Kääkkälän väelle totuuden sanaa

Eenokki12

Lapsikaste on apostolista perua ja kiitos Herran että tänä päivänäkin vanhemmat antavat lapsensa kastettavaksi vaikka itse eivät uskoisi. 1400 vuotta kastettiin lapsia, mutta sitten Lutherista ja lutherilaisuudesta erosi kasteenuusijat ja sakramenttilaiset. Kysymys? Joutuvatko 1400 vuoden aikana lapsena kastetut kadotukseen? On helpompi uskoa Raamattuun ja jopa lapsetkin uskovat uudesti kastajien olevan perkeleen työmiehiä ja läpeensä riivattuja, joista lapsille kerrotaan että ne ovat niitä mörköjä, koikkelehtivia kummituksia, pedofiilaajia, homoja, murhaajia joita ei saa päästää sisälle koska Raamattu sen kieltää. Ampua lapset eivät osaa, ritsoilla hieman vanhemmat "ymmärtävät" ampua jalkoihin hidastaakseen perkeleen liikkeitä tämä lapsen uskossa ja heidän uskon isänsä Parhamin kunniaksi. Uskovathan toki nämäkin mutta eri tavalla mitä Pyhä Raamattu ja Pyhä Luther opettaa ja myös minäkin joka edellä olen kuvannut mistä uudesti kastetut kotoisin? He ovat syvältä persiistä, nuo Parhamilaiset.

11

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

Ihanko oikeasti eenokki uskallat tuolla mentaalilal mennä Tuomarin eteen?!

luuletko sinulla olevan jokin takaovi josta saat pujahtaa vaikka suusi on roskaa täysi ja mistä se tulee, eikö se tule sieltä sydämen ytimestä.

• Eenokki12

No minne sinä olet menossa pyörätuolisi kanssa ja kakat housuissa. Vai kuinka? En tässä muuta kuin todeta että lahkot ovat perkeleestä

• nokkijalle

"Sydämen kyllyydestä suu puhuu" sanooJumalan Sana ja kun Eenokin sydän on täynnä saastaa ja petosta, on jälki tuon mukaista.
        Vai onko lääkitys taas loppu?

• Eenokki12

Lahkot ovat tuomittuja koska eivät usko perisyntiin, ja siihen mitä lahkot harjoittavat. Alkusynti ei näy missään kohden lahkojen opeissa. Kysymys? Voiko uudestaan kastettu pelastua? Upotuskasteessakin näkyy itse perkele. On se kova jätkä kun on onnistunut ottamaan uudestaan kastetuilta kaikki siunaukset pois tavatessaan heitä siellä Raamatun ulkopuolella, jossa ei ole pelastusta.

• näinminäuskon

Kyllä hänellä oli parempi kausi, kun ehkä löydettiin parempi lääkitys. Nyt näköjään taitaa lääkkeet olla ottamatta tai ehkä pahat henget tulivat joukolla tervehtimään.

• Mitä tarkoittaa Parhamilainen???

• Eenokki12

W. Parhamia pidettiin helluntailaisuuden isänä, mutta homoseksuaaliset teot havaittiin ja Parhamille kävi samoin kuin M.Koivistolle. En tiedä oliko Parham "hengellä täytetty" ilmeisesti ja myös M.Koivisto.

• eenokinisä
        Eenokki12 kirjoitti:

W. Parhamia pidettiin helluntailaisuuden isänä, mutta homoseksuaaliset teot havaittiin ja Parhamille kävi samoin kuin M.Koivistolle. En tiedä oliko Parham "hengellä täytetty" ilmeisesti ja myös M.Koivisto.

Höpö höpö.
        Parhami on täysin tuntematon tyyppi helluntailaisille eikä kukaan pidä häntä minään isänä, paitsi tietystii tuo sairas pelle, eenokki, jonka isä on itse perkele.

• Eenokki12
        eenokinisä kirjoitti:

Höpö höpö.
        Parhami on täysin tuntematon tyyppi helluntailaisille eikä kukaan pidä häntä minään isänä, paitsi tietystii tuo sairas pelle, eenokki, jonka isä on itse perkele.

W.Parham tunnettiin hyvin olihan hän helluntailaisten isä, uudestisyntynyt homoseksuaali, mutta sinua ei tunne muu kuin sanonko jo itse.......?

• Jumalanhullu.viisaus
        Eenokki12 kirjoitti:

W.Parham tunnettiin hyvin olihan hän helluntailaisten isä, uudestisyntynyt homoseksuaali, mutta sinua ei tunne muu kuin sanonko jo itse.......?

Tee Eenokki12 totinen parannus ja usko evankeliumi.

Suunnilleen kaikki juttusi on saata.nallisen pimeyden saastaa.

Luuletko välttäväsi Jumalan tuomion, ellet tee parannusta ja kadu kaiken synnin ja saastan levitystäsi. Sisimpäsi on kauhea, sydämen kyllyydestä suusi puhuu ja paljastaa sen pahuuden. Saastutat ympäristösi ja pilkkaat Jumalaa ja Hänen Sanaansa.

Muka Jumalan äänitorvena luulet olevasi, ei, vaan pimeyttä palvelet. Anna Valkeuden loistaa sisimpääsi.

t.Jumalanhullu

• Eenokki12
        Jumalanhullu.viisaus kirjoitti:

Tee Eenokki12 totinen parannus ja usko evankeliumi.

Suunnilleen kaikki juttusi on saata.nallisen pimeyden saastaa.

Luuletko välttäväsi Jumalan tuomion, ellet tee parannusta ja kadu kaiken synnin ja saastan levitystäsi. Sisimpäsi on kauhea, sydämen kyllyydestä suusi puhuu ja paljastaa sen pahuuden. Saastutat ympäristösi ja pilkkaat Jumalaa ja Hänen Sanaansa.

Muka Jumalan äänitorvena luulet olevasi, ei, vaan pimeyttä palvelet. Anna Valkeuden loistaa sisimpääsi.

t.Jumalanhullu

En pilkkaa muuta jumalaa kuin sitä helluntailaisten henkeä joka on heidän keskellään kaatava ja vapinan aikaansaaja, kuin plus pseudokielien. Sanot saastan levityksestä. Enhän minä levitä muuta saastaa kuin uudesti kastajien saastaa, että sen pelkkä haju saisi ihmisiä menemästä sinne perkeleen pesään kuulemaan sitä saastaa. En luule mitään vaan pyrin kertomaan mitä ovat uudesti kastetut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5718
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3743
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      457
      2629
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      266
      1662
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1333
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1326
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1220
    Aihe