Ihastuminen varattuun - muistot ei katoa

ziada

Jokin vuosi takaperin olin sinkku, tapasin mahtavan miehen. Rakastuimme tai ainakin hulllaannuimme heti ja vietimme pari päivää lomaa yhdessä. Mies oli varattu ja naimisissa. Emme tehneet sen kummempia kuin nukuimme yhdessä. Ei siis seksiä tmv. varmasti oltaisiin tavattu uudestaan, jos mies ois ollut sinkku. Mulla ei ollut pokkaa edes aloittaa suhdetta varattuun, eikä mieskään sitä halunnut.

Olen itse melko pian tuon miehen jälkeen tutustunut omaan miekkoseeni. Meillä menee oikein hyvin. Häitä on mietitty ja en ole koskaan pettänyt. Ei mieskään. Olen suht onnellinen. Kuitenkin välillä mietin mitä tuo toinen mies tekee. vakoilen häntä netissä ja hänen vaimoaan. Toivon, että tiemme joskus kohtaa. mikäli siis olemme vapaita.. onko muita joilla samallaisia kokemuksia varattuun ihastumisesta.

En vaan pysty unohtaa sitä miestä. Haluan keskittyä mieluummin omaan elämääni nyk. mieheni kans.

10

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tassutissu

      Miksi kirjoitat mulle siis edelleen?

    • Kakkosenjonkatiedänkin

      Tuohan on sairasta sinulta. Miksi sen vaimoa seuraat? Mitä se vaimo on tehnyt sinulle? Kerroit että olitte lomalla yhdessä? Hei miten varattu ottaa lomaa ilman vaimoaan ensinnäkin? Miten se sinun kanssa lomalle lähti? Ja vannoit ettei seksiä ollut. Kuule olet niitä säälittäviä kakkosia jotka tietäen suhteeseen alkaneet ja mies ei eroakkaan. Nyt kun olet katkera seuraat sen vaimoakin. Kuule jos mieheni lähtisi lomalle ilman minua pitäisi kyllä aika vahva tarina olla mihin menee ja kenen kanssa. Korkeintaan loma voisi olla harrastukseen liittyvää mutta muuta syytä erilliseen lomaan ei syytä. Toisekseen ei miehellä ole naisystäviä joiden kanssa esim. Harrastaisi jne. Minunkin puolisoni jolla on nais ystäviä tunnen ne kaikki. Jos en ole tavannut ei se niitä tapaakaan. Kertonut on kyllä kaikista ja niiden elämästä lapsuudesta jne. Mutta hei jätä rauhaan varattu ja sen vaimo joohan. Keskity omaan mieheen jotta saisit edes nähtyä miten suhteillaan. Aika typerä kertomus sinun tekemisistä. Kuullostaa säälittävältä varatun kakkosen tekemisiltä. Kun kerran odotat varattua tietoisesti ja vielä seuraat niitä. Sairas narsisti olet.

      • lopettaisitjo

        Sairasta? Siinä tapauksessa myös vieraissa käyvä parisuhteessa oleva on sairas. Eikös niin? Mitä säälittävää aloituksessa on? Hän vaan kertoo tunteistaan ja teoistaan, miten on ne kokenut ja miten kokee edelleen. Saa sitä ihastua vaikka aidanseipääseen niin halutessaan. Pelottaako sua, että onkin kyseessä sun mies joka vannoo ja vakuuttaa, ettei koskaan pettäisi sua?
        Onko sun mielestä parisuhteessa oikein kieltää toiselta lomien vietto yksinään? Mitä mieltä sun puoliso on kun ei minnekään pääse ilman sinua? Mun mielestä tuo on vapauden riistoa.


      • hullujajokalähtöön
        lopettaisitjo kirjoitti:

        Sairasta? Siinä tapauksessa myös vieraissa käyvä parisuhteessa oleva on sairas. Eikös niin? Mitä säälittävää aloituksessa on? Hän vaan kertoo tunteistaan ja teoistaan, miten on ne kokenut ja miten kokee edelleen. Saa sitä ihastua vaikka aidanseipääseen niin halutessaan. Pelottaako sua, että onkin kyseessä sun mies joka vannoo ja vakuuttaa, ettei koskaan pettäisi sua?
        Onko sun mielestä parisuhteessa oikein kieltää toiselta lomien vietto yksinään? Mitä mieltä sun puoliso on kun ei minnekään pääse ilman sinua? Mun mielestä tuo on vapauden riistoa.

        Lomien vietto yksinään on ihan ok, ongelma tulee siinä ettei hän ollut yksin vaan sun seurassa. Heittäisin ukon pihalle yksinään olemaan, vois varmaan tulla sun tykö sitten ja voit jo lopettaa tuon idioottimaisen vakoilusi.


    • Narsistikoolet

      Kyllä minustakin sinä kuvittelet tilanteessa varattuun tekemiset. Kerrot kuinka ihastuitte ja rakastuitte. Eikä kuitenkaan seksiä ollut mutta yhteinen loma. Taidat olla sairas joka on yksin ihastunut ja rakastunut ja tuo varattu ollut jossakin reissussa mukana missä muitakin. Kuvittelet ja seuraat sitä ja sen vaimoa. Ihminen joka tietoisesti romanttisia ajatuksia varattuun kohdistaa on sairas. No tunteita ei voi peittää eikä sammuttaa helposti. Mutta lopeta tuo mielikuvitus maailmassa eläminen. Äläkä varsinkaan seuraa noita. Jätä ne rauhaan ja keskity omaan kakkos vaihtoehtoon joka on kerta valmis jo naimisiin kanssasi. Toki vertaat miehiä keskenään. Se mitä saat on sinun päätettävä. Mutta aika sairaalta kakkoselta kuullostat. Muutat kertomusta oman näkemyksesi tapahtuneesta. Kai sulla tunteita on tuota omaa kohtaasi? Toivottavasti on ja toimit nyt edes oikein. Varattu on aina varattu toiselle.

    • ziadaaa

      Tunteita on omaa miestä kohtaan. En halua satuttaa häntä. Koskaan. Emme menneet yhdessä lomalle, vaan satuimme tapaamaan lomalla. Lomalla ei siis ollut vaimoa edes mukana. Näin vaan sormesta että akka on.

      En seuraile, vaan oon vaklannut netistä. Kaksi eri asiaa. Enkä vertaile, mutta ajatuksissa on aina välillä tuo varattu.

      t. alkuperänen

    • polhöjäon

      Olet siis varsinainen kyttääjä/vakooja, joku ruuvi sulla on löysällä jos muiden elämä kiinnostaa.

    • ziaada

      Voi vittu. Näin unta tästä ukosta. Ei siinä sen eroottisempia ollut mutta kuitenkin se oli miellyttävä uni. Mä en kestä. Oma ukko on edelleen ja hyvin menee, mutta tää ikivanha ihastus pyöri nyt taas yöllä mielessä. Mielipiteet?

      ap

    • woieht

      Hei lue sellainen kirja kuin Saatanan tytär. Arja Tiaisen omakohtainen runokirja. Kertoo juuri tuollaisista tuntemuksista. Hyvä kurkistus pakkomielteisyyteen.

      Kaikki hullaantumiset on 99% mielen huvia ja mielen kuvia. Jos mitään suurempaa ei tapahtunut, ei ole järkeä kuvitella suurempaa.

      Tietysti se "saavuttamaton" on aina mielessä täydellinen, koska todellisuus ei pääse sitä pilaamaan.

      Jos oikeasti on hyvä kumppani rinnalla niin kannattaa nauttia siitä läsnäolosta eikä mielikuvituksesta.

      Jos mies ei ole valmis jättämään puolisoaan se on jo ihan riittävä merkki siitä että ei ole hänen mielessään etusijalla. Jos sinä olisit valmis jättämään puolisosi oikeasti tuon toisen ihmisen (ei vain mielikuvan) takia, niin älä pidätä häntä elämässäsi. Aika yksinkertaista lopulta.

    • ziaadaa

      Mitään suurempaa ei tapahtunut. Myönnän sen, ja olen unohtanut tapauksen. fakta on vaan se mitä kumpikaan ei sanonut ääneen, meillä klikkasi. Oon vaan niin periaatteen ihminen, etten mene ihmisten väliin ja miehessäkin oli munaa puhaltaa peli poikki.

      Se ei silti poista sitä miten me koimme asiat, eikä tunteille voi mitään. Eikä tunteiden olemassaolo rikos. Ja toki pyrin unohtamaan tapauksen mahd. pian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe