Millainen on ihanne nainen miehelle.

lumi92

Mitäs mieltä olette miehet naisesta. Joka on 175cm 64kg ja treenattu kroppa
Ikää 25v

21

2054

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerämiesEtumies

      Noin ulkoisilta mitoilta varmasti sexsy nainen,,, Mutta ei se kauneus kaikkea merkitse. Pitää olla sellasta omaa persoonaa ja yhteistyökykyä. Mut varmasti nätti oot.

    • hotuuma

      Jos näin äkkiseltään niin sanoisin että noilla mitoilla oot sexsy pakkaus.

    • RasvaisempiVaihtoehto

      Sanoisin että jos on lihakset näkyvissä ja ehkä verisuonetkin, niin se on turn-off. Sopiva sentin rasvakerros lihasten päällä piilottaa mukavaasti mutta pitää silti "hoikkana". Pyllyssä pitää tietysti olla rasvaa ja rinnoissa. Mutta niihin rasva kertyy luonnostaa. Ja sitä saa helpoiten juomalla punaista maitoa.

      Mutta loppuviimeksi ulkomuodolla tai ihmisen kehittämällä SI-järjestelmän mittayksiköillä ei ole merkitystä. Aivan ensimmäisenä tietää pitääkö toisesta kun ensi kerran katsoo silmiin. Jos sieltä loistaa tähtisilmät, eläväiset ja villit, olen myyty. Ja sen jälkeen ensimmäiset sanat vakuuttavat ensivaikutelman. Ihastuminen ja rakastuminen ei ole ulkoisista ominaisuuksista kiinni. Itsestä riippuu ihan eletäänkö toisilleen vai etsitäänkö lumeliittoa jota voidaan esitellä muille. Minä etsin aina todellista ystävyyttä. Ja olen muutaman koko elämän ystävän saanutkin. Ja se on siunaus se.

    • Petipuuhat

      Niin ja kyllä ne sänkyhommatkin vaikuttaa. Annatko vai oletko pihtari ja suistutko ottamaan suihin?

    • Minun ihannenainen on leveälanteinen, kapea uuma, nätti ja nätit silmät, pitkät hiukset, täyteläiset huulet. Iän ei niin väliä ,kunhan alle 55v ,155-175cm ja muutama ylimääräinen kilo oikeissa kohdissa. En kysy ammattia, en tuloja, kunhan molemmat haluaa toisiaan, viihtyy kotonakin, eikä aina viihteellä, osaa tehdä suomalaista ruokaa ehkä? Mutta, yksikään ei ole ilmoittautunut ,taitaa olla varattuja kaikki seksikkäät naiset?

      • Tulisi edes joku hakemani kaltainen varattu roturouva aina joskus, niin hellisin, kun ei vapaita kaunottaria näytä olevan


    • Papinmuorinpenkkiin

      E hei! Minun naiseni pitää olla vähintään 75 v. Syvään vasemmalle luukkava hampaaton. Jalat hänellä pitäisi olla polvista vääntyneet, niin että hänen seistessään polvet olisi noin 60 senttiä toisistaan erillään, Hänen pitäisi olla niin laiha, että hän olisi nälkiintyneen näköinen. Suunnilleen tällainen on minun ihanne naiseni. Joten kaltaisesi saa varmasti minulta pakit.

    • KOrvienväli

      Voi Lumi, numerot eivät kerro mitään. Tai tietty pituuden ja painon. Terve itsevarmuus on seksikäst, persoonallisuus viehättävää, ystävällisyys upeaa.

    • SovinistiLiitto

      Onhan se tietysti kiva kun naisella on isompi haba ja näyttää Bule Mentulalta. Baarista kun tulee kotiin niin ei tarvii toista kertaa sitten tulla. Joo, taitaa tuo Fitness toimia paremmin ja näyttää nätimmältä kun on naisesta kyse. Äly olis tietysti kiva olla samassa paketissa, mutta taitaa olla toive ajattelua.

    • pyrkikää-samaan

      Mulla on oma ihanne ollut kainalossa jo 25vuotta...ja vieläkin on melko tiukka sieltä vaikka yhden muksunkin on tehnyt..en luovu tästä hevillä...

      • näinsevaanonn

        Suurin piirtein sama tilanne täälläkin, vaimo Japanista, uskomattoman erilainen kuin Suomen kottaraiset. Jos mies haluaa olla onnellinen, tulee hakea vaimo Aasiasta. Joka muuta väittää, valehtelee.


    • Mieskunto13

      Mitat ok,mutta entäs kasvot?Itse en tykkää liian lihaksikkaista naisista ja täytyy olla naisellisia muotoja. Eikä se ulkonäkö merkkaa paljon,jos kemiat ei toimi..enemmän se henkinen yhteys.

    • allusö87

      Normaalin kokoinen olet, hiukan ehkä liian laiha, jos lihaksiakin kerran on. Mutta ei pelkkien mittojen perusteella voi naista arvioida. Se on kuitenkin vähemmän tärkeää. Millainen luonne on? Millaiset kasvot? Mitä haluaa elämältä? Miten viettää vapaa-aikaa? Miten kohtelee muita? Onko fiksu? Jos painon ja pituuden mukaan oletat miesten valitsevan naisen, niin olet hakoteillä.

    • Lol89

      Liian vähän lihasmassaa ja liikaa rasvaa.
      Rasvaprosenttisi on noilla mitoilla luultavasti noin 23 tai enemmän.
      Urheilullisempi kiinnostaa enemmän.

      • kasvahanjoaikuseks

        Oletko tosissaan?
        Itse olen 173 pitkä ja painan 65 kiloa, ihan jo geeneistäni johtuen ja myös siitä että teen kuluttavaa ja raskasta työtä, polen siihen päälle työ matkoja n.20 kilsaa ja syön kuitenkin ku hevonen, toki terveellisesti ja säännöllisesti ja jo nyt tässä vaiheessa rasvaprosenttini on todella pieni ja on lihaksikas vartalo, ja ei mikään horpalla pumpattu neste vartalo vaan ihan sellanen seksikäs, näkyy lihakset hyvin ja turhaa rasvaa ei ole, eikä se ole pää asia, käyn muuten kuntosalilla tuohon päälle vielä ja kestävyys ja voima on todella hyvässä tikissä ja terve muutenkin mikä on se pääasia plus henkinen hyvinvointi, ja olen sinut itteni kans vaikka olisin lihava tai lihaksikas mutta kannattas sun ottaa vähän selvää asioista, sehän teillä nuoremmilla vaikka oletkin mau neljö vuotta vaan nuorempi on osalla vikana että ei eds oteta selvää asioista eikä tajuta sitä että jokaisen kehotyyppi vaikuttaa, monet mun kokoset vapaaottelijat ovat pelkkää lihasta niin siinä sulle malli minkalainen vartalo mulla on ja painan parri kiloa enemmän.

        Toki ymmärrän että osin somen takia monella se henkinen ikä on keski-ikäsenäkin 15 v.

        Tuossa on just sopivasti lihasmassaa, itellä kehon koostumusmittaus näytti että olen ihanne painossa ja juuri sopivassa tasapainossa kaikki sekä fitness arvo siinä niin hyvä kuin voi olla. Kun jotakin turhaa paskaa pitää suoltaa että menee jakeluun.


      • Lol89

        Hahah, kylläpä kolahti.
        Selittelyn ja puolustelun tarve on suuri.

        Kuten sanoin, liikaa rasvaa ja liian vähän lihasta.

        Selvää on otettu. Olen itse urheilija nimittäin ja rasvaprosentti on itselläni alhaisempi kuin normaali vartaloisella ihmisellä, mutta kaikki toimii silti kuten pitääkin. Jopa paremmin.
        Voisit itse noiden haaveilujesi sijaan tehdä jotain noille vapaaottelija fantasioillesi, sillä työllä saavutetaan unelmia, ei pelkästään unelmoimalla jostain paremmasta.
        Sekin on vain sivutulosta jostain paljon laajemmasta käsitteestä, mikä sinulle on vierasta.

        Ylpeyteen lankeaa sinunkin tarinasi.
        Ja en muuten ole enää nuori.


      • näinsevaanonn
        kasvahanjoaikuseks kirjoitti:

        Oletko tosissaan?
        Itse olen 173 pitkä ja painan 65 kiloa, ihan jo geeneistäni johtuen ja myös siitä että teen kuluttavaa ja raskasta työtä, polen siihen päälle työ matkoja n.20 kilsaa ja syön kuitenkin ku hevonen, toki terveellisesti ja säännöllisesti ja jo nyt tässä vaiheessa rasvaprosenttini on todella pieni ja on lihaksikas vartalo, ja ei mikään horpalla pumpattu neste vartalo vaan ihan sellanen seksikäs, näkyy lihakset hyvin ja turhaa rasvaa ei ole, eikä se ole pää asia, käyn muuten kuntosalilla tuohon päälle vielä ja kestävyys ja voima on todella hyvässä tikissä ja terve muutenkin mikä on se pääasia plus henkinen hyvinvointi, ja olen sinut itteni kans vaikka olisin lihava tai lihaksikas mutta kannattas sun ottaa vähän selvää asioista, sehän teillä nuoremmilla vaikka oletkin mau neljö vuotta vaan nuorempi on osalla vikana että ei eds oteta selvää asioista eikä tajuta sitä että jokaisen kehotyyppi vaikuttaa, monet mun kokoset vapaaottelijat ovat pelkkää lihasta niin siinä sulle malli minkalainen vartalo mulla on ja painan parri kiloa enemmän.

        Toki ymmärrän että osin somen takia monella se henkinen ikä on keski-ikäsenäkin 15 v.

        Tuossa on just sopivasti lihasmassaa, itellä kehon koostumusmittaus näytti että olen ihanne painossa ja juuri sopivassa tasapainossa kaikki sekä fitness arvo siinä niin hyvä kuin voi olla. Kun jotakin turhaa paskaa pitää suoltaa että menee jakeluun.

        Sen ihannepainon mittaa katsojan silmä eikä mikään muu. Näin se vaan on


    • näinsevaanonn

      No painavahko noihin mittoihin nähden, sellanen 6 kiloa pois niin on naisellinen. Noilla lähtötiedoilla ei voi muuta sanoa (oma mimmi on alle 50 kg).

    • miehenmielipide

      Hienoa!
      Itse en niin välitä treenatusta kropasta tai semmoisista ihmisistä. Ihan tavallinen käy minulle luonnollisena ja itseään hoitavana. Parasta naisessa on sisäinen kauneus.
      Mutta aloittajan kysymys, niin onhan tuollainen varmasti seksikäs. Panna voisi ehkä, jos ei ole tauteja mutta pidempiaikaisesta.. en tiedä. Pitäisi tavata ja tarkistaa tavara.

    • ämveeäm82

      Kyllä! Ja vielä kun olisit tatuoimaton ja pitkillä hiuksilla.niin kymppi :)

    • HyiOlkoon

      Alipainoinen.

      Liikkua saa ja treenata, mutta jos treenaa ja pituus/paino suhde on tuo, niin lihakset syövät painosta suuren osan ja näky on kuin Bosnian vankileiriltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe