HC-ATM suoritti itsemurhan tänään aamupäivällä

Naisasialooser11

20

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä.vaan

Mitä kunniakasta on vaarantaa muiden ihmisten henki ja terveys ajamalla päin vastaantulevia?

• Naisasialooser11

Ensinnäkään rekkakuskin terveys eikä varsinkaan henki ole vaarassa jos henkilöautolla päin täräyttää ja toisekseen muut ihmiset ovat syyllisiä siihen miksi HC-ATM on siihen itsemurhaan päätynyt. Käännös rekan eteen on pieni käännös miehelle mutta iso käännös miehen kunnialle.

• jgeuhjptjpejep

Mitä tarkoittaa HC-ATM?

• mielenlujuus

Se on darkkikselle, perikselle ja muutamalle muulle annettu tunnustus erityisen pitkästä selibaatista.

• DarkFear_ei_kirj
        mielenlujuus kirjoitti:

Se on darkkikselle, perikselle ja muutamalle muulle annettu tunnustus erityisen pitkästä selibaatista.

Ja kuka saatana hakkeroi mun tilin ja nollasi salasanan?? Mä en nyt pääse kirjautumaan että haista sä vaan pitkä perse.

Mutta näinhän se asia just onkin, että mun selibaatti sitä kun onkin kestänyt syntymästä saakka. Eli kohta neljäkymmentä saatanan vuotta!

• Pillujen--asiantuntija

Sinkkuus on kärsimysten tie. Jotkut ei vaan kestä olla yksin.

• vainomaelämä

Mä olen myös alemman/alimmat tason mies ja todennäköisesi elämä loppuu jossain vaiheessa oman käden kautta, mutta en ikinä ryhtyisi noin epävarmaan keinoon missä vielä vaarannetaan sivullisia. Itsemurha on ihan OK ratkaisu hc-ätmille kuhan ei vie mukanaan muita ihmisiä

• Naisasialooser11

Rekan eteen ajaminen on itseasiassa erittäin varma keino, henkilöauton kuskilla on olemattomat mahdollisuudet säilyä hengissä törmäyksestä, mutta olen samaa mieltä että kannattaa käyttää jotain mielikuvitusrikkaampaa ja uniikimpaa menetelmää koska tuo rekan alle ajaminen on niin mainstreamia, jatkuvasti saa lehdestä lukea HC-AT-miehen päättäneen päivänsä kyseisellä menetelmällä, myös yksi tuttavani lähti samalla tavalla viime keväänä kun nainen jätti.(rauha hänen kunniakkaalle muistolleen tietty)

Ja mitä noihin muihin ihmisiin tulee niin he ovat syyllisiä HC-AT-miesten kärsimyksiin.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Rekan eteen ajaminen on itseasiassa erittäin varma keino, henkilöauton kuskilla on olemattomat mahdollisuudet säilyä hengissä törmäyksestä, mutta olen samaa mieltä että kannattaa käyttää jotain mielikuvitusrikkaampaa ja uniikimpaa menetelmää koska tuo rekan alle ajaminen on niin mainstreamia, jatkuvasti saa lehdestä lukea HC-AT-miehen päättäneen päivänsä kyseisellä menetelmällä, myös yksi tuttavani lähti samalla tavalla viime keväänä kun nainen jätti.(rauha hänen kunniakkaalle muistolleen tietty)

Ja mitä noihin muihin ihmisiin tulee niin he ovat syyllisiä HC-AT-miesten kärsimyksiin.

Miten niin muka muut ihmiset ovat syyllisiä sun tai jonkun hc-ätmin kärsimyksiin??

• dfhgdhh

Jälleen yksi "toistaiseksi tuntemattomasta syystä vastaantulevien kaistalle ajautunut" tapaus. Kaikki Palstaa lukeneet kuitenkin tietävät, mikä se "toistaiseksi tuntematon" syy on.

• Naisasialooser11

Totta ja palstaa lukemattomatkin tietävät että kyseessä on kunnian mies, vaikka ei motiiva välttämättä tiedäkkään toisin kuin me jotka tiedämme senkin.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Parempi se on vaan lopettaa omat kärsimykset kun ei rakkautta saa koskaan. Jotkut kestää pidempään yksinäisyyttä ja ja jotkut lähtee äkkiä.

• Naisasialooser11

Totta. Kärsimyksen kestäminen on aina yksilöllistä ja kärsimystä on kahta lajia. Hyödyllistä kärsimystä joka vahvistaa tai johtaa johonkin positiiviseen muutokseen ja sitten on täysin turhaa kärsimystä, joka ei johda mihinkään muuhun kun sen kärsimyksen jatkumiseen. HC-AT-miesten kärsimys on jälkimmäistä.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Totta. Kärsimyksen kestäminen on aina yksilöllistä ja kärsimystä on kahta lajia. Hyödyllistä kärsimystä joka vahvistaa tai johtaa johonkin positiiviseen muutokseen ja sitten on täysin turhaa kärsimystä, joka ei johda mihinkään muuhun kun sen kärsimyksen jatkumiseen. HC-AT-miesten kärsimys on jälkimmäistä.

Sulla on varmaan sitten itselläsi ollut elämässä kovin vaikeaa, kun aina sitä itsemurhaa niin ylistät ja pidät sitä elämää parempana vaihtoehtona.

Vaikealta tuntuisi uskoa, että kukaan hyvää ja onnellista elämää elänyt voisi jotain itsemurhaa noin pakkomielteisesti täällä aina vuodesta toiseen hehkuttaa.

• En välttämättä käyttäisi itsemurhan yhteydessä sanaa "suoritti". Epäilemättä jonkinlaisesta suorituksesta silloinkin on kyse, mutta minusta suorittaminen viittaa kuitenkin pyrkimiseen ja onnistumiseen siinä. Samurain tekemän seppukun yhteydessä voitaisiin puhua suorittamisesta, koska kyse on rituaalista ja varsin kivuliaasta sellaisesta. Rituaalin onnistuneen suorittamisen lopputuloksena on kunniallinen kuolema erotuksena häpeällisestä kuolemasta.

Länsimaissa itsemurhaa ei yleensä ajatella varsinaisesti suorituksena, koska sen lopputuloksena on kuolema, johon voi päätyä ja lopulta jokainen päätyy ilman varsinaista yrittämistäkin.

Itsemurha on ratkaisu, johon epätoivoinen ihminen päätyy, kun kuolema on parempi vaihtoehto kuin elämä. Itsemurhaan siis päädytään ja ajaudutaan. Se on epätoivoisen ihmisen epätoivoinen teko. Itsemurha tehdään, sitä ei suoriteta.

• Naisasialooser11

Minun mielestäni itsemurha on nimenomaan suoritus, hatun noston arvoinen sellainen. Itsemurhapäätökseen ajaudutaan ja päädytään, se on pitkän polun viimeinen rasti ja aina järkipäätös. Itse teko on suoritus.

• Suomen kielen sanakirja määrittelee suorituksen lähinnä tekemiseksi ja toimittamiseksi. Suorittaa kilpailu loppuun, suorittaa vaali, suorittaa rangaistus, tutkinto.

Eräänlaisen suorituksen muunnelman, suoriutumisen, kyseinen kirja määrittelee selviytymiseksi jostakin. Toisaalta suoriutuminen määritellään myös lähtemiseksi, yhteydessä että suoriudutaan matkaan.

Minusta suoritus rinnastuu lähinnä saavutukseen. Toisaalta suorittaminen merkitsee myös maksamista taikka vaihdannassa ylipäätään osapuolten velvollisuuksien täyttämiseen toisiaan kohtaan.

Siltikin suorittaminen on minusta jonkin asian saavuttamista. Kuolema voi olla jonkun epätoivoisen yksilön epätoivoinen tavoite. Mutta silloin kyseinen ilmiö pitäisi ilmaista, että yksilö onnistui tahtonsa mukaisesti kuolemaan. Suoritti kuoleman onnistuneesti. Suoritti kuoleman. Suoriutui kuolemaan.

Itsemurha on minusta edelleenkin enemmänkin ratkaisu kuin suoritus. Kuolema voi olla suoritus, jos siihen kovasti pyrkii.

• hc-ätmit

Otamme osaa hc ätmi yhdistyksen puolesta.

• Naisasialooser11

Itsemurhan suorittajat ovat yhdistyksen kunniajäseniä.

• dupajumi

Mitä mieltä nalli on DarkFearista, sehän kritisoi sua usein täällä, mutta et tunnu provosoituvan siitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe