Kannattaa olla työtön

Ossi-

Nukuin 13 tuntia.

16

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumiesz

Mie ainakin käyn töissä, kun voi työsuhdeautolla ajaa ilmasin.

• nukuin7tuntia

Liikaa nukkuminen on yhtä vaarallista kun liian vähän nukkuminen. Molemmat on riskejä terveydelle.

• ätmirunkkari

Tää on niin totta! En nukkunut 3päivään, niin nukahtelin ihan päivällä, eli taju lähti.

• sdfxfh

Työpaikallekin on moni kuollut :D

• ksjfkjasdhjf

Nukkujat tulee lisääntymään. Vain viidellä prosentilla on työ, jota automaatio ei vie.

• Yksinäinen-ätmi

Minulle kelpaisi joku leppoisa toimistohomma mutta ei ole kokemusta niin en pääse töihin. Raksalle en enää aio mennä, olin siellä 14 vuotta paskalla palkalla.

• Cukckckv

Kyllähän sitä välillä toivoisi olevansa vapaa työorjuudesta mutta voi olla että liika vapaa-aika kävisi tylsäksi. Sen lisäksi mistä saada rahaa? Ja sen lisäksi ilman työtä ei saa naisia..

• En minä ainakaan nuku

• NukkuminenIlmaista

Työttömän onkin hyvä nukkua, sillä eihän hänellä ole varaa muuhun.

• Velkavankeus= orjuus, tämä sopii varsinkin niille jotka hyötyvät halpenevista työvoimakustanuksista ja päättäjille jotka ovat myyneet sielunsa puolueensa=työnantaja, ideologialle.

• Löpöttäjä
    • Yksinäinen-ätmi

Menen yleensä nukkumaan 22.00 ja herään siinä 09.00 aikoihin. Joskus nukun jopa 16-18 tuntia että päivä menisi nopeammin koska ei yksinäisellä elämällä ole mitään merkitystä.

• Kuulostaa hyvältä. Itsellä oli tuossa useampia viikkoja, kun nukuin 3-5 tuntia yössä ellen käyttänyt unilääkettä. Tämä johtui työpaikanvaihdosta johtuvasta stressistä. Nyt taas asioitten rauhoituttua normi 7-8 h unia.

• En pystynyt ees työttömänä nukkumaan noin pitkiä unia yhteen putkeen, ilman päänsärkyä. 9h on ihan maksimi ja sekin meinaa aiheuttaa valmiiksi vädyneen olon, eikä suinkaan piristä. 6h on paras tuntimäärä mulle yöunta.

On virkeä ja vikkelä olo.☺️

• .. UnenTarve on Yksilöllistä.. Mutta mukavaa puuha se on.. Ja harrastuksena(kin) ihan terveellistä.. ;D

.. HyväHapetus, KohtuullinenLiikehdintä, HyväRuoka, VähäinenStressi, Hyvä Uni&Lepo.. Siinähän ne tärkeimmät, joihin Jokainen voi vaikuttaa enemmän, kuin moneen muuhun jutskaan.. ;P

• Totuus-

Talvi tulee eikä ole mitään tekemistä Venekin on talvi säilytyksessä. Nukun mahdollisimman pitkään eikä ole kiire minnekkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3990
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      196
      3275
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      76
      2657
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2398
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1576
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe