Kaikki on muuttunut

garithy

Suhteemme miehen kanssa ei ole enää lämmin.Yhdessä ollaan oltu liki 20-vuotta.Kaikki aika jos vähänkään oisi miehellä vapaata,niin hän käyttää sen ennemmin kaljotteluunsa kuin perheeseensä esim.aviovaimon hyvänä pitämiseen.Varmaan kaksi kertaa viikossa vetää kaljaa,ja tietää senkin että lentää sohvalle nukkumaan jos kalja haisee.Ei välitä yhtään.Monella miehellä oisi vaimon viereen kiire varmaan jos ei olisi kunnolla tätä kerennyt näkemäänkään.Minä pidän seuraa teini-iässä olevalle pojallemme.Itse lähden myös työelämään,sanoinkin miehelle,että täällä ei sitten keskellä viikkoa tarvitse aukoa kaljatölkkejä,kun en saa nukuttua.Kuuluuhan se ääni,sit juoksee vielä ovesta tupakille.Ei välittänyt siitäkään yhtään mitään.Viikoloppuisin lauantaina se ottaa kaljaa ja menee autoonsa istumaan,ja siellä kaljottelee,vetää tupakkaa ja herra tulee vasta aamu viideltä kotiin.Että ei häiritse kun ovi kolahtaa kun polttaa autolla tupakkia.että se niistä ihanista viikonlopuistakin.Minä en saa mennä yksin baariinkaan,siitäpä jankkaaminen alkaisi.Mitään ei ole mitä odottaa tuon miehen kanssa.Minkalaisia ajatuksia tuo teissä herättää,oisi mukava kuulla.kiitos ASIALLISISTA vastauksista.

2

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrtequila

      "Varmaan kaksi kertaa viikossa vetää kaljaa,ja tietää senkin että lentää sohvalle nukkumaan jos kalja haisee."

      Itse jos "lentäisin" sohvalle sanoisin hyvästi ja näkemiin!". 90% miehellä ei ole kiire naisen viereen, miksi kiirehtisi kuulemaan itsestään negatiivista? :) Itse treenaan 3-6 krt viikko ja jos sohvalle lentäminen olisi edes 0,0000001% mahdollisuus niin varaisin Nizzasta hotellisviitin ja 3 aasialaista 24H huonepalvelijaa. Ihminen on siellä missä on hyvä olla ja tekee joko sitä mitä on hyvä tehdä tai mikä helpottaa oloa.....e ihmettele että ukko mieluummin ryyppää.

      Mitä ajatuksia herättää? Suu auki, ääntä ulos, sanoja, lauseita ja niistä lopulta tunteita tarpeita ja vaatimuksia toiselle. Ja itselle: vaaditko jotain vai teetkö jotain saadaksesi sen?!!

    • kaapinpaikkap

      Jos aviovaimoa pitää hyvänä joka päivä ja kiire viereen on joku pielessä, minä nautin mitä vähemmän nähdään ja tykkään kun saa olla rauhassa, ärsyttää kun nainen tuppaa siihen iholle aina väärään aikaan ja jokaisella on lupa ottaa juotavaa jos haluaa ei parisuhde mikään vankila ole. Minäkin nappaan välillä ja olen sanonut että en kaipaa mitään kommenteja ottamisestani niin kauan kuin yhdessä ollaan, aika hiljaa tuo on ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1197
    Aihe