HAIBIKE - FatSix kokemuksia?

hgttrreesdd

Vai onko paalstalaiset kaik nii köyhii ritareita et ei ol varaa tuollaseen?

8

3826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkupeppuanneli

miksi ostaa kuraa jos on varaa ostaa parempiakin JÄTKÄ ? surlyä se olla pittäää......

• FullSeven7.0

Ylläksen sportiasta vuokrasin kolmeksi tunniksi. Hauska peli poluilla. Ehdottomasti täysjousto eli fullfatsix ja versio 7.0 riittää hyvin.

Itselleni ostin kuitenkin fullsevenin 27,5 plus renkailla kun kaupungissa tulee myös paljon ajettua, lisäksi saa myös isommalla 52 cm rungolla. Tässä mallissa ainut miinus magurqn MT4 jarrut jotka vaihdoin shimanon xt:hen. Muuten merkkiin ja malliin todella tyytyväinen.

• fatgai

kuiturunkoinen, jäykkäperäinen fatbike etujoustolla ja kunnollisilla 4.8" renkailla.....siinäpä maailman mukavin peli ajella ja urheilla.

• Anonyymi

Ostin 4 vuotta sitten Haibike SDURO Full FatSix 7,0 läskipyörän. Minulla pyörän runko mennnyt poikki. Onko kenelläkään muulla käynyt samoin kyseisellä pyörällä? Rungossa 5 vuoden takuu, mutta takuukorjaus ei ole enennyt 1,5 kuukaudessa vielä mihinkään.

• Anonyymi

Kyllä löytyy kokemuksia ja etupäässä huonoja kyseisestä pyörästä ja niiden myyjistä. Minulla runko katkennut jo 2,5 kuukautta sitten eikä vieläkään tietoa miten takuukorjaus hoidetaan. Pyörään muuten suhteellisen tyytyväinen kunhan runko kestäisi.

• Anonyymi

Mistä kohtaa meni katki?

• Anonyymi

Iskunvaimentimen kohdalta poikki.

• Anonyymi

Mulla ollut 4v nyt kovassa käytössä. Reilu 3th km pelkkää metässä ja poluilla röykkyytystä. Ei ongelmia ja ainoostaan normaalihuoltoa tarvii. Ketjut menee kerran kesässä kun niihin tulee tuolla metässä likaa ja kuluvat ja takapakan oon vaihtanut kerran. Takaiskarin huolsin varmuuden vuoksi ja takarenkaan oon vaihtanut kerran. Hyvä ja kestävä peli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe