ajattelin ladata kyseisen ohjelman nyt, kun on tullut webbi kamera ostettua.
Kyselisin nyt, että miten kyseinen ohjelma pelaa ?
Käsittääkseni se on ilmainen ja sillä voi kameralla tehdä jonkinlaisia animaatioita mutta voisiko joku nyt valottaa minua vähän enemmän tästä ohjelmasta.
Animaatiokone
5
608
Vastaukset
- minä
Asensin ohjelman, mutta kun yritin käynnisää sitä tuli ilmoitus:
Tarvitaan DLL-tiedostoa MSVCP60D.DLL ei löydy.
Eli mitä nyt pitäisi tehdä, ja mikä on DLL-tiedosto ?- vika
Sama vika minulla. Liekö k.o. ohjelmassa vikaa. Mistähän voisi saada toimivan ohjelman ?
vika kirjoitti:
Sama vika minulla. Liekö k.o. ohjelmassa vikaa. Mistähän voisi saada toimivan ohjelman ?
Jotkut sanoo että laittakaa se DLL:n nimi googleen eli kuukkeliin ja koittakaa lataa jostain. En sit tiiä mihin se pitää laittaa.
- juuri
lammas-jr kirjoitti:
Jotkut sanoo että laittakaa se DLL:n nimi googleen eli kuukkeliin ja koittakaa lataa jostain. En sit tiiä mihin se pitää laittaa.
Sinne vaan se dll:n nimi, ja pääsee sitten seulomaan. Kyllä se jostain dll-kirjastosta löytyy. Oon itse ladannut muutaman tarpeellisen. Ne asentuu melkein itsestään.
- ohjelma
Ohjelma on erittäin hyvä verrattuna muihin netistä löytyviin animaatio-ohjelmiin. Minulla oli sama ongelma, mutta Googlella hain kaikki puuttuvat .dll-tiedostot ja asensin ne samaan kansioon missä itse ohjelmakin on. Hyvin alkoi toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564