Borde inte de som har som "yrke " att skriva

undrarbara

propaganda mot svenskspråkiga finländare och svenska språket tonas ned en aning ?Är det nu normalt att posta otaliga inägg som i princip är masspostning på alla kedjor ?
Yttrandefrihet är okay, men när det bara är lögner och förtal ?

33

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mångårigbesökare

Varför ska det här forumet överhuvudtaget vara något pois pakkoruotsi centrum ?SFP har mycket viktigare frågor på sin agenda som vi vill diskutera, men aldrig någon chans, senast i den andra kommentaren oberoende vad rubriken är så dyket pakkoruotsi upp.

• svartjobb

Inte vet vi ju hör lönande jobb det är.Lukiolaislikkoja har ju skrutit med hur mycket dyra varor och köpkort som hen får.

• svartpåvitt

Borde man anmäla till skattemyndigheterna ?

• bannipäälle

Kun fanatismi on vaivana, eivät säännöt kiinnosta. Nettifenno on fanaattinen, silloin ei ymmärrys pysy mukana teoissa, suhteetonta massapostausta ja samaa jankutusta piisaa, sekä yhä uusia naurettavia aloituksia.

• pålöpandeband

Just det, och gnällande över censurerade inlägg.

• justsådär
        pålöpandeband kirjoitti:

Just det, och gnällande över censurerade inlägg.

Vuxna är som lilla barn, ropar och sparkar när de får inte godis eller nåt.

• eihyvä

"RKP on kansanvihollinen."
      Joku kirjoittaa noin, ja jos tosissaan on tuota mieltä, täytyy ihmisessä olla jotain tosi kummaa ja todellisuudelle vierasta ajattelua.

• uppviglare

Särsklit fosterländska är de här skribenterna inte åtminstone.

• jftuxm

Taitavat olla vain raukkamaisia pelkureita, anonyyminä rohkeita ja urheita.

• aiaikuisia

Kyllä pitäisi fennon vähentää propagandan spammaamista, ottaisivat mallia tästä ex-SL johtajasta, josta ei kuulu enää mitään nykyisin, onneksi.

• stackarna

De verkar att ha en svår dag igen, otaliga antisvenska inlägg.

• diagnos
        stackarna kirjoitti:

De verkar att ha en svår dag igen, otaliga antisvenska inlägg.

Svår dag varje dag, inte hälsosamt psykiskt.

• Suomenruotsalainen on lähinnä samanlainen satuolento kuin muumi. Harvempi ruotsalainen on muuttanut Suomeen, koska täällä ei osata ruotsia Talan teesit osuvat kyllä kohdalleen näihin wannabe ruotsalaisiin. Naurettavuudessann ainutlaatuisia. Donner ei halua kuulua joukkoon.

• satuolento_

Likka, sinä olet kuitenkin kaikista satuolennoista se suurin!

• satuolento_ kirjoitti:

Likka, sinä olet kuitenkin kaikista satuolennoista se suurin!

Minä olen olemassa. Voisitko kertoa, missä Suomen kartalla on se Svenskfinland, missä finlandssvenskar asuu? Google Maps ei tunnista! Onko google väärässä?
        Luulen kuitenkin, että Svenskfinland on satumaa, joten finlandssvenkor on satuolentoja!

• kysymyskuuluu
        Lukiolaislikkoja kirjoitti:

Minä olen olemassa. Voisitko kertoa, missä Suomen kartalla on se Svenskfinland, missä finlandssvenskar asuu? Google Maps ei tunnista! Onko google väärässä?
        Luulen kuitenkin, että Svenskfinland on satumaa, joten finlandssvenkor on satuolentoja!

Oletko sinä se yliopistossa opiskeleva nuori nainen, vai satuolento?

• livligfantasi
        kysymyskuuluu kirjoitti:

Oletko sinä se yliopistossa opiskeleva nuori nainen, vai satuolento?

Inte är hen ung och knappast flicka heller , tvivlar på att hen är studerande .

• virtua

Lever bara i nätet.

• -Borde inte de som har som "yrke " att skriva
      propaganda mot svenskspråkiga finländare

Kuten Joensuussa asuvat puistoSvantet?

• systematiskmobbning

Här är ju några som aldrig skriver något sakligt, bara hånande och skymfningar vartenda inlägg.

• teesijengi

He ovat "teesiporukkaa", ja kuolemassa sukupuuttoon, tiedostavat sen ja siksi itku ja parku on kovaa.

• värreänTala

Snart publicerar säkert Lukiolaislikkoja sina egna teser.Hon eller han har ju en hel del av dem redan om man noggrant läser vad personen skriver.

• bestseller88

Hon kan snart ge ut en lärobok :Hur man mobbar svenskspråkiga.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2547
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1829
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      99
      1828
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1574
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      142
      1172
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1041
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1032
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe