Treffipyyntö instagramin kautta

Nainen_12345

Eli onko ihan hullu idea laittaa tuntemattomalle miehelle treffikutsu instan kautta? Mitä mieltä olisitte, jos ihan kaunis nainen laittaisi viestiä? En edes tiedä, onko mies sinkku, mutta vaikuttaa kiinnostavalle. Ollaan kolmekymppisiä...

Help help.. järkeviä vastauksia sit ;)

7

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen_12345

      Ajatuksia niin naisilta ja kuin miehiltä!

      • Jos et muuten miestä saa niin ota yhteys spostiini ;))


    • keltainenlippis

      Jos et muuten siihen kykene niin anna mennä!

    • pakollinennimimerkk

      Ite en instassa ole, enkä tiedä miten se toimii. Jos voit lähettää sitä kautta jonkinnäkösen yksityisviestin, niin suosittelen sitä. Pitäisin hyvin erikoiselta, jos esimerkiksi kuvaan tulisi kommenttina treffiehdotus.

      Mutta varsinaiseen kysymykseesi vastauksena sanoisin, että kanava kai se on siinä kuin joku muukin. Jos tuo on ainoa kanava, jota kautta tunnet hänet, go for it. Jos sen sijaan tiedät törmääväsi häneen "oikeassa maailmassa", niin suosittelen lähestymään siellä. Sähköisessä lähestymisessä on toki matalampi kynnys.

      Propsit aloitteellisuudesta. Naiset voisivat yleisemminkin ottaa aloitteen käsiinsä.

    • Kokemustaon45556

      Ei helvetissä.

    • Anonyymi

      Mua pyysi yksi mies deiteille instagramissa, nykyään se on ihan normaalia.

    • Anonyymi

      Älä lähetä, on mun arvaus, jos et tunne miestä. Aikoinaan, kun olin somessa enemmän mukana, niin treffikutsuja sateli, mutta 99% oli feikkejä. Toki siihen yhteen prosenttiin mahtui tuntemiani henkilöitä, mutta en ollut kiinnostunut. Jos kyseessä on komea mies Insta-profiilissa, niin hän taatusti saa treffikutsuja enemmän kuin haluaisi.
      Itse en enää luota kuin livetapaamiseen ja sattuman kauppaan. Toki mulla on tosi hyvä sattuma ja ehkäpä täatä muotuutuu loppuelämän suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe