Käytättekö kotona aina samaa kuppia? Minä käytän miltei aina sinistä mukia
Kahvikuppi
32
297
Vastaukset
- lihavihatipunen
Tällä hetkellä on sininen muki käytössä. Välillä joku muu.
- kakkaa.sormissa
mutta muista käyttää vessa paperia ja myös pestä kädet sen jälkeen saippualla
Aina sama ikivanha muki, jossa mainostetaan lintukarjan antibioottia. ; )
- Wwu
Käytän, sama juttu ukolla. Aika hölmöä oikeestaan.. Meni hosutessa lempikuppi rikki, ja nyt mulla on tuollainen kuppi, jossa lukee beer, kunnon wt-muki.
- Wwu
Ukon kahvikupissa on kahvikupin kuva ja varmuuden vuoksi teksti coffee.. Mä juon nykyään kofeiinitonta kahvia, kun muutoin alan hyppimään seinille kuin orava.
Wwu kirjoitti:
Ukon kahvikupissa on kahvikupin kuva ja varmuuden vuoksi teksti coffee.. Mä juon nykyään kofeiinitonta kahvia, kun muutoin alan hyppimään seinille kuin orava.
Wuu! Sinussa on voima, viisaus ja viikset! Aamen.
Eläkä unohda ottaa aamulääkkeitä. Uhg!
Kyllä kuppi pitää olla kunnollsen kokoinen. Vähintää 3 dl kanu, eli ämpäri kahvia varten...pesuun vasta kun tilavuus kärsii liikaa....- Wwu
Dissident kirjoitti:
Wuu! Sinussa on voima, viisaus ja viikset! Aamen.
Eläkä unohda ottaa aamulääkkeitä. Uhg!
Kyllä kuppi pitää olla kunnollsen kokoinen. Vähintää 3 dl kanu, eli ämpäri kahvia varten...pesuun vasta kun tilavuus kärsii liikaa....Niin, ne lääkkeet, ne lääkkeet..aina tuppaa unohtuun..Ota sinäkin, mutta vain omia ja lääkärin määräämiä.
Wwu kirjoitti:
Niin, ne lääkkeet, ne lääkkeet..aina tuppaa unohtuun..Ota sinäkin, mutta vain omia ja lääkärin määräämiä.
Tänään on vinha päivä... vähän unta pätkissä takana ja ajatuksia sinkoilee kivasti. Huhuu....
Että varo vaan mitä irtoo tänään...
Joo. Varmaan paras ostos ikinä toi kahvimuki, käytännöllinen, just sopivan kokoinen, silmää miellyttävä väritys ja tyyli, tuntuma että on oma muki eikä kenenkään muun käyttämä.
Mulla on monta samanlaista, eri kuvioinneilla ja väreillä. Iittalan mukeja, Taika esimerkiksi. Niitä on muillakin nimillä, Tanssi, Taikametsä, mitä lieneekin. Samalla mukilla en mene kauaa, mutta samanlaisilla koko ajan. :)
- 7369
Samaa mukia järkisyistä.
Huuhtaisen sen aina käytön jälkeen ja nostan kuivauskaapin ylimmälle ritilälle.
Miksikö? Siksi, ettei vaimoni ylety ottamaan sitä.
Vaimollani on hirveä mania mättää tiskariin kaikki käsiinsä saamat, tasoilla olevat astiat ja aterimet.
Selvisin 5 vuotta arkiviikot yksin kuluttaen ainoastaan yhden pullon Fairia! On se vaan niin riittoisaa! Joo. Yritän selvitä yhdellä pitkään. Huuhdon jokaisen juontikerran jälkeen. Muksut kun pyörähtääkin, niin on tiskokoneellinen astioita päivässä pestävä...ne ottaa joka huikan eri kupista ja lasista...
Uskaltaakohan tuonne mettään mennä? Hyvä ilma ois, mutta jos tulee ammutuksi hirvenä
- Wwu
Muuta kaupunkiin, täällä ei ammu edes lehmät.
Wwu kirjoitti:
Muuta kaupunkiin, täällä ei ammu edes lehmät.
Siellähän on ties mitä vaarallisia puukkomiehiä
- Wwu
pujotteIija kirjoitti:
Siellähän on ties mitä vaarallisia puukkomiehiä
Niin, mutta on myös paljon vaarattomia suukkonaisia. Niitä et korvesta löydä.
Outo kysymys, olet tainnut törmätä aina tolppaan pujottelu reissuilasi. Ja tännehän näyttääkin jo vastanneet kaikki päänsä johonkin satuttaneet henkilöt. Mutta koska kysymys ja vastaajat ominaisuuksillaan täydentävät toisiaan, niin päätin vastata itsekin ehkä interwebissä ikinä tyhmimpään kokemaani kysymykseen. Vastaus: Ensinnäkin jos minulla olisi kahvikuppi, niin siinnä lukisi toisella puoletta -älä kysele tyhmiä- ja toisella puolella - modelli on muuttunut Canesten puikoksi ja viettää kissanpäiviä siellä minne kaikki miehet eivät ole tervetulleita!
- Wwu
Jollain tais mennä kuppi nurin..
Wwu kirjoitti:
Jollain tais mennä kuppi nurin..
EN OLE KAATANUT MITÄÄN KAHVIKUPPIA : Mitä joriset?
No ihan varmasti johonkin sketsisarjaan pääsis monikin, myös sinä! Eihän sellaisia tyyppejä VOI oikeasti olla, kuin tällä palstalla, vai voiko?
Mun tekis melkein mieli ottaa joku pesäpallomaila turvaksi kainaloon, kun edes keskustelupalstalla luen tuon pujottelijan kommentteja... Ihme tyyppi.:D Ja se syöpä- & hiusongelmaisa pilkannut nimimerkin "mikä lie" käyttäjäkin: ihan sadisti... Ja mikä se pölhökustaa tumpelo-pelottelija nimimerkki "kusipää aina muka oikeassa" oikein oli, joka esim. minuakin joksikin "papaksi" (vai miten se meni?) nimitti... Tyyppi oli ihan hysteerinen tällä palstalla JA ENNEN KAIKKEA : mielestäni pelottava ja täyttä järkeä vailla. Ei hyvänen aika: voi kun äitinsä ottaisi sen jännämiesteorian vastustaja poikasensakin vaikka kainaloon...Surkean metsässä ihmisparka: kiusannut ihan asiaansa liittymätöntä ihmistä esim, miehiä joilla kasvaa pääsä vahva "Pirlo" tyyppinen tukka.
Mulla käy sääli todella montaa tän palstan kirjoittajaa ( anteeksi).
Kauhugalleriankin palstan 'tyypeistä' ehkä voisi saada! Ihan ihme tapauksia: törkeitä, naiveja, täysin tulkintahaluttomia, ilkeitä, omituisia, netti-addikteja... palaan asiaan kun paskalaitos on käynyt täältä huuhtelemassa kaltaisesi huutelija pois!- Wwu
modelli kirjoitti:
EN OLE KAATANUT MITÄÄN KAHVIKUPPIA : Mitä joriset?
No ihan varmasti johonkin sketsisarjaan pääsis monikin, myös sinä! Eihän sellaisia tyyppejä VOI oikeasti olla, kuin tällä palstalla, vai voiko?
Mun tekis melkein mieli ottaa joku pesäpallomaila turvaksi kainaloon, kun edes keskustelupalstalla luen tuon pujottelijan kommentteja... Ihme tyyppi.:D Ja se syöpä- & hiusongelmaisa pilkannut nimimerkin "mikä lie" käyttäjäkin: ihan sadisti... Ja mikä se pölhökustaa tumpelo-pelottelija nimimerkki "kusipää aina muka oikeassa" oikein oli, joka esim. minuakin joksikin "papaksi" (vai miten se meni?) nimitti... Tyyppi oli ihan hysteerinen tällä palstalla JA ENNEN KAIKKEA : mielestäni pelottava ja täyttä järkeä vailla. Ei hyvänen aika: voi kun äitinsä ottaisi sen jännämiesteorian vastustaja poikasensakin vaikka kainaloon...Surkean metsässä ihmisparka: kiusannut ihan asiaansa liittymätöntä ihmistä esim, miehiä joilla kasvaa pääsä vahva "Pirlo" tyyppinen tukka.
Mulla käy sääli todella montaa tän palstan kirjoittajaa ( anteeksi).
Kauhugalleriankin palstan 'tyypeistä' ehkä voisi saada! Ihan ihme tapauksia: törkeitä, naiveja, täysin tulkintahaluttomia, ilkeitä, omituisia, netti-addikteja... palaan asiaan kun paskalaitos on käynyt täältä huuhtelemassa kaltaisesi huutelija pois!No oho. Sieltäpäs pärähti..
.. En käytä.. Mutta tietyssä KäyttöJärjestyksessä käytän.. Eli Mielekkyys järjestyksessä.. Kun aina silloin tällöin LemppariKupit on kaikki koneessa likaisena.. Voishan kupin hätäseen kyllä pesasta käsin, mutta ei se nyt kupista kiinni ole se kahvista nauttiminen.. ;P
Minä käytän kahvinjuontiin pääsääntöisesti samaa kuppia.
Se on mun vanhemman tyttäreni koristelema ja sain sen isänpäivälahjaksi joskus vuosia sitten. Kuppi on valkoinen ja siihen on piirretty kukkasia ja kirjoitettu ruotsinkielellä "PAPPA". Koristelun jälkeen siihen on poltettu pintaan jonkunlainen lasite tai jotain sellaista.Pyrin pitämään yhtä mukia päivän tai kaksi, mutta helposti toinen on pakannut mukin kesken päivän tiskikoneeseen.
Yleensä tämmönen kolpakko käytössä.
https://goo.gl/images/hWKm1d- Wwu
Onpa kaunis muki..
Tuossa mun..🤣
http://aijaa.com/8pmJlu
Töissä on käytössä joku kreetan matkamuistomuki. Wwu kirjoitti:
Onpa kaunis muki..
Tuossa mun..🤣
Töissä on käytössä joku kreetan matkamuistomuki.Wau, toihan on räyhäkäs! Ei lainkaan keljumpi. Kyllä tuo mullekin kelpais. 😃
- Wwu
Wwu kirjoitti:
Onpa kaunis muki..
Tuossa mun..🤣
Töissä on käytössä joku kreetan matkamuistomuki.Katsoin kupin hintaa: 14,50 plus postikulut! No siinä on kupposella hintaa. Joku kunnon kuppi pitäisi kyllä hankkia, kun noista krääsistä saattaa irrota ties mitä myrkkyjä ..mutta mitä kaupasta olen katsellut, niin ne on aina semmosia parin desin kippanoita. Vähintään tommonen neljän desin pitää olla..he.
Wwu kirjoitti:
Katsoin kupin hintaa: 14,50 plus postikulut! No siinä on kupposella hintaa. Joku kunnon kuppi pitäisi kyllä hankkia, kun noista krääsistä saattaa irrota ties mitä myrkkyjä ..mutta mitä kaupasta olen katsellut, niin ne on aina semmosia parin desin kippanoita. Vähintään tommonen neljän desin pitää olla..he.
Juu, en ole ite ostanut. Sain äidiltä kyseistä Taika sarjaa 40-vuotis syntymäpäivänä lahjaksi.
Ensimmäinen ns. yhtenäinen astiasto tai osa astiastoa. Yleensä mulla on kaikenlaisia sekasarjalaisia mitä halvalla on saanut. Äiti meinas, että tässä iässä tarttee jo aloittaa jonkun sarjan kerääminen.😉
Toi on hyvän kokoinen "kiulu" ei tartte santsata. 😋
Juon kahvini mieluiten isosta lasista, kuten muutkin juotavat, teetä lukuunottamatta. Näitä samanlaisia lasejahan mulla on monta, niin ei oikeastaan sitten ole mitään lempikuppia. Teetä varten on yksi iso ruskea, sisältä valkoinen kuppi, joka on saavuttanut jonkilaisen suosikkiaseman.
En mutta käytän aina samankaltaista mutta ukko käyttää samaa kahvikuppia ihan kuukausi kaupalla pesemättä ja väliin saan nuhteet jos pesen sen kun itseäni se yököttää.
- crux
Kirkkaanvihreä termosmuki ilman kantta on suosikki. Siinä on hyvä kahva (ei mikään liukas posliinikorva vaan muovinen kunnon kädensija). Ehkäpä juoma pysyy ilman kanttakin hieman perusmukia lämpimämpänä, luulisin. Arkipäivisin paras hetki on aamulla katsella puoli seitsemän uutiset ykköseltä ja nauttia vaaleapaahtoinen kahvi. Kofeiini ja Kerttu Kotakorpi saattaa tosin olla petollisen piristävä yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855