Ei taida järjestyä tapaamisia kun...Käyttäjätilisi on jäädytetty asiattoman sisällön vuoksi. Saat profiilisi taas käyttöön siivoamalla asiattoman sisällön ja ottamalla tämän jälkeen yhteyttä ylläpitoon: [email protected]. Otsikoi viesti: Suomi24 Treffit - profiili.
Sama mitä siihen kirjoitan niin sama juttu. Jos laitan vain oman S-postini niin sekin on sopimatunta.
Onneksi on parempia Treffi sivustoja =)
Sopimatonta,,,
Lellunainen50
2
276
Vastaukset 2
- hohoiii
miksi laittaa profiiliin sellaista joka on säännöissä kielletty......................oma ongelma eikä täällä valittamalla parane....................katso peiliin
- Niin_da
Tiedät siis, mikä on kiellettyä. Silti pitää tehdä niin. Sitten tulet tänne avautumaan, vaikka et oikeasti olis palvelua halunnutkaan käyttää..?
What's your problem?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771560
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.102772En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493