Jos teet, miten se vaikutti sinun palkkaasi? Esimerkiksi jos tekee kolmipäiväistä viikkoa eli 60 %, oletko taloudellisesti pärjännyt?
Tuo mietinnässä... joitain kymmenen vuotta vanhoja keskusteluja löytyy. Tästä ajasta kuitenkin olisi kiva tietää.
Teetkö lyhennettyö työviikkoa?
2
84
Vastaukset
- Xxxzzzcccc
Onko lain mukaan mahdollista tehdä muuta kuin 80% työviikkoa. Itse tein 80% palkka putosi bruttona 4000 ->3200, nettona 2600-> 2200. Verohallinnon sivuilla voit laskea, mikä olisi veroprosenttisi lyhyemmäklä työviikolla.
- mediaanimies
Teen tällä hetkellä opiskelujen vuoksi 4-päiväistä viikkoa. Palkkaan se vaikuttaa siten, että 1/5 menee pois. :) Kyllä se taitaa monilla pieni- ja keskituloisella olla juuri se osa, mikä menisi siihen kaikkeen mukavuuskulutukseen eli pärjää kyllä, mutta ylimääräisiä hankintoja joutuu vähän harkitsemaan tarkemmin. Nettotulot tällä hetkellä siis n. 1800 e, veroprosenttia en ole laskenut, eli palautuksiahan tuolta sitten on tulossa aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893