitää vain eksäänsä hyvänä ystävänään ja eksäkin on puhtaasti sitä, vaikka onkin sinkku. Itse sinä osoitat sen oman naiviutesi ja hirveän mustasukkaisen omistuksenhalusi puolisoasi kohtaan sekä et osaa luottaa omaan puolisoosi pätkääkään. Onpa teillä hyvä suhde todella, heti pitää katkoa toiselle tärkeät ihmissuhteet ja eristää ihminen ja hänen tulisi vain omistautua sinulle. Ap et sä voi omistaa puolisoasi, hän itse sitoutuu sinuun. Sinä tukahdutat ihan itse omalla käytökselläsi vähitellen teidän suhteenne ja ajat hänet sitten vieraisiin pöytiin.

    • etteitaidavälittää

      Jos sun mies kunnioittaisi ja arvostaisi sinua puolisona, niin hän itse tekisi siitä soittelusta lopun ja kertoisi olevansa varattu. Mutta hänen itsetuntonsa ei näytä olevan myöskään kunnossa, vaan mieluummin on helttailee edelleen "kukkona tunkiolla" ja nauttii suosiostaan sekä haluaa kokea olevansa haluttu muidenkin taholta. Sun kannattaa miettiä, onko hän todellakaan valmis sitoutumaan, jos kiusaa myös sinua tuolla tavalla. Sitoutuminen on kahden välinen asia ja kumpikin tahoillaan tekee selväksi, että on pari ja pistää rajat itse muiden yhteydenotoille. Ei sun tarvitse sitä tehdä hänen puolestaan, jos hän yhtään välittää sinusta. Vaikuttaa siltä...

    • Ajatuksiasinulle

      Etsi sinä itsellesi uusi mies, joka kunnoittaa sua, eikä pane eksänsä kanssa. Sellainenkin on ikävää, kun se iskee vihdoin omaan tajuntaasi. Jospa ymmärtäisit asian niin, ettei kyseinen mies ole valmis mihinkään, jos hyppää suhteesta toiseen, eihän sua rakasta, kaipailee vain eksäänsä vielä ja tunteidensakin käsittely on kesken. Sä siellä järjestät jo kaikenlaista, uutta kotia ja häitä, mutta mies on vielä vaiheessa itsensä kanssa vasta eheytymässä ja etsimässä elämäänsä suuntaa. Hiljaa mielessään hän on pahoillaan siitä kaikesta vaivannäöstäsi mitä olet hänen eteensä tehnyt, todeten ettet sinäkään ole se minkä kanssa elämänsä haluaa jakaa. Sinä olet muuttanut hänessä kaiken mieleiseksesi ja hänellä onkin yllätys yllätys paha olla ja ahdistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe