Vai onko paalstalaiset kaik nii köyhii ritareita et ei ol varaa tuollaseen?
HAIBIKE - FatSix kokemuksia?
8
3832
Vastaukset
- herkkupeppuanneli
miksi ostaa kuraa jos on varaa ostaa parempiakin JÄTKÄ ? surlyä se olla pittäää......
- FullSeven7.0
Ylläksen sportiasta vuokrasin kolmeksi tunniksi. Hauska peli poluilla. Ehdottomasti täysjousto eli fullfatsix ja versio 7.0 riittää hyvin.
Itselleni ostin kuitenkin fullsevenin 27,5 plus renkailla kun kaupungissa tulee myös paljon ajettua, lisäksi saa myös isommalla 52 cm rungolla. Tässä mallissa ainut miinus magurqn MT4 jarrut jotka vaihdoin shimanon xt:hen. Muuten merkkiin ja malliin todella tyytyväinen. - fatgai
kuiturunkoinen, jäykkäperäinen fatbike etujoustolla ja kunnollisilla 4.8" renkailla.....siinäpä maailman mukavin peli ajella ja urheilla.
- Anonyymi
Ostin 4 vuotta sitten Haibike SDURO Full FatSix 7,0 läskipyörän. Minulla pyörän runko mennnyt poikki. Onko kenelläkään muulla käynyt samoin kyseisellä pyörällä? Rungossa 5 vuoden takuu, mutta takuukorjaus ei ole enennyt 1,5 kuukaudessa vielä mihinkään.
- Anonyymi
Kyllä löytyy kokemuksia ja etupäässä huonoja kyseisestä pyörästä ja niiden myyjistä. Minulla runko katkennut jo 2,5 kuukautta sitten eikä vieläkään tietoa miten takuukorjaus hoidetaan. Pyörään muuten suhteellisen tyytyväinen kunhan runko kestäisi.
- Anonyymi
Mistä kohtaa meni katki?
- Anonyymi
Iskunvaimentimen kohdalta poikki.
- Anonyymi
Mulla ollut 4v nyt kovassa käytössä. Reilu 3th km pelkkää metässä ja poluilla röykkyytystä. Ei ongelmia ja ainoostaan normaalihuoltoa tarvii. Ketjut menee kerran kesässä kun niihin tulee tuolla metässä likaa ja kuluvat ja takapakan oon vaihtanut kerran. Takaiskarin huolsin varmuuden vuoksi ja takarenkaan oon vaihtanut kerran. Hyvä ja kestävä peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2489612Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.547895Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2026693- 1743707
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2861990- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81758- 1131572
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191407