Poikaystävän haku

Eli oon 14-vuotiastyttö Nokialta ja haluisin poikaystävän. Ei tarvi olla mitenään hyväs kunnos luonne merkitsee eikä ulkonäkö. Oon itse vähän tukevampi. Jos joku mun ikänen poika ois kiinnostunut niin ilmoita suomi 24 niin voitais alkaa jutteleen jossain ja jotain tällästä.

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkävapaana

      Asun myös Nokialla ja etin myös seurustelu kumppania. Olen vuoden vanhempi ja en oo itekää super hyväs kunnos. En kiroile tai käytä huumausaineita. Olen kiinnostunut...

    • Joo en tosiaankaan itse myöskään käytä huumausaineita tai mitään. Missäs päin Nokiaa asut. Ois kiva jutella :)

    • Haluaisitko kirjoitella?

    • oppeliini1

      Rakas pikku ystävä, mennessäsi tapaamaan uutta tuntematonta "nuorukaista", mahdollista "poikaystävää", ole hyvä, ole hyvä,;

      älä mene yksin!!!!

      Ota vanhempi veljesi, äitisi, isäsi, tätisi , kuka tahaansa aikuinen mukaan. Sinun EI tarvitse ilmoittaa siitä uudelle ystävällesi edeltäkäsin!!! Aikuinen voi aina, ensin tavatessanne uuden ystäväsi, poistua lähikahvilaan kupilliselle teetä siksi aikaa kun sinä juttelet uuden ystäväsi kanssa. Sitten menet mukanasi olleen aikuisen kanssa kotiin.

      Tämä on täydellisen normaalia ja tervettä käytostä. Jo minimi käytostavat laativat että on AINA hyvä esitellä uudet ystävät lähipiiriisi kuuluvalle aikuiselle. Varsinkin kun tutustutaan ensin internetin välityksellä.

      • Pervotnalkkiin

        Onkohan tässä kyse jostain laittomasta jutusta? Kaupitteleeko joku nuorta tyttöä tjms?
        Ja heti jotkut kiimaiset äijät haluaa ''jutella''?

        Hei äijät, ''jutella'' täytyy aikuisten naisten kanssa!


      • Tietenkin. Ajattelin netissä mm snäpissä juttelua tai ig tai viestein ja jos tapaaminen niin silloin joku mukaan olen meinaan tietoinen siitä että on kamalia juttuja tapahtunut


      • Ihmekaakki

        Oppeliini kirjoittaa asiaa.
        Se "seuralainen" voi tulla mukaan myös niin, ettei tule siihen tapaamistilanteeseen, vaan odottelee esim. autossa / vähän matkan päässä näyttäen "tavalliselta kaduntallaajalta", mistä kuitenkin näkee koko tilanteen ja on riittävän lähellä mennäkseen puuttumaan asiaan, jos näyttää siltä, että täytyy.

        Myöskään Instagramissa, Snäpissä tai varsinkaan oman puhelinliittymän kautta tekstareilla, tai muissakaan chateissä ei kannata hirveästi jutustella ihan ventovieraan kanssa, varsinkaan lähetellä kuviaan tai kertoilla elämästään liikoja. Vaikka se toinen voi niissä viesteissä vaikuttaa tosi kivalta ja "ymmärtää hyvin", niin se voi silti olla joku perverssi huijari, joka sitten kiristää niillä tiedoilla tai jotain. Joku Nokiakin on aika pieni paikka kuitenkin (itsekin siis asun siellä).

        Tämmöisellä julkisella palstalla jos joku ilmoittaa olevansa "samaan ikäinen ja kiinnostunut", se ei välttämättä tarkoita mitään. Täällähän nyt on helppo anonyymina huudella mitä vain. (Sellainen käytös on tyhmää, koska se pilaa maineen niiltä, jotka ovat ihan tosissaan ja rehellisesti liikkeellä. Olisihan netti hyvä väylä löytää samanhenkistä seuraa, netti kun yhdistää niin tehokkaasti, mutta sitten jotkut ääliöt pilaavat koko touhun...)

        Tämä nyt ei ollut välttämättä suoraan aloittajalle suunnattu, mutta ihan yleisesti. Tuli vain tämmöisiä mieleen tuosta Oppeliinin viestistä. Mieluummin liian varovainen kuin varomaton.


    • mie oon 14v pojankloppi muijjaa vailla, ja omistan iha sixpäkinki ja ulkouima altaan ja oon toooosi lojaali ja antavainen, ystävällinen ja kunnioittava, joten jos kinee ni tuu jutulle ;) oon myäs rich ja asun antti tuiskun naapuris ja snoop dogg on mun frendi ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe