Naissiivoojien käytös uimahalleissa

simhallen

Käyttäytyykö teidän mielestä naissiivoojat asiallisesti uimahalleissa miesten pukkareissa esim?
Olin itse eilen uimassa ja olin just alastomana vaihtamassa vaatteita ja mun mielestä nainen ihan selkeästi käänsi päänsä mun suuntaan ja yritti vilkaista penistä. Yleensä kuulee sanottavan että ne on siellä vain tekemässä töitään mutta tuon perusteella ei.
Mikäköhän siinä on ettei miesten pukkareihin voi saada miessiivoojia, missä tasa-arvo?

22

337

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon on vetonut myös ukkoseni, miksi ei halua käydä uimahalleissa kun siellä on naissiivojia.

• Joten arvaatte varmasti kuinka joudun yleisesti käymään yksin lasten kanssa.

• Mikäavuksii

Yksi naissiivooja otti velä kuvankin!

• Sehän on rikos

• säännöt.sanoo

Tuo on kiellettyä. Pukkareissa eikä altailla ei saa kuvata.
        Olisit voinut tehdä ilmoituksen siivoojasta jos puhuit totta.

• einäykoskaan

Ei ole sattunut koskaan siivooja olemaan pukuhuoneessa. Täällä käyvät aukioloaikojen ulkopuolella. Siellä kun on paljon muutakin siivottavaa kun pukuhuoneet.

• valtakunta

Naisten puolella siivoojat käy aukioloaikoina

• KoettuOn

Kivimaan hallissa oli nuori naissiivooja miesten puolella suihkutilassa liikkuen sujuvasti miesten lomitse, ei häirinnyt, sai katsella vapaasti.

• Onkohan Turussa Impivaaran uimahallissa nuoria naissiivoojia.

Ajattelin vaan, kun siellä käy Peris ja sitten myös näitä erään moottoripyöräkerhon liivijengiläisiä:)))))))))))))))))))))

• Eitaidolla

Juu ..ei...
        Impivaarassa vaan homot päivystää suihkussa niinkuin ennenkin.

• miesroikaleet

Mieluimmin pidän nais-siivoojat kuin meiehen roikaleet-homot kyttäämässä miehen "perälautaa".

• järkyttävä-kokemus

Olen siivonnut miesten suihku-sauna -ja pukuhuonetiloja. Se on äärimmäisen ahdistavaa ja työnkuvan puolesta pakollista. Olen laittanut lapun oveen, jossa kerron ajan milloin tulen, ovella vielä sanon kovaan ääneen, että siivooja tulee. Katson varpaitani ja haluan vajota maan alle. Kammottavaa täysin.

• Naisasialooser11

Oletko vanha nainen? Jos olet niin eivät ne miehet sinuun kiinnitä mitään huomiota, saat siivota rauhassa. Tietysti onhan se ahdistavaa nähdä komeita alastomia miehiä kun ei ole sellaista vuosikymmeniin enää livenä nähnyt, tulee nuoruuden lyhyt kauneushuippu haaleana mieleen.

• eåe988

Kylläpä on vaikeaa.

• kaisanoasaa

Kyllä minä haluaisin mielummin nais siivoojan näkevän penikseni. Ei sinne mitään homo siivoojia kaivata. Mielummin nais siivoojat saisi olla siinä 20-30 iän välillä.

• Naisasialooser11

Totta, mutta kun ne siivoojat ovat poikkeuksetta iältään 40- toinen kuolema. Nuorelle ja kauniille naiselle voisi olla kiusallista kun miehet olisivat aisat tanassa siellä suihkussa. Vanha haaska on jo täysin seksuaalivapaa olento, joten siinä ei ole mitään seksuaalista jos sellainen siellä pyörii. Tuohan se ehkä siivojalle haaleita muistoja kaukaisesta nuoruudesta mieleen kun näkee komeita isomunaisia miehiä siellä, joita voi sitten muistella kun menee töiden jälkeen yksin kotiin kissansa luo.

• Ne tilat voisi siivota yhtä hyvin ennen ja/tai jälkeen uimahallin aukioloajan.

• Mjaa, ihan kun siinä ehtis jotain ukkoja ihailla töiden lomassa. Samaa nahkaa ne on päästä varpaisiin, kun näkee naaman on tarpeeksi nähnyt. 😊

• Anonyymi00015

Kyllä Mäksyn uimahallissa naispuoliset siivoojat pesevät pari keraa päivässä höyrysaunan ja suihkutilojen lattiat. Toinen oli vanha ja toinen nuori ja nätti. Kumpikaan ei kyllä ympärilleen katsele. Olin silti siellä suihkussa kun tulivat. Oma pää tekee tepposet ja hetkessä on penis puolierektiossa. Ilman pyyhettä sirten tepastelin siitä sen nuoremman ohi. Toivon ettei pidä pervona kun on puolikovana. Näin käy herkästi kun ei ole viikkoihin ejakuloinut. Edes soloa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      318
      11952
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      154
      11093
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      259
      6429
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      227
      5229
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      168
      3684
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3568
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      51
      2539
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2000
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      12
      1844
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      17
      1735
    Aihe