Vanha ystävä liikaa mielessä

Ympärimiettijä

Tarviin kipeesti apua ja näkökulmia tähän asiaan!! Mun mielessä on aika-ajoin pyörinyt eräs henkilö menneisyydestä, joka oli mun paras ystävä montamonta vuotta ja oon aivan hukassa. Tää henkilö oli muutama vuosi sitten vielä suuri osa mun elämää ja mä olin tuolloin lähes päivittäin hänen kanssaan. Me oltii tosi läheisiä eikä mulla ollu silloin oikee ketää muuta ku tää yks ystävä jonka kans oltii ku paita ja peppu. Meil oli välil riitoja, mitkä nyt on ihan normaalia suhteissa. Mut monta kertaa tää tyyppi puhu musta selän takana pahaa ja sain kuulla siitä aina muualta. Loppujelopuks tää hänen seläntakana puhumine pääty siihe että mä katkasin välit häneen. Oltii tolloin amiksen ekalla molemmat. Nyt on kulunu jo muutama vuosi, eikä olla oltu minkäälaisissa tekemisissä. Mut mulla on koko tän ajan ollut aina välillä ihan suunnaton ikävä häntä, enkä öisin saa ees unta ku ikävöin häntä. Kerran oon hänet nähny kaupungilla täs vuos takaperin (asutaa eri paikkakunnilla) ja silloki teki nii mieli nennä juttelemaa, mut mä en vaa kertakaikkisesti tienny et mitä mä sanoisin ja haluaako tää ees puhua mulle. Me oltii kummiki tosi läheisii ja välitettii aidosti toisistamme, vaik hän oliki mua kohtaa sillo joskus tosi ajattelematon. Mut hän oli monta vuotta suuri osa mun elämää ku mul ei ollu ketää muuta jolloin olin myös koulukiusattu, ja nyt vaik kaveriverkosto on paljon isompi ku silloin, nii silti aina välillä aattelen yhteisii muistoi mitä me koettii tän henkilön kanssa ja se pistää joskus tosi itkuseks. Oon niin hukassa enkä tiiä mitä mun pitäs tehdä, ku täs välis on kummiki ollu monta vuotta taukoa ja siltiki yks henkilö pysyy mieles.. Haluisin nii laittaa viestiä sille, mutku mä en vaan tiiä mitä mä sanoisin. Moi? Mitäs sä? Ei oikee tunnu luonnolliselt 😥 Saisko siis vinkkejä, että miten tän asian kanssa pitäis edetä? Mulla ei oo mitään hajua, aatteleeko tää mun vanha ystävä musta samalla tavalla, mut meil on ollu niin paljon hyvii hetkii ja yhtesii muistoi et kyllä se jäljen muhun on jättäny. Tiiän ettei tää henkilö oo mahdollisesti enää se sama henkilö ku ennen, ja se vaa lisää sitä halukkuutta laittaa sille viestiä. Auttakaa, mitä teen?😥

1

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvosta_mummon

      Laitat viestiä nyt heti, ettei kaduta enää myöhemmin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe