Listatkaas tähän miehiä tai yrityksiä jotka ovat tuhoutuneet naisten takia.
Tässä ensimmäinen, Gary Kildall ja Digital Research yhtiö, tunnettu CP/M käyttöjärjestelmästään joka kerran oli alansa suurin. Sopimus IBM:n kanssa meni naisen takia ohi kun naisen syntymäpäivä oli tärkeämpi kuin sopimuspalaveri IBM:n kanssa. Niinpä IBM valitsi Microsoftin MS-Dosin käyttöjärjestelmäkseen IBM PC:lle ja loppu on historiaa.
Koko surullinen tarina tällä videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=hJNaAG2BXow
Nainen ei vaikuttanut vain mieheensä ja yritykseensä vaan vaikutus oli koko maailmaa mullistava.
Kukaties meillä kaikilla voisi olla ihan toisenlaiset, kenties paremmat käyttöjärjestelmät tänä päivänä tietokoneissamme...
Kukaties naisten varomaton vallankäyttö vielä joku päivä tuhoaa koko maapallon...
Naisten takia tuhoutuneita miehiä
6
176
Vastaukset
- johan_on_aloitus
Jos tuote olisi ollut niin hyvä kuin mitä kuvittelet sen olleen, IBM olisi kiljuen hakenut sen kaverilta kotoa vaikka väkisin ja maksanut siitä maltaita. Eikä olisi ollut päivän eikä viikon päälle.
Kun jotain pitää syyttää siitä, että oma tuote on vanhentunut ja epäkurantti, eikä sen myötä kelpaa enää kenellekään, niin kukas se parempi syntipukki olisi kuin oma puoliso.
Vai, että tämä rannalle jäänyt ohjelmisto olisi mullistanut maailmaa, älä jaksa, softia tulee ja menee, hyvin harvasta on mihinkään. Suurimmalle osalle käy just niin kuin tuolle käyttöjärjestelmälle, ei uudistunut, ei kehittynyt elinkaarensa aikana, ei kukaan osta paikallaan pysyvää ohjelmistoa.
Huoh, ainahan voi spekuloida hamaan tappiin saakka vaikka ja mistä tahansa.
Esim. sinä voisit miettiä tätä: jos sinulla olisi enemmän älliä tukan alla, voisit olla sellaisessa duunissa mistä tienaisit miljoonia. Nyt sinä kirjoittelet joutavanpäiväisiä täällä keskustelupalstoilla ja samalla syyttelet naisia. Minä en osta agendaasi. Olet kaavoihisi kangistunut ikävä ihminen, tyyppi joka ei tajua, että ongelma joka sinun elämääsi hiertää on sinussa itsessäsi sisään rakennettuna.- naisen.takia
Minä en tehnyt tuota videota joten täytyy olla siis maailmassa vähintään yksi joka ajattelee samoin. Tuo video on saanut yli 6 tuhatta peukutusta ja vain 23 peukkua alaspäin joten ehkäpä meitä on enemmänkin...
- johan_on_aloitus
Et sinä tiedä onko nuo peukutukset eri ihmisten tekemiä.
Sulle tiedoksi, monet ihmiset peukuttavat itse omaa juttuaan eri nikeillä.
Ne joilla eniten päässä viiraa tekevät sen satoja kertoja, jotkut jopa maksavat niistä fyrkkaa.
On tosi surullista, kun ihmisellä ei ole elämässä mitään muuta kuin yksi agenda joka täyttää pään kokonaan.
Kerrotko rehellisesti kuinka monta aloitusta (anna kpl-määrä) sinä olet eri keskustelupalstoille tehnyt ja kuinka moni niistä on liittynyt naisiin :).- naisen.takia
Eipä ole tullut pidetyksi kirjaa keskustelupalstoille kirjoittelusta tältä n. parinkymmenen vuoden ajalta jolloin olen netissä luurannut...
- aikakolli
Sitä saa, mitä tilaa. Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. On lapsellista syyttää nais- sukupuolta, koska miehet tekee myös jopa pahempaa (pahoinpitely, pelottelu, yms) Valinta on vapaa. Voihan sitä lähteä omaan suuntaansa.
- biatch.blondi.plöts
Ohoh, hups... koko maailma tuhoutu... no mitä vitunx sillon välii xoxoxoxo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892