...ikä, siis se etttä onkohan Jenni jo turhan iäkäs synnyttäjäksi?
https://www.talouselama.fi/uutiset/presidenttiparin-vauva-on-ilouutinen-myos-taloudelle---varsinkin-medialle/580572ab-d1b9-3e2e-a5f0-6ddb8bfc5dc5?ref=ampparit:7298
Onneksi siinä on nuorekas Sauli tukemassa ja auttamassa jos Jenni väsähtää vauvakiireiden keskellä.
Vähän huolestuttaa Jennin...
10
191
Vastaukset 10
- Teknodonna
Siis Jenni Pääskysaari vai Jenni Vartiainen, vai minä?
Mitä asia koskee?
(reps) - oldgettinold
50 jälkee saa hakea isäpuolta..
Hyväkuntoinen nelikymppinen ei ole liian vanha synnyttäjäksi. Kaikki on niin yksilöllistä, ettei pelkästään ikä vain sanele sitä kelle synnyttäminen on riski. Terveydentila merkkaa enempi. :)
- pyhätyhjäpäisyys
Miksi sua nyt niin huolestuttaa? Ei ole sun mukelo kait? Ei tarvi huolestua noin kovasti, kyllä vanhemmat itse huolehtivat.
X-D
- lapsionlahja
Yksi turhimmista aloituksista monien turhien joukossa.
- kehvacpkehva
Toivotaan että on terveitä lapsia vaikka nuo varmaan tutkii jo alkuvaiheessa kannattaako keskeyttää kehittyminen vai ei. Mitä köyhät taas ei tee.
Mitenkähän muuten joku leipuri jos monta vuotta menisi ennenkuin tulee kelvollinen kermapiiras uunista ulos, tulisi toimeen kun kymmenkunta vuotta sitä ennen edelliset menneet roskiin?
..ja sdp onnittelee.. joo.. - lainattua
.
.
Tässä puhuttelevia lainakommenntteja muilta tämän aiheen palstoilta. Olkaa hyvä!
Kannataa miettiä hiljaa itse kukin tykönänsa olisiko ajattelutavoissa ja sen myötä käytöksessä yhtään fiilattavaa. Kokeilkaa ihan kurillanne,, josko vaikka elämässä pilkahtaisi valonsäde.
.
-
10.10.2017 23:53
UUSI
On kanssaihmisilläni yllättävän paha olo,
Kateus on kavalalin tauti, se vammauttaa ihmisen kokonaan.
Itse yli 30v, muita työllistäneenä, nyt 70 vuotiaana sairaana eläkeläisenä (800e) taistelen toimeentulon kanssa joka ikinen päivä. Työllä ja tuskalla hankittu kotikin pakkohuutokaupattiin pankille lamojen ja pankkifuusioiden rytäkässä, eikä niitä hartaati toivottuja omia lapsiakaan koskaan siunaantunut. Monenmoisia muitakin iskuja elämä on tarjonnut, tästä huolimatta iloitsen suuresti heidän onnestaan ja toivon sydämestäni koko perheelle siunausta ja kaikkea hyvää..
.
11.10.2017 9:48
UUSI
Pahansuopuus ja ilkeys välittyy kommenteista. Ikävää, että olette noin kateellisia ja se paha olo välittyy kaikille. Tehkää asialle jotai: Hakekaa apua lääkäriltä, kirjoittaa terapia lähetteen. Tai hankkikaa päiviinne sisältöä harrastusten, liikunnan, ulkoilun tms kautta. Muutaman lapsen hankkiminen järkkää niin runsaasti iloa elämään, että ilkeys ja kateus ei edes tule ajatuksiin! Lääkityskin korjaa jotain.
Luoja on luonut naisen synnyttämään. Valtaosa naisista haluaa lapsia. Jos lasta ei jostain syystä saa, Luoja on viisaudessaan tarkoittanut sen asian niin, että lapsettomalle naiselle on tarkoitettu jokin muu tehtävä elämässään. Synnyttäkää naiset!
Olen oikein ilahtunut presidenttiparin vauvauutisesta. Toivon, että saavat vielä monta lasta, sisaruus on elämässä erittäin suuri rikkaus.
.
. - Nainen39vee
Ei se nyt vielä ole. Kyllä ihannoimallasi 50-luvullakin syntyi iltatähtiä joskus vielä yli 40-vuotiaille naisille ;) Se ero toki, että nykyisin ihmiset ovat terveempiä ja paremmassa kunnossa kuin 50-luvun pääasiassa maaseudulla asuvat naiset. Ja Jenni on kuitenkin normaalipainoinen, ilmeisesti perusterve ihminen. Ja onhan Suomessa aika hyvä neuvolajärjestelmä.
Joten voit nukkua yösi rauhassa ja henkäistä helpotuksesta ;) - Hoitelevainomasi
Aloittajan kannattaa keskittyä omiin ongelmiinsa. Tasavallan pääparin mitkään haasteet eivät kuulu elinpiiriisi millään tavalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639