on ostaa kaksi pikkupulloa astiaviiniä. Kun ne juo, on tyydyttänyt makean tarpeensa taas vähäksi aikaa.
Hyvä keino vältellä suklaata
41
249
Vastaukset
Mitä on astiaviini? Nevöhööd!
Mutta veikkaan, että nimenpuolesta ei toimi yövuorossa...- sydämentuska
Gancia Astia -merkkistä viiniä. Makeaa ja kotoisin Italiasta.
Taitaa olla hassuttelunimi rakkaalle lapselle. Samaan tapaan kuin paras punaviini on tietenkin Erkin Pikakivääri.
sydämentuska kirjoitti:
Gancia Astia -merkkistä viiniä. Makeaa ja kotoisin Italiasta.
Ahas... No ei makeita viinejä kyllä pysty ottamaan...nippanappa puolikuiva valkkari menee...
Mut kiva tietää...scrg kirjoitti:
Taitaa olla hassuttelunimi rakkaalle lapselle. Samaan tapaan kuin paras punaviini on tietenkin Erkin Pikakivääri.
Niin ja tuttu väkevämpihän on Koskisen Jorman Korvalääke...
Dissident kirjoitti:
Niin ja tuttu väkevämpihän on Koskisen Jorman Korvalääke...
Viiniosastolta löytyy tietty myös kotimainen Hölmöilevä Omenaviini. Suositellaan erityisesti minkä vaan kanssa ja ilmankin sekä teineille.
scrg kirjoitti:
Viiniosastolta löytyy tietty myös kotimainen Hölmöilevä Omenaviini. Suositellaan erityisesti minkä vaan kanssa ja ilmankin sekä teineille.
Joo, Marlinin oiva tuote, jota muistaakseni myytiin joko 0,7l tai 1,5 l lestissä. Tuli nuorena hommattua silläkin poranterämäinen olotila...
Dissident kirjoitti:
Joo, Marlinin oiva tuote, jota muistaakseni myytiin joko 0,7l tai 1,5 l lestissä. Tuli nuorena hommattua silläkin poranterämäinen olotila...
Sama täällä. Puolentoista litran ”leka” oli silloin kova sana.
outsider1 kirjoitti:
Sama täällä. Puolentoista litran ”leka” oli silloin kova sana.
En muista kun että isot pojat sen veti kokonaan...mä otin korkeintaa "puokkiin" sen ison...oli se pikkuisen halvempi kuin kaksi pientä...
- Uteliasolen
Eikö viinissäkin kaloreita?
- jahyvääon
Mutta suklaa on terveellistä, sen takia minäkin syön sitä runsaasti ja luomupunaviiniä joskus koska se on todettu terveelliseksi.
Hyi yöh, viiniä. Mielummin suklaata. Nam. 🍫
Dissident kirjoitti:
No sinun ei tarvitsekaan kuin ajatella alkoholia, niin alat jo örveltää.
Juu etiketin näkeminen jo pyörryttää. Ihih hihi...hik.
muhkee_muhku kirjoitti:
Juu etiketin näkeminen jo pyörryttää. Ihih hihi...hik.
Joku avaa olutpullon samassa huoneessa, niin muhku muksahtaa sammuneena maahan...
Dissident kirjoitti:
Joku avaa olutpullon samassa huoneessa, niin muhku muksahtaa sammuneena maahan...
Kyyyll, niin siinä käy aina kun isäntä napsauttaa kaljatölkin auki Heinekenia. Hän juo ja minä sammun. 🎞️🎬
muhkee_muhku kirjoitti:
Kyyyll, niin siinä käy aina kun isäntä napsauttaa kaljatölkin auki Heinekenia. Hän juo ja minä sammun. 🎞️🎬
No sehän on selvää säästöä.... Olikohan se heinäkenkämainos, missä ne miehet niin kivasti tykkäs siitä isännän olutkylmiöstä....
https://youtu.be/S1ZZreXEqSY
jep..hauskaDissident kirjoitti:
No sehän on selvää säästöä.... Olikohan se heinäkenkämainos, missä ne miehet niin kivasti tykkäs siitä isännän olutkylmiöstä....
https://youtu.be/S1ZZreXEqSY
jep..hauskaHeh heh, ilme on tuttu. Heineken on kyllä hyvänmakuista, mäkin tykkään mausta.
Varmaan kohta suhahtaa toinen tölkki auki, alkaa kuulua pleikan ääniä ja ukko istuu kun tatti ohjain kädessä...😳
Täytyy kohta mennä hönöttämään jotain, jos malttais kömpiä nukkumaan sen verran ajoissa ettei tarvis nukkua puoliinpäiviin. Ois vähän menoa aamusta.muhkee_muhku kirjoitti:
Heh heh, ilme on tuttu. Heineken on kyllä hyvänmakuista, mäkin tykkään mausta.
Varmaan kohta suhahtaa toinen tölkki auki, alkaa kuulua pleikan ääniä ja ukko istuu kun tatti ohjain kädessä...😳
Täytyy kohta mennä hönöttämään jotain, jos malttais kömpiä nukkumaan sen verran ajoissa ettei tarvis nukkua puoliinpäiviin. Ois vähän menoa aamusta.Hönöttämään....eli supattamaan korvaan.... ja voihan sitä nukkumiseks sanoa täällä....niinpäniiin... menoja joo menoja.... seliseli....hih
Dissident kirjoitti:
Hönöttämään....eli supattamaan korvaan.... ja voihan sitä nukkumiseks sanoa täällä....niinpäniiin... menoja joo menoja.... seliseli....hih
Heee, njoo oishan se mukavaa vaihteeksi laittaa koneet kii ja mennä kainaloon hihittelemään. Myönnetään, että ehkä mulla on vähän taka-ajatuksiakin. 😝
Mutta se on sen oma vika...mitäs on niin makia.🤤
Mut palataan!!muhkee_muhku kirjoitti:
Heee, njoo oishan se mukavaa vaihteeksi laittaa koneet kii ja mennä kainaloon hihittelemään. Myönnetään, että ehkä mulla on vähän taka-ajatuksiakin. 😝
Mutta se on sen oma vika...mitäs on niin makia.🤤
Mut palataan!!Luen sua kun avointa kirjaa....
Hyviä uni... eiku yötä... hih
Ei suklaata pidä vältellä. Suklaalle tulee paha mieli, kun se jää yksinään hyllylle pötköttelemään.
Viinipulloilla on sentään toisensa. Siinä ne kivasti kilahtelevat toisiaan vasten illan edetessä.Dissident kirjoitti:
Villi veikkaus: Ei pötköttele suklaalevyt Ellun hyllyssä pitkään....
*mmummunmusk*
Joo, ei ainakaan pötkötellyt se yksi jäljelle jäänyt levy. Ja siksi toisekseen, onhan perjantai.elisakettu kirjoitti:
*mmummunmusk*
Joo, ei ainakaan pötkötellyt se yksi jäljelle jäänyt levy. Ja siksi toisekseen, onhan perjantai.No enpä oo itse "vetänyt" suklaata toviin... Voiskin joskus hommata levyn, mutta nyt on vaikea hommata, kun jo pönöttää töissä.
Dissident kirjoitti:
No enpä oo itse "vetänyt" suklaata toviin... Voiskin joskus hommata levyn, mutta nyt on vaikea hommata, kun jo pönöttää töissä.
Veteletkö suklaatakin?
Joskus luin että vetelit jotain puumapussia yövuorossa ollessasi.elisakettu kirjoitti:
Veteletkö suklaatakin?
Joskus luin että vetelit jotain puumapussia yövuorossa ollessasi.Vetelen yhtä jos toista... heiheiheiiiii..nöfnöf
Joo, on mulla nytkin väkevää ja makeaa.... slurps...yövuoron vuoksi voi hiukan palkita...Dissident kirjoitti:
Vetelen yhtä jos toista... heiheiheiiiii..nöfnöf
Joo, on mulla nytkin väkevää ja makeaa.... slurps...yövuoron vuoksi voi hiukan palkita...Hapanimelänamuja?
Vinha tunne kun pussi on puolillaan, alkaa hampaat tuntua sokeripaloilta. Sitten vain odottaa, milloin ne tipahtelee kuppiin kahvin seuraksi. Siis jos pitää makeasta kahvista.elisakettu kirjoitti:
Hapanimelänamuja?
Vinha tunne kun pussi on puolillaan, alkaa hampaat tuntua sokeripaloilta. Sitten vain odottaa, milloin ne tipahtelee kuppiin kahvin seuraksi. Siis jos pitää makeasta kahvista.No mulla on pikkupussi jotain sellaisia ja sit salmiakkia, missä on niitä ritariässänameja....
Kahvin juon kyllä nykyään sokerita... ja ei passaa nyt särpiä sitäkään...pakko nukkua töissä. Huomenna menee koko päivä junnuturnauksessa, ei kerkee nukkua päivällä...Dissident kirjoitti:
No mulla on pikkupussi jotain sellaisia ja sit salmiakkia, missä on niitä ritariässänameja....
Kahvin juon kyllä nykyään sokerita... ja ei passaa nyt särpiä sitäkään...pakko nukkua töissä. Huomenna menee koko päivä junnuturnauksessa, ei kerkee nukkua päivällä...Dexillä on oikein karkkipäivä.
Tosin yövuoroissa moni mussuttaa karkkia, jos on mahdollista. Mua se ei kylläkään piristä, hiilihydraattikuorma tekee oikeestaan vain väsähtäneen olon. Karkkia siis vain vapailla.
Jaa, turnee. Kolme viikkoa sitten noita tuli oikein iloisia poikia vastaan eräällä abc:lla. Ja karkkiostoksilla tietysti:)elisakettu kirjoitti:
Dexillä on oikein karkkipäivä.
Tosin yövuoroissa moni mussuttaa karkkia, jos on mahdollista. Mua se ei kylläkään piristä, hiilihydraattikuorma tekee oikeestaan vain väsähtäneen olon. Karkkia siis vain vapailla.
Jaa, turnee. Kolme viikkoa sitten noita tuli oikein iloisia poikia vastaan eräällä abc:lla. Ja karkkiostoksilla tietysti:)Joo. No ei passaa ähkyä vetää...pikkisen vaan...
No me ei annettu enää jätkien vetää bussissa mässyä...karsee pas.ankäry sit, kun ovat ensin vetäneet pelit ja siihen sapuskat ja kilon karkkia...sit vielä eivät meinaa kestää bussissa...saavat kotonaan sit vetää karkkia tuskaansa...ja haista.elisakettu kirjoitti:
Dexillä on oikein karkkipäivä.
Jaa, turnee. Kolme viikkoa sitten noita tuli oikein iloisia poikia vastaan eräällä abc:lla. Ja karkkiostoksilla tietysti:)Onkin tosiaan huomenna touhupäivä. Mä jätin jojo-hommat joukkueessa, mutta ei siellä silti liikaa niitä aktiivisia vanhempia ole. Ja liikkarin kellolaitteet on vielä prkle muuten uusittu...Noh! Eiköhän se siitä selviä....
Tosiaan poikkeuksellisesti tulee aamumies päästää vasta klo 8:00 täältä, sit kotiin, mutsi vahtii muksuja, sit mutsi kotiin, tyttö exän luo kaverineen ja pojan kanssa 10:00 liikkarille...vika peli loppuu klo 19:00 joten siitä sit jantteri äitinsä luo ja itse töihin...jipii...elän päivän sitten jollain kahvilla ja reissareilla.... eli humenna tähänaikaan jos oon hengissä, niin jutut on taatusti kohillaan...Dissident kirjoitti:
Onkin tosiaan huomenna touhupäivä. Mä jätin jojo-hommat joukkueessa, mutta ei siellä silti liikaa niitä aktiivisia vanhempia ole. Ja liikkarin kellolaitteet on vielä prkle muuten uusittu...Noh! Eiköhän se siitä selviä....
Tosiaan poikkeuksellisesti tulee aamumies päästää vasta klo 8:00 täältä, sit kotiin, mutsi vahtii muksuja, sit mutsi kotiin, tyttö exän luo kaverineen ja pojan kanssa 10:00 liikkarille...vika peli loppuu klo 19:00 joten siitä sit jantteri äitinsä luo ja itse töihin...jipii...elän päivän sitten jollain kahvilla ja reissareilla.... eli humenna tähänaikaan jos oon hengissä, niin jutut on taatusti kohillaan...Draivi päällä joo. *soma myötätuntotaputus*
Mutta teet jotain käsittämättömän arvokasta. Ne vanhemmat (isovanhempia, esim äitiäsi unohtamatta) jotka jaksaa olla mukana lastensa ja nuorisonsa harrastuksissa, on aikas arvostettava juttu. Vaikka sitä ei stressiltä ja väsymykseltä aina huomaa.. mutta jos tilanne olisi toinen... ja huomaisit jonain päivänä että minne vattuun ne vuodet meni ja missä luuhasin.. no, varmaan paremmat fiilikset tuosta jää.elisakettu kirjoitti:
Draivi päällä joo. *soma myötätuntotaputus*
Mutta teet jotain käsittämättömän arvokasta. Ne vanhemmat (isovanhempia, esim äitiäsi unohtamatta) jotka jaksaa olla mukana lastensa ja nuorisonsa harrastuksissa, on aikas arvostettava juttu. Vaikka sitä ei stressiltä ja väsymykseltä aina huomaa.. mutta jos tilanne olisi toinen... ja huomaisit jonain päivänä että minne vattuun ne vuodet meni ja missä luuhasin.. no, varmaan paremmat fiilikset tuosta jää.No draivista tiedä, mutta kaikki taas kerran sattuu samalleaikaa...exäkin sattui sopivasti just varaamaan mökkiviikonloppureissun...viime viikonloppuna jo olin muksujen kaa ja nyt ne on mun luona...no ei kuulemma mua haittaa...no ei haittaakaan, mutta työtä teetättää työn päälle....ja arvaappa osallistuuko hän mitenkään muksujensa harrastuksiin...prkle se vähän närästää...ja lasten takia.... No sen minkä taakseen jättää....
Dissident kirjoitti:
No draivista tiedä, mutta kaikki taas kerran sattuu samalleaikaa...exäkin sattui sopivasti just varaamaan mökkiviikonloppureissun...viime viikonloppuna jo olin muksujen kaa ja nyt ne on mun luona...no ei kuulemma mua haittaa...no ei haittaakaan, mutta työtä teetättää työn päälle....ja arvaappa osallistuuko hän mitenkään muksujensa harrastuksiin...prkle se vähän närästää...ja lasten takia.... No sen minkä taakseen jättää....
Hän jättää, sillä ei kannata stressata kun se on hänen itsensä oivallettava. Pääasia, että on edes joku läsnäoleva vanhempi, että lapset tulevat huomioiduksi.
elisakettu kirjoitti:
Hän jättää, sillä ei kannata stressata kun se on hänen itsensä oivallettava. Pääasia, että on edes joku läsnäoleva vanhempi, että lapset tulevat huomioiduksi.
Niin, siis en mä sille itselleen mitään enää sanokaan. Olen sanonut jo monta monituista kertaa, että voisi vähän miettiä, että kun lapset kasvaa, niin jossain vaiheessa äänestävät jaloillaan...ja on sitä jo ilmassa. Tyttö sanoo, että äiti räyhää aina ja hermoilee...sanovat suoraan, että tätä ja tätä ei kerrota äitille. Ja poika alkaa vanhimpana jo nousta äitiään vastaan....tänäänkin riehui taustalla ja sätti äitiään, kun tämä ilmoitti vaan kevyesti, että tulee myös tytön kaveri mukana...
Jotenkin tuntuu pahimmalta just se, että tiedän miten lojaaleja lapset on, ja sitten ne joutuu nielemään sen, että toinen on mulkku ja sen he näkevät itse...
Tyttökin kysyi, että ottaisitko äitin takaisin, jos se muuttuis....aika karsee kuulla tuollainen oman lapsen suusta...
- crux
Kyllähän olutkin toimii. Ei se makean himoa poista mutta sen tyhjyyden tunteen siellä makean himon taustalla.
Eikös makeassa viinissäkin ole sokeria? Rasvaa on toki vähemmän, mutta jos kaloreita on tarkoitus välttää, ei ehkä ole ihan paras mahdollinen korvike.
Paras suklaankorvike on hyvä seksi, mun mielestäni.En erityisesti tykkää suklaasta.. Liian makeaa.
Tunnen yhden naisen joka ei tykkää suklaasta. :0Viinit maistuu aina kitkerältä...
Tuoppi olutta ja kunnon mehukas pihvi. :b
Jälkiruuaksi vähän naista ja sitten kessulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724707Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään993534Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka262846Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022259TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946