Jukka S. Lahtea nyrkkeilyvarustuksessa lemmensarvi esillä esittelevä patsas tulee nousemaan aikataulussa Ulvilan vanhallekylälle.
Lahti seisoo uhmakkaana isossa vihreässä smaragdihahmossa, ja tuijottaa kohti Turkua. Se on se paikka, jossa laulettiin hunajata hunajata ja hakuna matata.
Patsaan juureen tulee kolme nappulaa ja 400w subwoofer-kaiuttimet. Nappulasta 1 lähtee soimaan hunajata hunajata. Nappulasta 2 lähtee hakuna matata. Nappulasta 3 lähtee The Mentorsin Donkey Dick, ja samalla lemmensarvi alkaa vilkkua.
Jos kaikkia painaa yhtaikaa, Jukan suussa olevat punaiset hammassuojat muodostavat aavemaisen hymyn ja kakofonia ylittää 200db.
Patsaasta kehitellään radio-ohjattava ja kävelevä versio vuoteen 2025 mennessä, ja se aiotaan esitellä Hannoverin tiedemessuilla.
Ulvilan patsas-hanke etenee!!!!
poltavawarrior
2
190
Vastaukset
- Anonyymi
Anneli Auer haluaa tollasen patsaan
- Anonyymi
Nosto!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512