Millä työpaikoilla on naisia lähenteleviä miehiä? Yrityksen nimiä vaan kehiin, että osaa varoa.
Yleensähän nämä ovat miesvaltaisia aloja, jossa on paljon kouluttamattomia miehiä. Oma kokemus on noin 50-vuotiaasta suomenruotsalaisesta miehestä johtotehtävissä suuressa yrityksessä teknologiaosastolla. Perheessä vain poikia, ei selvästikään nähnyt nuorten naisten elämää, avioliitossa, mutta se ei riitä, vaan kerjää ihailua naisilta. Tämä mies on lähennellyt kaikkia tämän yrityksen nuorempia ja kauniimpia naisia. Yrityksen nimi alkaa kirjaimella N.
Jos miehellä on tytär, hän saattaa kasvaa ihmisenä jopa hahmottamaan, minkälainen miesten käytös ällöttää naisia.
Naisia lähentelevät miehet
metookampanja
1
177
Vastaukset
- Onhannoitatyyyppejä
Olin lähihoitajaharjoittelussa eräässä vanhusten palvelukodissa. SIellä oli jokin työllistetty mies, joka taisi vähän ihastua muhun. Aina yritti saada mua työparikseen, oli ihan onneton tapaus. Ei edes saunalle osannut itse viedä oikeita tavaroita. Kerran sitten tuo otus tarrasi mua lantiolta, mutta sen näki joku muukin työyhteisössä. Ottivat palaverissa sen puheeksi, että tuo mies on koko ajan mun perään. Noh, lopulta minä työskentelin ylhäällä ja toi alakerrassa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411863- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 514948
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484500Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511907