Sale ja Jenni odottavat lasta.

vauvarumba.alkaa

25

781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta Haukio on jo liian vanha saamaan lasta. Olisivat pitäneet pään kylmänä ja jättäneet tuollaiset sikseen.

      Historiallistahan tämä tietysti on.

      Ei ole tainnut Suomen historiassa kukaan presidentti saada lasta virassa ollessaan.

      • soijoije

        Haukio on liian vanha? Entäpä Niinistö? =D


      • soijoije kirjoitti:

        Haukio on liian vanha? Entäpä Niinistö? =D

        Miehellähän ei ikä tuo mitään riskejä syntyvän lapsen terveyden kannalta tai riskejä raskausajalle ja synnytykseen.

        Olen lukenut kyllä jostain, että isänkin korkea ikä voi vaikuttaa lapsen terveyteen mutta ei siinä määrin kuin äidin ikä.


      • VoiSurku

        Mitä ilmeisemmin suunniteltu juttu tämä vauva. Siinä on pohdittu konstia joka toisi sympatioita pressanvaalissa. Ja näköjään hölmöt ihmiset lankesi tähän. Ikävää lapselle kun isä on vanhempi kuin useimpien vaarit.


      • VoiSurku kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin suunniteltu juttu tämä vauva. Siinä on pohdittu konstia joka toisi sympatioita pressanvaalissa. Ja näköjään hölmöt ihmiset lankesi tähän. Ikävää lapselle kun isä on vanhempi kuin useimpien vaarit.

        No vähän vaalivauvaksi minäkin olen tuota epäillyt.


      • öööömmm---
        hullu_ukko kirjoitti:

        No vähän vaalivauvaksi minäkin olen tuota epäillyt.

        "Kummityttö??????????" selittäkää


    • minä.vaan.kysyn

      Lennu voi tulla mustasukkaiseksi uudesta perheenjäsenestä. Onko sen mielipidettä kysytty?

    • KultaisetKokoomukset

      Vaali-vauva, panemalla jatkoon! Eihän sitä pelkällä runonlausunnalla nainen itseensä elätä..

    • jyrkis

      Mitä jos vauva onkin vammainen onko pika-abortti ja lähi-itä adoptio mahdollista?

      • valelääkäri__

        Yleensä yli 35v. ensi- ja riskisynnyttäjät pääsevät lapsivesitutkimukseen,, josta selviää sikiön tilanne. Seulonta tehdään 15-16 raskausviikolla. Oletan, että asia on heidän kohdallaan jo selvitetty. En usko, että jättävät tällaisen asian sattumanvaraan, kun tuo raskaus on jo edennyt noinkin pitkälle.


      • Terveet_tuoreet

        Niin ovat varmaan jo monta aborttia tehneet ennen kuin nyt tulee riittävän terve että rakkauden täyttymä voidaan tuoda toisten eteen näytille.


    • paljon_onnea

      Hienoa ja onnittelut. Nyt Niinistö voikin sitten jäädä siis HÄNEN TÄYTYYÄ jäädä ansaitsemalleen eläkkeelle koska syntyvän lapsensa etu sen vaatii, esikoisen hoitaminen ja kasvattaminen se on isän tärkein tehtävänsä tulevaisuudessa. Vai voiko hän laiminlyödä pienen syntyneen ihmisen? ihmisethän ovat Sauli Niinistölle materiaa ettekö muista hänen ensimmäisen vaimonsa kohtaloa tai miten Niinistö riekkui äitinsä kuolinpäivänä.

      Muistin virkistykseksi tässä ja Suomalaiset älkää äänestäkö enää Sauli Niinistöä toiselle kaudelle hän on jo vanhus joka ei enää uudistu. Ja hän on itsekin todistanut nyt 5 vuoden aikana ettei osaa hoitaa presidentin tehtäviä. Hänen täytyy jättää presidentin tehtävä sellaiselle joka sen osaa hoitaa.

      http://sauliniinistosalosta.blogspot.fi/2016/10/sauli-vainamo-niiniston-vaiettu.html

      • Nythän sitä Sauli Niinistöä kannattaa äänestää, jotta Suomeen saadaan oma pikkuprinsessa tai prinssi. Hienoa, jos presidenttiparilla olisi lapsi. Koulussa lapsi ei enää istuvan presidentin lapsi, sillä kolmannelle kaudelle Sauli ei voi jatkaa.

        Itse meinasin Haavistoa ja Huhtasaarta lukuunottamatta äänestää ketä vaan vastaehdokasta, sillä koin Niinistö ulkomuodoltaan vähän vanhaksi. Nyt Sauli Niinistö ei tunnu vanhalta, kun on tulossa vielä isäksi. Nyt ei ole aika jäädä eläkkeelle vaan olla tuoreena isänä vielä presidentti. Itse äänestin viime vaaleissa Saulia ja taidan tehdä nyt sen uudelleen.

        Onnea lapsesta koko Suomelle, kun se sitten syntyy PRESIDENTTIPARILLE!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Nythän sitä Sauli Niinistöä kannattaa äänestää, jotta Suomeen saadaan oma pikkuprinsessa tai prinssi. Hienoa, jos presidenttiparilla olisi lapsi. Koulussa lapsi ei enää istuvan presidentin lapsi, sillä kolmannelle kaudelle Sauli ei voi jatkaa.

        Itse meinasin Haavistoa ja Huhtasaarta lukuunottamatta äänestää ketä vaan vastaehdokasta, sillä koin Niinistö ulkomuodoltaan vähän vanhaksi. Nyt Sauli Niinistö ei tunnu vanhalta, kun on tulossa vielä isäksi. Nyt ei ole aika jäädä eläkkeelle vaan olla tuoreena isänä vielä presidentti. Itse äänestin viime vaaleissa Saulia ja taidan tehdä nyt sen uudelleen.

        Onnea lapsesta koko Suomelle, kun se sitten syntyy PRESIDENTTIPARILLE!

        No ompa sulla äänestysperusteet.


      • haluaisin.huomautella

        "esikoisen hoitaminen ja kasvattaminen se on isän tärkein tehtävänsä "
        Tämä tuleva pienokainen ei ole Niinistölle esikoinen. Hänen esikoisensa on jo aikuinen mies. Lapsi on Salelle 3;s. Jenni Haukiolle tuleva lapsi on ensimmäinen.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        No ompa sulla äänestysperusteet.

        Joo, Niinistö on nyt vanha virillimies, kun on tulossa isäksi. Tämä on sitä miehen logiikkaa. Itsekin koin aikaisemmin Sauli Niinistön vähän vanhaksi seuraavaksi kaudeksi presidentiksi, mutta en enää. Aikaisemmin kauan sitten vuonna 2006 vaihdoin ehdokasta vanhuusperuusteella pressanvaalien toisella kierroksella Tarja Halosen Sauli Niinistöksi. Äänestin ensimmäisellä kierroksella Halosta, mutta sitten Niinistö pärjäsi hyvin tv-keskusteluissa niin vaihdoin hänet ehdokkaakseni. Tietysti silloin vaikutti se, että Halonen näytti liian vanhalta toiselle kaudelle ja Niinistö nuorekkaammalta. Tämä on sitä miehen logiikkaa, joka saattaa pettää jonkun mielestä?

        Onko muilla samanlaisia äänestysperusteita?


    • Tiedänkyllä69

      Jättäkää Sale rauhaan se on mies, hoitaa vaimon asiat enää puuttuu testamentti missä on miljoonaperintö

      • NartuilleFyllee

        Ei perintöä tarvitse kansalle jakaa, se kuuluu suvulle sekä kohdennetuille.


    • Postyymipania1938

      Danny, Sale ja muut riippakullit ovat himojensa orjia ymmärtäkää heitä, pliis..

    • kortonki---

      .

      "Kortonki?????????????????"

      har-ha-rh-arha-rha-rha-rha-rh-arh-arha-rharhar

      .

    • rUUSUSELTA EI TULLUT VAALIKIRJAA, VÄITTI VANHANEN, EIKÄ sALE (kas prkl CL kettuilee) Jenninsä kanssa saa vaalivauvaa. Selvää kieroa politiikkaa.

      Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun Haavisto matkustaisi presidenttinä lähi-itään ja esittelee vaimonsa

      • runkottaja

        Niin kyllä Lähi-idän cheeffejä pitää kumartaa ja hommata vain heitä tyydyttäviä johtajia suomeen, olet oikeassa. Kuinka vierailun aikana rukous hetkellä kukaan ei uskalla pyllistää jumalalle jos Suomen homo pressa on paikalla, kyllä siinä menisi monta kauppaa ohi ja suomi ajautuisi venäläisten ruuaksi, huh huh. Onneksi pidämme oman maamme puolta ja äänestämme vain oikeaa ehdokasta! Haluais ne muutkin johtajat sillä Jennillä ajaa, pois lukien Ruotsin johtajat koska heille kelpaa vain Pekka ja pekan pekka.


      • Haavisto_Et_vaimo

    • Lämpimät onnittelut presidenttiparille. Ihana uutinen. Onnellista odotusta. :)

    • Hiano homma noin muuten, mutta kyllä mä vähä sitä syntymätööntä kersaa säälin. Voi olla turhaa ja Sale elää 120-vuotiaaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe