Kaduttava ostos

Mikä on viimeisin ostos jota olette katuneet? Minulla eilinen Oivariinin osto. Oli tarkoitus ostaa näkkileipää ja voita, mutta K-marketissa(ent siwa) ei ollut voita

69

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiiiiiii

Sulla sitä on aina tylsimmät ja turhimmat puheenaiheet.

• Hukkaanmenirahat

Ranneketju. Mitähän ajattelin🤔

• Jos olet mies, niin ajattelit kenties alkavasi jännämieheksi?

• flowersreally

Oiskohan se tylsyyden maksimointia kun ei kadu mitään?

• flowersreally

Tai siis maksimaalista tylsyyttä.

• Eikö edes kenkävaraston paisuttaminen ole kaduttanut?

• flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

Eikö edes kenkävaraston paisuttaminen ole kaduttanut?

Mistä tiedät mun kenkävaraston suuruuden?
        (ja ei, ei ole kaduttanut yhdenkään kenkäparin osto)

• flowersreally kirjoitti:

Mistä tiedät mun kenkävaraston suuruuden?
        (ja ei, ei ole kaduttanut yhdenkään kenkäparin osto)

Arvailin vain

• flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

Arvailin vain

Tylsää.

• flowersreally kirjoitti:

Tylsää.

No onko niitä kenkiä sitten paljonkin?

• 12121212121212

"Oiskohan se tylsyyden maksimointia kun ei kadu mitään?"

Ei, vaan itsepetosta.

• flowersreally
        pujotteIija kirjoitti:

No onko niitä kenkiä sitten paljonkin?

Kaikki on niin suhteellista.

• flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

"Oiskohan se tylsyyden maksimointia kun ei kadu mitään?"

Ei, vaan itsepetosta.

Piu piu.

• 1714

Mehulinko, joka oli sen verran hankala putsata, että käyttö jäi yhteen kertaan.

• Vähän sama juttu maaliruiskun kanssa

• Wwu

Steppilauta.

• Ois varmaan helppo tehdä lankusta ja parista palikasta

• Wwu
        pujotteIija kirjoitti:

Ois varmaan helppo tehdä lankusta ja parista palikasta

Ostin sen käytettynä kympillä. Sitähän saa korotettua asteittain, ja nostin sitä lopulta sen verran, että huomasin, että siihenhän on helpompi vain istahtaa.

Koiria olen kyllä kouluttanut sen päälle ja yli hyppimään, joten ei se nyt ihan turha ollut..

• Lipotyrrt

Jäätelykone.

• samas

Sama, en käyttänyt kuin pari kertaa.

• Vallilan verho; kelohonka. Oli niin hyvän näköinen ikkunassa että piti käydä ostamassa vielä matto. Nyt kaverit avautuu kun minun luona käynnin jälkeen kotona alkaa aika napina miksi heillä ei ole Vallilan verhoja. Olisi pitänyt jättää ostamatta niin kaverit olis säästyneet ripityksiltä.

• Googlasin, aika upeita on

• On näitä ruokahuteja joskus sattunut. Kookospähkinä. Eihän sitä oikeasti saa rikki millään. Sitten on pitänyt kokeilla jotain keksejä, joiden tekemiseen oli käytetty kämmenöljyä!. Eivät olleet hyviä. Viimeisin hutiostos oli kuitenkin juusto, joka epähuomiossa olikin se rasvattomampi ja kumilta maistuva versio.

Mutta Oivariinia voisin jopa kokeilla. Ei kai siinä mitään rypsiöljyö kauheampaa ole?

• Ei kai siinä sen kauheampaa, voille jää kuitenkin kakkoseksi 100-0

• pujotteIija kirjoitti:

Ei kai siinä sen kauheampaa, voille jää kuitenkin kakkoseksi 100-0

Paistelet vaikka lettuja sillä sekotuksella. Hyvä siitä tulee.

• scrg kirjoitti:

Paistelet vaikka lettuja sillä sekotuksella. Hyvä siitä tulee.

Tietty jos makeat hillot on loppu niin kuin muumeilta, niin voi joutua fillaroimaan K-marketista lisää hilloa.

• Tuo painokone luulin pelastavan ylimääräiset halut

• Tai oikeastaan mies sen tilasi ja liikaa hehkutettiin.
        En halua enää lahjoja kun ei tehnyt sitä onnellista

• Ongelma on ettei kehtaa myydä eteenpäin se oli kamala pettymys täytyy uskoo ettei miestä korvaa laite

• Kuulostaa panokoneelta

• Kerta riitti tarvii lisäksi ihokontakti.💕 onneksi tuo raskaus vei pahimmat halut nyt sit vaan tyydytän tuo miehen halut aina kun hän tahtoo.

• pujotteIija kirjoitti:

Kuulostaa panokoneelta

Jep kirjoitusvirheitä nyt näkyy olevan ruusaasti😂

• Sen riskin otin😳 mutta ei.
        kyllä sitä meni taas vesipedon kimppuun suihkussa.

• pujotteIija kirjoitti:

Kuulostaa panokoneelta

Juu mutta kysyit😉

• pujotteIija kirjoitti:

Kuulostaa panokoneelta

Ehkä sitä nyt kadut😜

• Vohvelirauta. Pölyä kerää. 😐

• Myytkö mulle? Halvalla tietenkin

• Itse tykkään letuista. Antaisiko vohvelirauta lettujen paiston sijaan jotain lisäarvoa?

Onkohan muuten kellään enää leipäkonetta ahkerassa käytössä, vai onko se joskus hankittu yksilö kierrätyskeskuksessa, roskalavalla vai jossain kauimmaisen kaapin komeron kätköissä hylättynä ja melkein jo unohdettuna?

Itselläni oli vikahankinta tämä nykyinen siivousrobottini. Ostin liian halvan ja vasta pitempiaikaisen kokeilun jälkeen opin, että vähänkään suurempaan kämppään kannattaa hankkia sellainen siivousrobotti, joka oikeasti osaa suunnistaa ja oppii kämpän kaikki huoneet ja niiden muodon.

Hyvinhän tuo tyhmempikin kyllä siivoaa, on vaan aina eksyksissä, vaikka ei kämppäni nyt sentään mikään linnakaan lie...

• pujotteIija kirjoitti:

Myytkö mulle? Halvalla tietenkin

Siinä on 2 eläinhahmoa ja sillä saa kaksi pienen pientä vohvelia aikaan. Menee ikuisuus paistella syötävä kasa.

Laitoin sen mummun matkaan, nyt se pölyttyy heillä. Jos ei ne sitä tarvi voin vaikka lahjoittaa sen sulle. 🙂

• Kollimaattori kirjoitti:

Itse tykkään letuista. Antaisiko vohvelirauta lettujen paiston sijaan jotain lisäarvoa?

Onkohan muuten kellään enää leipäkonetta ahkerassa käytössä, vai onko se joskus hankittu yksilö kierrätyskeskuksessa, roskalavalla vai jossain kauimmaisen kaapin komeron kätköissä hylättynä ja melkein jo unohdettuna?

Itselläni oli vikahankinta tämä nykyinen siivousrobottini. Ostin liian halvan ja vasta pitempiaikaisen kokeilun jälkeen opin, että vähänkään suurempaan kämppään kannattaa hankkia sellainen siivousrobotti, joka oikeasti osaa suunnistaa ja oppii kämpän kaikki huoneet ja niiden muodon.

Hyvinhän tuo tyhmempikin kyllä siivoaa, on vaan aina eksyksissä, vaikka ei kämppäni nyt sentään mikään linnakaan lie...

Eipä se mitään lisäarvoa tuo, joskus ostin kun ajattelin innoissani paistavani muksuille vohveleita. Mutta niinpä ne lettuset on tehty ja vohvelit jäänyt tekemättä.

Siivoaako se miten hyvin tuo robotti?

• muhkee_muhku kirjoitti:

Eipä se mitään lisäarvoa tuo, joskus ostin kun ajattelin innoissani paistavani muksuille vohveleita. Mutta niinpä ne lettuset on tehty ja vohvelit jäänyt tekemättä.

Siivoaako se miten hyvin tuo robotti?

O.K. Ehkä en sitten huoli vohvelirautaasi edes ilmaiseksi. ; )

Kaikki muut kotihommat menee, jopa tykkään käsin tiskauksesta, mutta imurointi (tai moppaus, ei sen puoleen) on todella kiukuttavaa ähräämistä, joten sen homman annan mielelläni robotille.

Sinänsä botti siivoaa ihan hyvin, mutta omani on vielä sitä satunnaisesti harhailevaa tyyppiä, joka sille päälle sattuessaan hinkkaa jonkin huoneen joka ikinen kerta moneen kertaan, unohtaen toisen huoneen pitkiksi ajoiksi kokonaan.

Botissa on etevää se, että se alle kahdeksan sentin korkuisena mahtuu sohvien, sänkyjen ja lipastojen allekin puunaamaan. Villakoirat eivät ole turvassa missään sielläkään, mihin laiska imuroija (minä) ei jaksa joka ikinen kerta konttailla.

Botti vaatii tiettyä itsekuria ja mielellään ei lapsia, eli ei roinaa pitkin eikä johtoja ja kaapeleita sykkyrässä poikin lattioita. Botti imaisee mielellään lattialla lojuvan kaapelin, palapelin palaset tai legot sekä tukehtuu sukkaan, joten itse joutuu vähän valmistelemaan ensin kämppäänsä, ennen kuin botti tulee taloon.

Tulipahan hankittua pari vuotta sitten, ja nyt tiedän, millainen sellaisen pitäisi olla. Toivottavasti tämä typerys hajoaa nopeasti.

Kaikki muut kotihommat menee, jopa tykkään käsin tiskauksesta, mutta imurointi (tai moppaus, ei sen puoleen) on todella kiukuttavaa ähräämistä, joten sen homman annan mielelläni robotille.

Sinänsä botti siivoaa ihan hyvin, mutta omani on vielä sitä satunnaisesti harhailevaa tyyppiä, joka sille päälle sattuessaan hinkkaa jonkin huoneen joka ikinen kerta moneen kertaan, unohtaen toisen huoneen pitkiksi ajoiksi kokonaan.

Botissa on etevää se, että se alle kahdeksan sentin korkuisena mahtuu sohvien, sänkyjen ja lipastojen allekin puunaamaan. Villakoirat eivät ole turvassa missään sielläkään, mihin laiska imuroija (minä) ei jaksa joka ikinen kerta konttailla.

Botti vaatii tiettyä itsekuria ja mielellään ei lapsia, eli ei roinaa pitkin eikä johtoja ja kaapeleita sykkyrässä poikin lattioita. Botti imaisee mielellään lattialla lojuvan kaapelin, palapelin palaset tai legot sekä tukehtuu sukkaan, joten itse joutuu vähän valmistelemaan ensin kämppäänsä, ennen kuin botti tulee taloon.

Tulipahan hankittua pari vuotta sitten, ja nyt tiedän, millainen sellaisen pitäisi olla. Toivottavasti tämä typerys hajoaa nopeasti.

Kyllä ne lettuset vaan vie voiton ja pikkunälänkin paremmin, kun tämä kyseinen "lelu".

Bottihan kuulostaa hyvälle, jos se kerran koluaa sohvan altakin. Minäkään en järin usein kurki mitä sohvan alla majailee. Mopilla kyllä joskus nihkeämoppaan isommat pois. Mutta turhan harvoin kyseinen paikka jää oman onnensa nojaan.

Meillä noita leluja kyllä löytyy joka huoneesta, eikä ihan vähänkään. Ehkä täytyy vielä varttua jokunen vuosi botin hankintaa. Botti ruohonleikkuri olisi kyllä ehkä myös kiva, paitsi että hyötyliikunta helteellä jäisi tekemättä. :-(

Suht siistin aikuisen kotiin sopivia varmaan nuo botit. Mutta kun täällä asuu perhekin...;-)

Kyllä ne lettuset vaan vie voiton ja pikkunälänkin paremmin, kun tämä kyseinen "lelu".

Bottihan kuulostaa hyvälle, jos se kerran koluaa sohvan altakin. Minäkään en järin usein kurki mitä sohvan alla majailee. Mopilla kyllä joskus nihkeämoppaan isommat pois. Mutta turhan harvoin kyseinen paikka jää oman onnensa nojaan.

Meillä noita leluja kyllä löytyy joka huoneesta, eikä ihan vähänkään. Ehkä täytyy vielä varttua jokunen vuosi botin hankintaa. Botti ruohonleikkuri olisi kyllä ehkä myös kiva, paitsi että hyötyliikunta helteellä jäisi tekemättä. :-(

Suht siistin aikuisen kotiin sopivia varmaan nuo botit. Mutta kun täällä asuu perhekin...;-)

Korjaan turhan usein siis jää oman onnensa nojaan. Heti kun puhuu täällä toisaalle kirjoittaessaan, kirjoittaa puuta heinää...

Tuskin tulen elämään niin kauan, että ehdin nähdä oikeat kotitalousrobotit, jotka sitten myös keräisivät roinat lattialta: lelut lelulaatikkoon, vaatteet pyykkikoriin, roskat roskikseen, sitten pyyhkisivät pölyt ennen lattioiden moppausta.

Sama piika tietysti myös kastelisi kukat, pesisi ikkunat, puunaisi kylpyhuoneen, vessanpyttyä unohtamatta ja korjaisi astiat astianpesukoneeseen.

Mitäköhän ihminen sillä näin säästyneellä ajalla tekisi? Lisää töitä?

• Wwu
        Kollimaattori kirjoitti:

Minä taas tykkään siitä. Pistän sen usein päälle, kun lähden ulos. Mutta sukat tosiaan pitää noukkia lattialta ja koiran vesikupit.. kuulostaa samanlaiseltä törmäilijältä mitä meiänkin imuri..

• .. Ei tuu just nyt mieleen, mutta se on varma, että niitä on.. Ja niitä tulee, jos/kun tuollaiset(kin) lasketaan.. ;P

• Aitosinkkumies-

Ostinnaiselle lounaan. JA vittu en saanut edes pillua että voi vittujen vittu teitä naisia.

• 876

Kerroitko hänelle, että kyse on prostituutiosta?
        Jos et tehnyt tuota asiaa selväksi etukäteen, niin nainen varmaan erehtyi luulemaan sinun tarjoavan hänelle tuon lounaan.

• Nyt täytyy kyllä vahvasti kompata!

Menin kans joskus ostamaan jonkun kissanraatoversion. Eihän se edes sulanut sulhaspiirakan päälle kunnolla, ihan kuin muovipöperöä olisi ollut. Heitin sen teollisuusmössön roskiin ja aitoa oikeaa voita kaupasta heti kun mahdollista. Silloin harvoin kun johonkin käytän voita, niin saa olla ihan just itteensä, ei mitään kasvis- tai laihisversioita. Aito voi säilyy jääkaapissa ikuisuuden, noi korvikkeet homehtuukin hetkessä.

• Ensimmäistä kertaa kuulen sulhaspiirakasta, mitähän mahtaa olla?

• pujotteIija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa kuulen sulhaspiirakasta, mitähän mahtaa olla?

Ainakin minulle ne ovat kuin karjalanpiirakoita, mutta pienempiä. Onkohan niissä muuta eroa?

Ainakin minulle ne ovat kuin karjalanpiirakoita, mutta pienempiä. Onkohan niissä muuta eroa?

Jotain sentapaisiahan ne taitaa olla, mitä tuossa nyt vähän tutkiskelin

• pujotteIija kirjoitti:

Jotain sentapaisiahan ne taitaa olla, mitä tuossa nyt vähän tutkiskelin

Prinssinakitkin ovat tavallisia nakkeja pienempiä.

Vihjaillaanko tuossa, että satujen prinssille riittää pienempikin piirakka, kun itselläkin on niin pieni?

Vihjaillaanko tuossa, että satujen prinssille riittää pienempikin piirakka, kun itselläkin on niin pieni?

Ilmeisesti vihjaillaan et sulhasmiehelle on piirakkaa tarjolla

Varmaan se sulhaspiirakka -nimitys tulee siitä kun vielä ennen 2000-lulua ajateltiin että sulhanen saa juurikin pientä ja napakkaa piirakkaa, nykyajan morsiamia jos ajattelee sulhaspiirakan malli voisi olla vaikka tuollainen röttönen:

https://luolalaboratorio.files.wordpress.com/2014/02/p2253204.jpg

• Tuo on tämän "Koko Suomi leipoo"-ajan piirakka. Tuota on jo puoli Suomea käynyt leipomassa.

• scrg kirjoitti:

Tuo on tämän "Koko Suomi leipoo"-ajan piirakka. Tuota on jo puoli Suomea käynyt leipomassa.

Joo ja home ei tule uudesta levitteestä vaan aikaisempien leipurien jättämistä jämistä.

• Wwu
        pujotteIija kirjoitti:

Ilmeisesti vihjaillaan et sulhasmiehelle on piirakkaa tarjolla

Miten nää ruokajutut menee aina tähän.. kohta kysellään taas peppukuvia..

• Wwu kirjoitti:

Usko jo, ei me palstan kiltit & kunnolliset miehet kaivata teidän peppukuvia. Kummallista tosiaan on se että aina kun yritetään asiallisesti keskustella vaikka näitä ruokajuttuja siihen heti änkeää palstanaiset tyrkyttämään peppukuviaan, opetttelisitte ennemmin leipomaan vaikka.

• Wwu kirjoitti:

Mun p-kuva taitaa vieläkin olla listan kakkosena, peppupupu on ykkönen

• Ei ole lommoja mulla :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan se sulhaspiirakka -nimitys tulee siitä kun vielä ennen 2000-lulua ajateltiin että sulhanen saa juurikin pientä ja napakkaa piirakkaa, nykyajan morsiamia jos ajattelee sulhaspiirakan malli voisi olla vaikka tuollainen röttönen:

https://luolalaboratorio.files.wordpress.com/2014/02/p2253204.jpg

No yllätys, Harmis täällä taas valittamassa löysistä römpsistä. Kastemadolla on kyllä tilaa sormen sopivassa aukossa, vaikka solmun tekisi.

• LinerT.2 kirjoitti:

No yllätys, Harmis täällä taas valittamassa löysistä römpsistä. Kastemadolla on kyllä tilaa sormen sopivassa aukossa, vaikka solmun tekisi.

Eiku, tää on tietty se nappipippeli. :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Ei ole lommoja mulla :)

Heh, tais joku kuittailla harmiksen harniskan lommoista? Ootko peruutellut pahasti? Perä ruosteessa?

• Vastaab kuin naiset meisvalinnoistaan että mitään en kadu vaikka kieltämättä hoopeen toimistotasoinen mustesuihkari kyykytti minua vuosia ennen kuin älysin hankkiutua eroon. Nyt on siististi käyttäytyvä mv-laser, kyllä kannatti hommata kiltti & kunnollinen tulostin jonka kanssa elo ei ole jatkuvaa draamaa.

• Minua kyykytti vanha canon monitoimitulostin helvetinmoisilla mustekustannuksilla

• pujotteIija kirjoitti:

Minua kyykytti vanha canon monitoimitulostin helvetinmoisilla mustekustannuksilla

Mustesuihkarit on s..nasta. Minä ostin sen hoopeen monitoimitoimistomallin kun oli hyvässä tarjouksessa ja ajattelin että kun on suuret säiliöt ei tarvitse usein vaihtaa mutta v..ut, se siitä p..ta kuivui ana tulostinpäät vähäisen käytön vuoksi ja kun niitä niitä ruuttaili auki se sitten ominpäineen tulosteli helvetin värikkäitä testisivuja ja kohta oli joku väri taas loussa eikä tietenkään voi tulostaa ennen kuin ostaa uutta vitun hoopee mustetta jne. niin sen kanssa meni enemmän aikaa painimiseen kuin varsinaiseen tulostukseen. Nyt on brotherin monitoimimv-laser ja hyvin pelaa ainakin toistaiseksi, lisäksi arvostan kun ei hoopeen tapaan tyrkytä jatkuvasti sovelluksia ja päivityksiä. Ei ikinä enää mtään hoopeen vehkeitä mulle, oli joku vuosi sitten hoopeen läppärikin ja siinä kanssa hoopee-sovellusvitutusta riittävästi.

• 42v-sinkkumies

Ostin kalan kaupasta ja kotona huomasin ettei se ole kovin tuore. Vein kauppaan takas ja ne vänkäsi ettei kalassa ole mitään vikaa. Vittu mitä idiootteja sanoin että olen 36 vuotta kalastanut että tiedän onko kala tuore vai 3 päivää vanha. Väännön jälkeen sain rahat takas. Miksi kaupat ostaa hirveesti kalaa joka ei mene kaupaksi ja sitten ne yrittää huijata myymällä asiakkaalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3123
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2002
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1844
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      357
      1829
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1427
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1360
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1152
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1019
    9. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      54
      977
    10. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      951
    Aihe