Syypää mun hymyyn

Lähemmäks

Tämä tunne valtaa koko kehon, kun mietin sua mies. Lämpö virtaa päästä varpaisiin ja pulssi nousee. Hymyilen mutta samalla kaipaan, ja mietin miten tärkeä susta on tullut, vaikka ei olla edes halattu.

19

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähelläollaan

      Voisiko olla minulle, jos kiitän sinua eilisestä? Tietäisitpä miten paljon olen sinua miettinyt päivin ja öin. Tärkeä olet, mutta kaipaus vähän hajottaakin.

      • Kiitoksetsinulle

        Kiitos vaan itsellesi. Koska nähdään seuraavan kerran?


      • Lähelläollaan

        Tällä palstalla on helppo vastata. Huomenna. :)


      • asdasdjjjjj44

        👍👍👍


    • SinkkuMutUskallusPuuttuu

      Samoja tuntemuksia minulla erästä naista kohtaan. Jos hän viestin laittaisi niin luokse juoksisin (No oikeasti autolla). Itse kun en oikein voi aloitetta tehdä.

      • Lähemmäks

        Luulen tietävän mitä tarkoitat ja ymmärrän hyvin. Olisikin rohkeutta laittaa viestiä, mutta toista on todellisuus. Ikävä on.


      • SinkkuMutUskallusPuuttuu

        No jos minä kohteena niin tiedät, että en siitä sinua hankalaan asemaan saattaisi. Ja ainahan voi selittää että viesti väärään kohteeseen mennyt;)


      • Lähemmäks
        SinkkuMutUskallusPuuttuu kirjoitti:

        No jos minä kohteena niin tiedät, että en siitä sinua hankalaan asemaan saattaisi. Ja ainahan voi selittää että viesti väärään kohteeseen mennyt;)

        No etpä vissiin ;)


      • SinkkuMutUskallusPuuttuu

        No pyydät vaikka iltaa istumaan, työpaikan asioista juttelemaan. Ei sitä heti tarvitse kaikesta avautua:)


      • Lähemmäks
        SinkkuMutUskallusPuuttuu kirjoitti:

        No pyydät vaikka iltaa istumaan, työpaikan asioista juttelemaan. Ei sitä heti tarvitse kaikesta avautua:)

        Ujo nainen ja mies jolta puuttuu uskallus. Ei ole helppoa meille kummallekaan.


    • ikäväjäisydämmeeni

      samoja ajatuksia miehestä. enään ei nähdä! hänelle toivon kaikkea hyvää ja onnea elämään ❤

      • URHOVAAN

        JESUS KUN MUA IHAN KIVISTÄÄ PALLEISTA, VOI HEMPUTTI SENTÄÄN, MITÄ MÄ TEEN,HANSKAANKO VAI,,,,,,


      • enemmän_kuin

        Ehkä se elämä meni,tämän naisen mukana.


    • htoöjheöojrö

      "Syypää" ??? jonkun hymyyn. Aika idiootti ilmaus. Sano vaikka "Saat hymyn huulilleni, tai kasvoilleni, tai vaikka silmäsi onnesta säteilemään.

      Syypää hymyyn... todella idiootti ilmaus

      (Tiedän että on jostain idiootista suomi lällätilää biisistä otettu, mutta silti. Ei tarvitse jatkaa idiootteja ilmauksia, jos joku muu idiootti niitä ensin vääntää)

    • Kertoisit

      Jotain vinkkiä. Kukaan ei voi tunnistaa tuosta vielä yhtään ketään.

      • Lähemmäks

        Paljastus miehen nimi alkaa E kirjaimella :)


      • alkoikiinnostaa
        Lähemmäks kirjoitti:

        Paljastus miehen nimi alkaa E kirjaimella :)

        Ootko Helsingistä?


    • T.Janne

      Olen varattu!

    • yhdessäoltu

      yli 40 vuotta ollan yhdessä käyty ja tuot vieläkin hymyn huulilleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe