Kääkkälän väelle totuuden sanaa

Eenokki12

Lapsikaste on apostolista perua ja kiitos Herran että tänä päivänäkin vanhemmat antavat lapsensa kastettavaksi vaikka itse eivät uskoisi. 1400 vuotta kastettiin lapsia, mutta sitten Lutherista ja lutherilaisuudesta erosi kasteenuusijat ja sakramenttilaiset. Kysymys? Joutuvatko 1400 vuoden aikana lapsena kastetut kadotukseen? On helpompi uskoa Raamattuun ja jopa lapsetkin uskovat uudesti kastajien olevan perkeleen työmiehiä ja läpeensä riivattuja, joista lapsille kerrotaan että ne ovat niitä mörköjä, koikkelehtivia kummituksia, pedofiilaajia, homoja, murhaajia joita ei saa päästää sisälle koska Raamattu sen kieltää. Ampua lapset eivät osaa, ritsoilla hieman vanhemmat "ymmärtävät" ampua jalkoihin hidastaakseen perkeleen liikkeitä tämä lapsen uskossa ja heidän uskon isänsä Parhamin kunniaksi. Uskovathan toki nämäkin mutta eri tavalla mitä Pyhä Raamattu ja Pyhä Luther opettaa ja myös minäkin joka edellä olen kuvannut mistä uudesti kastetut kotoisin? He ovat syvältä persiistä, nuo Parhamilaiset.

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      Ihanko oikeasti eenokki uskallat tuolla mentaalilal mennä Tuomarin eteen?!

      luuletko sinulla olevan jokin takaovi josta saat pujahtaa vaikka suusi on roskaa täysi ja mistä se tulee, eikö se tule sieltä sydämen ytimestä.

    • Eenokki12

      No minne sinä olet menossa pyörätuolisi kanssa ja kakat housuissa. Vai kuinka? En tässä muuta kuin todeta että lahkot ovat perkeleestä

      • nokkijalle

        "Sydämen kyllyydestä suu puhuu" sanooJumalan Sana ja kun Eenokin sydän on täynnä saastaa ja petosta, on jälki tuon mukaista.
        Vai onko lääkitys taas loppu?


    • Eenokki12

      Lahkot ovat tuomittuja koska eivät usko perisyntiin, ja siihen mitä lahkot harjoittavat. Alkusynti ei näy missään kohden lahkojen opeissa. Kysymys? Voiko uudestaan kastettu pelastua? Upotuskasteessakin näkyy itse perkele. On se kova jätkä kun on onnistunut ottamaan uudestaan kastetuilta kaikki siunaukset pois tavatessaan heitä siellä Raamatun ulkopuolella, jossa ei ole pelastusta.

    • näinminäuskon

      Kyllä hänellä oli parempi kausi, kun ehkä löydettiin parempi lääkitys. Nyt näköjään taitaa lääkkeet olla ottamatta tai ehkä pahat henget tulivat joukolla tervehtimään.

    • Mitä tarkoittaa Parhamilainen???

      • Eenokki12

        W. Parhamia pidettiin helluntailaisuuden isänä, mutta homoseksuaaliset teot havaittiin ja Parhamille kävi samoin kuin M.Koivistolle. En tiedä oliko Parham "hengellä täytetty" ilmeisesti ja myös M.Koivisto.


      • eenokinisä
        Eenokki12 kirjoitti:

        W. Parhamia pidettiin helluntailaisuuden isänä, mutta homoseksuaaliset teot havaittiin ja Parhamille kävi samoin kuin M.Koivistolle. En tiedä oliko Parham "hengellä täytetty" ilmeisesti ja myös M.Koivisto.

        Höpö höpö.
        Parhami on täysin tuntematon tyyppi helluntailaisille eikä kukaan pidä häntä minään isänä, paitsi tietystii tuo sairas pelle, eenokki, jonka isä on itse perkele.


      • Eenokki12
        eenokinisä kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Parhami on täysin tuntematon tyyppi helluntailaisille eikä kukaan pidä häntä minään isänä, paitsi tietystii tuo sairas pelle, eenokki, jonka isä on itse perkele.

        W.Parham tunnettiin hyvin olihan hän helluntailaisten isä, uudestisyntynyt homoseksuaali, mutta sinua ei tunne muu kuin sanonko jo itse.......?


      • Jumalanhullu.viisaus
        Eenokki12 kirjoitti:

        W.Parham tunnettiin hyvin olihan hän helluntailaisten isä, uudestisyntynyt homoseksuaali, mutta sinua ei tunne muu kuin sanonko jo itse.......?

        Tee Eenokki12 totinen parannus ja usko evankeliumi.

        Suunnilleen kaikki juttusi on saata.nallisen pimeyden saastaa.

        Luuletko välttäväsi Jumalan tuomion, ellet tee parannusta ja kadu kaiken synnin ja saastan levitystäsi. Sisimpäsi on kauhea, sydämen kyllyydestä suusi puhuu ja paljastaa sen pahuuden. Saastutat ympäristösi ja pilkkaat Jumalaa ja Hänen Sanaansa.

        Muka Jumalan äänitorvena luulet olevasi, ei, vaan pimeyttä palvelet. Anna Valkeuden loistaa sisimpääsi.

        t.Jumalanhullu


      • Eenokki12
        Jumalanhullu.viisaus kirjoitti:

        Tee Eenokki12 totinen parannus ja usko evankeliumi.

        Suunnilleen kaikki juttusi on saata.nallisen pimeyden saastaa.

        Luuletko välttäväsi Jumalan tuomion, ellet tee parannusta ja kadu kaiken synnin ja saastan levitystäsi. Sisimpäsi on kauhea, sydämen kyllyydestä suusi puhuu ja paljastaa sen pahuuden. Saastutat ympäristösi ja pilkkaat Jumalaa ja Hänen Sanaansa.

        Muka Jumalan äänitorvena luulet olevasi, ei, vaan pimeyttä palvelet. Anna Valkeuden loistaa sisimpääsi.

        t.Jumalanhullu

        En pilkkaa muuta jumalaa kuin sitä helluntailaisten henkeä joka on heidän keskellään kaatava ja vapinan aikaansaaja, kuin plus pseudokielien. Sanot saastan levityksestä. Enhän minä levitä muuta saastaa kuin uudesti kastajien saastaa, että sen pelkkä haju saisi ihmisiä menemästä sinne perkeleen pesään kuulemaan sitä saastaa. En luule mitään vaan pyrin kertomaan mitä ovat uudesti kastetut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe