Miksi Suomessa on niin paljon sinkkuja?

Keskustelunavaus

Kysymys otsikossa. Olisi mielenkiintoista lukea eri ihmisten näkemyksiä asiasta. Niin miesten kuin naistenkin. Onko asialle jotain tehtävissä vai onko ilmiö tullut jäädäkseen?

66

2098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesavaruudesta

      Varmaan siks kun kaikilla jokin laite käytössä ja kommunikointi hoidetaan näillä laitteilla. Pahasti ollaan vieraannuttu toisistamme. Oon muuten mies.

      • mikäänkelpaa

        Ja naisilla noussut kusi päähän.


      • Wuuw
        mikäänkelpaa kirjoitti:

        Ja naisilla noussut kusi päähän.

        Ja miehillä housuun. Ei sovi kusipäät ja kusihousut yhteen.


      • Wuuw kirjoitti:

        Ja miehillä housuun. Ei sovi kusipäät ja kusihousut yhteen.

        Ei oo housuja...tulin just saunasta.


      • ootihanaööööörrryöögh
        Wuuw kirjoitti:

        Ja miehillä housuun. Ei sovi kusipäät ja kusihousut yhteen.

        Sanoo kusipää, joka ei uskalla edes katsoa miestä silmiin muuten kuin räkäkännissä.


    • Jossain määrin luulen syiden olevan nämä. Vaatimustasot on kasvaneet kumppanin ja elintason suhteen, enää ei riitä ihan kiva tai katsotaan mitä tästä tulee kaikessa rauhassa. Huomioi, että yleistän karkeesti, ainahan on poikkeuksia ihan joka asiassa mikä on ihmisen valittavissa.

      Sitä tuntuu joskus turhalle joka kerta mainita erikseen, sen nyt tajuaa sanomattakin. Tai pitäs tajuta. :)

      Ihmiset myös pärjäilee hyvin omilla tuloillaan ja menoillaan, ei ole enää samoja ihanteita kuin ennen. Nykyään ihmiset arvostaa enemmän omaa vapautta ja itsensä toteuttamista vapaasti. Ja seksuaalisuus ei enää ole semmoinen tabu, mitä joskus ennen. Jokainen voi olla "melkein" mitä vaan ja elää mielihaluilleen..jos ei konkreettisesti niin internetissä ainakin. :)

      • Allekirjoittaisin tuon... Mutta lisäisin, että jos haluaa parisuhdetta, on kasetti oltava aika hyvin kohdallaan. Tietää mitä itse on. Mitä haluaa ja miten sen pystyy saavuttamaan. Se lipsuu helposti taas siihen, että mitataan ulkoisia juttuja, vaikka kyse on siitä, että miten pysyy siinä mitä haluaa...

        Tällä palstalla sen näkee, miten vaikeaa on uskoa itseensä. Naiset mainostaa ikisinkkuuttaan ja luovuttaneet miehet. Äkäset syyttää muita. Ihmiset etsii jotain mikä jo näkyy, syvemmältä ei malteta kaivaa...

        Eikä sinne kukaan osaa opastaa...se ois tongittava itse...

        Oli varmaan sekavaa...


      • Dissident kirjoitti:

        Allekirjoittaisin tuon... Mutta lisäisin, että jos haluaa parisuhdetta, on kasetti oltava aika hyvin kohdallaan. Tietää mitä itse on. Mitä haluaa ja miten sen pystyy saavuttamaan. Se lipsuu helposti taas siihen, että mitataan ulkoisia juttuja, vaikka kyse on siitä, että miten pysyy siinä mitä haluaa...

        Tällä palstalla sen näkee, miten vaikeaa on uskoa itseensä. Naiset mainostaa ikisinkkuuttaan ja luovuttaneet miehet. Äkäset syyttää muita. Ihmiset etsii jotain mikä jo näkyy, syvemmältä ei malteta kaivaa...

        Eikä sinne kukaan osaa opastaa...se ois tongittava itse...

        Oli varmaan sekavaa...

        No niin olikin aika sekavaa, vaikuttaa ihan palstajeesustelulta :D ja ihan väärin, etkös sinäkin juurikin silloin kun olit parisuhteessa ollut aika sekaisin ja kun toivuit olet sitten ollut sinkkuna? Katsos silloin kun ihminen käyttää järkeään se mieluummin tässä 2000-luvun maailmassa on sinkkuna ja sitten jos se vähän sekoaa rakkaudenkaipuussaan se sitten alkaa parisuhteeseen. Joskus käy hyvä onni ja ne pariutuneet pysyy yksissä vielä silloinkin kun järki alkaa palaamaan päähän.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niin olikin aika sekavaa, vaikuttaa ihan palstajeesustelulta :D ja ihan väärin, etkös sinäkin juurikin silloin kun olit parisuhteessa ollut aika sekaisin ja kun toivuit olet sitten ollut sinkkuna? Katsos silloin kun ihminen käyttää järkeään se mieluummin tässä 2000-luvun maailmassa on sinkkuna ja sitten jos se vähän sekoaa rakkaudenkaipuussaan se sitten alkaa parisuhteeseen. Joskus käy hyvä onni ja ne pariutuneet pysyy yksissä vielä silloinkin kun järki alkaa palaamaan päähän.

        Yksinkertaistettuna toi mun teoria...sehän on teoria, ennenkuin olen kokeillut...

        Että kun tuntee itsensä ja sen kaiken mitä on mikäkin, ei tarvitse toista pelätä. Se toinen ei mihinkään rakkauden vankilaan vie, vaikka ois miten rakkauden nälkä. Miksi? Koska tietää ja tuntee itsensä.


      • Dissident kirjoitti:

        Yksinkertaistettuna toi mun teoria...sehän on teoria, ennenkuin olen kokeillut...

        Että kun tuntee itsensä ja sen kaiken mitä on mikäkin, ei tarvitse toista pelätä. Se toinen ei mihinkään rakkauden vankilaan vie, vaikka ois miten rakkauden nälkä. Miksi? Koska tietää ja tuntee itsensä.

        Höpiset ihan outoja, nyt sitten taas sanot ihan päinvastoin.

        "Että kun tuntee itsensä ja sen kaiken mitä on mikäkin, ei tarvitse toista pelätä. Se toinen ei mihinkään rakkauden vankilaan vie, vaikka ois miten rakkauden nälkä. Miksi? Koska tietää ja tuntee itsensä. "

        Eli juuri niin kuin ylempänä sanoin, pysyy järki päässä ja pysyy sinkkuna.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Höpiset ihan outoja, nyt sitten taas sanot ihan päinvastoin.

        "Että kun tuntee itsensä ja sen kaiken mitä on mikäkin, ei tarvitse toista pelätä. Se toinen ei mihinkään rakkauden vankilaan vie, vaikka ois miten rakkauden nälkä. Miksi? Koska tietää ja tuntee itsensä. "

        Eli juuri niin kuin ylempänä sanoin, pysyy järki päässä ja pysyy sinkkuna.

        Niin. No ihan saat tehdä kuinka hyvälle tuntuu... mutta aloituksessa kysyttiin miks sinkkuja paljon. Komppasin Muhkua ja lisäilin vielä lisää omaa mielipidettä. Sillä siisti. Ja olet eri mieltä...fine.


      • Dissident kirjoitti:

        Allekirjoittaisin tuon... Mutta lisäisin, että jos haluaa parisuhdetta, on kasetti oltava aika hyvin kohdallaan. Tietää mitä itse on. Mitä haluaa ja miten sen pystyy saavuttamaan. Se lipsuu helposti taas siihen, että mitataan ulkoisia juttuja, vaikka kyse on siitä, että miten pysyy siinä mitä haluaa...

        Tällä palstalla sen näkee, miten vaikeaa on uskoa itseensä. Naiset mainostaa ikisinkkuuttaan ja luovuttaneet miehet. Äkäset syyttää muita. Ihmiset etsii jotain mikä jo näkyy, syvemmältä ei malteta kaivaa...

        Eikä sinne kukaan osaa opastaa...se ois tongittava itse...

        Oli varmaan sekavaa...

        Yhtä salapoliitia lainaten, kasetti perseessä. ilmeisesti puhuttiin yhdistelmäajoneuvosta, kasettikärryllä. :)

        Joo, nämä mainitut seikat nousee ensimmäisenä mieleen. Tottahan toki kun syvemmälle sukelletaan, niin alkaa löytymään hienojakoisempaakin syytä miksi kukakin ja miksi mitenkin. Helpompaa on kuitenkin puhua yleisellä tasolla, ikäänkuin ongelman otsakkein.

        Äkäisyys voi tulla siitä, ettei hallitse asioita kuten haluaisi, joko itsessään tai ympäröivässä maailmassa tai molemmissa. Se turhauttaa ja suututtaa, kun ihmiset ei pelaa omilla (samoilla mitä itsellä) korteilla. Ja korottamaan ei pysty.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Höpiset ihan outoja, nyt sitten taas sanot ihan päinvastoin.

        "Että kun tuntee itsensä ja sen kaiken mitä on mikäkin, ei tarvitse toista pelätä. Se toinen ei mihinkään rakkauden vankilaan vie, vaikka ois miten rakkauden nälkä. Miksi? Koska tietää ja tuntee itsensä. "

        Eli juuri niin kuin ylempänä sanoin, pysyy järki päässä ja pysyy sinkkuna.

        Mä tulkitsen Dissiksen kommentin, niin että kun tuntee ja tiedostaa omat tunteensa ja aatoksensa, niin kukaan ei voi rakkaudesta tehdä vankilaa, jonka orjana olisi. Eli rakkaudessa on omilla ehdoillaan mukana, kuitenkin niin että voi tuntea toista kohtaan aitoa rakkautta ja arvostusta. Mutta se on kahden kauppaa. Toisenkin tarvis olla samansorttinen, samalla näkemyksellä liikenteessä ja asialla.

        Jos on itse hukassa, helposti menee rakkaudennälässä yhteen ihmisen kanssa, jonka kanssa suhteesta muodostuu eräänlainen vankila ja olet vaan suhteen orja. Mielin kielin, oma minä hukassa ja tukahdutettuna...vain jotta saat hyväksyntää ja paijauksia. Eli eräällä tavalla rakkautta. Vähän niinkun kelpaa kuka vaan, kunhan joku paijaa mua ja huomaa mut.

        Silloin rakkaudesta tulee vankila, kun se orjuuttaa eikä palvele kumpaakin.


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. No ihan saat tehdä kuinka hyvälle tuntuu... mutta aloituksessa kysyttiin miks sinkkuja paljon. Komppasin Muhkua ja lisäilin vielä lisää omaa mielipidettä. Sillä siisti. Ja olet eri mieltä...fine.

        Huomaatko, sulla on nyt ritareita kahden puolen. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niin olikin aika sekavaa, vaikuttaa ihan palstajeesustelulta :D ja ihan väärin, etkös sinäkin juurikin silloin kun olit parisuhteessa ollut aika sekaisin ja kun toivuit olet sitten ollut sinkkuna? Katsos silloin kun ihminen käyttää järkeään se mieluummin tässä 2000-luvun maailmassa on sinkkuna ja sitten jos se vähän sekoaa rakkaudenkaipuussaan se sitten alkaa parisuhteeseen. Joskus käy hyvä onni ja ne pariutuneet pysyy yksissä vielä silloinkin kun järki alkaa palaamaan päähän.

        Kyllähän suhdetta on hyvä ajatella järjelläkin, ettei ihan vaan sydämellä. Tunteet on tärkeitä, myös ne jotka varoittaa järkeä toimimasta hölmösti. :)

        Kyllähän suhde on aina jonkinlainen järjellinenkin päätös jatkaa, kun alkuhuumasta on selvitty. Ja arki koittaa. Se huuma pitää alussa helposti ihmiset yhdessä, mutta näkemyserot ja ristiriidat taas helposti erottaa....tarvii hiukan päättää, että en anna näin helposti periksi. Vaikka joskus tunteet ei olekaan pilvissä ja olo paras mahdollinen.

        Tavallaan tarvii uskoa silti itseen ja toiseen sekä suhteen laatuun, että se suhde on hyvä ja sen eteen kannattaa nähdä vaivaa. Jos tiputaan maahan päätetään, että siitä noustaan, yhdessä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyllähän suhdetta on hyvä ajatella järjelläkin, ettei ihan vaan sydämellä. Tunteet on tärkeitä, myös ne jotka varoittaa järkeä toimimasta hölmösti. :)

        Kyllähän suhde on aina jonkinlainen järjellinenkin päätös jatkaa, kun alkuhuumasta on selvitty. Ja arki koittaa. Se huuma pitää alussa helposti ihmiset yhdessä, mutta näkemyserot ja ristiriidat taas helposti erottaa....tarvii hiukan päättää, että en anna näin helposti periksi. Vaikka joskus tunteet ei olekaan pilvissä ja olo paras mahdollinen.

        Tavallaan tarvii uskoa silti itseen ja toiseen sekä suhteen laatuun, että se suhde on hyvä ja sen eteen kannattaa nähdä vaivaa. Jos tiputaan maahan päätetään, että siitä noustaan, yhdessä.

        Niin eli se alun purppurahattara on kuin diiselikoneen pakkosylttönappula. Sitten jatkossa suhteessa ne tunteet on diagnostiikkajärjestelmä...

        Tuossa on kyllä vinha perä ja loogisuutta.

        Joo...huomaan erot ritareissa... tää toinen on se "piä perkele-tunkkis-ritari". Heh..


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Mä tulkitsen Dissiksen kommentin, niin että kun tuntee ja tiedostaa omat tunteensa ja aatoksensa, niin kukaan ei voi rakkaudesta tehdä vankilaa, jonka orjana olisi. Eli rakkaudessa on omilla ehdoillaan mukana, kuitenkin niin että voi tuntea toista kohtaan aitoa rakkautta ja arvostusta. Mutta se on kahden kauppaa. Toisenkin tarvis olla samansorttinen, samalla näkemyksellä liikenteessä ja asialla.

        Jos on itse hukassa, helposti menee rakkaudennälässä yhteen ihmisen kanssa, jonka kanssa suhteesta muodostuu eräänlainen vankila ja olet vaan suhteen orja. Mielin kielin, oma minä hukassa ja tukahdutettuna...vain jotta saat hyväksyntää ja paijauksia. Eli eräällä tavalla rakkautta. Vähän niinkun kelpaa kuka vaan, kunhan joku paijaa mua ja huomaa mut.

        Silloin rakkaudesta tulee vankila, kun se orjuuttaa eikä palvele kumpaakin.

        Justiisa näin... luet mua kuin avointa kirjaa..


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Yhtä salapoliitia lainaten, kasetti perseessä. ilmeisesti puhuttiin yhdistelmäajoneuvosta, kasettikärryllä. :)

        Joo, nämä mainitut seikat nousee ensimmäisenä mieleen. Tottahan toki kun syvemmälle sukelletaan, niin alkaa löytymään hienojakoisempaakin syytä miksi kukakin ja miksi mitenkin. Helpompaa on kuitenkin puhua yleisellä tasolla, ikäänkuin ongelman otsakkein.

        Äkäisyys voi tulla siitä, ettei hallitse asioita kuten haluaisi, joko itsessään tai ympäröivässä maailmassa tai molemmissa. Se turhauttaa ja suututtaa, kun ihmiset ei pelaa omilla (samoilla mitä itsellä) korteilla. Ja korottamaan ei pysty.

        No mulle tuli mieleen se äkäisyys, että moni on jo valmiiksi äkäinen suorastaan jostain. Kuka pettämisestä, mustasukkaisuudesta, seksistä, eritasa-arvosta...
        Minusta kaikissa tapauksissa epäillään itsensä luisumista jonnekin tälläiseen. Silloin ei ole se oma kasetti kunnossa... (toivottavasti salapoliitikin tarkoittaa yhdistelmärekkaa) minä taas päätä/ajatuksia.

        Kommentit, miehet sikoja, naiset pihtareita jne jne. kielii siitä pelosta, että jotain minusta koitetaan viedä... en anna sitä ja siksi voi suhteenalkukin tökätä mahdottomuuteensa.

        Siksi hymy ja silmiin katsominen muuten notkauttaa polvet....se ei ole kaunista, vaan merkki, että minä uskallan.


      • Dissident kirjoitti:

        Niin eli se alun purppurahattara on kuin diiselikoneen pakkosylttönappula. Sitten jatkossa suhteessa ne tunteet on diagnostiikkajärjestelmä...

        Tuossa on kyllä vinha perä ja loogisuutta.

        Joo...huomaan erot ritareissa... tää toinen on se "piä perkele-tunkkis-ritari". Heh..

        Joooo, kyllä. :)

        Näin mä päättelen ihan tämän oman parisuhteeni pohjalta. Ei aina ole huikeeta ja mahtavaa olla yhdessä, on huonoja päiviä ja hetkiä. Joskus tuntuu ettei toisella ole mitään hyvää sanottavaa tai naama näyttää sille, että pysy vaan siellä kauempana. Tänää en jaksa ketään kiehnäämässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=F_4Kut9WkT8

        Vähän näin, mutta kohta se fiilis on taas ollutta ja mennyttä. Toinen on ihana kaikesta huolimatta ja ei tahtos luopua huonojen päivien takia.


      • Dissident kirjoitti:

        No mulle tuli mieleen se äkäisyys, että moni on jo valmiiksi äkäinen suorastaan jostain. Kuka pettämisestä, mustasukkaisuudesta, seksistä, eritasa-arvosta...
        Minusta kaikissa tapauksissa epäillään itsensä luisumista jonnekin tälläiseen. Silloin ei ole se oma kasetti kunnossa... (toivottavasti salapoliitikin tarkoittaa yhdistelmärekkaa) minä taas päätä/ajatuksia.

        Kommentit, miehet sikoja, naiset pihtareita jne jne. kielii siitä pelosta, että jotain minusta koitetaan viedä... en anna sitä ja siksi voi suhteenalkukin tökätä mahdottomuuteensa.

        Siksi hymy ja silmiin katsominen muuten notkauttaa polvet....se ei ole kaunista, vaan merkki, että minä uskallan.

        Pelkohan siellä taustalla on. Pettymyksen pelko varmaan pahin.

        Onhan hymy myös kaunista. Yleensä hymy tekee kestä vaan kauniin, ainakin mun silmään hymyilevä naama on kaunis, ihan jokainen naama. :)

        Se on ihan suora tie sisimpään, kun ihminen hymyilee. Minä uskallan, minä iloitsen...hymyilevällä ihmisellä on kyky iloita ja se on paljon.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joooo, kyllä. :)

        Näin mä päättelen ihan tämän oman parisuhteeni pohjalta. Ei aina ole huikeeta ja mahtavaa olla yhdessä, on huonoja päiviä ja hetkiä. Joskus tuntuu ettei toisella ole mitään hyvää sanottavaa tai naama näyttää sille, että pysy vaan siellä kauempana. Tänää en jaksa ketään kiehnäämässä.

        https://www.youtube.com/watch?v=F_4Kut9WkT8

        Vähän näin, mutta kohta se fiilis on taas ollutta ja mennyttä. Toinen on ihana kaikesta huolimatta ja ei tahtos luopua huonojen päivien takia.

        Toi on kyllä hyvä biisi Holmalta. Linukka tykkäis...kun johan se läähättää Holman hanuriakin. Heh.

        Joo. Linukasta puheenollen...sehän peräänkuuluttaa just sitä jaksamista suhteessa. Ja tottakai se on niin. Se toinen voi kieriä siellä tunneviidakossa ja kääntelee kaikenlaista tunneköynnöstä kaulansa ympärille. Silloin ois hyvä pysyä toisen rauhallisena....itse ei voi niitä köynnöksiä pois selvitellä toisen kaulasta, mutta olla tukena.

        Joskus me kaikki siellä tempoillaan. Mutta että siitä ei tulis kammo, on taasen luotettava itseensäkin. Ei toinenkaan voi iäisyyksiin katsoa sitä ja siks Linukka varmaan kokee tunteilun olevan epämiellyttävää. Se on katsellut liikaa sitä jonkun kiemurtelua...???

        Mutta minusta sellaiseenkin voi varustautua, eikä vaan asettua puolustuskannalle...kun ei sinne köynnösten sekaan tartte itse mennä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Pelkohan siellä taustalla on. Pettymyksen pelko varmaan pahin.

        Onhan hymy myös kaunista. Yleensä hymy tekee kestä vaan kauniin, ainakin mun silmään hymyilevä naama on kaunis, ihan jokainen naama. :)

        Se on ihan suora tie sisimpään, kun ihminen hymyilee. Minä uskallan, minä iloitsen...hymyilevällä ihmisellä on kyky iloita ja se on paljon.

        Niin. Kun on sisäistänyt itsensä ja tietää mihin pystyy, on helppo olla rento ja hymyillä. Epävarmuus siitä mihin pystyy, leikkaa siitä aitouden. Teennäinen hymy on taatusti epäuskon peruskivi...eli turnoff..

        Aito hymy opitaan jo pienenä. Milloin joku lapsi nauraa huvikseen?

        Eikä se ole aina ylitsepursuavaa. Jotkut ovat vakavammanoloisia, mutta veikkaan, että sieltä se ilo näkyy läpi kuitenkin..että jonkun perusluonteisen ujon ei tarvitse miettiä naamalleen siksi irvistystä korostaakseen hymyä. Heh..


    • sinkkunainenn

      On monenlaisia sinkkuja. Uusiosinkkuja, sinkkuja jotka eivät ole olleet parisuhteessa koskaan, vastentahtoisesti eläviä sinkkuja, sinkkuja jotka eivät tahdo parisuhdetta jne. Vastausta ei löydy siihen miksi on paljon sinkkuja.
      Itse pitkän parisuhteen jälkeen en halua parisuhdetta. Parisuhde oli ihan ok mutta aikansa kutakin. Melko varma on että kuolen sinkkuna.

    • seksi.seuralaisia

      moni hankkii tulonsa itseään myymällä ja se on kivaa eli tinderiläiset ja toinen mielenterveys ongelmat eivät halua suhdetta ja syy että on tottunut olemaan yksin ja eikä vanhemmiten enään osaisi olla suhteessa eli on mielenterveys ongelmainen yksin eläjä

      • otalääkkeesi

        Koskee varmaan miehiäkin.


      • naiset.sekaisin

        joo, ei koske


      • otalääkkeesi
        naiset.sekaisin kirjoitti:

        joo, ei koske

        Tietenkin koskee. Oli kyse sinkuista. Ei naisista. Rattopojat on kysyttyä kamaa keski-ikäisten naisten taholta.


    • oiuuoiuuoiuo

      Tässä jotain omia ajatuksia..

      20v. Enää ei ole paineita pariutua nuorena. Poikkiksen luo ei voi muuttaa, koska asumistuki pienenee.

      30v. Perheen perustamisen aika, joten vaatimukset kasvavat toista osapuolta kohtaan.

      40v. Ei haluta siihen ketään sähläämään, koska lapset ovat pieniä. Elämä on vaativaa ja hektistä muutenkin.

      50v. Ollaan katkeria pitkästä parisuhteesta, ja väsyneitä parisuhteeseen. Sairaudet alkavat haitata elämää.

      60v. Ei kiinnosta. Sopivaa kumppania vaikea löytää.

      70v. "Sinkkuus" johtuu puolison kuolemasta.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Siihen on vain yksi syy. Naiset ei ymmärrä tasoaan vaan vaativat itseään tasokkaampaa miestä. 90% naisista on taviksia tai rumia mutta eivät kelpuuta tavis ruma miestä.

      • hohhoijaa-

        Ja kaikki ätmit peukuttaa, tiätysti.


      • jouluporsaat.kypsinä

        Hahhaha.. ompa se naisille kova paikka katsoa itseään peilistä. Näemmä vaikeaa tajuta, että jos peilistä katselee pöhöttynyt taikinapötkö, niin todennäköisesti et tule saamaan pysyvää seuraa muusta kuin vastaavasta kaksilahkeisesta kokiksen kittaajasta..


    • Pillujen--asiantuntija

      On siihen montakin syytä. Miehet on liian rumia, miehet on liian köyhiä joten naisille ei vaan kelpaa. Status ja ulkonöäkö määrittelee saako nainen hyvän miehen. Suomessahan on 1,1 miljoonaa yksinasuvaa, tasot ei kohtaa koska naiset liian kauniita omasta mielestään eikä sitten rumat miehet kelpaa.

      • statuksetkohtaa

        Ota sinä ruma mies. Pääsee yksi pois yksin kuleksimasta.


    • .. Koska.. Vertailu-, Kilpailu-, HuomioHuomio-, Hedonisti-, Opportunisti-, MaterialistiKulttuuri jne., jota NeoKapitalistisen TalousUskonnon Narsu&PsykoMarsut ajavat eteenpäin omien Intressiensä takia AhneusSilmissään.. ;D

      .. Etkös sä tiennyt, että Suomi on ollut jo Iäisyyden PromisKuiteetin KärkiMaa.. HyväMe!!!.. Vai miten se nyt meni?... ;D

      .. Noh, BonoBoilla on BonoBojen touhut.. Jos/kun on erillainen Otus, niin kyllähän tämä Aika&Maailma monesti HäNmästyttää.. KuNmastuttaa sellaista Kulkijaa.. ;P

      • .. Ai niin.. NykyMuotoinen Riisto- ja OrjuutusKulttuuri vaikuttaa kans paljon.. Samat Hemmot näidenkin takana.. Niin kuin monen muunkin jutskan.. ;D

        .. Pitäiskö alkaa veikkaamaan, että milloin alkaa (taas) Kähinät?.. Suomalaiset on kyllä PitkäPinnaista porukkaa, mut Rajansa kaikella.. Ja sit kun Raja tulloo vastaan, niin Voi Sattua Yhtä sun Toista.. ;P

        .. "Naurattaa" vuan kuinka Ahneet NarsuPsykoMarsut on ahneuksissaan niin tyhmiä, että kuvittelevat voivansa jatkaa touhujaan ja jopa "koventavansa" AhneusPolitiikkaansa.. ;P

        .. Kuvittelevat vielä, että touhujensa suojan löytyvän sillä, että aletaan Valvoa Kansalaisia vieläkin tehokkaammin ja Panostetaan mahdollisimman paljon "KriisinHallintaJoukkoihin" jne.. ;P

        .. LäpiNäkyvää touhua.. Ja Just niin Tyhmää, kuin voi tuollaisilta Ahneilta Idiooteilta odottaakin.. ;D

        .. DoDiih.. Kylläpäs taas helpotti.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai niin.. NykyMuotoinen Riisto- ja OrjuutusKulttuuri vaikuttaa kans paljon.. Samat Hemmot näidenkin takana.. Niin kuin monen muunkin jutskan.. ;D

        .. Pitäiskö alkaa veikkaamaan, että milloin alkaa (taas) Kähinät?.. Suomalaiset on kyllä PitkäPinnaista porukkaa, mut Rajansa kaikella.. Ja sit kun Raja tulloo vastaan, niin Voi Sattua Yhtä sun Toista.. ;P

        .. "Naurattaa" vuan kuinka Ahneet NarsuPsykoMarsut on ahneuksissaan niin tyhmiä, että kuvittelevat voivansa jatkaa touhujaan ja jopa "koventavansa" AhneusPolitiikkaansa.. ;P

        .. Kuvittelevat vielä, että touhujensa suojan löytyvän sillä, että aletaan Valvoa Kansalaisia vieläkin tehokkaammin ja Panostetaan mahdollisimman paljon "KriisinHallintaJoukkoihin" jne.. ;P

        .. LäpiNäkyvää touhua.. Ja Just niin Tyhmää, kuin voi tuollaisilta Ahneilta Idiooteilta odottaakin.. ;D

        .. DoDiih.. Kylläpäs taas helpotti.. ;D

        .. Unohtui kokonaan Feminismi.. Ainakin SaatanallistenSäkeiden osalta, eli se osa missä ei ole JärjenHäivää.. Sisältäen säkeistön sen osan, mikä ei aja Oikeaa Tasa-Arvoa, vaan ihan jotain muuta.. ;P

        .. Ja ettei unohdu, niin Feminismin AlkuAjoista asti Feministit on halunnut ajaa ainakin ns. Perinteisen PariSuhdeMallin alas.. MoniltaEriOsin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ai niin.. NykyMuotoinen Riisto- ja OrjuutusKulttuuri vaikuttaa kans paljon.. Samat Hemmot näidenkin takana.. Niin kuin monen muunkin jutskan.. ;D

        .. Pitäiskö alkaa veikkaamaan, että milloin alkaa (taas) Kähinät?.. Suomalaiset on kyllä PitkäPinnaista porukkaa, mut Rajansa kaikella.. Ja sit kun Raja tulloo vastaan, niin Voi Sattua Yhtä sun Toista.. ;P

        .. "Naurattaa" vuan kuinka Ahneet NarsuPsykoMarsut on ahneuksissaan niin tyhmiä, että kuvittelevat voivansa jatkaa touhujaan ja jopa "koventavansa" AhneusPolitiikkaansa.. ;P

        .. Kuvittelevat vielä, että touhujensa suojan löytyvän sillä, että aletaan Valvoa Kansalaisia vieläkin tehokkaammin ja Panostetaan mahdollisimman paljon "KriisinHallintaJoukkoihin" jne.. ;P

        .. LäpiNäkyvää touhua.. Ja Just niin Tyhmää, kuin voi tuollaisilta Ahneilta Idiooteilta odottaakin.. ;D

        .. DoDiih.. Kylläpäs taas helpotti.. ;D

        Totta, minua vähän jopa huvitti tuo juttu kun tuli niin elävästi sipilän suomi tuosta mieleen. vihapuhepoliisit ja silleen:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710152200458680_ul.shtml

        Se mikä muualla on pahaksi meillä EU-suomessa on vain edistystä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Totta, minua vähän jopa huvitti tuo juttu kun tuli niin elävästi sipilän suomi tuosta mieleen. vihapuhepoliisit ja silleen:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710152200458680_ul.shtml

        Se mikä muualla on pahaksi meillä EU-suomessa on vain edistystä :D

        "Ruuveja kiristetään, kriittisiä ääniä hiljennetään ja ihmisiä pelotellaan"

        .. ;D.. En mä sitä sano, ettei Venäjällä touhu ole monesti mitä sattuu.. Mut aikamoisia UlkoKullattuja&KaksinaisMoralistisia Janttereita nää LänsiNarsuMarsut(kin) on.. ;P

        .. Samaa Ulostetta.. Paketin väri on vaan toinen.. ;P


      • Ylenantavaklassinen

        Palstan kiltit ja kunnolliset- kuoro esittää teoksen. "Marinata marinan perään" c-molli.


        Taputapu.


      • Ylenantavaklassinen kirjoitti:

        Palstan kiltit ja kunnolliset- kuoro esittää teoksen. "Marinata marinan perään" c-molli.


        Taputapu.

        .. Mitäs sä siinä marisemisesta mariset?.. ;D

        .. Ja en mä MitäänMarise.. IhmeMarisija.. ;P


    • crux

      Naiset ajattelevat nykyään että miehen tulisi olla harrastuksiltaan ja mielenkiinnonkohteiltaan kuin nainen. Muussa tapauksessa hän on tyhmä, juntti ja rasisti.

      • juntti.älyrasisti

        Naiset ovat se vihon viimeinen tiedonlähde joita pitäisi kuunnella älyn, junttiuden tai rasismin saralla.


      • crux
        juntti.älyrasisti kirjoitti:

        Naiset ovat se vihon viimeinen tiedonlähde joita pitäisi kuunnella älyn, junttiuden tai rasismin saralla.

        Harmi vaan kun naisilla on niin älyttömän paljon valtaa parisuhdeasioissa että väkisinkin alkaa kyseenalaistaa itseään ja tekemisiään. Olenko jotenkin outo jos tykkään lukea maailmankirjallisuuden klassikoita mieluummin kuin pohjoismaisia dekkareita? Olenko juntti jos muikku maistuu sushia paremmalta? Olenko kylmä ihminen jos en liikutu kun nykyajan tenavatähdet laulavat kykykilpailussa? Olenko masentunut kun en millään jaksaisi ahtautua lentokoneeseen ja kierrellä viikkoa turistina jossain tosi autenttisessa ympäristössä? Kaikki mitä tekee, tuntuu olevan väärin ja ummehtuneen vanhanaikaista.


    • Paljon sinkkuja suhteessa entiseen aikaan?
      Paljon sinkkuja suhteessa vaikka Italiaan?
      Paljon sinkkuja jotka haluavat parisuhteen?

    • Muhku tuolla kirjoitti "Vaatimustasot on kasvaneet kumppanin ja elintason suhteen, enää ei riitä ihan kiva tai katsotaan mitä tästä tulee kaikessa rauhassa. ", tuo pitänee paikkansa naisten osalta. Miesten vaatimustaso ei ole noussut mutta kun naisen juoksennellessaan juoksujaan rinkelöivät panorinkeleissä ja kaikessa rauhassa odotellessaan vääntävät jännille lapsia on tosiasia että sitten kun ne olisi valmiita asettumaan on niiden mielestä miehillä muka liian suuret odotukset vaikka oikeasti ne itse on pelanneet itsensä vaimomatskumarkkinoilta ulos. Niitä todellisia vaimomatskuja taas on niin vähän ettei niitä kannata edes yrittää tavoitella kun on tuhat miestä yhtä kunnollista naista kohti.

      • kuolepuutteeseen

        Missä on minun jännäni? Pääsisin vääntämään kauniin lapsen hänelle.


    • Totuuss

      No siks kun me kunnolliset emme ole jännämiehiä ja naiset haluaa ainoastaan jännämiehii.

      • kaikkinaiset

        Kiva kun äitisi sai sellaisen. Ethän muuten olisi syntynyt.


    • Kasvanut itsekkyys jakykenemättömyys kompromisseihin.

    • self322

      Itsenäinen työ, itsenäiset harrastukset.

      Lisäksi elän kotiasketismia noudattaen.

    • self322

      Itsenäinen työ, itsenäiset harrastukset.

      Lisäksi elän kotiasketismia noudattaen.

    • liberalisminloppu

      Kulttuurimarxismi tuhosi perhe- ja parisuhdearvot, ettei avioliitto kelpoisia arvokonservatiivisia naisia ole enää jäljellä. Jos sellaisia on jossakin elänyt, heidät on varattu jo lukioiässä.

      Asialla tapahtuu kokoajan jotakin, mutta sykli on liian hidas ihmiselämälle. Jenkeissä 2000-luvun jälkeen syntyneet ovat konservatiivisempia kuin yksikään sodan jälkeinen sukupolvi. Valitettavasti vanhemmille sukupolville muutos tapahtuu liian hitaasti ja liian myöhään. Jos yhdenillan juttu on nelikymppiselle miehelle mahdottomuus, niin ainuttakaan vaimoehdokasta ei ole enää jäljellä.

      Kyse on pohjimmistaan samasta asiasta kuin biologian tunnilla opittu kettujen ja myyrien sykli. Kun kettujen lukumäärä on suurimmillaan, myyräkanta on jo tuhoutunut ja kettujen maailmanloppu on väistämätön. Liberaalit elävät vielä suurinta hegemoniaansa, mutta tuho on jo ovella, ja hysteeriset lässytykset vihapuheesta ovat viimeinen epätoivoinen yritys takertua valtaa.

    • kentsu.ma

      Ihmisten todellisuudentaju on kadonnut viihteen johdosta. Miehet kuolaavat kaikenmaailman tällättyjen huorien perään ja naiset odottavat jotakin elokuvien täydellisiä miehiä. Ketään ei kiinnosta suhde ihmiseen.

      • älyätmi

        Ei 90 prosenttia miehistä oleta saavansa näitä "tällättyjä huoria", mutta naisista 90 prosenttia todellakin olettaa saavansa sen sporttisen kesämökki ytmin, jolla vauhdikkaat harrastukset ja sitä pilkettä silmäkulmassa.


      • ajanhukkaa

        Niin ei miehet mittään.. Naiset vaan.
        Olen hoikka nätti nainen mutta monesti on treffeillä mieheltä kuullut ettei kemiat oikein kohtaa. Nimenomaan miehen puolelta. Ihan tavismiesten. Mies haikailee jotain olematonta ja aina parempaa.
        Olen tyytyväinen sinkkuna, miehet saa haikailla vaikka kuuta taivaalta. Ei enää kiinnosta.


    • NeitoRusakko

      Valinnan vaikeus, ja epärealistinen elämänkatsomus, tunneköyhyys ja epäsosiaalisuus, sydämenviisauden puute ja heikko sivistys. Näiden asioiden vuoksi ollaan sinkkuja Suomessa ja varmasti maailmallakin.

      • ehkäykstaialle

        Rusakkopa on hyvä ja tutkii omaa miesmakuaan, miten moni sadasta vastaantulevasta kelpaa?


      • dfghjfdghgfghfgh

        Samoista syitä ollaan varmaankin useammin suhteessa, huonossakin.


    • hehjaheh

      Itsekeskeisyys, sopeutumattomuus, mutta mitäpä siitä elää yksin ja nauttii hiljaisuudesta. Nainen elä havahdu 35vuotiaana vasta, että lapsiahan pitäs tehdä sillä et turpoa vaikka kuinka polkis. Taitaapi olla todellinen syy tanssipaikkojen puute ja oma huonouden tunne. Ei se ulkomuoto ole tärkein kaikki on hyviä lähdetään siitä, niin litinä alkaa kuulumaan

    • xsx298

      Yli 18 v. Saa päättää onko yssikseen vai yhdessä. Näin tässä maassa.

      • omaelämäjokaisella

        Ja niin sen pitää ollakin.


    • myrkynsyöneet

      Arvaisin, että moraalittomuus.
      Ihmisiin ei voida luottaa.
      Poliittisia päätöksiä, joista koko Suomen kansa kärsii.
      Itse ainakin laittaisin poliittisen moraalittomuuden piikkiin tuon ihmisten yksinäisyyden ja parittomuuden.
      Kaikenlaisia metsästäjiä, mieleltään sairaita, rikollisia yms. vaaniin kunnollisia ihmisiä.
      Lisäksi median rynkytys ja vääristynyt tarinatupa höttö, josta ihmiset eivät saa todellista kuvaa, vaan vääristyneen ja virheellisen.
      En syytä ihmisiä ilmiöistä vaan vihervasemmistoa ja sdp:n toimintaa.
      Noh, tietenkin on myös muita "poikia" muissa puolueissa ollut, jotka ovat edistäneet maamme kurjuutta, vaikka väittivät sitä rikkaudeksi.
      Suomen tilanne on se, mitä Suomelle syötetään.
      Säälin yksittäisiä ihmisiä mutta ymmärrän heitä 90%:sti.

    • aäa221

      Jokamiehen oikeus...

    • Luottamuksenpuute.

      Eihän ihmiset luota enää kehenkään tai mihinkään. Miksi heittäytyä mihinkään sellaiseen, kun epäonnistuminen väijyy kuitenkin taustalla?

      Jos tää menee vatuiks... (kuuluisa murphy suputtaa korvaan. Jos-sanan voi korvata myös sanoilla mutta kun, eikä kun siksi, kaikki on mahdollista)
      Ei tuon kanssa voi olla, ei se tule onnistumaan... (itseään toteuttava ennuste. Kylläpä olitkin niin oikeassa)
      Ollaan niin eri maailmoista... (tottahan toki. On aivan selvä, että ne muut ovat sinkoutuneet avaruudesta)

      Nykykulttuurimme pelottelee ihmiset ravoille. Jo syntymästä lähtien meitä varoitellaan kulkemasta liian kovaa, hiljentämään ajoissa, olemaan hiljaa, opeteltava nöyryyttä, näkymättömyyttä ja olemaan luottamatta vieraisiin ihmisiin.

      Ajansaatossa entistä pelottovammat esimerkit hiipivät tietoisuuteemme ja kiitos huolehtivien kanssaihmisten, meidän tulee varoa kaikenlaisia merkkejä mahdollisesta tulevasta. Turvallisuudentunteen syntymistä ei edistä kanssaihmisten ihmissuhdesotkut, joihin pääsemme tutustumaan ja toisinaan osalliseksikin kasvuinympäristöstä lähtien kohti aikuisuutta ja entistä monimutkaisempia ihmisuhdekuvioita. Fiktio oikein ruokkii näitä.

      Oman osansa luovat ne, jotka haluavat hallita ihmisiä näillä pelotteilla. Maalataan ilmaan toinen toistaan karmeimpia fiktioita ja suurennellaan toisten kärsimyksiä ilman minkäänlaista omakohtaista osallisuutta todellisesta kokemuksesta. Pelotteiden tarkoituksena kun on polkea ihmisten omia oikeuksia, sekä murentaa se vähäinenkin itseluottamus kontakteihin, joista pikkuhiljaa alkaa muodostua pikemminkin uhka kuin turva.

      Ihminen jää mieluummin yksin. Kelpo riistaa.
      Yksinäistä on helpompi hallita ja manipuloida, kuin yhteisön suojassa olevaa.

    • Anonyymi

      Ei pääse edes keskusteluyhteyteen naisten kanssa. Yhtään tykkäystä / vastausta ei tule . Siitä on vaikea muodostaa suhdetta .. ei myöskään oikeassa elämässä ketään kiinnosta . Eli ulkonäkö sen ihmisarvon määrittää . Kyllä nätille pojalle löytyy seuraa. Melkoisen paska paikka tämä maailma . Varsinkin miehille joilla huonot geenit.

    • Anonyymi

      Jaa, enpä tiedä. Jos tykätään olla itsekseen? Jos ollaan itsekkäitä?

      Itse olen ollut pari vuotta sinkkuna ja elänyt hyvin onnellista aikaa. Lapset ovat muuttamassa pois kotoa, nautin asua heidän kanssaan nämä viimeiset hetket. Välillä tekisi mieli rakkautta ja seksiä, mutta en ainakaan enää muuttaisi yhteen mahdollisen tulevan rakkaani kanssa. En ole missään tindereissä ja iltaelämässäkin olen käynyt vain harvakseltaan työ- ja ystäväporukan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe