Kun olette valitsemassa naista, niin kannattaa tarkistaa maustehylly ja jääkaappi. Kunnon nainen tietysti osaa tehdä maistuvaa ruokaa ilman ketsuppiakin, mutta myöskin ketsuppipakkaukseen kannaattaa kiinnittää huomiota.
https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/252560486
https://www.ebay.co.uk/p/Heinz-Tomato-Ketchup-Sauce-Large-Bottle-Catering-Size-4l/1451150414
https://www.is.fi/viihde/art-2000005414605.html
Naisen valinnasta
25
330
Vastaukset
Yhhyh, siitä sitten tarjotaan ketsupit ruokapöydässä. :(
Voi lapsi ressukat.
Jospa sillä on oma ketsuppipullo piilossa, vain omaa käyttöä varten kuitenkin.Dissident kirjoitti:
Sillinmakuista ketsuppia... hmmmm en tiedä oisko huono? heh
Uusi mainoslause Heinzille tai Felixille: "Ketsuppi haisee hyvälle!" Saa käyttää.
Dissident kirjoitti:
Sillinmakuista ketsuppia... hmmmm en tiedä oisko huono? heh
Yhyöh..muutama pesu jääny väliin sitten. Ehkäpä tuo kannattas pitää poissa yleisestä tarjoilusta tommonen pullo. Ei se makukaan, mutta onhan se ihan perverssiä tarjoilla jotain alakerran kautta ihmisille. :(
Tarttee liueta...kello on jo määräaika. :)scrg kirjoitti:
Uusi mainoslause Heinzille tai Felixille: "Ketsuppi haisee hyvälle!" Saa käyttää.
Joo. Hitto nythän sitä nuuskaisee jokatalossa ketsuppitonkkaa salavihkaa...
muhkee_muhku kirjoitti:
Yhyöh..muutama pesu jääny väliin sitten. Ehkäpä tuo kannattas pitää poissa yleisestä tarjoilusta tommonen pullo. Ei se makukaan, mutta onhan se ihan perverssiä tarjoilla jotain alakerran kautta ihmisille. :(
Tarttee liueta...kello on jo määräaika. :)Soropnoo! Näkyillään....
- Buhahaha
Mä teen ruuat itse, hyvin todennäköisesti paremmin kun se hypoteettinen nainen ja ketsuppi on syvältä, sitä ei pitäisi käyttää mihinkään ruokaan.
- PalstaTrolli
Miksi tomaattikastike muuttuu kelvottomaksi, kun sitä kutsutaan ketsupiksi?
- Buhahaha
PalstaTrolli kirjoitti:
Miksi tomaattikastike muuttuu kelvottomaksi, kun sitä kutsutaan ketsupiksi?
Koska ketsupissa on yleensä etikkaa ja helvetisti sokeria, tomaattikastikkeessa ei ole, ainakaan jos teet sen itse.
- Jwps
Ota mies
muhkee_muhku kirjoitti:
Ups, sehän saattaa reenata sulkijalihastaan ketsuppipullolla. :/
Mä itse käytän tuohon vaniljatankoa eikä kukaan ole huomauttanut että se aromi jotenkin muka menisi pilalle. Hyvin on toffeet maistuneet. On jopa kehuttu.
Sairaista puheenollen, joskus tuttava kertoi juttua. Että jossain päin oliko nyt sitten peräti suomea mies oli kutsunut naisia treffeille kotiinsa ja tarjonnut sapuskat daameille aina herrasmiesmäisesti. Ja kehunut kavereilleen ruikkineen omaa spermaansa naisten ruokiin ennen tarjoilua. Että kyllä niitä oikeesti pimpelipompeleitakin varmaan on...
Ja kullin kastamista vesilasiin, josta toinen juo vetensä jne. Huh huh...
- nenokkej
Tarkista ensin pylly.
- Ugigigig
Kuulostaa absurdilta että voisi valita naisen. Eipä ole ikinä voinut valintaa tehdä.
- PalstaTrolli
Sillä on menty, mitä on kiinni saatu.
Ja sen kyllä huomaa.
Niin, no itse olen valinnut vanhan runon perusteella. Enten tenten teelika menten. Hissun kissun vaapula vissun....
No jos käyttäis vaikka sinappipönttöä? Sen nostelussa ainakin huomais, milloin korkki on kiinni ja milloin ei...- Absurdia
Ätmille tuo valintakohta on lähtökohtaisesti mahdoton jo lähtötilanteena.
Valmiudet olisi silti hyvä olla hanskassa. On joillain ihmisillä joditablettejakin.
Vaikka nyt ei valintatilanteesta olisikaan kyse, niin supermarketissa voi huvittaa itseään arvioimalla millaisia ketsuppipulloja kukakin kassahihnalle nostelee.
- flowersreally
Rosa haluaa varmaan räväyttää vielä mummonakin.
- mansikkakakkua
Siis eikö tuosta suuri egoisesta linssiluteesta koskaan päästä eroon!
Meriläinen tekee vaikka minkälaista örvellystä ja tarjoaa juttujaan julkaistaviksi... intiimitkään asiat eivät hänelle merkitse mitään... asiat mikä pitäisi jättää julkisuudessa käsittelemättä.
Ymmärtäisin jotenkin vielä ett jossain pienessä suljetussa naispiirissä... ruotisitte omia juttujanne yksityisesti.
Entistä avoliittoaan ja avopuolisoaan arvostelee/alentaa... ja edes lapsen vuoksi tämä narsku ei pidä leipäläpeään pienemmällä. Poika on jo sen ikäinen ett ymmärtää joitain asioita ja taatusti saa hävetä äitinsä vuoksi... kyllä muut; ainakin vanhemmat mukulat pitävät siitä tiedottamisesta huolta, kun lehdistä saavat lukea... klitoris myssyistä, ketsuppipulloista ym. ym.
Oli se läpi sitten missä osassa kehoa tahansa, leipäänsä ansaitakseenko hän kehtaa... vai ihan silkkaa tyhmyyttäänkö näitä juttuja järjestää; kun saa kuvansa taas lehteen?
Ensimmäisen tyhmyyden jonka muistan lukeneeni; hän oli kansanedustajana ja kertoi huumekokeiluistaan. Niitä riepoteltiin lehdissä ja lopulta televisiossa ja lehdissä kerrottiin;
hänen pyörtyneen kun häneltä oli asiaa tiedusteltu.
Siis senkin oli niin pitkälle junaillut päässään ett näytteli kuulemma menneensä sokkiin ja leikki pyörtyvänsä. Ja juttua puitiin julkisuudessa vaikka kuinka kauan... kai sitä eduskunnassakin puitiin.
Siitä ett Meriläinen lopulta luopui kokonaan pyrkimästä vaaleissa kansanedustajaksi, on mulla vain positiivista sanottavaa.
Ja kaikki myötätuntoni hänen vanhemmilleen, ex-miehelle, pojalleen!.. Jeps.. On Aikast Hämärä Naikkonen.. Pelottaa ajatella, jos/kun Tälläinen(kin) hulluus tarttuu yhä useampiin, niin kuin moni asia on tarttunut.. Median yms. SuosiollisellaAvustuksella.. ;P
Noh minä en osaa😱
- elähitossakokeilekkaan
Etkai vaan mennyt kokeilemaan?
- aäa989ö
Jokamiehen oikeus, hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962