Överi kauneudenhoito.

IhanTavallinenMuttaMIES

Kauneudenhoito ei ole rakennekynnet, irtolisäkkeet puhumattakaan kauheat ylipaksut tekoripset. Moni nainen ei tajua, miten kaunis olisi ilman ed. mainittuja yliampuvia juttuja. Botox huulet, on ällöttävät ja rumat, samoin lävistykset.

Kauneudenhoito on itsestään huolehtiminen yleisesti. Puhtaus, raittius ja kunnostaan huolehtiminen, se riittää.

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiväthetajua

      olet niin oikeassa,tönkköripset ja kalahuulet....

    • Hirveettouhuu

      Naiset on pöljiä kaikki on teennäistä ja maksaa maltaita ja toisilta menee terveyskin kauneuden tähden, on allergioita ja monilta omat ripset ohenee tai lähtee vallan pois, kynnet haurastuu , hiuspidennyksistä tulee melkeen kaljuksi ja mitä myrkkyjä lykätään huuliin ja ryppyihin.
      Silti monista tulee hirviöitä ei kauniita.

      • botox

        Nuo pöljät mimmit työllistää kauneuden ammattilaisia ja kauneuskirurgeja sekä parturikampaajia.
        Suuressa maailmassa tuo bisnes on miljaardeja tuottavaa...


    • jhukjjjiokwfgk

      Ihminen muuttuu luonnollisesta luonnottomaksi irvikuvaksi. Botox posket tötteröhuulineen ovat kauhean näköisiä. Sitten on vielä tatuoinnit ja lävistykset, jotka menevät mauttomuuksiin saakka.
      Jos ulkonäkö menee terveyden edelle, niin millaiset elämänarvot ihmisellä oikein on?

    • VoihanTurhuudenmarkkinat

      Tuolla jo taas joku valittaa huulien epäonnistumisesta, kun oli väärää ainetta ruiskutettu. En tajua, miksi ihminen maksaa ja kärsii siitä, että haluaa olla ruma.

    • Niin minustakin ja se että hyvä olo tulee itselle. Ihan työtä on siinäkin jo päivittäin. Mistähän ne överit johtuu.. Jääkö tuohon koukkuun, tai tulee vaan tapa, ajankäytön valinta tai jotain, haastaa itseään ja kokeilla enemmän.

      Naisena tulee hyvä mieli kun edes joskus laittautuu kauniiksi, tarkoittaen tuolla sanalla sitä että panostaa normaalia enemmän kauneudenhoitoon. Minun mittakaavassa että on vaikka sopivat ja naiselliset vaatteet, hiukset harjattu ja laitettu, on siisti, puhdas ja omanlaisensa tyyli. Okei joku voi loukata ja sanoa sen jälkeen esim. että on kuin huoran asu tai vastaavaa. (No ei tunnu kivalta kun joskus edes saa panostettua ulkonäköön ja laittamiseen ja olo ois ollut muuten hyvä ja melkein meni koko fiilis jo siinä) mutta naisena haluan edes joskus korostaa sitä etten tunne olevani kuin jätkät, varsinkin kun olen painosanalla sinkku heteronainen joka etsii miehiä.

      Vaikka olisi naimisissa, yksin, eronnut tai karannut, kauneudenhoito on asia josta haluaisin pitää kiinni ja itseinho iskee kun päästää itsensä kuntoon jossa ei haluja ole hoitaa itseään suuntaan ei toiseen. Överit sekin mutta toisinpäin.

    • TOIMIIIII

      Syötä koodi BXDBYX timma-sovellukseen niin saat 10€ lahjakortin mistä tahansa kauneudenhoito palvelusta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe