Päivän IS listasi turvallimmat autot ja Ave kuuluu samaan luokkaan kuin MB E-sarja ja Vitosbemarin, esim. A4 on vain keskiluokkaa kooltaan.
Ave on iso auto
55
472
Vastaukset
- Ave.on.menneisyyttä
Ave on kahteen kertaan faceliftattu reliikki. C-segmentin Soda Octaviassa on sama akseliväli ja paljon enemmän tilaa. Octaviaan saa myös paljon tehokkaamman koneen ja nelivedon.
Ave on niin kaukana menneisyydessä.- Turvallinen.auto
Etkö ymmärtänyt lukemaasi? "Päivän IS listasi turvallimmat autot ja Ave kuuluu samaan luokkaan kuin MB E-sarja ja Vitosbemarin, esim. A4 on vain keskiluokkaa kooltaan. "
Turvallisimmista oli kysymys? - pikkuisen.eri.asia
Turvallinen.auto kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt lukemaasi? "Päivän IS listasi turvallimmat autot ja Ave kuuluu samaan luokkaan kuin MB E-sarja ja Vitosbemarin, esim. A4 on vain keskiluokkaa kooltaan. "
Turvallisimmista oli kysymys?Iso ja turvallinen on pikkuisen eri asia, anjovis on samassa segmentissä kuin C-mersut, eli pikkumersut.
- johan.pomppasi
Kaikkea sitä Tojon omistajat unelmoivat. Vai Avensis samassa sarjassa E-Mersujen kanssa.
- entinenmesemies
Muuten Ave olisi mersun kanssa samassa sarjassa mutta on luotettavuudeltaan parempi ja on helpompi katsastaa ihan tutkitusti ja tilastollisestikin. Niin ja Mersun hinnalla saa kaksi Avensista. Ruostumisen nopeudessa ei Avensis pärjää vanhalle Eemelimersulle. Senkö takia niitä Avensiksia myydään Suomessa enemmän kuin Eemelimersuja?
- sori.vaan
Mersu ja Avensis eivät ole ikinä toistensa kilpailijoita autoa valittaessa.
- aatulaatu
sori.vaan kirjoitti:
Mersu ja Avensis eivät ole ikinä toistensa kilpailijoita autoa valittaessa.
No miksi niitä Avensiksia ostetaan enemmän kuin niitä eemelimersuja jos ei ole kilpailija?
- sori.vaan
aatulaatu kirjoitti:
No miksi niitä Avensiksia ostetaan enemmän kuin niitä eemelimersuja jos ei ole kilpailija?
Mietipä ihan itse.
- herää.todellisuuteen
aatulaatu kirjoitti:
No miksi niitä Avensiksia ostetaan enemmän kuin niitä eemelimersuja jos ei ole kilpailija?
Vai ostetaan. Alkuvuonna 1-8 Eemeleitä myyty Euroopassa 85000 kpl ja Avea 18000 kpl. Toinen nousussa, toinen laskussa yli 20 % viime vuodesta
- 2.4STW__
sori.vaan kirjoitti:
Mersu ja Avensis eivät ole ikinä toistensa kilpailijoita autoa valittaessa.
Kyllä ne ainakin omalla listalla oli jossain vaiheessa sekä Mersu että Tojo. En tosin ottanut kumpaakaan.
Ne on vain automerkkejä eikä niihin kannata kiintyä. Se brändi kun ei tee autosta millään tapaa parempaa. Se on vain systemaattisesti rakennettu illuusio.
Toki, E-mersu vähintään tuplahintaisena johonkin Aveen verrattuna pitää olla myös rutkasti parempi joka suhteessa mitä se ei kyllä ole, ikävä kyllä. Saksan premiumeissa on typeriä suunnitteluvikoja ja vanhanaikasuuksia, ihan jopa verrattaessa Skodaan. - Kampikumpi
sori.vaan kirjoitti:
Mersu ja Avensis eivät ole ikinä toistensa kilpailijoita autoa valittaessa.
Kilpailusta tiedä, mutta tunnen sellaisia joilla on tai ollut molemmat.
- iso.auto
herää.todellisuuteen kirjoitti:
Vai ostetaan. Alkuvuonna 1-8 Eemeleitä myyty Euroopassa 85000 kpl ja Avea 18000 kpl. Toinen nousussa, toinen laskussa yli 20 % viime vuodesta
Niin mutta ei kuitenkaan Suomessa.
- Takseissa
sori.vaan kirjoitti:
Mersu ja Avensis eivät ole ikinä toistensa kilpailijoita autoa valittaessa.
Prius näyttää vievän markkinan Mersulta. Muilla rempuloilla ei näytä olevan mitään jakoa siinä pelissä.
- ei.itäautoa
" Octaviaan saa myös paljon tehokkaamman koneen ja nelivedon. "
Niin mutta Skoda se vaan on silti! No ehkä kolhoosin kaalipellolla se neliveto olisi tarpeellinen.- mielenrauhaaa
Skodamainos poistettiin,heh
- Tojollah
Ahdas C-mersu ei kyllä ole lähelläkään Aven tilavuutta eli tilojen suhteen oikea verrokki on E-sarjalainen. Ave on muutenkin luokkaansa suurempi, on myös todella vahvasti tehty ja massaa löytyy ja turvallisuutta. Mikseivät uudemmat mallit ole turvallisempia, vastaus on Toyotan etumatka tässäkin.
- herää.todellisuuteen
C-Mersun akseliväli on 14 cm pidempi kuin Avensiksen.
- isompi.luokka
Ja mitäs tekemistä sillä on sen kanssa, että Ave on laitettu samaan isojen autojen luokkaan kuin Mersu E, BMW 5 ja Volvo SV90? Se nyt voi ottaa koville, mutta Ave vaan on laskettu samaan luokkaan kuin nuo ja. Mersu C on luokkaa pienempi!
- niin.pois.päin
isompi.luokka kirjoitti:
Ja mitäs tekemistä sillä on sen kanssa, että Ave on laitettu samaan isojen autojen luokkaan kuin Mersu E, BMW 5 ja Volvo SV90? Se nyt voi ottaa koville, mutta Ave vaan on laskettu samaan luokkaan kuin nuo ja. Mersu C on luokkaa pienempi!
Mitä tekemistä, se nyt vaan on silleen että anjovis kuuluu C-mersun kanssa D-segmentin kulkineisiin, E-mersu kuuluu E-segmenttiin.
- isompi.luokka
Tuossa Ilta-Sanomien jutussa Ave oli kyllä samassa luokassa eli isoissa autoissa kuten Mersun E. Siitäkään ei pääse mihinkään vänkäämään. Ja aivan varmasti kyse ei ole virheestä, sillä Aven tilat ovat reilut, vaikka akseliväli ei olekaan kovin pitkä. Olkoon kuinka vanha malli, niin tiloilta on todella hyvä ja jo ykköskopan Ave oli tilavampi kuin silloinen Väyrynen.
- Mittanauhan_kertomaa
isompi.luokka kirjoitti:
Tuossa Ilta-Sanomien jutussa Ave oli kyllä samassa luokassa eli isoissa autoissa kuten Mersun E. Siitäkään ei pääse mihinkään vänkäämään. Ja aivan varmasti kyse ei ole virheestä, sillä Aven tilat ovat reilut, vaikka akseliväli ei olekaan kovin pitkä. Olkoon kuinka vanha malli, niin tiloilta on todella hyvä ja jo ykköskopan Ave oli tilavampi kuin silloinen Väyrynen.
Ykköskoppa-Avensis (T220, vuosimallit 1997–2002):
pituus 4530 mm (Sedan)/4600 mm (farkku), aks.väli 2630 mm, leveys 1710 mm
M-B E eli ”Väyrynen¨, W210, vuosimallit 1995–2002:
pituus 4818 mm (Sedan)/4839 mm (farkku), aks.väli 2833 mm, leveys 1799 mm
Jos onnistut mittaamaan noinkin paljon lyhyemmästä ja kapeammasta korista isommat tilat, niin aika fakiiri olet!
Ajelin itse noina vuosina Peugeot 406:lla (Sedan). Se oli 35 mm pidempi ja 54 mm leveämpi kuin Avensis I ja akseliväliä oli peräti 70 mm enemmän. Olin toki auton tilantarjontaan tyytyväinen, mutta ei minulla olisi tullut mieleenkään pitää sitä ”taksi-Mersun” verrokkina!
- Laatulaskennut
100t ajettu Mersu on luotettavampi kuin pakkauksia tohjo ja kestää taatusti pitempään. Av en kone ei joissain tapauksissa kestä edes sitä satatuhatta...
- Naurettavatojo
Juurihan oli lehdesä että tojon avensis ja muutkin tojot on tehty koben heikkolaatuisesta teräksestä joka ei ole edes laatuvaatimuksia täyttävää? E merdu on pikkasen eriluokan auto muutenkin. Siinä missä e mersun koneet alkaa niin avensiksen koneet loppuu. Avensikseen ei saa yhtäkään konetta joka kelpaa automiehelle perusajoon. Kaikki jotain alta 150hv nuhapumppuja.
- Vanha.paska
Ave-miehen elämän kohokohta on se kun Ave pääsee samaan kategoriaan kuin E-mese. Ymmärrän täysin.
Mitään muuta hyvää tuossa kahteen kertaan faceliftatussa muinaisjäänteessä ei olekaan. - BruunoB
Omaspainon ja tilojen puolesta Avensis ja E-sarja ovat kyllä ihan samaa luokkaa, Mersu tietysti selkeästi pidempi, mutta se ei ole mitenkään oleellista. Moni pitää väärin perustein Avensista jonkun Mazda6-mallin, Passatin, BMW-kolmossarjan/ Audi A4:n kokoisten autojen kilpailijana, mutta kyllä tilojen puolesta Avensis kilpailee luokkaa ylemmässä sarjassa.
Ja Avensiksen laatumielikuva sekä käytetyt materiaalit ovat jo selkeästi premium-luokkaa nekin.- MB.is.number.one
Murskaajasaranat ja portaallinen selkänojan säätö ovat sitä Aven laatua ja premiumia viime vuosituhannelta.
- 2.4STW__
Tilojen suhteen vertailu on vaikeaa. Avessa etuttilat on surkeat koska ratissa ei riitä säädöt. Muuten tilat on kyllä hyvät. Saksan Premiumien ongelma taas järjettömän huonot sisätilat auton kokoon nähden.
Nykyinen autoni (uusin A4) on ulkomitoiltaan isompi kuin Ave mutta ei se tiloiltaan pärjää Avelle muuten kuin etupenkin suhteen. A4 on lisäksi aksevälinsä vuoksi kankea.
Edellisessä autossa mikä oli 3-sarjainen oli myös portaallinen selkänojan säätö. Kyllä sen säädön kanssa toimeen tuli mutta muuten 3-sarjan penkit (sportti) on kyllä huonoimmat mitä yhdessäkään autossani on ollut. Tunti oli ehdoton maksimi mitä pystyi ajamaan ilman selkäsärkyä. Ehkä se ropellimerkki nokalle korjaa tällaisen pienet ongelma jollekin mutta itselle merkki ei merkitse yhtään mitään.
- Saksalaisella.mukavimmin
Ave on ainoastaan painonsa puolesta raskaassa sarjassa. Eihän siihen saa edes dieseliä automaatilla joka on aivan peruskauraa isoissa sedaneissa. Muutenkin kämäinen riisikuppi.
- hiukan.faktaa
Väärin taas, anjovis on kevyempi kun vastaava C-sarjan mersu, huomattavasti kevyempi kuin vastaava E-sarjan mersu.
- Saksalaisella.mukavimmin
Miksi edes yrittää viritellä Tojoa samaan sarjaan Mesen kanssa? Lauantaimakkara vastaan sisäfile. On nää niin noloja.
- saatika.muutenkaan
Niinpä, anjoviksesta ei ole edes painojen puolesta isoksi autoksi, kuinka kurkkupurkki voisikaan painaa enempi kuin maitotonkka,
Anjovis sedan, omapaino 1355kg, MB eemeli sedan omapaino 1680kg, siihen väliin vielä C-mersu, 1505 kiloa.
Että mitenkäs se anjovis määritellään isoksi autoksi, ei edes ulkomittojen puolestakaan, anjoviksen pituus/leveys, 475/181, eemelin, 492/185, siinäkin iso ero. - 3r2f3f34fgdc
saatika.muutenkaan kirjoitti:
Niinpä, anjoviksesta ei ole edes painojen puolesta isoksi autoksi, kuinka kurkkupurkki voisikaan painaa enempi kuin maitotonkka,
Anjovis sedan, omapaino 1355kg, MB eemeli sedan omapaino 1680kg, siihen väliin vielä C-mersu, 1505 kiloa.
Että mitenkäs se anjovis määritellään isoksi autoksi, ei edes ulkomittojen puolestakaan, anjoviksen pituus/leveys, 475/181, eemelin, 492/185, siinäkin iso ero.Pöljä,
Ave omapaino 1600kg ja mitat lähes mb e.
Sisätilat samat. Mistä näitä sikiää,,,,,,,,, - Lukemia
3r2f3f34fgdc kirjoitti:
Pöljä,
Ave omapaino 1600kg ja mitat lähes mb e.
Sisätilat samat. Mistä näitä sikiää,,,,,,,,,Toyotan omilla nettisivuilla ilmoitetaan Avensis Sedanin omapainoksi (omamassaksi) moottorista ja vaihteistosta riippuen 1355–1500 kg, farkun (Touring Sports) paino vastaavasti 1385–1565 kg. Oman M-B C-farkkuni omapainoksi on rekisteriotteeseen merkitty 1500 kg. Aika tavalla samoilla haminoilla liikutaan. E-Mersu painaa sitten mitä painaakin (selvästi enemmän).
Jos auton paino nyt mitään merkitsee kokoluokasta puhuttaessa... - saatika.muutenkaan
3r2f3f34fgdc kirjoitti:
Pöljä,
Ave omapaino 1600kg ja mitat lähes mb e.
Sisätilat samat. Mistä näitä sikiää,,,,,,,,,Lähtökohtana oli sedanit, siitä lähdetään. Mistä kaltaisiasi sikiää.
Mutta okei sitten, anjovis edelleen sen 1355kg ja MB eemeli 2070kg, siis omapaino.
- Mittanauhan_kertomaa
Tuo listaus kertonee jotakin lähinnä listaajasta, ei niinkään listattavista. Mittojen puolesta Avensis on jokseenkin yks' yhteen nykyisen C-Mersun (W205, S205) kanssa, kun taas E-Mersu on merkittävästi kookkaampi. Vertaillaanpa vaikka konttiperäisiä (Sedan):
Avensis: pituus 4710 mm, akseliväli 2700 mm, leveys 1810 mm, raideleveys 1550/1540 mm
M-B C: pituus 4686 mm, akseliväli 2840 mm, leveys 1810 mm, raideleveys 1588/1570 mm
M-B E: pituus 4923 mm, akseliväli 2939 mm, leveys 1852 mm, raideleveys 1619 mm
Nyky-Avensista en ole koeajanut. Ykköskoppaisen koeajo parikymmentä vuotta sitten riitti, en kotiutunut enkä ole sen koomminkaan jaksanut kiinnostua. C-Mersun koeajo kaksi ja puoli vuotta sitten puolestaan johti tilaukseen ja olen nyt kolmatta vuotta C-farkun tyytyväinen omistaja.
Avensis saattaa hyvinkin tarjota kokoluokassaan enemmän tilaa kuin C-Mersu, mutta minulle jälkimmäisen tilat riittävät oikein mainiosti. C-Mersua näkee (lähinnä farkkuna) taksikäytössäkin melkoisesti, vaikka E-Mersu tietenkin on se oikea varsinainen ”taksi-Mersu” kuten aina ennenkin. - Suomi.Toyota
Joka kahdeksas uusi Avensis myydään Suomessa. Vanha maine ja nimi myy, tuotteella ei niinkään väliä.
- Ruostuva.saksalainen
Aika kauas ajauduit aloittajan aiheesta, kun kysymys oli AVENSIKSEN KOOSTA ei myynnistä!
Onhan se iso auto mutta ruostuu hitaammin kuin E-mersu joita tapaa liikentessä todella ruskeina. - alkava_ruoste
Ruostuva.saksalainen kirjoitti:
Aika kauas ajauduit aloittajan aiheesta, kun kysymys oli AVENSIKSEN KOOSTA ei myynnistä!
Onhan se iso auto mutta ruostuu hitaammin kuin E-mersu joita tapaa liikentessä todella ruskeina.Mersu ei kuitenkaan ole ruosteessa uutena kuten Avensis:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/uusien-autojen-ruosteenesto-retuperalla-0 - premiumruosteessa
alkava_ruoste kirjoitti:
Mersu ei kuitenkaan ole ruosteessa uutena kuten Avensis:
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/uusien-autojen-ruosteenesto-retuperalla-0Ei mikään auto uutena ole ruosteessa, mutta kun ne vanhenee niin ei silmä valehtele
- Tuulilasi_tutki
premiumruosteessa kirjoitti:
Ei mikään auto uutena ole ruosteessa, mutta kun ne vanhenee niin ei silmä valehtele
Mielestäni 4 kuukauden ikäinen auto on uusi! Sen ikäinen Ave oli tuossa Tuulilasin tutkimuksessa alkavassa ruosteessa koteloiden ja ovien sisäpinnoilta.
Eri mieltä saa olla auton uutuudesta, muu on faktaa.
juuri näin. sopiihan Avensiksen takakonttiin itäauto skoda octavia vaikka poikittain ja tilaa jää vielä kaksosten rattaille.
- Reliikki.2.facelift
Just näin. Holistit heittävät läskiksi kun ei muutakaan argumenttia ole.
Ave on luokassaan täysi koppimopo ja se häviää tiloissa jopa c-segmentin Oculle.
Mitä muuta voisi olettaa 10 vuotta vanhalle eläkeläiselle. Niskalaukausta odotellessa. - ToyotaTilaa
Toyota-vihasta huolimatta iso Ave käy hyvin kaupaksi. Se on oikeasti iso ja tilava auto, tilat on vertailukelpoiset vaikka siihen E-Mersuun tai Viitossarjan Bemariin, vaikka Ave on reilusti lyhyempi ja akseliväli pienempi. Toyota osaa suunnitella huipputilavan mutta kompaktin auton, tähän ei saksalaisvalmistajat kykene. Kolmossarjalainen Bemari, Mersu C ja Audi A4 ovat luokkaa pienempiä tiloiltaan eikä Mondeo, Passat tai Insigniakaan yllä Aven tiloihin.
- TSI2012
Reliikki.2.facelift kirjoitti:
Just näin. Holistit heittävät läskiksi kun ei muutakaan argumenttia ole.
Ave on luokassaan täysi koppimopo ja se häviää tiloissa jopa c-segmentin Oculle.
Mitä muuta voisi olettaa 10 vuotta vanhalle eläkeläiselle. Niskalaukausta odotellessa.mutta kun mulla on sormi pyllyssä.
- Koosta_ja_tiloista
ToyotaTilaa kirjoitti:
Toyota-vihasta huolimatta iso Ave käy hyvin kaupaksi. Se on oikeasti iso ja tilava auto, tilat on vertailukelpoiset vaikka siihen E-Mersuun tai Viitossarjan Bemariin, vaikka Ave on reilusti lyhyempi ja akseliväli pienempi. Toyota osaa suunnitella huipputilavan mutta kompaktin auton, tähän ei saksalaisvalmistajat kykene. Kolmossarjalainen Bemari, Mersu C ja Audi A4 ovat luokkaa pienempiä tiloiltaan eikä Mondeo, Passat tai Insigniakaan yllä Aven tiloihin.
Kannattaisi päivittää tiedot eri automallien nykyversioiden mukaisiksi ennen kuin vertailee. Esimerkiksi Passat on 17 mm pidempi ja 22 mm leveämpi kuin Avensis (kummatkin Sedanina) ja akseliväliä on jopa 91 mm enemmän. Aika vaikea on näihin isompiin ulkomittoihin suunnitella ahtaampaa autoa!
Tavaratiloista en äkkiseltään löytänyt Sedan-mallia koskevia tietoja. Farkuissa Passat haukkaa 650 litraa ja takaistuinten selkänojat käännettynä 1780 litraa, Passatista löysin vain ensimmäistä vastaavan lukeman, se on 543 litraa. Onkohan 543 Toyota-litraa sitten tilavampi kuin 650 VW-litraa?
Avensiksen omistajat olkoot kaikin mokomin ajokkeihinsa tyytyväisiä, se ei ole meiltä muilta pois! Kannattaisi vaan pitää kylmät tosiasiat ja numerot mielessä vertailuissa.
Kun valitsin itselleni uutta autoa keväällä 2015, koeajoin Passatin, Volvo V60:n ja Peugeot 508:n, kaikki farkkuina. Jos tilantarve olisi ollut keskeisin kriteeri, olisi Passat ollut ilmiselvä voittaja! En kuitenkaan valinnut mitään noista kolmesta vaan neljännen merkin (joka ei ollut VW-konsernin tekosia). Avensis ei kiinnostanut pätkänkään vertaa. - wefgergg
Koosta_ja_tiloista kirjoitti:
Kannattaisi päivittää tiedot eri automallien nykyversioiden mukaisiksi ennen kuin vertailee. Esimerkiksi Passat on 17 mm pidempi ja 22 mm leveämpi kuin Avensis (kummatkin Sedanina) ja akseliväliä on jopa 91 mm enemmän. Aika vaikea on näihin isompiin ulkomittoihin suunnitella ahtaampaa autoa!
Tavaratiloista en äkkiseltään löytänyt Sedan-mallia koskevia tietoja. Farkuissa Passat haukkaa 650 litraa ja takaistuinten selkänojat käännettynä 1780 litraa, Passatista löysin vain ensimmäistä vastaavan lukeman, se on 543 litraa. Onkohan 543 Toyota-litraa sitten tilavampi kuin 650 VW-litraa?
Avensiksen omistajat olkoot kaikin mokomin ajokkeihinsa tyytyväisiä, se ei ole meiltä muilta pois! Kannattaisi vaan pitää kylmät tosiasiat ja numerot mielessä vertailuissa.
Kun valitsin itselleni uutta autoa keväällä 2015, koeajoin Passatin, Volvo V60:n ja Peugeot 508:n, kaikki farkkuina. Jos tilantarve olisi ollut keskeisin kriteeri, olisi Passat ollut ilmiselvä voittaja! En kuitenkaan valinnut mitään noista kolmesta vaan neljännen merkin (joka ei ollut VW-konsernin tekosia). Avensis ei kiinnostanut pätkänkään vertaa.Vai niin,
Ostit mikran, olethan mikramies. Paistaa niin läpi.
Buaaaaaaaahhhhhhhh. - Cvb876
Koosta_ja_tiloista kirjoitti:
Kannattaisi päivittää tiedot eri automallien nykyversioiden mukaisiksi ennen kuin vertailee. Esimerkiksi Passat on 17 mm pidempi ja 22 mm leveämpi kuin Avensis (kummatkin Sedanina) ja akseliväliä on jopa 91 mm enemmän. Aika vaikea on näihin isompiin ulkomittoihin suunnitella ahtaampaa autoa!
Tavaratiloista en äkkiseltään löytänyt Sedan-mallia koskevia tietoja. Farkuissa Passat haukkaa 650 litraa ja takaistuinten selkänojat käännettynä 1780 litraa, Passatista löysin vain ensimmäistä vastaavan lukeman, se on 543 litraa. Onkohan 543 Toyota-litraa sitten tilavampi kuin 650 VW-litraa?
Avensiksen omistajat olkoot kaikin mokomin ajokkeihinsa tyytyväisiä, se ei ole meiltä muilta pois! Kannattaisi vaan pitää kylmät tosiasiat ja numerot mielessä vertailuissa.
Kun valitsin itselleni uutta autoa keväällä 2015, koeajoin Passatin, Volvo V60:n ja Peugeot 508:n, kaikki farkkuina. Jos tilantarve olisi ollut keskeisin kriteeri, olisi Passat ollut ilmiselvä voittaja! En kuitenkaan valinnut mitään noista kolmesta vaan neljännen merkin (joka ei ollut VW-konsernin tekosia). Avensis ei kiinnostanut pätkänkään vertaa.17 mm ero pituudessa ei meinaa mitään eikä 22 mm leveydessä, samat ulkomitat, mutta Ave on paljon tilavampi kuin Passat.
- Pikkukippo
"eikä Mondeo, Passat tai Insigniakaan yllä Aven tiloihin."
Huutonaurua kolmannella. Avensista nöyryyttää tilojen suhteen edellämainittujen lisäksi pari ranskalaista. - rapeus.edellä
Ranskalaiset nyt ovat,mitä ovat. Aivan sama. ovatko isoja tai pieniä. Isommissa tienenkin vielä isommat viat.
- Aygo.proace
Tojoista suunnitellaa ja tehdään monta Ranskassa. Pari mallia ovat jopa kokonaan ranskalaista käsialaa. Tojosta vain logo.
- Ocu1.8TS1.132kW.Webast0
toyo ave on kyllä valtavan kokoinen sisätiloiltaan. ei tule tilavempaa autoo mieleen henkilöautopuolella.
- Aveniiri
Onhan omassa kokoluokassaan huipputilavan peli, missäs muussa saman luokan pirssissä on enemmän tilaa?
- samaa.pelleilyä
Aveniiri kirjoitti:
Onhan omassa kokoluokassaan huipputilavan peli, missäs muussa saman luokan pirssissä on enemmän tilaa?
Tojohönö vetää taas lapinlahden lintujen kuorossa kovaa ja korkealta. Todellisuus on kadonnut täysin. Kaikissa isoissa sedaneissa on isommat tilat. kuin Avessa. Myös luokkaa alemmassa Ocussa on isommat tilat kuin Avessa.
- skoodalooda
samaa.pelleilyä kirjoitti:
Tojohönö vetää taas lapinlahden lintujen kuorossa kovaa ja korkealta. Todellisuus on kadonnut täysin. Kaikissa isoissa sedaneissa on isommat tilat. kuin Avessa. Myös luokkaa alemmassa Ocussa on isommat tilat kuin Avessa.
Onhan siinä taaviskootan kolhoosiversiossa iso kaalin kuljetukseen tarkoitettu tavaratila, sellainen 80-luvun lookia. Itäeurooppaan ja venäjälle suunnitelluss sellainen on tarpeellinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364992Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,322693Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1911632Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611419Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1381361Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi241140- 1831133
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h264943Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24913- 196824