Sinkkuus ärsyttää!

sydämentuska

Olen ollut jo pitkään (lähes 4 v) sinkku, ja myös jo hyvin pitkään se ei ole tuntunut yhtään haittaavan tai häiritsevän. Kuitenkin tänään tuli tunne, että sinkkuus näin pitkässä juoksussa (tai miten termi "long run" sitten tulisikaan suomentaa) on aivan sietämätöntä!

Ja luusereiden on turha tulla inisemään että "alentamalla rimaa kuka tahansa nainen saa miehen", koska minua eivät lähesty ylipäänsä minkäänlaiset miehet, joten en ole edes antanut yhtään kenellekään pakkeja näiden sinkkuvuosieni aikana! Mielestäni siis suurta liioittelua se ainainen "kaikki naiset saa miehen ihan helposti".

157

4335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivontuska

      Mene nettitreffeihin tai tinderiin, niin on kumma jos ei tule mitään. Jos et mene, niin näytätkö kiinnostustasi miehille mitenkään vai oletko tyypillinen suomalainen nainen, joka kiinnostuneenakin välttelee antamasta miehelle minkäänlaista vinkkiä asiasta? Miten voit odottaa lähestymistä, jos et näytä kiinnostustasi mitenkään?

      • sydämentuska

        Nettitreffit eivät ole koskaan toimineet, olen monena vuonna niitä yrittänyt. Viimeksi tämän vuoden alussa. Lopputulos aina sama: kukaan miehistä ei halua nähdä enää toista kertaa. Ja olen mennyt hyvin erilaisten miesten kanssa nettitreffeille, kuitenkin lähinnä ktm:ien ja atm:ien. Yhdenkään ytm:n kanssa en ole tainnut edes olla nettitreffeillä yhtä suomi24:stä löydettyä tapausta lukuunottamatta, jonka kanssa homma jäi kahteen näkemiseen ja kertapanoon.


      • sydämentuska

        Ja kiinnostusta en uskalla näyttää varsinkaan sellaisille, jotka oikeasti kiinnostavat. Viimeksikin huhtikuussa laivatapauksen kanssa meni niin, että paljastin vaivihkaa sen kaverille pitäväni siitä, mutta kielsin kyseistä kaveria ehdottomasti kertomasta sille. No kaveri lupasi olla kertomatta, mutta illan mittaan se kuitenkin lopulta toimitti kyseisen tyypin tyköni ja esitteli sen mulle - eli oli 100 % varmasti "kielinyt" kiinnostuksestani... Salaisuudet tulisi kyllä pitää, jos on sovittu ettei kerrota!

        Itsehän ei kuitenkaan tuossakaan tapauksessa edes katsonut suoraan tyyppiä kohti tai hymyillyt tälle, ettei tämä vain olisi vilkuiluani tai hymyni merkitystä huomannut.


      • sydämentuska
        sydämentuska kirjoitti:

        Ja kiinnostusta en uskalla näyttää varsinkaan sellaisille, jotka oikeasti kiinnostavat. Viimeksikin huhtikuussa laivatapauksen kanssa meni niin, että paljastin vaivihkaa sen kaverille pitäväni siitä, mutta kielsin kyseistä kaveria ehdottomasti kertomasta sille. No kaveri lupasi olla kertomatta, mutta illan mittaan se kuitenkin lopulta toimitti kyseisen tyypin tyköni ja esitteli sen mulle - eli oli 100 % varmasti "kielinyt" kiinnostuksestani... Salaisuudet tulisi kyllä pitää, jos on sovittu ettei kerrota!

        Itsehän ei kuitenkaan tuossakaan tapauksessa edes katsonut suoraan tyyppiä kohti tai hymyillyt tälle, ettei tämä vain olisi vilkuiluani tai hymyni merkitystä huomannut.

        "itsehän ei" = itsehän en


      • antaa.lusikalla
        sydämentuska kirjoitti:

        Nettitreffit eivät ole koskaan toimineet, olen monena vuonna niitä yrittänyt. Viimeksi tämän vuoden alussa. Lopputulos aina sama: kukaan miehistä ei halua nähdä enää toista kertaa. Ja olen mennyt hyvin erilaisten miesten kanssa nettitreffeille, kuitenkin lähinnä ktm:ien ja atm:ien. Yhdenkään ytm:n kanssa en ole tainnut edes olla nettitreffeillä yhtä suomi24:stä löydettyä tapausta lukuunottamatta, jonka kanssa homma jäi kahteen näkemiseen ja kertapanoon.

        Kertomuksestasi päätellen tähtäät vieläkin liian korkealle tai jotenkin karkoitat miehet (hygienia, typerät jutut, arvomaailma). Naisilla on paisuneet egot ja Ö-luokan naiseenkin on pumpattu sen verran siemennestettä, että hänelläkin itseluottamus on kuin karjulla.

        MItä tulee tuohon aidon kiinnostuksen välttelyyn, niin ei voi sanoa muuta kuin, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


      • 12121212121212
        sydämentuska kirjoitti:

        Nettitreffit eivät ole koskaan toimineet, olen monena vuonna niitä yrittänyt. Viimeksi tämän vuoden alussa. Lopputulos aina sama: kukaan miehistä ei halua nähdä enää toista kertaa. Ja olen mennyt hyvin erilaisten miesten kanssa nettitreffeille, kuitenkin lähinnä ktm:ien ja atm:ien. Yhdenkään ytm:n kanssa en ole tainnut edes olla nettitreffeillä yhtä suomi24:stä löydettyä tapausta lukuunottamatta, jonka kanssa homma jäi kahteen näkemiseen ja kertapanoon.

        Jos nyt oletamme ettet antanut seksiä ensimmäisillä treffeillä eivätkä miehet silti halua nähdä toista kertaa, voin keksiä kaksi selitystä:
        - kuvasi valehtelevat, et ole livenä yhtä nätti
        - burgerimainen luonteesi karkoittaa miehet

        Jos puolestaan annoit seksiä ensimmäisillä treffeillä, tasoero saattoi olla niin suuri ettet kelpaa edes panosuhteeseen. Sinulla SuhdeMA:n ja SeksiMA:n ero on hyvin suuri, koska:
        - tutkimusten perusteella suhteessa kasvojen merkitys korostuu, seksisuhteissa puolestaan vartalon
        - taustalla lukuisia irtopanoja ja panosuhteita
        - burgerimainen luonne

        Ehkä kyse ei ole vain tasoerosta ulkonäön suhteen, vaan haet myös itseäsi sosiaalisempia ja hauskempia miehiä täydentämään omia puutteitasi? Ne miehet puolestaan haluavat mieluummin hauskoja ja ehkä myös sosiaalisia naisia.

        Jos etsisit oman kaltaistasi, menestys saattaisi olla parempi.


      • OletIrtitodellisuudestra

        - kuvasi valehtelevat, et ole livenä yhtä nätti
        - burgerimainen luonteesi karkoittaa miehet
        Taidat itse olla burgeri. Kaikille jotka kehottavat , hakemaan tasoistaan seuraa, sanoisin pysykää siellä peilin ääressä ja pysykää kuplassanne.


      • äyssi
        12121212121212 kirjoitti:

        Jos nyt oletamme ettet antanut seksiä ensimmäisillä treffeillä eivätkä miehet silti halua nähdä toista kertaa, voin keksiä kaksi selitystä:
        - kuvasi valehtelevat, et ole livenä yhtä nätti
        - burgerimainen luonteesi karkoittaa miehet

        Jos puolestaan annoit seksiä ensimmäisillä treffeillä, tasoero saattoi olla niin suuri ettet kelpaa edes panosuhteeseen. Sinulla SuhdeMA:n ja SeksiMA:n ero on hyvin suuri, koska:
        - tutkimusten perusteella suhteessa kasvojen merkitys korostuu, seksisuhteissa puolestaan vartalon
        - taustalla lukuisia irtopanoja ja panosuhteita
        - burgerimainen luonne

        Ehkä kyse ei ole vain tasoerosta ulkonäön suhteen, vaan haet myös itseäsi sosiaalisempia ja hauskempia miehiä täydentämään omia puutteitasi? Ne miehet puolestaan haluavat mieluummin hauskoja ja ehkä myös sosiaalisia naisia.

        Jos etsisit oman kaltaistasi, menestys saattaisi olla parempi.

        äyssi


      • otan_osaa
        OletIrtitodellisuudestra kirjoitti:

        - kuvasi valehtelevat, et ole livenä yhtä nätti
        - burgerimainen luonteesi karkoittaa miehet
        Taidat itse olla burgeri. Kaikille jotka kehottavat , hakemaan tasoistaan seuraa, sanoisin pysykää siellä peilin ääressä ja pysykää kuplassanne.

        Onnettomat sinkkumiehet ovat aina niin hauskoja&yksinkertaisia!
        Ymmärrän aloittajaa,
        ihan hyvännäköinen nainen ei saa onnetonta nettimiestä, joka seurustelee kotokoneellaan tu virtuaalinaisten ja oman koneensa kanssa.


    • Pitkässä juoksussa tuo on ollut tapana suomentaa jo pitkään, mutta hyvin vastenmielinen termi se silti minusta edellen on. Äkkiseltään sanoisin vaihtoehdoiksi sellaiset kuin "ajan myötä" ja "ajan saatossa", joskin jälkimmäinen tuo mieleen hautajaissaaton.

      Luuserina inisen sellaisesta, että rimaa voi alentaa myös alkamalla itse keräilemään pakkeja. Vaikka en mä niin pitkälle menemistä kenellekään suosittele. Oman ihmisarvonsa säilyttää paremmin kun vakuuttaa sekä itselleen että muille, että ei oikeastaan ketään tarvitse.

      • Buhahaha

        Mitens olis "Pitkällä aikavälillä" ?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Mitens olis "Pitkällä aikavälillä" ?

        Toimii asiatekstissä. Ajan mittaan tai ajan oloon on myös vakiintuneita ilmauksia. Suomeksi jotkut asiat, kuten vesi tai lanka, voivat juosta ilman jalkoja. Aikakin ehkä juoksee, mutta useammin rientää. Hankalaksi kääntämisen tekee, että englannin ilmaus ei mainitse aikaa vaikka siihen viitataan. Ja Suomessa taas on vaihtoehtoja myös ilman pitkä sanaa.

        Näissä jutuissa tunnistan oman "rasismini". Jos joku ei osaa minun äidinkieltäni, niin sitten se asia tuo väistämättä jonkin muurin väliimme.


    • flowersreally

      Pidemmän päälle pidämme päämme.

      • Päähän päälliseksi pätevä päähine. Elikkästä pipo.


      • flowersreally
        Dissident kirjoitti:

        Päähän päälliseksi pätevä päähine. Elikkästä pipo.

        Pyy pivosta pilkottaa?


      • flowersreally kirjoitti:

        Pyy pivosta pilkottaa?

        Selvä pyy, eipä se muuten oksalla pysyis...


    • Sähän voit myös itse lähestyä kiinnostavaa miestä. Tiedä vaikka osuisi laakista nappiin ja en tarkoita nyt nappimunaa. 😃

      Tuolleen kun meinaa käydä, ettei miehiä näy kytiksessä tarttee ite lähteä kyttäämään. 😋

      Sillee mä oon ainakin onnistunut löytämään jonkun rohkeen kokeilemaan, mitä se mun kanssa oleminen ja eläminen vois olla. Osan kans meni perseelleen, mutta on täs yks rohkealikko joka edelleen mua kahtelee. Liekö säälistä...kun kurppa kuitenkin olen, mutta kumminkin. Tee aloite, ei se muuten lähe rullaa. ☺️

      • terveisinreiska

        Tää on helppo homma.... ;) Lähestyt miestä vaikkapa kirjastossa. Koskettelet häntä ja supiset korvaan. Voit heti suudellakin jos haluat.


      • olette.vellihousuja

        Eihän se uskalla edes katsoa miestä joka häntä aidosti kiinnostaa.

        Olisiko tytöt aika palata maanpinnalle ennen kuin päänne kolahtavat firmamenttiin?


      • olette.vellihousuja kirjoitti:

        Eihän se uskalla edes katsoa miestä joka häntä aidosti kiinnostaa.

        Olisiko tytöt aika palata maanpinnalle ennen kuin päänne kolahtavat firmamenttiin?

        Jos on ujo, voi se olla työn ja tuskan takana. Minäkin olen ujo, vaikka se ei päällepäin aina näy. Mutta jos jossain kannattaa kerätä rohkeutensa, niin asioiden sille tolalle laittamisessa, että tuntee olonsa hyväksi.

        Toki jos aina saa vain pakkeja on selvää, että se syö itseluottamusta. Ei siitä onnistumisen tunteesta turhaan puhuta. Sillee on vähän tolloa sanoa aina pakit saaneellekin, kyllä se siitä.


      • terveisinreiska kirjoitti:

        Tää on helppo homma.... ;) Lähestyt miestä vaikkapa kirjastossa. Koskettelet häntä ja supiset korvaan. Voit heti suudellakin jos haluat.

        Kyllä se noinkin käy, tai sitten saa vihaisen vaivautuneen mulkaisun osakseen. 😡


      • älyätmi
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Jos on ujo, voi se olla työn ja tuskan takana. Minäkin olen ujo, vaikka se ei päällepäin aina näy. Mutta jos jossain kannattaa kerätä rohkeutensa, niin asioiden sille tolalle laittamisessa, että tuntee olonsa hyväksi.

        Toki jos aina saa vain pakkeja on selvää, että se syö itseluottamusta. Ei siitä onnistumisen tunteesta turhaan puhuta. Sillee on vähän tolloa sanoa aina pakit saaneellekin, kyllä se siitä.

        Kyseinen nainen vaan valitti, että häntä ei lähestytä.

        Ujo saa olla ja naisessa mielestäni positiivinen piirre, mutta mistä miehet voisivat tietää lähestyä, jos hän ei näytä sitä mitenkään? Kaiken maailman pleijereille ja häntäheikeille hän "tilansa" kykenee ilmoittamaan, mutta ei sellaiselle jolle ne tissit ja perse oikeasti kuuluisi.

        Kypsyttää, kun naiset aina valittavat ettei miehet uskalla lähestyä, kun itse eivät uskalla edes katsoa. Onko teillä minkäänlaisia kykyjä itsekritiikkiin? Vai oletteko jonkinlaisia botteja, joita ei minkäänlaiset vastoinkäymiset saa katsomaan omaa toimintaansa peilistä?

        Vika on aina muissa tai "huipulla vaan tuulee".


      • älyätmi kirjoitti:

        Kyseinen nainen vaan valitti, että häntä ei lähestytä.

        Ujo saa olla ja naisessa mielestäni positiivinen piirre, mutta mistä miehet voisivat tietää lähestyä, jos hän ei näytä sitä mitenkään? Kaiken maailman pleijereille ja häntäheikeille hän "tilansa" kykenee ilmoittamaan, mutta ei sellaiselle jolle ne tissit ja perse oikeasti kuuluisi.

        Kypsyttää, kun naiset aina valittavat ettei miehet uskalla lähestyä, kun itse eivät uskalla edes katsoa. Onko teillä minkäänlaisia kykyjä itsekritiikkiin? Vai oletteko jonkinlaisia botteja, joita ei minkäänlaiset vastoinkäymiset saa katsomaan omaa toimintaansa peilistä?

        Vika on aina muissa tai "huipulla vaan tuulee".

        Mä en pysty sun kysymykseen vastaamaan. En vaan tunnista tuosta kuvauksestasi itseäni, joten lyö tyhjää. :)


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Mä en pysty sun kysymykseen vastaamaan. En vaan tunnista tuosta kuvauksestasi itseäni, joten lyö tyhjää. :)

        Minä olen tavannut tosi ujon naisen. Mä oon aika samanlainen irl kun täällä ja tämäkin nainen teki minusta neuvottoman...

        En mä vois olla mikään veturi joka hinaa täysin flekmaattista ja ravistelis kokoajan hereille...ei tullut mitään. Kysyin jotain ja vastausta odottaisin yhä...

        Rajat tulee vastaan kaikessa. Pitää tulla vastaan jos jotain haluaa...


      • Dissident kirjoitti:

        Minä olen tavannut tosi ujon naisen. Mä oon aika samanlainen irl kun täällä ja tämäkin nainen teki minusta neuvottoman...

        En mä vois olla mikään veturi joka hinaa täysin flekmaattista ja ravistelis kokoajan hereille...ei tullut mitään. Kysyin jotain ja vastausta odottaisin yhä...

        Rajat tulee vastaan kaikessa. Pitää tulla vastaan jos jotain haluaa...

        Mjoo, megaujous on hankala homma ihmiselle itselleen etunenässä. Ujouttakin hiukan pystyy harjottamaan pois, mutta eihän se ihan tyystin minnekään perustuksista katoa. Jonkun uuden yllättävän tilanteen edessä se ujous voi iskeä taas vasten kasvoja. Jonka luuli jo olevan kokonaan ehkä poiskin.

        Hankalaa se on, jos ei kykene kunnolla edes puhumaan. Ujous laittaa käperymään itseensä niin visusti.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Mjoo, megaujous on hankala homma ihmiselle itselleen etunenässä. Ujouttakin hiukan pystyy harjottamaan pois, mutta eihän se ihan tyystin minnekään perustuksista katoa. Jonkun uuden yllättävän tilanteen edessä se ujous voi iskeä taas vasten kasvoja. Jonka luuli jo olevan kokonaan ehkä poiskin.

        Hankalaa se on, jos ei kykene kunnolla edes puhumaan. Ujous laittaa käperymään itseensä niin visusti.

        Niin. No mieti muakin... en ole ujoimpia, mutta jos mullakin menee sormi suuhun niin pitää olla tosi UJO!

        Aika pitkälti ymmärrän ihmisiä...mutta rajat tulee vastaan...Ei enää ymmärrys riittänyt. Harmittaa naisen puolesta, mutta en mä halua riippaa... en mäkään aina ole se joka repii ja antaa...

        Jokainen tarttee latausta...


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. No mieti muakin... en ole ujoimpia, mutta jos mullakin menee sormi suuhun niin pitää olla tosi UJO!

        Aika pitkälti ymmärrän ihmisiä...mutta rajat tulee vastaan...Ei enää ymmärrys riittänyt. Harmittaa naisen puolesta, mutta en mä halua riippaa... en mäkään aina ole se joka repii ja antaa...

        Jokainen tarttee latausta...

        Sä menit vaan hämilles, ei se vielä ujoksi tee. ;)

        Juu rajat tulee vastaan, se on selvä. Eikä siinä auta, jos joku ei tunnu omalle se ei vaan tunnu.

        Loading.... 40% ooooo...ooo


      • Dissident kirjoitti:

        Niin. No mieti muakin... en ole ujoimpia, mutta jos mullakin menee sormi suuhun niin pitää olla tosi UJO!

        Aika pitkälti ymmärrän ihmisiä...mutta rajat tulee vastaan...Ei enää ymmärrys riittänyt. Harmittaa naisen puolesta, mutta en mä halua riippaa... en mäkään aina ole se joka repii ja antaa...

        Jokainen tarttee latausta...

        Sä menit vaan hämilles, ei se vielä ujoksi tee. ;)

        Juu rajat tulee vastaan, se on selvä. Eikä siinä auta, jos joku ei tunnu omalle se ei vaan tunnu.

        Loading.... 40% ooooo...ooo


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Sä menit vaan hämilles, ei se vielä ujoksi tee. ;)

        Juu rajat tulee vastaan, se on selvä. Eikä siinä auta, jos joku ei tunnu omalle se ei vaan tunnu.

        Loading.... 40% ooooo...ooo

        No en mä oo ujo. Mutta joku voi tehdä minusta sellaisen. Eikä mun luonne sitä paikkaa. Eli se raja.


      • Dissident kirjoitti:

        No en mä oo ujo. Mutta joku voi tehdä minusta sellaisen. Eikä mun luonne sitä paikkaa. Eli se raja.

        USKOTAAN! :)

        Rajat auki! nyt ne tulloo.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        USKOTAAN! :)

        Rajat auki! nyt ne tulloo.

        Tulkuunsa. Mä meen turvalleen..ja et oo kattonut selkeesti mun kaikkia kirjoituksia. Heh...muuten hyppisit kattoon. Mut nyt unta paateroon. Kuus rekäleipä lyö avarilla naamaan aamulla.

        Öitä hupsuttelijakamunen.


      • Dissident kirjoitti:

        Tulkuunsa. Mä meen turvalleen..ja et oo kattonut selkeesti mun kaikkia kirjoituksia. Heh...muuten hyppisit kattoon. Mut nyt unta paateroon. Kuus rekäleipä lyö avarilla naamaan aamulla.

        Öitä hupsuttelijakamunen.

        En oo tainnu kattoa sitten. Hirmu pitkä liuta oli tullut keskustelua yhteen ketjuun ja en kyllä jaksanut kaikkia kahlata läpi. :)

        Öitä Dissis.. :)


      • vanha_nainen
        terveisinreiska kirjoitti:

        Tää on helppo homma.... ;) Lähestyt miestä vaikkapa kirjastossa. Koskettelet häntä ja supiset korvaan. Voit heti suudellakin jos haluat.

        Tälläistähän ei ainakaan Suomessa voi tehdä; Puhua tuntemattomille ihmisille, sehän on heti seksuaalista tai jotain muuta häirintää? Jos menen kirjastossa, esim. lukusalissa tai mielenkiintoisten hyllyjen välissä jotain vieraille miehille ehdottelemaan, voin saada syytteen , siksi en uskalla.


    • DabaDabaDoo

      "Olen ollut jo pitkään (lähes 4 v) sinkku" <- Arvasin jo tämän lauseen luettuani että olet nainen. Monet tällä palstalla olevista miehistä on ollut koko ikänsä sinkkuna, eli 4 vuotta ei ole mitään.

      Sitä paitsi, kuten itse sanoit myöhemmässä viestissäsi, olet kyllä käynyt useita kertoja treffeillä ollessasi sinkku. Näin on harvalla ATM:llä. Eli kyllä, naisilla on paljon helpompaa parisuhdemarkkinoilla, ja olet itse todisteena siitä.

    • Ihan sama juttu kuin kellä tahaansa. Omat ajatukset tarkkailuun. Kaikissa deiteissä ja pakkien saamisissa on yksi yhteinen tekijä. Se syyniin. Turhaa takoo päätä seinään.

    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen saa miehen helposti kun tekee itse aloitteen. Sinulle kelpaisi varmaan ne komeimmat jännämiehet ja antaisit pakkeja kunnollisillle miehille joten siksi ne kunnolliset ei edes viitsi tehdä alotteita.

    • hienoahienoa

      Oletko lihava? Lihavakin saa helposti kullia, mutta muuta sitten ei. Jos pidät huolta kunnostasi, niin miehen aivan varmasti.

      • Älä narraa. Kyllä lihavat ja pullukatkin saa ihan pysyviä suhteita. Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan.

        Aika rajusti saa olla ylipainoakin, kun on siisti ja hyväntuulinen, osaa käyttäytyä ja huomioida toiset ihmiset, sillä jo saa isompikin tyttö poikia puolelleen.


      • sydämentuska

        Varmaan miljoonannen kerran joudun tällä palstalla ilmoittamaan ja olen jo kyllästynytkin sitä toistamaan että olen normaalipainoinen. Keväisin olen 173 cm/50-55 kg ja nyt tilapäisesti 65 kg.


      • voivoitytöt
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Älä narraa. Kyllä lihavat ja pullukatkin saa ihan pysyviä suhteita. Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan.

        Aika rajusti saa olla ylipainoakin, kun on siisti ja hyväntuulinen, osaa käyttäytyä ja huomioida toiset ihmiset, sillä jo saa isompikin tyttö poikia puolelleen.

        "Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan."

        Naisten kohdalla näin on vain harvoin ja silloinkin kyse on raha-, status- tai jännämiehestä eli ei osata sittenkään katsoa sen pinnan alle.


      • voivoitytöt kirjoitti:

        "Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan."

        Naisten kohdalla näin on vain harvoin ja silloinkin kyse on raha-, status- tai jännämiehestä eli ei osata sittenkään katsoa sen pinnan alle.

        Ei ole mullakaan. Tavallinen duunari. Eikä jännää ole, kun erilaisuus. Ei oo valtavirran mukainen heppu.


      • sydämentuska
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Ei ole mullakaan. Tavallinen duunari. Eikä jännää ole, kun erilaisuus. Ei oo valtavirran mukainen heppu.

        Duunari onkin paljon seksikkäämpi ammatti kuin vaikkapa poliitikko - ihan sama kuinka paljon se poliitiikko tienaa. Vakipanoni oli duunari ja se oli mielestäni hyvinkin miehekäs ja hänelle sopiva ammatti, hänellä oli sen ansiosta luonnollista lihasta (eikä esim. jotain kauheaa hormoneilla aikaan saatua överilihaksistoa).


      • sydämentuska kirjoitti:

        Duunari onkin paljon seksikkäämpi ammatti kuin vaikkapa poliitikko - ihan sama kuinka paljon se poliitiikko tienaa. Vakipanoni oli duunari ja se oli mielestäni hyvinkin miehekäs ja hänelle sopiva ammatti, hänellä oli sen ansiosta luonnollista lihasta (eikä esim. jotain kauheaa hormoneilla aikaan saatua överilihaksistoa).

        Kyllä mäkin aina olen enempi hurmaantunut miehistä, jotka tekee ns. duunarintöitä ja käppää työvaatteet ja turvakengä jalassa, kun liituraitapuku ja pikkukengät jalassa, salkku kädessä viuhtojista.

        Jotenkin enempi mun itseni kaltainen jo heti kätelyssä tuommonen tavallinen duunari. Jo ihan pelkkä ulkoinen habitus. Ei oo niin pikkutarkkaa onko tukka hyvin ja kuosit kirkkaat, kunhan hommat hoituu ja elämä maittaa. Itsekään kun en ole mikään seurapiirinainen, niin en osaa ajatella taipuvani pukupykälistön daamiksi.


      • 12121212121212
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyllä mäkin aina olen enempi hurmaantunut miehistä, jotka tekee ns. duunarintöitä ja käppää työvaatteet ja turvakengä jalassa, kun liituraitapuku ja pikkukengät jalassa, salkku kädessä viuhtojista.

        Jotenkin enempi mun itseni kaltainen jo heti kätelyssä tuommonen tavallinen duunari. Jo ihan pelkkä ulkoinen habitus. Ei oo niin pikkutarkkaa onko tukka hyvin ja kuosit kirkkaat, kunhan hommat hoituu ja elämä maittaa. Itsekään kun en ole mikään seurapiirinainen, niin en osaa ajatella taipuvani pukupykälistön daamiksi.

        Ikävä kyllä matalan statuksen miehen vaimon mielestä ei myöskään ole niin pikkutarkkaa löytyykö vyötäröltä 10-20kg ylimääräistä, käykö koskaan lenkillä tai vetääkö iltapalaksi sokerimässyä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ikävä kyllä matalan statuksen miehen vaimon mielestä ei myöskään ole niin pikkutarkkaa löytyykö vyötäröltä 10-20kg ylimääräistä, käykö koskaan lenkillä tai vetääkö iltapalaksi sokerimässyä.

        Tuokin riippuu ihan ihmisestä. Hyvinpä on hoikkia ja kauniita naisia tavallisilla duunareilla. Minäkin olen joskus ollut nuori, hoikka, sutjakka ja ihan jopa nätti.

        En mikään ruusunen, mutta kumminkin. 🤣


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Tuokin riippuu ihan ihmisestä. Hyvinpä on hoikkia ja kauniita naisia tavallisilla duunareilla. Minäkin olen joskus ollut nuori, hoikka, sutjakka ja ihan jopa nätti.

        En mikään ruusunen, mutta kumminkin. 🤣

        Ja jos miehiä meinaat, niin itte kattovat mitä syövät. Lihavaa, tanakkaa ja punakkaa ei oo vielä ollu. Ellei tuo joskus ala turvottaa itteensä, täl hetkel on ihannemitoissa massunkin kohdalta terkkatarkastuksessa.

        Mä olen päässy joskus paisumaan, mutta ompa sitä saatu karistettuakin. ☺️


        Säähän ihailet tietynlaista, mutta muistat kai että jokaisella on oma makunsa ja mieltymyksensä? Myös kropanmallin ja rasvan märään suhteen.


      • aattelepaite
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Älä narraa. Kyllä lihavat ja pullukatkin saa ihan pysyviä suhteita. Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan.

        Aika rajusti saa olla ylipainoakin, kun on siisti ja hyväntuulinen, osaa käyttäytyä ja huomioida toiset ihmiset, sillä jo saa isompikin tyttö poikia puolelleen.

        Olet väärässä. Moni mies nimenomaan haluaa enemmän sitä pintaa, eli luuviulut eivät kelpaa.


      • aattelepaite kirjoitti:

        Olet väärässä. Moni mies nimenomaan haluaa enemmän sitä pintaa, eli luuviulut eivät kelpaa.

        Miehiä on niin monenmoisia ja mielipiteitä siitä mitä naisen tulee olla.

        Riippuu kai siitä miten se kuori pukee ko. ihmistä?


      • moneenjunaan
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Miehiä on niin monenmoisia ja mielipiteitä siitä mitä naisen tulee olla.

        Riippuu kai siitä miten se kuori pukee ko. ihmistä?

        Todellakin, jotkut tykkää tukevammasta, että on mistä ottaa kiinni. :)


      • vinkvinkhh
        voivoitytöt kirjoitti:

        "Miehetkin ( monet)nääs osaa ottaa huomioon muutakin, kuin pelkän pinnan."

        Naisten kohdalla näin on vain harvoin ja silloinkin kyse on raha-, status- tai jännämiehestä eli ei osata sittenkään katsoa sen pinnan alle.

        Miehet ovat Suomessa naisia lihavampia, joten naisethan näyttävät siten huolivan todennäköisemmin lihavan miehen. Parisuhteissa on paljon lihavia miehiä ja naisia. Sinkkunaiset ovat yleensä kaikkein hoikimpia, kun muuten ei miesten nirsouden takia ole oikein mahdollista löytää miestä. Miehet ovat Suomessa supernirsoja, sen tietää jokainen nainen, kun vertaa muiden maiden miehiin. Jopa komeammat ruotsalaiset miehet ovat suomalaisia miehiä realistisempia parisuhteissa. Sanoisin aloittajalle, että katsoo muun maan miehiä. Näistä maahanmuuttajistakin löytyy komeita miehiä ja heillä on motivaatiota jäädä Suomeen ja siksi pariutua ja opiskella suomea.


      • 12121212121212
        vinkvinkhh kirjoitti:

        Miehet ovat Suomessa naisia lihavampia, joten naisethan näyttävät siten huolivan todennäköisemmin lihavan miehen. Parisuhteissa on paljon lihavia miehiä ja naisia. Sinkkunaiset ovat yleensä kaikkein hoikimpia, kun muuten ei miesten nirsouden takia ole oikein mahdollista löytää miestä. Miehet ovat Suomessa supernirsoja, sen tietää jokainen nainen, kun vertaa muiden maiden miehiin. Jopa komeammat ruotsalaiset miehet ovat suomalaisia miehiä realistisempia parisuhteissa. Sanoisin aloittajalle, että katsoo muun maan miehiä. Näistä maahanmuuttajistakin löytyy komeita miehiä ja heillä on motivaatiota jäädä Suomeen ja siksi pariutua ja opiskella suomea.

        "Miehet ovat Suomessa naisia lihavampia, joten naisethan näyttävät siten huolivan todennäköisemmin lihavan miehen."

        Entäs jos lihavuuden tilalle vaihdetaan lyhyys ja hintelyys?

        Ovatko miehet yhtä nirsoja lyhyiden ja hoikkien naisten suhteen?


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ärsyttääkö kun ei ole jännämiehiä tarjolla. Kaikki varattuina tai vankilassa.

      • hullutjoukossamme

        Mielenterveysongelmaiset vain vapaana tai avohoidossa?


    • opiraha.tyttö

      opi raha, anna jollekin miehelle matkalaukullinen täynnä setelinippuja.. taatusti alkaa panna sua kätee vetonsa tilalle

    • .. EntäsSitten?.. ;P

      .. Noh, kunhan nyt vain halusin osallistua keskusteluun.. Mut EntäsSitten?.. ;D

    • Minua on kiinnostanut tuo nimimerkkisi, että kertooko se sinusta jotakin?

      Mitä tulee aloitukseesi, niin miten aiemmat suhteet alkoivat ja mikä niissä oli merkistyksellisintä?

      • sydämentuska

        Nimimerkkini juontaa juurensa laivaihastus-topicista, jossa käytin sitä ensimmäisen kerran kuvaamaan tapauksen jättämää olotilaa.

        Olen seurustellut vain kahdesti, ekan tapasin lenkillä hänen työpaikkansa edessä ja tokan nettitreffien kautta (oli siis ainut nettitreffeistäni, jossa mies halusi tavata uudelleen, mikä on sinänsä hassua koska hän oli kuitenkin 194 cm pitkä ja häntä paljon lyhyemmät ja jopa minua itseäni lyhyemmät miehet olivat aikaisemmin minut heti ensimmäisten nettitreffien jälkeen torjuneet).

        Ekan kanssa ekoilla treffeillä syötiin puistokahvilassa ja tokan kanssa meksikolaisessa ravintolassa. Merkityksellisintä oli ekassa komea ulkonäkö (ja samalla hän oli myös ensimmäinen mies joka oli valmis seurustelemaan kanssani, joten tuntui että olin viimein saavuttanut elämässä jotain merkittävää kun se viimein 22-vuotiaana tapahtui) ja tokassa upea, rehti ja kuitenkin samalla sellainen "elä täysillä" -luonne (hän lienee edelleen paras suomalainen mies jonka olen koskaan tavannut) sekä yhteiset tavoitteet elämässä (ei kumpikaan haluttu lapsia).


      • sydämentuska kirjoitti:

        Nimimerkkini juontaa juurensa laivaihastus-topicista, jossa käytin sitä ensimmäisen kerran kuvaamaan tapauksen jättämää olotilaa.

        Olen seurustellut vain kahdesti, ekan tapasin lenkillä hänen työpaikkansa edessä ja tokan nettitreffien kautta (oli siis ainut nettitreffeistäni, jossa mies halusi tavata uudelleen, mikä on sinänsä hassua koska hän oli kuitenkin 194 cm pitkä ja häntä paljon lyhyemmät ja jopa minua itseäni lyhyemmät miehet olivat aikaisemmin minut heti ensimmäisten nettitreffien jälkeen torjuneet).

        Ekan kanssa ekoilla treffeillä syötiin puistokahvilassa ja tokan kanssa meksikolaisessa ravintolassa. Merkityksellisintä oli ekassa komea ulkonäkö (ja samalla hän oli myös ensimmäinen mies joka oli valmis seurustelemaan kanssani, joten tuntui että olin viimein saavuttanut elämässä jotain merkittävää kun se viimein 22-vuotiaana tapahtui) ja tokassa upea, rehti ja kuitenkin samalla sellainen "elä täysillä" -luonne (hän lienee edelleen paras suomalainen mies jonka olen koskaan tavannut) sekä yhteiset tavoitteet elämässä (ei kumpikaan haluttu lapsia).

        Aiemmat suhteet alkaneet tosi kivasti. Joku myönteinen pohja uskaltautua heittäytyä uudelleen.

        Toivottavasti niiden päättyminen ei kummittele enää. Ei varmaankaan? Aikaa kulunut jo.

        Vaikea sanoa mitä miesten päässä liikkuu. Eli ongelma oli ettei toista tapaamista tule? Mitä ensimmäisellä kerralla yleensä tapahtuu? Puheenaiheet tasapuolisia? Onko tasaveroinen olo?

        Mainitsit jotain ujoudesta. Johtuuko se luontaisesta arkuudestasi vain arasteletko vain sitä, mitä mies sinusta ajattelee? Katsotko treffeillä silmiin?


      • 12121212121212
        elisakettu kirjoitti:

        Aiemmat suhteet alkaneet tosi kivasti. Joku myönteinen pohja uskaltautua heittäytyä uudelleen.

        Toivottavasti niiden päättyminen ei kummittele enää. Ei varmaankaan? Aikaa kulunut jo.

        Vaikea sanoa mitä miesten päässä liikkuu. Eli ongelma oli ettei toista tapaamista tule? Mitä ensimmäisellä kerralla yleensä tapahtuu? Puheenaiheet tasapuolisia? Onko tasaveroinen olo?

        Mainitsit jotain ujoudesta. Johtuuko se luontaisesta arkuudestasi vain arasteletko vain sitä, mitä mies sinusta ajattelee? Katsotko treffeillä silmiin?

        "Vaikea sanoa mitä miesten päässä liikkuu. Eli ongelma oli ettei toista tapaamista tule? Mitä ensimmäisellä kerralla yleensä tapahtuu? Puheenaiheet tasapuolisia? Onko tasaveroinen olo?"

        sydämentuska aka rumamaija on aikaisemmin kuvannut parhaita kokemuksiaan sellaiseksi joissa mies on hauska ja sosiaalinen ja sängyssä raju/eläimellinen/aktiivinen/dominoiva. Ap itse lienee tämän vastakohta, eli tylsä ja ujo/passiivinen.

        Tätä veikkaan pääsyyksi miksei toisia treffejä tule.

        Seksiä hakiessa se p.... riittää siihen että mies tekee ja nainen kokee, suhdetta hakiessa mieskin haluaa että naisella on jotain tarjottavaa myös henkisellä puolella.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Vaikea sanoa mitä miesten päässä liikkuu. Eli ongelma oli ettei toista tapaamista tule? Mitä ensimmäisellä kerralla yleensä tapahtuu? Puheenaiheet tasapuolisia? Onko tasaveroinen olo?"

        sydämentuska aka rumamaija on aikaisemmin kuvannut parhaita kokemuksiaan sellaiseksi joissa mies on hauska ja sosiaalinen ja sängyssä raju/eläimellinen/aktiivinen/dominoiva. Ap itse lienee tämän vastakohta, eli tylsä ja ujo/passiivinen.

        Tätä veikkaan pääsyyksi miksei toisia treffejä tule.

        Seksiä hakiessa se p.... riittää siihen että mies tekee ja nainen kokee, suhdetta hakiessa mieskin haluaa että naisella on jotain tarjottavaa myös henkisellä puolella.

        Tottakai suhdetta haettaessa henkistä puolta pitää olla, joka tyydyttää vaatimuksia. Eihän suhde yksin seksiin perustu. Jos henkinen puoli ei toimi, ei sen jälkeen seksikään. Ellei sitten toiselle ole aivan sama, kenen kanssa tyydyttää tarpeensa.

        Mutta miksi kiinnostavuus lopahtaisi yhteen tapaamiseen, niin minua kiinnosti se, onko aloittaja antanut itsestään läsnä- vai poissaolevaa vaikutelmaa. Ujous ei yksin riitä syyksi. Joillekin se voi olla myönteinen asia. Passiivisuus taas voi kertoa passiivisuudetta muillakin alueilla. Silmiinkatsomattomuutta itse pidän hieman kelmeilyn merkkinä.


      • hienoahienoa
        sydämentuska kirjoitti:

        Nimimerkkini juontaa juurensa laivaihastus-topicista, jossa käytin sitä ensimmäisen kerran kuvaamaan tapauksen jättämää olotilaa.

        Olen seurustellut vain kahdesti, ekan tapasin lenkillä hänen työpaikkansa edessä ja tokan nettitreffien kautta (oli siis ainut nettitreffeistäni, jossa mies halusi tavata uudelleen, mikä on sinänsä hassua koska hän oli kuitenkin 194 cm pitkä ja häntä paljon lyhyemmät ja jopa minua itseäni lyhyemmät miehet olivat aikaisemmin minut heti ensimmäisten nettitreffien jälkeen torjuneet).

        Ekan kanssa ekoilla treffeillä syötiin puistokahvilassa ja tokan kanssa meksikolaisessa ravintolassa. Merkityksellisintä oli ekassa komea ulkonäkö (ja samalla hän oli myös ensimmäinen mies joka oli valmis seurustelemaan kanssani, joten tuntui että olin viimein saavuttanut elämässä jotain merkittävää kun se viimein 22-vuotiaana tapahtui) ja tokassa upea, rehti ja kuitenkin samalla sellainen "elä täysillä" -luonne (hän lienee edelleen paras suomalainen mies jonka olen koskaan tavannut) sekä yhteiset tavoitteet elämässä (ei kumpikaan haluttu lapsia).

        "...hän oli kuitenkin 194 cm pitkä..."
        Pitkä mies, check.

        "Ekan kanssa ekoilla treffeillä syötiin puistokahvilassa ja tokan kanssa meksikolaisessa ravintolassa."
        Ja miehet maksoivat?

        "Merkityksellisintä oli ekassa komea ulkonäkö ..."
        Komea mies, check.

        "...olin viimein saavuttanut elämässä jotain merkittävää kun se viimein 22-vuotiaana tapahtui..."
        Viimein? Ei se nyt niin outoa ole, jos vasta 22v seurustelee ensimmäisen kerran. Varmasti moni aloittaa vasta tuossa iässä tai myöhemminkin, kun pitää opiskella, käydä intti (miesten) yms.

        "...ja tokassa upea, rehti ja kuitenkin samalla sellainen "elä täysillä" -luonne (hän lienee edelleen paras suomalainen mies jonka olen koskaan tavannut)..."
        Jännämies, check.

        Mielestäni kerroit tuossa tarpeeksi noista miehistä, joita olet itsellesi valkannut. Yrität väittää täällä, että rumemmat olisivat muka sinua lempanneet, mutta komeille sitten olisitkin muka kelvannut. Tiedätkö yhtään kuinka epäuskottavalta nuo sinun juttusi kuulostavat? Vaikea uskoa noita juttujasi todeksi. Jutut ovat melkein samaa luokkaa kuin periksellä multinickeillä, siis uskottavuuden kannalta. Toinen vaihtoehto voi olla se, että ne komeat YTMit ja jännämiehet haistavat epävarmuutesi ja haluavat sinulta helppoa pillua. Minun on vaikea uskoa, ettet olisi torjunut yhtään niitä "rumia" miehiä ja että he vain olisivat aina torjuneet sinut. Naisilla on tapana kääntää asiat toisin päin ja tässä on hyvin vaikea uskoa sinun olevan rehellinen. En vaan voi uskoa.


      • hienoahienoa kirjoitti:

        "...hän oli kuitenkin 194 cm pitkä..."
        Pitkä mies, check.

        "Ekan kanssa ekoilla treffeillä syötiin puistokahvilassa ja tokan kanssa meksikolaisessa ravintolassa."
        Ja miehet maksoivat?

        "Merkityksellisintä oli ekassa komea ulkonäkö ..."
        Komea mies, check.

        "...olin viimein saavuttanut elämässä jotain merkittävää kun se viimein 22-vuotiaana tapahtui..."
        Viimein? Ei se nyt niin outoa ole, jos vasta 22v seurustelee ensimmäisen kerran. Varmasti moni aloittaa vasta tuossa iässä tai myöhemminkin, kun pitää opiskella, käydä intti (miesten) yms.

        "...ja tokassa upea, rehti ja kuitenkin samalla sellainen "elä täysillä" -luonne (hän lienee edelleen paras suomalainen mies jonka olen koskaan tavannut)..."
        Jännämies, check.

        Mielestäni kerroit tuossa tarpeeksi noista miehistä, joita olet itsellesi valkannut. Yrität väittää täällä, että rumemmat olisivat muka sinua lempanneet, mutta komeille sitten olisitkin muka kelvannut. Tiedätkö yhtään kuinka epäuskottavalta nuo sinun juttusi kuulostavat? Vaikea uskoa noita juttujasi todeksi. Jutut ovat melkein samaa luokkaa kuin periksellä multinickeillä, siis uskottavuuden kannalta. Toinen vaihtoehto voi olla se, että ne komeat YTMit ja jännämiehet haistavat epävarmuutesi ja haluavat sinulta helppoa pillua. Minun on vaikea uskoa, ettet olisi torjunut yhtään niitä "rumia" miehiä ja että he vain olisivat aina torjuneet sinut. Naisilla on tapana kääntää asiat toisin päin ja tässä on hyvin vaikea uskoa sinun olevan rehellinen. En vaan voi uskoa.

        Tuolla asenteella kun suhtautuu kirjoittajiin, ei kenenkään kannata ollakaan rehellinen. Ei täällä helvetti soikoon voi oikeista asioista keskustella, kun lauma punapersepaviaaneja on ylijyräämässä hiljaisemmat pois.


      • 12121212121212
        elisakettu kirjoitti:

        Tuolla asenteella kun suhtautuu kirjoittajiin, ei kenenkään kannata ollakaan rehellinen. Ei täällä helvetti soikoon voi oikeista asioista keskustella, kun lauma punapersepaviaaneja on ylijyräämässä hiljaisemmat pois.

        Tuo on ihan aiheellinen kysymys.

        _Useimmissa tapauksissa_ kun nainen on kertonut etteivät miehet tee aloitteita, onkin käynyt ilmi että aloittaita on tehty, nainen ei vain laske aloitteita joiden tekijät ovat liian rumia tai sosiaalisesti taitamattomia.

        luultavasti sama juttu tässäkin. Joko nettitreffimiehet ovat olleet ap:ta (joka kuvaa itsensä rumaksi) tasokkaampia, tai sitten hän laskee mukaan lemppaajiin vain ns. kiinnostavat miehet.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tuolla asenteella kun suhtautuu kirjoittajiin, ei kenenkään kannata ollakaan rehellinen. Ei täällä helvetti soikoon voi oikeista asioista keskustella, kun lauma punapersepaviaaneja on ylijyräämässä hiljaisemmat pois.

        Tasa-arvon kannalta pidän huolestuttavana että sydämentuskan sydämen tuskaan suhtaudutaan aivan liian asiallisesti. Kun voisi vaan tarjota peiliä kuten muillekin.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tuo on ihan aiheellinen kysymys.

        _Useimmissa tapauksissa_ kun nainen on kertonut etteivät miehet tee aloitteita, onkin käynyt ilmi että aloittaita on tehty, nainen ei vain laske aloitteita joiden tekijät ovat liian rumia tai sosiaalisesti taitamattomia.

        luultavasti sama juttu tässäkin. Joko nettitreffimiehet ovat olleet ap:ta (joka kuvaa itsensä rumaksi) tasokkaampia, tai sitten hän laskee mukaan lemppaajiin vain ns. kiinnostavat miehet.

        Viittaan tapaan, jolla kysymykset tehdään. Ei ole välttämätöntä käyttäytyä kuin raivaustraktori, nostaa hiilihankoon ja käristää liekinheittimellä, kun kysyjäkään ei ole ollut provosoiva.

        Meno on kuin kolmannen asteen kuulustelussa. Jossa tietysti kuulusteltava on valmiiksi epäilyksenalainen.


      • scrg kirjoitti:

        Tasa-arvon kannalta pidän huolestuttavana että sydämentuskan sydämen tuskaan suhtaudutaan aivan liian asiallisesti. Kun voisi vaan tarjota peiliä kuten muillekin.

        Älä viitsi. Nähdäkseni sydämentuska ei ole kovistelua ansainnut. Antakaa nyt toiselle tilaa hengittää ja kirjoittaa. Ei ole pakko olla tyly.


      • 12121212121212
        elisakettu kirjoitti:

        Viittaan tapaan, jolla kysymykset tehdään. Ei ole välttämätöntä käyttäytyä kuin raivaustraktori, nostaa hiilihankoon ja käristää liekinheittimellä, kun kysyjäkään ei ole ollut provosoiva.

        Meno on kuin kolmannen asteen kuulustelussa. Jossa tietysti kuulusteltava on valmiiksi epäilyksenalainen.

        Johtuu siitä että sydämentuska/rumamaija on moninkertainen rikoksenuusija joka on satuillut palstalla jo pidemmän aikaa. Joka ikinen kerta on käynyt ilmi ettei asia ollutkaan niin kuin avausviestissä annettiin ymmärtää.

        Syy miksi muihinkin naisiin helposti suhtaudutaan näin on juurikin se etteivät naiset koskaan kerro mitään suoraan, vaan kaikki pitää lukea rivien välistä.

        Kun mies sanoo ettei kukaan ole tehnyt aloitetta, se tarkoittaa sitä ettei kukaan ole tehnyt aloitetta. Ei sitä että se ruma mies nettitreffeillä, hiljainen mies työpaikalla ja mikälie hiippari kuntosalilla tekivät aloitteen mutta niitä ei lasketa.

        Kun mies sanoo ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa, se tarkoittaa ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa. Ei sitä että on ollut parit treffit, flirttiä siellä täällä ja tietysti vakipano joka viikonloppu.

        Jne.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Johtuu siitä että sydämentuska/rumamaija on moninkertainen rikoksenuusija joka on satuillut palstalla jo pidemmän aikaa. Joka ikinen kerta on käynyt ilmi ettei asia ollutkaan niin kuin avausviestissä annettiin ymmärtää.

        Syy miksi muihinkin naisiin helposti suhtaudutaan näin on juurikin se etteivät naiset koskaan kerro mitään suoraan, vaan kaikki pitää lukea rivien välistä.

        Kun mies sanoo ettei kukaan ole tehnyt aloitetta, se tarkoittaa sitä ettei kukaan ole tehnyt aloitetta. Ei sitä että se ruma mies nettitreffeillä, hiljainen mies työpaikalla ja mikälie hiippari kuntosalilla tekivät aloitteen mutta niitä ei lasketa.

        Kun mies sanoo ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa, se tarkoittaa ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa. Ei sitä että on ollut parit treffit, flirttiä siellä täällä ja tietysti vakipano joka viikonloppu.

        Jne.

        Sydämentuskan historiasta minulla ei ole mitään käsitystä. Eikä hän itse ole puolustautumassa, joka pitäisi suoda jokaiselle, josta sivussa keskustellaan. Minun on perustettava käsitykseni vain siihen, mitä on tiedossa.

        Siitä olen samaa mieltä, että useimmat imartelevat itseään kertomalla vain osan totuudesta. Parisuhteet- ja vastaavat palstat ovat oikein malliesimerkki tästä. Minkä verran mikäkin on sitten provoaloituksia ja -kirjoituksia, ei siitäkään ota selvää.

        Toinen syy kertomatta jättäminen on suoja itselle. Monet kokevat identiteetin vaarantuvan kun yksityiskohtiin mennään. Ei toinen voi tietää, miten toinen kokee avautumisen merkitsevän. Varsinkin, kun sitä käytetään keskustelupalsoilla törkeästi hyväksi. Ja jokainen vasta-argumentti kun sisältää saman viestin, että kohdellaan ennakkoasenteisesti" kuin ne muutkin", niin se tuntuu vähintäin epäoikeudenmukaiselle. Joitakin saattaa tälläinen ahdistaa ja masentaa. Se tuskin on keskustelukulttuurin tarkoitus?


      • elisakettu kirjoitti:

        Älä viitsi. Nähdäkseni sydämentuska ei ole kovistelua ansainnut. Antakaa nyt toiselle tilaa hengittää ja kirjoittaa. Ei ole pakko olla tyly.

        Jo pelkkä luuseri-termin käyttö avauksessa kertoo että muutama sinkkuvuosi on paikallaan nöyryyden kasvattamiseksi.


      • hienoahienoa
        scrg kirjoitti:

        Jo pelkkä luuseri-termin käyttö avauksessa kertoo että muutama sinkkuvuosi on paikallaan nöyryyden kasvattamiseksi.

        Nyt kun kerroit, niin itsekin kiinnitin huomion tuohon luuseri-termiin. Jep, voisi kyllä nainen nöyryyttä opetella. Itse asiassa aika moni nainen voisi. En kyllä usko niin tapahtuvan.


      • 12121212121212
        elisakettu kirjoitti:

        Sydämentuskan historiasta minulla ei ole mitään käsitystä. Eikä hän itse ole puolustautumassa, joka pitäisi suoda jokaiselle, josta sivussa keskustellaan. Minun on perustettava käsitykseni vain siihen, mitä on tiedossa.

        Siitä olen samaa mieltä, että useimmat imartelevat itseään kertomalla vain osan totuudesta. Parisuhteet- ja vastaavat palstat ovat oikein malliesimerkki tästä. Minkä verran mikäkin on sitten provoaloituksia ja -kirjoituksia, ei siitäkään ota selvää.

        Toinen syy kertomatta jättäminen on suoja itselle. Monet kokevat identiteetin vaarantuvan kun yksityiskohtiin mennään. Ei toinen voi tietää, miten toinen kokee avautumisen merkitsevän. Varsinkin, kun sitä käytetään keskustelupalsoilla törkeästi hyväksi. Ja jokainen vasta-argumentti kun sisältää saman viestin, että kohdellaan ennakkoasenteisesti" kuin ne muutkin", niin se tuntuu vähintäin epäoikeudenmukaiselle. Joitakin saattaa tälläinen ahdistaa ja masentaa. Se tuskin on keskustelukulttuurin tarkoitus?

        Avausviestistä:

        "Ja luusereiden on turha tulla inisemään että "alentamalla rimaa kuka tahansa nainen saa miehen", koska minua eivät lähesty ylipäänsä minkäänlaiset miehet, joten en ole edes antanut yhtään kenellekään pakkeja näiden sinkkuvuosieni aikana!"

        Seuraavasta viestistä:

        "Nettitreffit eivät ole koskaan toimineet, olen monena vuonna niitä yrittänyt. Viimeksi tämän vuoden alussa. Lopputulos aina sama: kukaan miehistä ei halua nähdä enää toista kertaa. Ja olen mennyt hyvin erilaisten miesten kanssa nettitreffeille, kuitenkin lähinnä ktm:ien ja atm:ien. Yhdenkään ytm:n kanssa en ole tainnut edes olla nettitreffeillä yhtä suomi24:stä löydettyä tapausta lukuunottamatta, jonka kanssa homma jäi kahteen näkemiseen ja kertapanoon."

        Olikohan siellä kahvilassa kenties Star Trekistä tuttu materialaite josta ne miehet tupsahtivat paikalle?


      • scrg kirjoitti:

        Jo pelkkä luuseri-termin käyttö avauksessa kertoo että muutama sinkkuvuosi on paikallaan nöyryyden kasvattamiseksi.

        Sinkkuudellako se nöyryys kasvaa? :-D


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Avausviestistä:

        "Ja luusereiden on turha tulla inisemään että "alentamalla rimaa kuka tahansa nainen saa miehen", koska minua eivät lähesty ylipäänsä minkäänlaiset miehet, joten en ole edes antanut yhtään kenellekään pakkeja näiden sinkkuvuosieni aikana!"

        Seuraavasta viestistä:

        "Nettitreffit eivät ole koskaan toimineet, olen monena vuonna niitä yrittänyt. Viimeksi tämän vuoden alussa. Lopputulos aina sama: kukaan miehistä ei halua nähdä enää toista kertaa. Ja olen mennyt hyvin erilaisten miesten kanssa nettitreffeille, kuitenkin lähinnä ktm:ien ja atm:ien. Yhdenkään ytm:n kanssa en ole tainnut edes olla nettitreffeillä yhtä suomi24:stä löydettyä tapausta lukuunottamatta, jonka kanssa homma jäi kahteen näkemiseen ja kertapanoon."

        Olikohan siellä kahvilassa kenties Star Trekistä tuttu materialaite josta ne miehet tupsahtivat paikalle?

        Star Trekkiin en oikein usko. Mutta muinainen kivikehä siellä on hyvinkin voinut olla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinkkuudellako se nöyryys kasvaa? :-D

        En mä oikeasti tiedä ja olisiko nöyryydestä edes mitään hyötyä. On nättiä miten suhtaudut aloittajan "ongelmaan", mutta en ole lainkaan varma uskallatko olla täysin rehellinen vastauksissasi.


      • scrg kirjoitti:

        En mä oikeasti tiedä ja olisiko nöyryydestä edes mitään hyötyä. On nättiä miten suhtaudut aloittajan "ongelmaan", mutta en ole lainkaan varma uskallatko olla täysin rehellinen vastauksissasi.

        En huomannut luuserijuttua ennenkuin mainittiin. Yleensä olen tarkempi. Pöh.
        Siinä mielessä pysyn sanojeni takana että joskus palstalaisilla on tapana hiillostaa kirjoittajia. Kirjoittajia tuntematta en aina tiedä onko se oikea lähtökohta.

        Nöyryyttä on vaikea opetella. Siihen paremminkin kasvetaan määrätynlaisissa olosuhteissa, mutta sen edellytys on suvaitsevaisuus. Nöyristelyä ihmiset taas harrastavat liikakiin. Ja aivan vääristä lähtökohdista.


      • elisakettu kirjoitti:

        En huomannut luuserijuttua ennenkuin mainittiin. Yleensä olen tarkempi. Pöh.
        Siinä mielessä pysyn sanojeni takana että joskus palstalaisilla on tapana hiillostaa kirjoittajia. Kirjoittajia tuntematta en aina tiedä onko se oikea lähtökohta.

        Nöyryyttä on vaikea opetella. Siihen paremminkin kasvetaan määrätynlaisissa olosuhteissa, mutta sen edellytys on suvaitsevaisuus. Nöyristelyä ihmiset taas harrastavat liikakiin. Ja aivan vääristä lähtökohdista.

        Se on vaan yksi sana tuossa yhteydessä, mutta kun tätä samaa jatkokertomusta on täällä ollut ennenkin. Se yhdistelmä vain toimii hemmetin huonosti, jossa miehet luokitellaan ilmeisen kevein perustein ties mihin lokeroihin ja samalla uhriudutaan maailman kaltoin kohtelemaksi.


      • scrg kirjoitti:

        Se on vaan yksi sana tuossa yhteydessä, mutta kun tätä samaa jatkokertomusta on täällä ollut ennenkin. Se yhdistelmä vain toimii hemmetin huonosti, jossa miehet luokitellaan ilmeisen kevein perustein ties mihin lokeroihin ja samalla uhriudutaan maailman kaltoin kohtelemaksi.

        Sukupuolinen lokeroiminen ei sovi oikein kenellekään. Ja ennenkaikkea se tekee lokeroijan itsensä typerämmäksi kuin jaottelemansa ihmiset.


      • kjhkjhkjhljhl
        12121212121212 kirjoitti:

        Johtuu siitä että sydämentuska/rumamaija on moninkertainen rikoksenuusija joka on satuillut palstalla jo pidemmän aikaa. Joka ikinen kerta on käynyt ilmi ettei asia ollutkaan niin kuin avausviestissä annettiin ymmärtää.

        Syy miksi muihinkin naisiin helposti suhtaudutaan näin on juurikin se etteivät naiset koskaan kerro mitään suoraan, vaan kaikki pitää lukea rivien välistä.

        Kun mies sanoo ettei kukaan ole tehnyt aloitetta, se tarkoittaa sitä ettei kukaan ole tehnyt aloitetta. Ei sitä että se ruma mies nettitreffeillä, hiljainen mies työpaikalla ja mikälie hiippari kuntosalilla tekivät aloitteen mutta niitä ei lasketa.

        Kun mies sanoo ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa, se tarkoittaa ettei ole ollut mitään säpinää naisten kanssa. Ei sitä että on ollut parit treffit, flirttiä siellä täällä ja tietysti vakipano joka viikonloppu.

        Jne.

        Rumamaija pisti tänne joskus kuvansa -tosi hot! Harmi, ettei itse ymmärrä tasoaan.

        Ei silloin tarvitsekaan kelpuuttaa vastenmielistä ja rumaa miestä.

        Olet kuitenkin itse ymmärtänyt oman tasosi huonoiten koko palstahistoriassa. Ainoastaan superrikkaana megastarana pystyt kompensoimaan lyhyytesi ja oman tylsyytesi.


      • sydämentuska
        kjhkjhkjhljhl kirjoitti:

        Rumamaija pisti tänne joskus kuvansa -tosi hot! Harmi, ettei itse ymmärrä tasoaan.

        Ei silloin tarvitsekaan kelpuuttaa vastenmielistä ja rumaa miestä.

        Olet kuitenkin itse ymmärtänyt oman tasosi huonoiten koko palstahistoriassa. Ainoastaan superrikkaana megastarana pystyt kompensoimaan lyhyytesi ja oman tylsyytesi.

        En kyllä muista naamakuvaani koskaan laittaneeni? Kerran laitoin aikaisemmalla nimimerkillä kroppakuvan, mutta ilman pärstää.


      • hghghgh
        12121212121212 kirjoitti:

        Tuo on ihan aiheellinen kysymys.

        _Useimmissa tapauksissa_ kun nainen on kertonut etteivät miehet tee aloitteita, onkin käynyt ilmi että aloittaita on tehty, nainen ei vain laske aloitteita joiden tekijät ovat liian rumia tai sosiaalisesti taitamattomia.

        luultavasti sama juttu tässäkin. Joko nettitreffimiehet ovat olleet ap:ta (joka kuvaa itsensä rumaksi) tasokkaampia, tai sitten hän laskee mukaan lemppaajiin vain ns. kiinnostavat miehet.

        On tutkittu pariutumista ja tutkimusten mukaan Suomessa pariutuvat kaikkein heikoimmin ne kaikkein älykkäimmät naiset eli siis kaikkein paras aines. Miehillä ei riitä itsetunto älykkään naisen kanssa. Olisikohan tämä syynä aloittajan yksinolemiseen. Miehet ovat hyvin laskelmoivia parisuhteissa ja he haluavat vain helppoa elämää ja naista, joka katsoo heitä ylöspäin, he eivät priorisoi lasten hyvinvointia tai selviytymistä elämässä, kuten nainen tekee, joka valitsee mieluiten geeneiltään parhaimman puolison älykkyyttä priorisoiden. Älykäs nainen tekee heikkoitsetuntoisen miehen surulliseksi. Järjetöntähän tämä on, mutta tämä on se, mitä mies ajattelee. Siksi tämä nainen on juurikin saanut komean ja hyväitsetuntoisen miehen kumppanikseen, mutta heitä ei ole paljon Suomessa ja siksi kumppanin löytäminen on hyvin vaikeaa. Jopa ulkonäöltään upeat naiset voivat luulla olevansa rumia, koska miehet sanovat negatiivisia käsityksiä naisten ulkonäöstä hyvin kritiikittömästi ja monella miehellä on Suomessa halu loukata kauniita naisia.


      • VMP-
        hghghgh kirjoitti:

        On tutkittu pariutumista ja tutkimusten mukaan Suomessa pariutuvat kaikkein heikoimmin ne kaikkein älykkäimmät naiset eli siis kaikkein paras aines. Miehillä ei riitä itsetunto älykkään naisen kanssa. Olisikohan tämä syynä aloittajan yksinolemiseen. Miehet ovat hyvin laskelmoivia parisuhteissa ja he haluavat vain helppoa elämää ja naista, joka katsoo heitä ylöspäin, he eivät priorisoi lasten hyvinvointia tai selviytymistä elämässä, kuten nainen tekee, joka valitsee mieluiten geeneiltään parhaimman puolison älykkyyttä priorisoiden. Älykäs nainen tekee heikkoitsetuntoisen miehen surulliseksi. Järjetöntähän tämä on, mutta tämä on se, mitä mies ajattelee. Siksi tämä nainen on juurikin saanut komean ja hyväitsetuntoisen miehen kumppanikseen, mutta heitä ei ole paljon Suomessa ja siksi kumppanin löytäminen on hyvin vaikeaa. Jopa ulkonäöltään upeat naiset voivat luulla olevansa rumia, koska miehet sanovat negatiivisia käsityksiä naisten ulkonäöstä hyvin kritiikittömästi ja monella miehellä on Suomessa halu loukata kauniita naisia.

        VMP, valhetta ja oman laskelmoinnin kaunistelua.


      • 12121212121212
        hghghgh kirjoitti:

        On tutkittu pariutumista ja tutkimusten mukaan Suomessa pariutuvat kaikkein heikoimmin ne kaikkein älykkäimmät naiset eli siis kaikkein paras aines. Miehillä ei riitä itsetunto älykkään naisen kanssa. Olisikohan tämä syynä aloittajan yksinolemiseen. Miehet ovat hyvin laskelmoivia parisuhteissa ja he haluavat vain helppoa elämää ja naista, joka katsoo heitä ylöspäin, he eivät priorisoi lasten hyvinvointia tai selviytymistä elämässä, kuten nainen tekee, joka valitsee mieluiten geeneiltään parhaimman puolison älykkyyttä priorisoiden. Älykäs nainen tekee heikkoitsetuntoisen miehen surulliseksi. Järjetöntähän tämä on, mutta tämä on se, mitä mies ajattelee. Siksi tämä nainen on juurikin saanut komean ja hyväitsetuntoisen miehen kumppanikseen, mutta heitä ei ole paljon Suomessa ja siksi kumppanin löytäminen on hyvin vaikeaa. Jopa ulkonäöltään upeat naiset voivat luulla olevansa rumia, koska miehet sanovat negatiivisia käsityksiä naisten ulkonäöstä hyvin kritiikittömästi ja monella miehellä on Suomessa halu loukata kauniita naisia.

        Roskaa. Tutkimusten perusteella isompi ongelma on älykkäiden naisten puolella. He haluavat "katsoa miestä ylöspäin" eli mieheltä pitäisi löytyä vielä enemmän älyä, rahaa ja statusta.

        Koska miehet eivät edellytä naiselta vähintään samaa tasoa rahan ja statuksen suhteen, kaikille älykkäille ja menestyville naisille ei riitä vielä älykkäämpiä ja vielä menestyneempiä miehiä hypergamisen vietin toteuttamiseksi.


      • olen.puhunut
        12121212121212 kirjoitti:

        Roskaa. Tutkimusten perusteella isompi ongelma on älykkäiden naisten puolella. He haluavat "katsoa miestä ylöspäin" eli mieheltä pitäisi löytyä vielä enemmän älyä, rahaa ja statusta.

        Koska miehet eivät edellytä naiselta vähintään samaa tasoa rahan ja statuksen suhteen, kaikille älykkäille ja menestyville naisille ei riitä vielä älykkäämpiä ja vielä menestyneempiä miehiä hypergamisen vietin toteuttamiseksi.

        Höpö höpö.

        Naiset haluavat mieheltä vain ulkonäköä, statusta, jännyyttä tai rahaa. Älykkyys ei ole edes listalla muuten kuin korkeintaan koulutustasona, mikä nyt ei ole älykkyyttä laisinkaan. Äly on naisen silmissä jotain muuta kuin älyä. Se on rahaa, "sivistyneisyyttä" ja ehkä tietynlaista ulkonäköä, ja yleensä silllä "tietynlaisella ulkonäöllä" ei päästä naisten kanssa kädenpuristusta pidemmälle.


    • sitäseon

      Niin. Noin se tilanne muuttuu. Parikymppisenä kysyntää on kun hehkeys on maksimissaan ja nuoret miehet epätoivoisia kun juuri sinun kaltaisesi naiset panosuhteilevat muutamien kokeneiden panosankarien kanssa.

      Nyt sitten alkaakin sinkkuus riittämään, mutta ulkonäkö heikkenee ja miehilläkin alkaa olemaan edes jotain kysyntää.

      Ja ihan hyvätkin miehet tuntuu ätmeiltä niihin panosankareihin verrattuna, ei kostu pikkarit eikä tule sitä "kiihkeää" seksiä jossa mies liidaa.

      • sydämentuska

        Mulla ei kyllä ollut kysyntää parikymppisenäkään.


      • oma.moka
        sydämentuska kirjoitti:

        Mulla ei kyllä ollut kysyntää parikymppisenäkään.

        Eikai sitä ole, kun ei näytä kiinnostustaan ulospäin.


    • Vankilan-johtaja

      Hei täältä sukevan vankilasta vapautuu pian parannuksen tehneitä miehiä. Tervetuloa vaan hakemaan.

    • veikkaaja7

      Neljään vuoteen ei tuntunut missään ja sitten tuli sietämätön olo? Veikkaan vaihdevuosia.

    • pohjoiskarjalansinkku

      Kokeile suomi24 treffiä luo profiili sinne kuvallinen,ole rehellinen ja kerro itsestäsi,ehkäpä löydät sieltä mukavan oloisen ja luotettavan miehen eli minut ;-)

    • äitilläni miehiä sataa kotio ja kaikki ne tykkää vanhemmista naisista😳

      • ei.kelpaa.nääs

        Ei ne vanhemmista naisista tykkää vaan se on sitä mitä keskiverto miehelle on nykyään tarjolla.


      • ei.kelpaa.nääs kirjoitti:

        Ei ne vanhemmista naisista tykkää vaan se on sitä mitä keskiverto miehelle on nykyään tarjolla.

        Noh mutta niinhän ne vaan äitilleni sanovat.


      • ei.kelpaa.nääs kirjoitti:

        Ei ne vanhemmista naisista tykkää vaan se on sitä mitä keskiverto miehelle on nykyään tarjolla.

        Voihan se liittyä ikään että haetaan äitihahmoa.
        Psykologisten seurauksin lapsuudesta tietyn ajan jakson johtuen.


      • ei.kelpaa.nääs kirjoitti:

        Ei ne vanhemmista naisista tykkää vaan se on sitä mitä keskiverto miehelle on nykyään tarjolla.

        Äitini eritoten tarkka miehen ulkonäöstä


      • ErikoinenK

        Eikö kelepoo tökäri junnu 50 v työtön hönö siilistä


      • occamin.reikäveitsi
        valtakunta kirjoitti:

        Voihan se liittyä ikään että haetaan äitihahmoa.
        Psykologisten seurauksin lapsuudesta tietyn ajan jakson johtuen.

        Tai sitten vaan sitä reikää..


      • occamin.reikäveitsi kirjoitti:

        Tai sitten vaan sitä reikää..

        Höpö höpö onko suurin osa miehistä vain seksin perässä?


      • occamin.reikäveitsi kirjoitti:

        Tai sitten vaan sitä reikää..

        Muutenki se mies minkä nyt viimeksi oli selkeä tietous siitä että naisen pitää olla tietynlainen .


      • itku.pääsee
        valtakunta kirjoitti:

        Höpö höpö onko suurin osa miehistä vain seksin perässä?

        On. Aito kiinnostus on harvinaista, kerran pari vuosikymmeneen. Surullista ettei naisen järki edes siihen riitä.


    • Joku_tyyppi_vaan

      Joku taisi ehdottaa, että nainen tekisi aloitteen.. Salli mun nauraa. Se ei suurimmalta osalta suomalaisista onnistu.
      Kaksi poikkeusta tullut tämän 27 vuoden aikana vastaan. Aloittajalle ehdottaisin vaikkapa Suomi24 Treffit tai Happy pancake. Mikäli tuonne päädyt profiilin tekemään, niin älä passivoi keskustelua. On nimittäin aika yleistä.

    • kaikysyäsaa

      Täällähän on palstalla paljon kunnollisia miehiä sinkkuna. Pistät vaan osoitetta kehiin ja kuvaa niin sinkkumiehet ottaa heti yhteyttä. Vai eikö kelpaa sittenkään koska olet nirso niin sulle kelpaa vain toimitusjohtaja tai axl smit koska se tunnettu ja iso status?

      • Ei se ole näin. Miehet eivät vaan ota yhteyttä . En ymmärräkin minkä takia he vuosia tällä ovat?


    • Aina ei haaveet ja todellisuus kohtaa.

    • Ääniäkuuleva

      Yksinäisyys voi olla turhauttavaa, kärsin itsekkin siitä. Mutta muistakaa, että ei meidän ei tarvitse tehdä ystävyydestämme parisuhdetta saadaksemme tyydytystä elämäämme. Rakkaus on suurin.

    • NaimisiinPankinKautta

      Kyllähän tuossa kun 5-10-15v on sinkkuna niin melko turhaa edes kuvitella parisuhteessa viihtymistä, kuvottavaa ajanhukkaa ja turhaa paapomista :) joku talvisodan jäänne ... heh heh

    • Juuu-u

      Joo kyllähän sitä ihminen kaipaa myös toista rinnalleen, vaikka ihminen olisikin riittävän vahva elääkseen myös yksin.
      Arki kuitenkin on helpompi elää, kun sen voi jakaa toisen kanssa ja kyllähän se rakastamisen rakastetuksi tulemisen sekä hellyyden tarve on aika vahva.
      Toki sitten kun on tarpeeksi kauan yksin, niin sitä on todella vaikea lähteä parisuhteeseen ja ylipäätään oppia siihen, että yhtäkkiä siinä elämässä onkin toinen, joka tarvitsee myös ottaa huomioon.
      Itsellä on nyt se tlanne vähän. Olen kyllä iloinen, että löysin muijan ja olen kyllä todella kiintynyt häneen tässä reilu puolen vuoden aikana. Mutta välillä ei vaan oikein tajua huomioida häntä. Hänellä on vielä ongelmia itsetuntonsa kanssa hieman, niin se tuntuu välillä vähän raskaalta mulle. Ja tulee siitä välillä vähän ongelmiakin.
      Mutta kaipa se tästä..

    • Ainahalukas34

      Varmasti jos haluu niin saat kyllä miehen itelles ku ei oo liian vaikee...;)

      • Juuu-u

        Sehän tuossa on, täytyy osata myös itse joustaa asioissa eikä vaan odottaa ja olettaa, että se toinen on se mukautuvainen osapuoli koko hommassa.
        On se sitten mies tai nainen, kun haluaa suhteeseen.


    • paskaho

      Minuakaan ei kukaan halua. Luulin että olen kaunis. Mutten ehkä sitten olekaan. 5 vuotta yksin. Panoja on kyllä pidempi aikaisia.

    • vanha_mies

      Sinun ongelmasi on siis se, että pääset treffeille, mutta se jää siihen? Olisiko niin, että sinussa ei sellaisia kiinnostavia piirteitä, joita miehet haluavat? Mieti olemustasi treffeille, oletko flegmaattinen? Oletko aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä, vai kyseletkö turhanpäiväisiä asioita, joita kysyvät muutkin? Uskallatko olla avoin? Varautunut nainen on miehille hankala paikka, se antaa kuvan, että nainen ole oikeasti kiinnostunut. Miehet eivät loppupeleissä ole edes kovin kiinnostuneita naisen ulkonäöstä, jos hän vain on edes normaalin naisen näköinen.

    • miehetonuseimmitensekoi

      Joo. Eipä nuo miehet mitään nykyään just kelpuuta ei vaan kelpaa mikään. No pillua sais olla heti antamassa kun mies viitsii sitä kysyä mutta ei senkäänantaja mitään tietysti kelpaa kun ei vaan kelpaa mikään.. No ostakooon sitten myyjiltä sitä.

      • Anna_jo

        No annat sitten pillua, niin saat miehen pysymään? Vai onko se niin huonossa kunnossa, ettei kiinnosta miehiä?


      • Allthisandthat

        Hahah, itse olen 22v nuori nainen, ja olen seurustellut kolme kertaa vakavasti. Jokaisen jätkän kohdalla olen kuukauden verran eka tapaillut ja sitten vasta harrastanut seksiä heidän kanssaan. Jokainen niistä suhteista kesti vähintään vuoden, ja nykyisen kanssa tulee kaksi vuotta täyteen tässä kuussa. Irtosuhteista en ole koskaan välittänyt, miehet tuppaavat aina "haluamaan jotain enemmän" ainakin omalla kohdallani.


      • fghfghfgh

        Ei naisen kannata olla parisuhteessa. Mies saa parisuhteessa naista enemmän, eikä miehiä kiinnosta kuin oma hyvinvointi. Nainen joutuu kestämään tyhmää ja sivistymätöntä miestä, siivoamaan hänen jälkiään, kasvattamaan lapsia yksin ja lopulta mies pettää. Näinhän se aina menee, joten parisuhteessa ei ole naisen kannalta mitään järkeä. Parisuhteessa voi olla naisenkin kanssa. Nirsot miehet voivat olla rauhassa yksin.


    • uughbkugghh

      Itse olen sinkkuillut yli kuusi vuotta ja itseäni, ehkei ihan ärsytä mutta vähän harmittaa, ettei kiinnosta lähteä pokailemaan naisia. Osittain senkin takia ettei huvita joutua perustelemaan työttömyyttään yms. mutta myöskin sen takia ettei pelkkä toosa kiinnosta.

    • vanha-äijä

      Mää ole ollu yksin jo ainakii 8 vuotta.
      Mää asun yksin kerrostaloyksiöss.Mää ole tullu siihe ikkää ettei pellaa mikkää.
      Kyll sen näkkee peilist ko kaikk o jo eilist.

    • Simppue
    • Poika04

      Mitäs olette mieltä siitä että tyttö tykkää susta mutta sä et tytöstä ja se jakelee sitä tietoa netissä (Siis että tykkää susta) Ja yrittää lähentyä kanssasi mutta et vain yksinkertasesti Tykkää siitä Ja niin sanotusti " You keep pushing her off"

    • AjatMuuttuu

      Vasta luin sunnuntain hesarista, ettei mies saa mitenkään lähestyä naista tai edes ehdotella, koska se on seksuaalista häirintää. Voipi olla jatkossa aika vaikea tulevien sukupolvien lisääntyä, jos asenteet menee tuollaiseksi ja sukupuolien välisestä kanssakäynnistä lähes mahdotonta. Parempi siis vaan kärsiä yksinäisyyttään, jos ei nainen uskalla miestä lähestyä. Se kun on ilmeisesti miehiltä nykyyän sopimatonta käytöstä.

    • samaamiettinyt

      Vähän samoja fiiliksiä täälläkin. Sinkkuus on alkanut ahdistaa, mutta sitähän ei julkisesti kannata myöntää, ettei tule epätoivoista vaikutelmaa. Itse olen ollut yli 2 vuotta sinkkuna ja käynyt treffeillä aika paljon. Minulla on tietynlainen miesmaku ja olen miettinyt, etsinkö ehkä miestä väärillä perusteilla. Minua esimerksi häiritsee, jos mies ei osaa kirjoittaa Tinderissä tai nettideittiprofiilissa. Joillain on profiili tyyliin: Olen luotettava ja rehellinen mies, ota yhteyttä, jos kiinnostaa (!). Haluan, että mies on sosiaalinen ja älykäs.

      Minulla menee niin, että tapaamani miehet kyllä haluavat nähdä uudestaan. Haluan kuitenkin, että miehellä ja minulla olisi samankaltaiset arvot ja elämäntyyli. En pystyisi seurustelemaan esimerkiksi rasistin kanssa. Mainitsen vielä, että olen vähemmän viehättävä nainen, mutta en tarkoita ylipainoa tällä. Olen kai aika näkymätön liikkuessani kaupungilla.

      En halua seurustella vain siksi, että olisi joku. Tämä olisi väärin myös miestä kohtaan.

      • tohtori.lempi

        Diagnoosi: Olet katsonut liikaa televisiota.


    • VoiVoiJaJotakin

      Eihän sitä pakon takia kannatakaan aloittaa suhdetta.
      Pakolla tarkoitan juuri tuota, että seurustelee siksi että olisi joku eikä tarvitse olla yksin.
      Voi se pakkokin tietysti johtaa toimivaan suhteeseen, mutta kyllä siitä yleensä tulee vain ongelmia, kun tuossa tapauksessa usein keskenään sopimattomat ihmiset päätyvät yhteen.
      Itse reilu vuoden aikana olen yrittänyt löytää kumppania laihoin tuloksin, lähinnä kanssa siitä syystä, että kaipaa rakkautta ja arkista turvaakin, mitä suhteen tuoma vakaus mulle muun muassa tarkoittaa. Siis sitä arjen jakamista ja sitä, että toinen on siinä rinnalla. Niin ja olen mies, vaikka kirjoitankin ehkä vähän "tyttömäisesti":)
      Pitkä sinkkus oli tähän etsintään syynä.
      Mutta ei tässä oikein tule mitään..
      Eräs mielenterveyseläkeläinen, joka käytännössä nukkui päivät ja valvoi yöt, niin eihän siitä ainakaan tällainen päivätyössä käyvä saa itselleen sopivaa kumppania. Kun toinen tosiaan nukkui aina vähintään puoleen päivään silloinkin, kun esimerkiksi oli viikonloppuna sovittuna jotain menoa.
      Sanoi aina vielä, että hänelle täytyy laittaa aina slkeät rajat, muuten hän jyrää miehen täysin lyttyyn. ja sitten olisi vielä käytännöllisesti katsoen täytynyt muutaman viikon tapailun jälkeen jo muuttaa yhteen, kun "elämä on liian lyhyt jahkailuun".
      Ja tällaisia muita, eräs halusi vaan kirjoitella ja sitten kun olisi pitänyt treffeille lähteä ja oikeasti nähdäkin, niin kekesi ruveta väittämään, että mä lähettelen samoja viestejä monelle muullekin samaan aikaan kuin hänelle, mitä en ollut todellakaan tehnyt enkä edes tajua muutenkaan, että mistä hän edes keksi tuollaista väittää. Olisi kai pitänyt pysyä kirjekaverina, vaikka hänkin etsi kyllä oikeaa käytännön parisuhdetta... No se jäi siihen sitten, kun musta tulikin yhtäkkiä joku ihme viestittelyfriikki.
      ja yksi suhde, tai sen yritys kai se enempi oli vaikka ehdin jo kiintymään oikeasti tähän naiseen.
      En tiedä, minkä tasoisia ongelmia sitten oli taustalla, mutta puheet ja teot oli kyllä ääripäitä. Elämä oli ainakin häntä kyllä kolhinut jonkun kerran ajan mittaan, että siitä oli hänelle jäänyt ainakin jotain epävarmuutta itseensä liittyen. Oli vissiin päästänyt vääränlaisia ihmisiä läheisikseen joskus tai jotain.
      Puhui kyllä, et olen hänelle tärkeä ja hän haluaa mun kanssa olla yhdessä, mutta sitten aika usein varsinkin loppuaikana kaikki yhdessäoleminen tuntui olevan hänelle jotenkin inhottavaa.
      Koskettaminen, yhteinen aika, välillä sai yhtäkkiä päähänpiston, että jos hän lähteekin kotiinsa tässä välissä pariksi yöksi. Eikä meillä ollut riitaa tai mitään, päin vastoin. Tosin mulla kyllä tuli pariin kertaan todella paha olo, kun hän sai mut tuntemaan itseni jollain tavalla todella huonoksi ja vastenmieliseksi ihmiseksi.
      Ei silti halunnut erota, vaikka sanoin, että voidaan me niin tehdä jos hänen on huono mun kanssa. Itse kyllä jonkun kerran joissain asioissa väläytteli eroa/sen uhkaa, että jos en nyt tee sitä tai tätä tai en suostu johonkin.
      Yhdessä vaiheessa antoi vielä ymmärtää, että mä olen joku mielisairas tai vastaava "laitostapaus", kun hän on sellaisten kanssa ollut paljon tekemisissä.
      Tuntui vaan todella ilkeältä, vielä kun ei sitten tarkentanut sen enempiä sitä asiaa ja muutenkin, tulihan se kommentti nyt kuitenkin tärkeäksi muodostuneen ihmisen suusta ja ihan yllättäen. EI ollut silläkään kertaa ollut mitään riitaa eikä edes kiukutteluja kummankaan taholta.
      Se juttu kyllä taisi jäädä siihen, en mä ainakaan itse kyllä halua olla sellaisessa suhteessa, jossa on koko aika paha mieli jostain ja tosiaan jonkinasteinen eron uhka päällä, jos en sovellu toisen maailmaan pilkulleen. Ja se tuntui olevan hänestä ihan normaalia, jos hän sanoi jotain loukkaavaa, mutta sitten jos mä joskus vähänkin tiuskaisin jostain, niin heti oli draama päällä. Ja tuokin vajakki-kommentti kun loukkasi mua aika kovaakin ja se tietysti näkyikin päälle päin, vaikka en tehnyt siitä numeroa muuten, niin tämä loukkaantumisesta johtunut sisäänpäin kääntymiseni ja vetäytymiseni oli hänestä jotain helvetin outoa käytöstä. Sanoikin, että hän ei ymmärrä, mitä hän on muka tehnyt.
      Ja kun olisihan se ollut ihan nyt ainakin omasta mielestä vähintäänkin normaaliasia, että hän olisi kysynyt asiasta suoraan, jos hänen mielestä olen jotenkin sairas tai heikkolahjainen. Tai sitten olisi nyt edes sanonut sen vähän asiallisemmin. Että että..
      Sitten kun edes yrittää rakentaa suhdetta jonkun kivaksi kokemansa ihmisen kanssa, niin saa tällaista asennoitumista kohdalleen. Ja ylipäätäänkin vähän tuon tapaista kohtelua, että toinen haluaa ja ei halua samaan aikaan olla yhdessä. Tai on näitä muun tasoisia tarjokkaita, joiden kanssa en itse ainakaan näe yhteistä tulevaisuutta.
      Eli tämän takai taas on se fiilis, että taitaa olla parempi sinkkuna, vaikka sekin välillä tuntuu todella kipeältä. Ei nyt tosiaan koko aika, mutta välillä kylläkin. Ja ei sitä nyt kai kukaan halua olla lopun ikää yksin. Mut ei tällaisetkaan suhteet mua oikein houkuttele..

    • VoiVoiJaJotakin

      Ja olen tosiaan kyllä ihan perusfiksu tavismies itse.
      En nyt edes kuvittele olevani mikään valioyksilö tai Herra Täydellisyys, mutta tosiaan ihan hyvin elämässän pärjännyt ja pärjäävä ihminen. Niin tuntuu vaan turhalta, kun ei sitten onnistu löytämään samanlaista naista kumppaniksi millään.
      Tai ei nyt täyssamikset tarvi olla, ei sekään nyt hyvä ole, mut samanhenkisen naisen kuitenkin, jolla nyt olis ainakin perusjutut hanskassa käyttäytymistä myöden.
      Ettei nyt tällaista että hulluksi tms haukutaan tai sitten just on ihan oikeasti joku tällainen, joka ei pysty edes töissä käymään ja se normi elämisenrytmikin on totaalisen erilainen kun itsellä on.

      • SopivastiSopivastifiksu

        Vaikutat oikein asialliselta miejeltä ja varmasti se oikea täyspäinen nainenkin vielä siihen vierelle löytyy. Itse uskon ettei aktiivisesti etsimällä välttämättä saa aina niitä kaikkein "oikeimpia" kohdalle, koska silloin usein tilanne on juuri se mainitsemasi "kunhan on joku", ei väliä kuka, kunhan joku. Ystäväpiirissäni on eräs nainen joka on juuri tällaisessa parisuhteessa; hän pettyi monta kertaa miehiin, aina ekoilla treffeillä menivät ns. Loppuun asti ja sitten miehestä ei kuulunutkaan mitään enää, tai tuli viestiä että ei ole valmis suhteeseen mutta viikon päästä somessa lukee parisuhteessa toisen naisen kanssa. Toki nuo tuollaiset tilanteet syövät uskoa ihmisiin ja suhteisiin. Joka tapauksessa, tämä ystävättäreni on nyt suhteessa mieheen joka ei kohtele häntä hyvin, puhuu erittäin rumasti ja usein yrittää iskeä minuakin ja suoraan kommentoi minun ulkonäköäni paremmaksi kuin naisystävänsä. Ystäväni ei tätä kuitenkaan nää, ja itku silmässä jokaisen loukkauksen jälkeen väittää että tilanne on ihan okei. Hänelle riittää ettei hän ole yksin. Mielestäni ei voi löytää tasapainoista ja onnellista suhdetta, ellei osaa olla tasapainoinen ja onnellinen myös itsekseen. Nuo edellämainitut naistapauksesi vaikuttavat juuri sellaisilta joissa tarpeena on saada vain joku vierelleen turvaamaan tunne ettei ole yksin. Jossain tuolla on kuitenkin sinullekin se oikea, ja uskon että se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin.


      • VoiVoiJaJotakin
        SopivastiSopivastifiksu kirjoitti:

        Vaikutat oikein asialliselta miejeltä ja varmasti se oikea täyspäinen nainenkin vielä siihen vierelle löytyy. Itse uskon ettei aktiivisesti etsimällä välttämättä saa aina niitä kaikkein "oikeimpia" kohdalle, koska silloin usein tilanne on juuri se mainitsemasi "kunhan on joku", ei väliä kuka, kunhan joku. Ystäväpiirissäni on eräs nainen joka on juuri tällaisessa parisuhteessa; hän pettyi monta kertaa miehiin, aina ekoilla treffeillä menivät ns. Loppuun asti ja sitten miehestä ei kuulunutkaan mitään enää, tai tuli viestiä että ei ole valmis suhteeseen mutta viikon päästä somessa lukee parisuhteessa toisen naisen kanssa. Toki nuo tuollaiset tilanteet syövät uskoa ihmisiin ja suhteisiin. Joka tapauksessa, tämä ystävättäreni on nyt suhteessa mieheen joka ei kohtele häntä hyvin, puhuu erittäin rumasti ja usein yrittää iskeä minuakin ja suoraan kommentoi minun ulkonäköäni paremmaksi kuin naisystävänsä. Ystäväni ei tätä kuitenkaan nää, ja itku silmässä jokaisen loukkauksen jälkeen väittää että tilanne on ihan okei. Hänelle riittää ettei hän ole yksin. Mielestäni ei voi löytää tasapainoista ja onnellista suhdetta, ellei osaa olla tasapainoinen ja onnellinen myös itsekseen. Nuo edellämainitut naistapauksesi vaikuttavat juuri sellaisilta joissa tarpeena on saada vain joku vierelleen turvaamaan tunne ettei ole yksin. Jossain tuolla on kuitenkin sinullekin se oikea, ja uskon että se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin.

        En mä väkisin hae, tai en ainakaan koe hakevanikaan. Mut tietysti käyn aina silmäilemässä silloin tällöin treffisivustoja ja vastaan ehkä profiiliinkin, jos sen mukaan toinen vaikuttaa kivalta.
        Ja sitä myöden annan asian edetä, jos saan vastauksen ja siltä tuntuu muutenkin.
        Ja tietysti kun en käy baareissa, juon humalankin 1-2 kertaa vuodessa muutenkin jos niinkään usein, ja mun harrastuksetkin ovat tällaisia "antisosiaalisia", kuten ulkoilu, pyöräily ja uinti. Niin sen takia sit treffipalstat tuntuu olevan mulle ainoa edes jonkinmoinen keino etsiä kumppania.
        Ja tämä viimeisinkin oli sitä, et en painostanut mutta kerroin suoraan että hän vaikuttaa sellaiselta, mistä aidosti pidän ja hän vastasi tähän samalla tavoin.
        Niin silläkin sitten loukkasi kuitenkin tuollainen kohtelu ja vielä kun kyllhänä sitä nyt muutamassa kuukaudessa jo pitäs voida uskoa siihen, että toinen on rehellisesti asiassa mukana, jos suhde nyt ei vielä olekaan mikään vakava. Siis tällainen "hynttyyt yhteen ja loppuelämä kimpassa"-vakava. Mut sen verran vakava nyt kuitenkin, ettei loukkaa toista turhan päiten. Eikä ota toiselta jokaista loukkauksena tai käännä asioita liikaa draamaksi. Ja kun kyllä musta tietysti näkyykin, jos loukkaannun jostain, kuten jus nuo "ukaasit" siitä, että suhde on vaakalaudalla, jos en suostu johonkin tai en pysty tekemään jotain tai just että olisin joku epänormaali. Tai että intiimissä tilanteessa kosken jotenkin väärin ja huonosti, eikä toinen kuitenkaan sano, että mikä tuntuu pahalta tai sitten vastaavasti hyvältä. Ja tuollaisissa tilanteissa mulla tietysti loppuu halut, enkä koske enää, kun näen että toisen on huono olla. Ja sekin sit oli huono, kun en koskenut.
        En oikein tajunnut koko juttua, kun korostetusti sanottuna se oli huono, miten koskin ja vissiin kai se että koskin, mutta sekään ei ollut hyvä, kun olin sitten koskematta.
        Mutta eipä kait.. Ja parempihan se kyllä on ollakin ilman tällaista juttua kuin tällaisessa jutussa, noista muista puhumattakaan.
        On vaan siinä mielessä tosiaan ikävä tilanne ja ikävää mieltä nostattava tilanne, kun kuitenkin olisi valmis suhteeseen. Ja viimeisimmän tapauksessa olin jo tosiaan ehtinyt rakastumaankin, tai ainakin kiintymään todella kovin toiseen ja sitten yhtäkkiä tuleekin sellainen olo että on ihan paska tyyppi... On siihen syynä sitten mikä vaan, olenko sit tosiaan yhtäkkiä se paska vai onko siinä taustalla joku menneisyyden paska, mikä täytyy yrittää sit kuitata uutta loukkaamalla.
        Mut en ainakaan enää toistaiseksi etsi kyllä mitään enkä taida taas muutamaan vuoteen tai pirun pitkään aikaan ainakaan enää päästää ketään yrittämäänkään lähelle.
        Parempi niin kait..


      • EiOikeinInspaa

        Tuollainen tilanne on todella ikävä.
        Itse olen kanssa aika samassa tilanteessa, joten ymmärrän kyllä että turhauttaa ja varmasti surettaakin myös ainakin hetkittäin niin, että melkeinpä sattuu jo.
        Varsinkin jos ihminen on kiltti ja herkkä, joka kaipaa tasapainoista suhdetta ja mahdollisimman rauhallista elämää muutenkin.
        Ja toinen osapuoli on sitten juuri tällainen, jolle ei mikään ole ikinä hyvä (paitsi ehkä vain ja ainoastaan itsessä) ja joka antaa sen sitten näkyäkin joka välissä.
        Tai jos toinen osapuoli on vain muuten tällainen levottoman tuuliviirin oloinen, joka ei ole ehkä varma suurinpiirtein mistään eikä ole oppinut käsittämään, mitä hän haluaa. Ja ei siinä mitään, jos vaikka noin 40v ihminen ei tiedä, mitä hän haluaa, mutta kyllä tuon ikäisen kuitenkin täytyisi ainakin tietää että mitä ei halua. Eli jos ei halua huonoa kohtelua, niin ei sitä pidä sitten myöskään antaa toisellekaan.
        Itsellä aika usein on päätynyt tuollainen nainen kumppaniksi, joka myöskin käyttäytyy loppuviimeksi hyvin tökerösti, muttei kestä samaa kohtelua yhtään eikä edes oikeasta syystä saamaansa palautetta. Vaan käyttäytyy kuin uhri, jonka syyksi kaikki käännetään tai sitten alkaa vain kahta kovemmin loukkaamaan toista kääntääkseen huomion itsestään ja omasta käytöksestään pois.
        Ja monesti tällaiset naiset (kyllä näitä varmasti miehissäkin on) vielä haukkuvat ehkä entisiään ja selittävät että kuinka sikoja jotkut ovat ja kuinka paljon paskaa he ovat saaneet niskaansa. Ovat sitten itse silti mustasukkaisia, ettei esimerkiksi entisestä suhteesta saa mainita sanallakaan, kun se on sen merkki että kaipaa vielä exää, jos siitä mainitsee edes jotain.
        Itse olen kyllä ollut jostain syystä koko ikäni vähän tällainen helppo loukattava/haukuttava perusluonteeni vuoksi. Eli olen hiljainen ja hieman syrjäänvetäytyvä/varautunut, joka nyt ei ole joka asiasta melskaamassa leuat levällään. Vähän tähän tyyliin, että siinä vaiheessa vasta sanon kunnolla suoraan, kun toinen olisi jo suurin piirtein nyrkit pystyssä paiskomassa astioita seinille tms.
        Ja muutenkin mietin aina jonkun tilanteen ja sanomisen tarkkaan, ennen kuin avaan suuni ja otan asian puheeksi. Oletan kyllä aina automaattisesti että toinen ottaa sen sanomisen tosissaan. Kun en oikein viitsi ikinä riidellä muuten, ihan senkin takia, kun normaalilla keskustelullakin pitää asiat selvitä ja osata selvittää. Ei millään huutokilpailulla, eroilla/suhdepausseilla tai suoranaisella vittuilulla, pettämällä tm asiattomuuksilla...
        Niin aika moni tuntuu valitettavasti pitävän mua tämän takia sellaisena, jota voi kohdella miten vaan, niin siitä on tullut tuollaisia ongelmia sitten myöskin, et toinen uhittelee erolla, menee vieraisiin tai haukkuu sekopääksi, kun huomaakin, ettei mua nyt kuitenkaan pystykään kohtelemaan miten asiattomasti tahansa.
        Mutta mutta..
        Itse kanssa olen huomannut sen, että vaikka rakkautta ja sen tuomaa vakautta elämään kaipaakin, niin taidan pysyä yksin.
        Vaikka sekin tekee ilkeätä ajoittain.
        En vain jaksa enkä kyllä viitsisikään olla kenenkään haukuttavana sen vuoksi, ettei tarvitse olla yksin ja että pääsee tällaisten vakiintuneiden ihmisten "eliittiryhmään".
        Ei ole sen arvoista kuitenkaan olla sellaisen naisen kanssa, joka ei osaa aloittaa uutta suhdetta puhtaalta pöydältä eikä anna arvostusta toiselle niin kuin se kuuluisi antaa.


    • Workingtogether

      Valmet Automotive on käynnistänyt historiansa suurimman rekrytointikampanjan, jolla haetaan yli 1000 uutta autonrakentajaa Uudenkaupungin autotehtaalle....
      Haussa on työntekijöitä hitsaamon, maalaamon, kokoonpanon sekä sisäisen logistiikan tehtäviin.
      Kampanjaa tukee Suomi-kiertue, jonka myötä Valmet Automotive vierailee kahdeksassa kaupungissa eri puolilla Suomea 2017 — 2020 aikana.

    • Ikävässäpaikassa

      Olet ruma.

    • yliarvostettua_huuhaata

      Parisuhteet on yliarvostettuja. Alussa hormonit hyrrää ja on hauskaa, mutta väistämättä kohta alkaa kahden ihmisen tuskallinen yhtensopeutumisoppera arkisine riitoineen, tylsistyminen ja uuvuttava tasaisuus.

      "Avioliitossa kaikki näyttelevät kuollutta. Naiset ensin ja miehet myöhemmin."

    • reflectorrr

      pikkukakkonen nails it.

      Olet burgerimainen nainen, mutta haluat kumppanisi olevan hauska ja sosiaalinen heittäytyjämies, just sellainen mies jonka kaikki naiset haluaa.

      Kaikille ei sovi sama. Ne miehet tajuaa sen kyllä, ja nostaa kytkintä.

      • sydämentuska

        Itse olet burgeri. Nämä "nettidiagnoosit" ovat vain aina yhtä ärsyttäviä.

        Minulla ei ole eikä tulla diagnosoimaan aspergeriä.


      • reflectorrr
        sydämentuska kirjoitti:

        Itse olet burgeri. Nämä "nettidiagnoosit" ovat vain aina yhtä ärsyttäviä.

        Minulla ei ole eikä tulla diagnosoimaan aspergeriä.

        En sanonut että olet burgeri, vaan burgerimainen.

        Ei sinusta saa mätsiä hauskalle ja sosiaaliselle itsevarmalle heittäytyjämiehelle sitten tekemälläkään.

        Kattos aika monenkin pariutuminen tyssää siihen ettei hyväksytä sitä mitä ollaan koska sitten pitäis hyväksyä ettei se just sulle sopiva kumppani oliskaan se mitä tekee eniten mieli.


      • sydämentuska
        reflectorrr kirjoitti:

        En sanonut että olet burgeri, vaan burgerimainen.

        Ei sinusta saa mätsiä hauskalle ja sosiaaliselle itsevarmalle heittäytyjämiehelle sitten tekemälläkään.

        Kattos aika monenkin pariutuminen tyssää siihen ettei hyväksytä sitä mitä ollaan koska sitten pitäis hyväksyä ettei se just sulle sopiva kumppani oliskaan se mitä tekee eniten mieli.

        No miksi sitten aasialainen kaverini on paljon "burgerimaisempi" kuin minä ja viehättää silti miehiä ujoista niihin sosiaalisiin jokapaikan höyliin?

        Esim. kerran eräs amerikkalainen mies tuskaili minule kyseisestä kaveristani tyyliin "Mikä X:ää vaivaa? Jos sitä moikkaa, se juoksee karkuun! Naiset..." Kuvailtu käytös varmasti olisi teidän "burgeriasiantuntijoiden" mielestä varsin burgerimaista.

        Itse olen nykyisin melko itsevarma ja osittain myös "heittäytyjäluonne". Esim. matkoillani tykkään enempi seikkailla itsenäisesti kuin mennä opasryhmän mukana. Voin saada vaikka päähäni hypätä seuraavaan junaan ja katsoa minne se menee.

        Olen nykyisin myös keskusteluissa aika aktiivinen enkä enää se pelkkä kuuntelija, kuten ennen.


      • reflectorrr
        sydämentuska kirjoitti:

        No miksi sitten aasialainen kaverini on paljon "burgerimaisempi" kuin minä ja viehättää silti miehiä ujoista niihin sosiaalisiin jokapaikan höyliin?

        Esim. kerran eräs amerikkalainen mies tuskaili minule kyseisestä kaveristani tyyliin "Mikä X:ää vaivaa? Jos sitä moikkaa, se juoksee karkuun! Naiset..." Kuvailtu käytös varmasti olisi teidän "burgeriasiantuntijoiden" mielestä varsin burgerimaista.

        Itse olen nykyisin melko itsevarma ja osittain myös "heittäytyjäluonne". Esim. matkoillani tykkään enempi seikkailla itsenäisesti kuin mennä opasryhmän mukana. Voin saada vaikka päähäni hypätä seuraavaan junaan ja katsoa minne se menee.

        Olen nykyisin myös keskusteluissa aika aktiivinen enkä enää se pelkkä kuuntelija, kuten ennen.

        "No miksi sitten aasialainen kaverini on paljon "burgerimaisempi" kuin minä ja viehättää silti miehiä ujoista niihin sosiaalisiin jokapaikan höyliin?"

        Ehkäpä se on kauniimpi kuin sinä?

        "Itse olen nykyisin melko itsevarma ja osittain myös "heittäytyjäluonne". Esim. matkoillani tykkään enempi seikkailla itsenäisesti kuin mennä opasryhmän mukana. Voin saada vaikka päähäni hypätä seuraavaan junaan ja katsoa minne se menee.

        Olen nykyisin myös keskusteluissa aika aktiivinen enkä enää se pelkkä kuuntelija, kuten ennen."

        Eli olet ujo seinäruusu joka on tullut vähän sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi. Sopiva mätsi olis ujo nörtiätmi joka on oppinut vähän sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi.

        Mutta kun on päästy panosuhteissa kokeilemaan sosiaalisia ja hauskoja heittäytyjämiehiä, niin sellainen sitten pitäisi saada.

        Sun viesteistä näkee että olet ihan burgeri vieläkin. Ymmärrät tosi huonosti huumoria, otat tosissaan vitsit. Jopa pikkukakkonen joka on itse aika burgeri vie sua ihan satanolla. Mä veikkaan että otat livenäkin jutut aika kirjaimellisesti ja kyvyt lukea sanatonta viestintää on niin tai näin.

        Ei susta tule mätsiä niille sosiaalisille ja hauskoille heittäytyjämiehille. Ne pariutuu niiden sosiaalisten ja hauskojen tytyjen kanssa joiden varjoon sä jäit jo lukiossa/amiksessa. Sori hei, ei pahalla. Oot varmasti passeli nainen jollekin sun kaltaiselle tapaukselle.


      • sydämentuska
        reflectorrr kirjoitti:

        "No miksi sitten aasialainen kaverini on paljon "burgerimaisempi" kuin minä ja viehättää silti miehiä ujoista niihin sosiaalisiin jokapaikan höyliin?"

        Ehkäpä se on kauniimpi kuin sinä?

        "Itse olen nykyisin melko itsevarma ja osittain myös "heittäytyjäluonne". Esim. matkoillani tykkään enempi seikkailla itsenäisesti kuin mennä opasryhmän mukana. Voin saada vaikka päähäni hypätä seuraavaan junaan ja katsoa minne se menee.

        Olen nykyisin myös keskusteluissa aika aktiivinen enkä enää se pelkkä kuuntelija, kuten ennen."

        Eli olet ujo seinäruusu joka on tullut vähän sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi. Sopiva mätsi olis ujo nörtiätmi joka on oppinut vähän sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi.

        Mutta kun on päästy panosuhteissa kokeilemaan sosiaalisia ja hauskoja heittäytyjämiehiä, niin sellainen sitten pitäisi saada.

        Sun viesteistä näkee että olet ihan burgeri vieläkin. Ymmärrät tosi huonosti huumoria, otat tosissaan vitsit. Jopa pikkukakkonen joka on itse aika burgeri vie sua ihan satanolla. Mä veikkaan että otat livenäkin jutut aika kirjaimellisesti ja kyvyt lukea sanatonta viestintää on niin tai näin.

        Ei susta tule mätsiä niille sosiaalisille ja hauskoille heittäytyjämiehille. Ne pariutuu niiden sosiaalisten ja hauskojen tytyjen kanssa joiden varjoon sä jäit jo lukiossa/amiksessa. Sori hei, ei pahalla. Oot varmasti passeli nainen jollekin sun kaltaiselle tapaukselle.

        "ja kyvyt lukea sanatonta viestintää on niin tai näin."

        Olen oppinut huomattavasti paremmin huomaamaan esim. miesten kiinnostusta osoittavan katseen kuin mitä nuorena (silloin tulkitsin koulukiusaustaustani takia kaikki hymyt miehiltä automaattisesti ivallisiksi, vaikka jälkeenpäin kävi ilmi että osa oli kiinnostusta).

        "Ymmärrät tosi huonosti huumoria, otat tosissaan vitsit."

        Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off


      • reflectorrr
        sydämentuska kirjoitti:

        "ja kyvyt lukea sanatonta viestintää on niin tai näin."

        Olen oppinut huomattavasti paremmin huomaamaan esim. miesten kiinnostusta osoittavan katseen kuin mitä nuorena (silloin tulkitsin koulukiusaustaustani takia kaikki hymyt miehiltä automaattisesti ivallisiksi, vaikka jälkeenpäin kävi ilmi että osa oli kiinnostusta).

        "Ymmärrät tosi huonosti huumoria, otat tosissaan vitsit."

        Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off

        Harmi koulukiusaustausta, mutta kyllä se yleensä on niin ettei seinäruusut nouse prinsessoiksi tai kiusatut nörtit prinsseiksi.

        Se että sä otat vähän kiinni muita sosiaalisuudessa ja hauskuudessa ei tod. tarkoita sitä että olisit niiden suosittujen tyttöjen levelillä. Ihan samaan tyyliin ei ne nörttiätmit nouse alfoiksi.

        Sori ny vaan. KAIKKI naiset haluaa niitä sosiaalisia ja hauskoja miehiä, ja kaikki miehet haluaa niitä fitnesshottismimmejä. Se että jotkut noista miehistä panee sua ei tarkoita että sä voisit saada yhden niistä omaksi.

        Mutta voithan sä haaveilla tuhkimotarinasta jos haluat. Ätmitkin voi haaveilla fitnessmisseistä kun ne on alkaneet käymään välillä salillakin. Oma päätös.

        "Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off"

        Kukapa nainen ei haluaisi sellaista miestä joka on hauska viihdyttäjä, sitten voi vaan nauraa miehen jutuille. Mutta jos suhteesta puhutaan, se mieskin haluaa tasan saman verran takaisin. Oletko sä joko tyrmäävän kaunis tai se mimmi jolla on valtavasti kavereita ja joka saa kaikki nauramaan?


      • 12121212121212
        sydämentuska kirjoitti:

        "ja kyvyt lukea sanatonta viestintää on niin tai näin."

        Olen oppinut huomattavasti paremmin huomaamaan esim. miesten kiinnostusta osoittavan katseen kuin mitä nuorena (silloin tulkitsin koulukiusaustaustani takia kaikki hymyt miehiltä automaattisesti ivallisiksi, vaikka jälkeenpäin kävi ilmi että osa oli kiinnostusta).

        "Ymmärrät tosi huonosti huumoria, otat tosissaan vitsit."

        Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off

        "Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off"

        reflector jo vastasi ihan osuvasti, mutta koska sama ongelma pätee moneen muuhunkin asiaan, selvennän sitä hieman sinulle.

        Lähes kaikki ihmiset "rakastavat huumoria", omasta mielestään tai vaikka oikeastikin huumoria rakastavista ihmisistä on ylitarjontaa. Alitarjontaa on laadukasta huumoria _tarjoavista_ ihmisistä.

        Sinä haluat että mies tarjoaa huumoria, ja sinä "huumoria rakastavana" pääset nauttimaan siitä. Seksisuhteissa tuo varmasti toimiikin, mies tarjoaa huumoria ja sosiaalisia kykyjä saadakseen seksiä.

        Mutta miksi mies joka on sosiaalinen ja hauska valitsisi juuri sinut? Ei sitä miestä kiinnosta oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna itseesi vuosia sitten. Sitä miestä kiinnostaa oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna niihin naisiin joita mahdollisesti olisi tarjolla.


      • mitesmites
        12121212121212 kirjoitti:

        "Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off"

        reflector jo vastasi ihan osuvasti, mutta koska sama ongelma pätee moneen muuhunkin asiaan, selvennän sitä hieman sinulle.

        Lähes kaikki ihmiset "rakastavat huumoria", omasta mielestään tai vaikka oikeastikin huumoria rakastavista ihmisistä on ylitarjontaa. Alitarjontaa on laadukasta huumoria _tarjoavista_ ihmisistä.

        Sinä haluat että mies tarjoaa huumoria, ja sinä "huumoria rakastavana" pääset nauttimaan siitä. Seksisuhteissa tuo varmasti toimiikin, mies tarjoaa huumoria ja sosiaalisia kykyjä saadakseen seksiä.

        Mutta miksi mies joka on sosiaalinen ja hauska valitsisi juuri sinut? Ei sitä miestä kiinnosta oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna itseesi vuosia sitten. Sitä miestä kiinnostaa oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna niihin naisiin joita mahdollisesti olisi tarjolla.

        " Sitä miestä kiinnostaa oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna niihin naisiin joita mahdollisesti olisi tarjolla. "

        Tutkimukset on osoittaneet ettei miehiä kiinnosta naisessa hauskuus ja huumori (kyllä, näin on). Miehet haluavat naisen nauravan heidän jutuilleen ja pitävän heitä hauskoina, mutta heitä ei kiinnosta onko nainen hauska, ja sitä pidetään jopa negatiivisena (varsinkin ronskia miesmäistä huumoria, mutta muutenkin). Naisten vitsailuja ei arvostettu.


      • mitesmites
        12121212121212 kirjoitti:

        "Minkä vitsin olen täällä nyt tosissani ottanut? Ainakin tosielämässä rakastan huumoria ja siksi huumorintaju onkin miehen tärkein ominaisuus. Vakava mies = turn-off"

        reflector jo vastasi ihan osuvasti, mutta koska sama ongelma pätee moneen muuhunkin asiaan, selvennän sitä hieman sinulle.

        Lähes kaikki ihmiset "rakastavat huumoria", omasta mielestään tai vaikka oikeastikin huumoria rakastavista ihmisistä on ylitarjontaa. Alitarjontaa on laadukasta huumoria _tarjoavista_ ihmisistä.

        Sinä haluat että mies tarjoaa huumoria, ja sinä "huumoria rakastavana" pääset nauttimaan siitä. Seksisuhteissa tuo varmasti toimiikin, mies tarjoaa huumoria ja sosiaalisia kykyjä saadakseen seksiä.

        Mutta miksi mies joka on sosiaalinen ja hauska valitsisi juuri sinut? Ei sitä miestä kiinnosta oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna itseesi vuosia sitten. Sitä miestä kiinnostaa oletko sosiaalinen ja hauska verrattuna niihin naisiin joita mahdollisesti olisi tarjolla.

        Eli jos miehen toiveena on huumorintajuinen nainen, hän haluaa naisen nauravan hänen jutuilleen, ei vitsailevan itse.


      • 12121212121212
        mitesmites kirjoitti:

        Eli jos miehen toiveena on huumorintajuinen nainen, hän haluaa naisen nauravan hänen jutuilleen, ei vitsailevan itse.

        Tuossa on se ongelma että suurin osa vastaajista ei ole niitä hauskoja ja sosiaalisia miehiä joiden jutuille nauravia naisia riittää jonoksi asti.

        Vähän sama kuin se että naisetkin toivoisivat miesten pitävän heitä kauniina ja naisellisina olematta kauniita ja naisellisia itse, mutta se jos mies pitää fitnessmissin ulkonäöstä tuskin tekee vaikutusta jälkimmäiseen.

        Yhäkin, jutuille naurajista on ylitarjontaa ja taitavista juttujen kertojista alitarjontaa.

        Rautalangasta väännettynä, vaihtokauppa menisi näin:
        - mies tarjoaa hauskuutta ja sosiaalisuutta
        - nainen tarjoaa sitä että arvostaa hauskuutta ja sosiaalisuutta
        Meneekö tasan? Voit halutessasi korvata hauskuuden ja sosiaalisuuden ulkonäöllä rahalla tai millä tahansa haluat.

        Tuo voi toimia sellaisissa tapauksissa joissa maku poikkeaa suuresti enemmistöstä. Jos enemmistö pitää miestä tylsänä ja sosiaalisesti kankeana, se nainen joka ajattelee toisin saattaa olla etulyöntiasemassa.


      • pörssimies
        12121212121212 kirjoitti:

        Tuossa on se ongelma että suurin osa vastaajista ei ole niitä hauskoja ja sosiaalisia miehiä joiden jutuille nauravia naisia riittää jonoksi asti.

        Vähän sama kuin se että naisetkin toivoisivat miesten pitävän heitä kauniina ja naisellisina olematta kauniita ja naisellisia itse, mutta se jos mies pitää fitnessmissin ulkonäöstä tuskin tekee vaikutusta jälkimmäiseen.

        Yhäkin, jutuille naurajista on ylitarjontaa ja taitavista juttujen kertojista alitarjontaa.

        Rautalangasta väännettynä, vaihtokauppa menisi näin:
        - mies tarjoaa hauskuutta ja sosiaalisuutta
        - nainen tarjoaa sitä että arvostaa hauskuutta ja sosiaalisuutta
        Meneekö tasan? Voit halutessasi korvata hauskuuden ja sosiaalisuuden ulkonäöllä rahalla tai millä tahansa haluat.

        Tuo voi toimia sellaisissa tapauksissa joissa maku poikkeaa suuresti enemmistöstä. Jos enemmistö pitää miestä tylsänä ja sosiaalisesti kankeana, se nainen joka ajattelee toisin saattaa olla etulyöntiasemassa.

        Hyvin sanottu.

        Tuo on vähän kuin menisi jonottamaan Metallican konserttiin ja selittelisi lippujen tarkistajalle että mutku minä arvostan metallimusiikkia.

        Melkein kaikki naiset arvostaa sosiaalisuutta ja hauskuutta, vaikkei olisi sosiaalisia tai hauskoja itse.

        Mitä on tarjota miehelle jonka haluaa jono muitakin naisia? Satkulla pääsee keikalle muiden kanssa, millä saat omaksi?


    • NainenAnnaPillua

      Suomalainen mies ei tarvi kun vidua ja viinaa.

    • herrasmies-mmm

      Tarttis vähä sitä aktiivisella otteella.
      500 - ( 5 * ikävuodet) * (1 - 2 * (paino kg / pituus cm) ) * sk * ( 1 - lapsiluku / 10) * video * prk * ktk * tk * äk * KMk * SBk * rk * nk * hk * hkk...

      silmienvärikerroin (sk)
      kirkkaansiniset = 1
      siniharmaa = 0,8
      ruskeat = 0,69
      vihreä (kirkas) = 1,01

      video
      naamallla 1,3
      ei kasvoja 1,0
      ei videoita 0,9

      pituusrajakertoimet (prk)
      < 149 = 0,8
      150 - 160 = 1
      170 - 161 = 0,9
      > 171 = 0,6

      kehotyyppikerroin (ktk)
      vatsalihakset näkyy treenattu = 0,5
      päärynä = 0,5
      lyhytjalkainen = 0,9

      tissikertoimet (tk)
      luomutissi = 1
      luomutissi pomelo terhakka = 1,1
      täytettä = 0,9
      veltotroikkutissit = 0,8

      äänikertoimet (äk)
      hento, korkea = 1,05
      normi naisen ääni = 1
      matala = 0,9

      karvakerroin (kr)
      ei karvoja = 1
      ihan pikkasen = 0,95
      naturelli = 0,75

      nenäkerroin (nk)
      possunenä = 0,75
      hyppyrimäki = 0,8
      suora siro/sopusuhtainen = 1
      pottu = 0,9

      hiuskerroin (hk)
      pitkät vaaleat kihartuvat hiukset = 1,05
      siili = 0,8
      kalju = 0,5

      hymykuoppakerroin (hkk)
      selkeät hymyuopat = 1,02
      muut = 1

      Kylie Minogue-kerroin (KMk)
      lookalike = 1,3

      Susan Boyle-kerroin (SBk)
      lookalike = -10

      kokeilunhaluisuuskerroin (khk)
      oikeasti kokeilunhaluinen = 1,05
      sanelet sääntöjä = 0,9

      äänenkäyttöbonuskerroin (äkbk)
      puhun tuhmia = 1,01
      hiljaista voihkimista = 0,98
      puhun alistavaan sävyyn ajoittain äänekkäästi voihkien = 1,05

      kaikki reiät käytössä-kerroin (krkk)
      kaikki käytössä kuten haluat = 1,01
      vain pimpsa = 0,8

      tiukkuuskerroin (tik)
      todella tiukka (tavallinen nakki tiukistelee) = 1,1
      perusporkkana = 1
      hk lenkki = 0,95

      teille vai meille-kerroin (tvmk)
      teille = 1
      meille = 0,9
      hotelli = 0,8
      sovituskoppi = 1,05

      naisystäväsi mukaan kerroin (nymk)
      1,4

      Lahja esineenä-kerroin (lek)
      1,1

      Siitä sitten vaan ottamaan yhteyttä :)
      Olen tietty herrasmies ja varakas ja kaikkee.

      [email protected]

      • sydämentuska

        silmienvärikerroin (sk)
        siniharmaa = 0,8

        video
        ei videoita 0,9

        pituusrajakertoimet (prk)
        > 171 = 0,6

        kehotyyppikerroin (ktk)
        mitä saa pitkäjalkaisella tiimalasilla?

        tissikertoimet (tk)
        luomutissi = 1

        äänikertoimet (äk)
        korkea = 1,05 (ja kimeä, ei hento)

        karvakerroin (kr)
        ihan pikkasen = 0,95

        nenäkerroin (nk)
        hyppyrimäki = 0,8
        tai
        pottu = 0,9

        hiuskerroin (hk)
        missä vaihtoehto tummat, pitkät suorat hiukset?

        hymykuoppakerroin (hkk)
        selkeät hymyuopat = 1,02

        Kylie Minogue-kerroin (KMk)

        Susan Boyle-kerroin (SBk)

        kokeilunhaluisuuskerroin (khk)
        oikeasti kokeilunhaluinen = 1,05

        äänenkäyttöbonuskerroin (äkbk)
        hiljaista voihkimista = 0,98 (joskus)

        kaikki reiät käytössä-kerroin (krkk)
        vain pimpsa = 0,8

        tiukkuuskerroin (tik)
        todella tiukka (tavallinen nakki tiukistelee) = 1,1

        teille vai meille-kerroin (tvmk)
        meille = 0,9

        naisystäväsi mukaan kerroin (nymk)
        mikä tämä on?

        Lahja esineenä-kerroin (lek)
        tai tämä?


    • Yksinäinen-ätmi

      Vai 4 vuotta sinkku. Olen ollut 20 vuotta sinkku.

    • Sinkkuäijä

      Tiedän tunteen. Saman verran suunnilleen olen ollut sinkkuna. Mulla on sellaista tuuria että ne naiset joista oon kiinnostunut, voi tykkää musta tuurilla vain kaverina. On musta ollut jotkut naiset kiinnostunut, joita kohtaa en itse tunne samaa. Tuntuu kyllä väärältä näin 35vuotiaana, kun haluaisin edes kerran elämässäni perustaa perheen ja en voi ymmärtää, kun esim linnakundit ja huumehörhöt saavat uuden mahdollisuuden kärsittyään rangaistuksen ja mulla sentään ei oo vankila eikä huume menneisyyttä. En myöskään ole koskaan polttanut ja alkoholia käytän kohtuudella ja tuntuu tosi väärältä, kun en saa ketään, joista kiinnostun.

      • Sinkkuäijä

        Minulla just oli Tinder treffit. Tämä nainen olisi halunnut tavata mut uudelleen, mutta muhun ei iskenyt tämä nainen, kun ei tuntunut mun tyyppiseltä, vaikka luonteeltaan oli ihan mukava. Mutta taas kerran koen sitä vääryyttä elämässäni kun vaan ne naiset kiinnostuu musta, joita kohtaan en tunne mitään. Kuinka saisin sellaisen naisen mielummin kiinnostumaan itsestäni, joita kohtaa tunnen aitoja tunteita?????!!!!!!!


    • Lyhyt.neuvo

      En jaksanut lukea vastauksia, mutta itsellä pisti aloituksessa silmään tämä: "minua eivät lähesty ylipäänsä minkäänlaiset miehet". Jos siis oikeasti haluat miehen, niin lähesty heitä itse. Älä jää odottelemaan.

    • jep. kirjoita ihana viesti ja harrastuksesi, mitä teet ja mikä sinua elämässä kiinnostaa missäpäin suomea olet jotain perustietoja :)
      ehkä jopa treffitkin ihan lähellä :o

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Yks nainen josta olin kiinnostunut, pyysin treffeille ja kaikkee. Alkoi paskan kanssa olee ja nainen saikin turpaan paskalta jännämieheltä. Nyt se nainen on jotenkin vajaa, kirjoittelee faceen omituisia sekopää juttuja.

    • tykättyaloitus

      12121212:n vänkäämisestä huolimatta ap:n viesti on saanut 6 tykkäystä.

    • Paleale

      sydämentuska,Mua alkoi kiinnostaan tavata sinut,missäpäin suomea asut ja suunnilleen minkä ikäinen oot?

      • taitaaolla

        Onko prm tai joku muu metsästäjä taas metsästämässä? :D


      • sydämentuska

        2 kk päästä 29 v ja Uusimaa... En kyllä tiedä viitsiikö palstan kautta tavata ketään, kerran olen yhden entisen palstakirjoittajan tavannut, mutta ei se mihinkään johtanut.


      • Paleale

        Minäkin asun uudellamaalla,oon tosin sua jonkun verran(paljon?)vanhempi.Ei se tapaaminen mitään ota mut saattaa antaa ??


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe