Kun monet hartaat kristityt ylöstemmataan

HomoPutosiHelvettiin

Niin huomaako maailma heidän kadonneen ? Luulevatko jumalattomat heidän menneen piiloon? Puhkeaako kaaos kun tai jos lentokoneen ajaji katoaa?a Tajuuko kuinka monet että kyse on ylöstempauksesta? Ufologit selittää sen varmaankin Ufomiesten kaappaukseksi. Ylöstempaus on yliluonnollinen ja jumalattomat kai suurimmaksi osaksi eivät tajua hengenmaailman olemassaoloa paitsi epäjumalanpalvontaa harjoittavat valheuskontolaiset. Miljoonia ihmisiä katoaa ilmeisesti samassa silmänräpäys nimisessä hetkessä. Siinä ei ehdi säikähtää muutosta.

Aiemmin pelkäsin ylöstempausta koska korkeanpaikan kammontaa löytyy. Kauheat tuntemukset ja ajatukset miten käy jos korkealta katolta putoan asfalttiin. Uskon ylöstempauksessa olevien olevan korkeanpaikan kammonnasta vapaita.

40

189

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatusta ei löydy tuollaista oppia salaisesta tempauksesta.

• JumalanSana

Ei niin - mutta julkisesta tempauksesta löytyy ihan riittävästi selväkielistäkin julistusta.

• JumalanSana kirjoitti:

Ei niin - mutta julkisesta tempauksesta löytyy ihan riittävästi selväkielistäkin julistusta.

Aloittaja paljasti nimimerkillään, ettei ole asiantuntija: HomoPutosiHelvettiin.

• JumalanSana kirjoitti:

1.tess.4:16,17 On kerrottu miten se tapahtuu,ei ole salaisuus. Voi niitä jotaja jäävät tänne.

• torre11
        tammi23 kirjoitti:

1.tess.4:16,17 On kerrottu miten se tapahtuu,ei ole salaisuus. Voi niitä jotaja jäävät tänne.

Paavali se kaiken tietää . 2000 vuotta sitten hän sanoi että "aikaa on vähän" ja niiden miesten. joilla on vaimot on alettava elämään kuin heillä ei vaimoja olisikaan.

• torre11 kirjoitti:

Paavali se kaiken tietää . 2000 vuotta sitten hän sanoi että "aikaa on vähän" ja niiden miesten. joilla on vaimot on alettava elämään kuin heillä ei vaimoja olisikaan.

Sanon teille, veljet: aika on käymässä vähiin. Siksi niidenkin, joilla on vaimo, on nyt elettävä kuin heillä ei vaimoa olisikaan, 1.Kor 7:29

• KermaleivoksiaHääaterial

Ateistit ja ehkä liberaalit, jäävät muslimien käsiin kertomaan olevansa tekopyhiä ja homostelua suvaisevia. Muslimit ei siitä pidä ollenkaan. Jos liberaalit pelastuu niin sitten mun pelastus lienee varmaa. Mun mielestä olisi pääteltävissä että parannuksenteko on hyvää hedelmöintiä ja parannuksenteon tekemättömyys pahan hedelmöintiä. Ja portti on ahdas. Liekö se porttikin Jeesus. Ihan kuten tiekin, totuuskin ja ikuinen elämäkin.

• myöhäherätä

Kartalle oli ennustettu viisari. Tuo koko kartallinen näkee ristiinnaulitun saapuvan kunniassaan kaikkea maanpiiriä myöten.

• tempausta.odottava

Tottakai se huomataan. Ja voi niitä jotka tänne jäävät!

• Älä luule. Itse tuskin huomaisin mitään: kaikki jatkuisi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

• HomoPetteriEnOo

Hei! Osaako kukaan sanoa MISTÄ se 7 vuoden loppujakso alkaa? Jumalattomat kommentoi että se 7v jakso päättyy maailmanloppuun mutta eihän silloin lopu kuin aikakausi ? Eli maailman loppua ei tule 7v jakson lopussa vaan Jeesus pyhien ihmisten kanssa? 7v. jakso sisältää ennennäkemättömiä päänirrotuksia ja muuta kärsimystä ikäänkuin helvettiä ennakoiden, 7v jakso toimii sen esinäytöksenä. Ainakin sellaista tulee mielikuvaan.

• KTS--

Vippaslössin etukenoryhmä julisti juuri äskettäin, että se alkoi syyskuun 23 päivä tänä vuonna eli näillä mennään.

• Ei ole 7vuoden loppu jaksoa, ensimäisen ylös nousemuksen jälkee . Muut kuolleet eivät heränneet eloon, ennen kuin tuhat vuotta oli täyttynyt. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. Ilm.20:5
        Viimeinen tuomio Minä näin suuren valkean valtaistuimen ja sen, joka sillä istuu. Hänen kasvojensa edestä pakenivat maa ja taivas, eikä niistä jäänyt jälkeäkään.

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. Ilm 20:11,12.
        Sitä enne on maailmassa suuri ahdistus,niille jota jäävät ensimäisnen ylös nousemukseta pois,he ovat valinneet itse kohtalonsa tietoisseti hyljäneet armon,joka oli tarjolla kaikille.

• huomaavatkyllä

"Niin huomaako maailma heidän kadonneen ? "

Maailma kyllä huomaa tämän, mutta maailman historian massiivinen propaganda koneista asiantuntijoineen valjastetaan selittämään tämä asia pois. Kyllä siinä kaikenmaailman dosenttien, kirkon pappien ja piispojen leukaperät väpättää, kun pyrkivät kilvan keksimään mahdollisimman uskottavia selittelyjä mitä oikeasti tapahtui :))

• Taitaa ilosi olla kovasti ennenaikaista, Korkkiruuvi. Mitään ei ole tapahtunut ennen kuin se on tapahtunut, eikä kovakaan uskominen saa mitään tapahtumaan.

Mukava tietysti kuulla näin suoraan, että olet tempaususkovainen. Se selittää jutuistasi paljon – itse asiassa lähes kaiken.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Taitaa ilosi olla kovasti ennenaikaista, Korkkiruuvi. Mitään ei ole tapahtunut ennen kuin se on tapahtunut, eikä kovakaan uskominen saa mitään tapahtumaan.

Mukava tietysti kuulla näin suoraan, että olet tempaususkovainen. Se selittää jutuistasi paljon – itse asiassa lähes kaiken.

Ja hän kertoo jo etukäteen kuin hän jotain "tietäisi" kaiken tulevaisuudesta.

Ei ihmekään enää tuo hänen valtava valehtelun määrä. Tuokaan ei siis ole totta missään tapauksessa.

• RepeRuutikallo
        torre12 kirjoitti:

Ja hän kertoo jo etukäteen kuin hän jotain "tietäisi" kaiken tulevaisuudesta.

Ei ihmekään enää tuo hänen valtava valehtelun määrä. Tuokaan ei siis ole totta missään tapauksessa.

Se raamatun kirjoittaja, joka buukkasi ylös että vain Jumala tietää Jeesuksen paluun tarkan hetken, oli todella terävä. Hänen ansiostaan Jeesus on jo 2000 vuotta loikannut ja loikkaa vastakin ihan kohta lähitulevaisuudessa, vaikka ei tietenkään tee sitä milloinkaan.

• maalaismuummu

-osa ihmisistä lie varautunut kylmiin olosuhteisiin kun pyykkinaruilta ja kaapeista kadonnu lämpmämpiä rytkyjä ja sukkiakin - en sitte niitäkään turhaan pessyt ja putsannut - vai oisko lähteny muuten vaan itestään käveleen - mitä vähän kyllä epäilen - ?

• saarnasetä

Eivät pyykkisi ole mitään hatkoja ottaneet, valitettavasti ne ovat ylöstempaistu ja ovat hyvässä turvassa muiden tempaistujen joukossa.

• HEHEEHIIHIIhörönauru

Keitä sinne "temmataan",heheh. Kun raha kirstuun kilahtaa, niin SIELU taivaaseen vilahtaa. Kuka antaa enemmän RAHAA, sen nopeampi on kiskaisu.

• AhvenOnKala

Ydinpommisodassa ei varmaan huomaa jos ylöstempaus sattuu aikana, josta profetioidaan kolmanneksen maan ihmisistä kuolevan. Muistan kai oikein tai sitten mutta ilmestyskirjassa nooin taidetaan sanoa. Ja ajoitus lienee 7v lopun ajan jälkimmäisessä vihan ajassa kolmanneksen maan ihmisistä kuolema kokemuksille.. Viestiyhteydet voivat olla surkeat ja eiköhän ylöstempaus tilanteeteloonjääneet tidistajat leimattane pilkankohteiksi joten tietävät itse asian saamatta muille jumalattomille asiaa tieteelkisesti todistettua.Jumalattoman todistus ei paljoa paina mutta oikeudessa maalliset tuomarit tekevät tuomiopäätöksiä hiottuja tarinoita kuultuaan niiden perusteella.

Pelkkään tarinaan luotetaan todisteena jumalattomien piirissä. Jumalan omat voivat luottaa yäysin kaikessa AINA ja IKUISESTI Jumalaan.

https://www.youtube.com/watch?v=h4rZE_J1beA

• osit.no

Aivna tota krijota, kAki vian eiävt ukso touta tmepasuta doteksi. mtua klylä vimieni tlevaut sukomana. Sona mnuin snonee!a hYtä osit kuni eätt miän leno surevaaa kijralilsudune iFnanlida oivtataj!

• fgfdhdfjh

JD Farag selittää mielestäni aika selkeästi ylösoton kuviot: https://www.youtube.com/watch?v=qrOg07PdJUM

Salainen, äkillinen ylösotto juuri ennen vaivanaikaa (?) on eri asia kuin se, kun Jeesus saapuu lopussa voittajana hallitsemaan uudelleen luomansa Maan päälle, ja tuo mukanaan aikaisemmin ylöstempaamansa kristityt. Kristittyjen ylösotto tulee Raamatun mukaan kuin varas yöllä. Pitää olla valmis lähtemään milloin vain. Jos ylösotto tapahtuisi vaivanajan aikana, se ei enää olisi niin yllättävä eikä uskoon perustuva. Jeesuksen toinen tuleminen tapahtuu tavalla, jonka jokainen näkee.

Oletteko kuulleet, miten USA:ssa on alkanut kadota ihmisiä esimerkiksi Michiganissa? Yrittääköhän jokin taho lässähdyttää ylöstempaamisen shokkia luomalla tällaista katoamiskuviota, jota voi sitten syyttää kristittyjen katoamisesta? Aiotaankohan syyttää avaruusolioita vai ketä?

Rukoilen, että Jeesus antaa minullekin armon päästä pois, ennen kuin Jumalan vihan malja kaadetaan tämän pahan vallassa olevan Maan päälle. Hän kuoli meidän jokaisen puolesta. Meidän tarvitsee vain nöyrtyä tunnustamaan syntime ja uskomaan Hänen sovitustyönsä ja kertomaan uskostamme muille. Ajatelkaapa, miltä tuntuisi sitten joskus ikuisuuden alussa, jos löydämmekin itsemme paikasta, jossa meitä kidutetaan lakkaamatta. Miten helppo olisikaan ollut pelastua, ja miten tyhmää pikku ylpeytemme ja uhoamisemme oli! Siellä ei sitten enää ole kovissakkia ympärillä taputtamassa pieniä karvaisia käsiään, vaan jokainen on tuskassaan ypöyksin. Eikä siitä ole opt out -mahdollisuutta.

• EnNäeEnneuniaEnää

Olen unen kautta ennen uskoontuloani tai sen alussa ollut helvetissä. Jos jokainen näkisi sen mitä unessa näin, mitä ties mistä aiheutuvia kauhuhuutoja pelosta, kivusta kuulin, tunsin ruumiillistumassani kosketukset, ymmärsin, pelkäsin joka askelta sillä tietoa ei ollut mitä pimeässä katakombimaisessa kapeassa luolakulkuverkostossa tulee vastaan, Mitään hyvää yhteyttä ei ollut keidenkään välilllä näkemiseni puitteissa. Vihaa, pettymistä, petetyksi tulemisen vihaa. Luulevatkoha ihmisiä helvettiin pettävät ihmiset pelastuvansa helvetiltä vai joutuvatko helvettiin kohtaamaan pettämänsä, helvettipetoksen uhrit.

Olen entinen enneunien näkijä ja aloin miettimään miten voin ennalta uninähdä sukulaisteni kuolemat. Matka oli osaltani suht pitkäaikainen tajuta Raamatussa olevan totuuden sanat.Jumalan olemassaolon tajuaminen on ollut suurin löytöni elämän pellosta.

• EnNäeEnneuniaEnää kirjoitti:

Olen unen kautta ennen uskoontuloani tai sen alussa ollut helvetissä. Jos jokainen näkisi sen mitä unessa näin, mitä ties mistä aiheutuvia kauhuhuutoja pelosta, kivusta kuulin, tunsin ruumiillistumassani kosketukset, ymmärsin, pelkäsin joka askelta sillä tietoa ei ollut mitä pimeässä katakombimaisessa kapeassa luolakulkuverkostossa tulee vastaan, Mitään hyvää yhteyttä ei ollut keidenkään välilllä näkemiseni puitteissa. Vihaa, pettymistä, petetyksi tulemisen vihaa. Luulevatkoha ihmisiä helvettiin pettävät ihmiset pelastuvansa helvetiltä vai joutuvatko helvettiin kohtaamaan pettämänsä, helvettipetoksen uhrit.

Olen entinen enneunien näkijä ja aloin miettimään miten voin ennalta uninähdä sukulaisteni kuolemat. Matka oli osaltani suht pitkäaikainen tajuta Raamatussa olevan totuuden sanat.Jumalan olemassaolon tajuaminen on ollut suurin löytöni elämän pellosta.

Elämä on kyllä niin mukavaa nykyään, ettei tässä voi sanoa Maan olevan "pahan vallassa".

• HomoHuusiKaivossa
        EnNäeEnneuniaEnää kirjoitti:

Homostelu on syntien joukkoon kuuluva kauhistuttava teko, josta tehtävä parannus luopua siitä syvyyden kaivoon joutumisen uhalla!

Sanotko enneunien loppumisen johtuneen uskoontulostasi Jeesukseen Kristukseen?

• DungeonsAndDragons

"...pelkäsin joka askelta sillä tietoa ei ollut mitä pimeässä katakombimaisessa kapeassa luolakulkuverkostossa tulee vastaan..."

Kuulostaa ihan jännittävältä roolipelimodulilta.

• Obadja151cm

Niin on monella muullakin Jumalan olemassaolon tiedostus isoin asia uskoontullessa! En tajua miten liberaalia voi kutsua kristityksi kun jotkut heistä sanovat etteivät edes usko Jeesukseen Kristukseen sellaisena kuin Hän on.

• torre12
        Obadja151cm kirjoitti:

Niin on monella muullakin Jumalan olemassaolon tiedostus isoin asia uskoontullessa! En tajua miten liberaalia voi kutsua kristityksi kun jotkut heistä sanovat etteivät edes usko Jeesukseen Kristukseen sellaisena kuin Hän on.

Eli mitä ne libraalit? Voitko täsmentää?

• Obadja151cm kirjoitti:

Liberaaliteologia ei ole krostinuskoa. Se on Raamatulla höystettyä humaninismia 🤓

• hörhöt-pois-ja-pian

Kyllä tuollaiset sekopäiset hörhöt pitäisi kieltämättä jonnekin temmata ja pian. Ihan sama minne!

• KTS--

Ei kukaan tule huomaamaan mitään. Ainoat temmatut ovat minä ja Pasi Toivonen.

• TyhmyydenNeitsyetLiberaa

Mä en osaa sanoa huomaako maailma sen. Jotkut huomaa, jotku eivät? Riippuu kai temmattavien lukumäärästä. Mutta päättelen näin että huomataan ja ei huomata. Liberaalit ei taida olla temmattavien listalla. Heillä lieneekin ymmärtystä tempauksen jälkeen ja kenties informaation antavat siinä tapauksessa muillekin jumalattomille jumalattomasti eläneille.

• Mutta sekin on otettava lukuun, että "viimeiset tulevat ensimmäisiksi".

Ehkä nämä hännille jätetyt liberaalit ovat ensimmäisiä.

• Kun "he" puhuvat tempauksesta niin itse asiassa puhuvat ekasta ylösnousemuksesta.

Muita tempauksia ei ole dokumentoitu kuin ensimmäinen (vanhurskasten)
      ja toinen (tuomion) ylösnousemus.

Ilmestyskirja:
      20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

• Miten voi olla kahden pappi ?

Ja miksi pitää päästä hallitsijaksi.

Oleko varma, ettei hallitsija sairastu jälleen, vallalla on tapana turmella?

• fari.g kirjoitti:

Miten voi olla kahden pappi ?

Ja miksi pitää päästä hallitsijaksi.

Oleko varma, ettei hallitsija sairastu jälleen, vallalla on tapana turmella?

Kristuslaiset ovat hallinneet jo kaksituhatta vuotta ja se on tiennyt pahaa miljoonille ja taas miljoonille ihmisille.
        Tulen tekemään kaikkeni, että teidän hallintavalta loppuu.

• fari.g kirjoitti:

Kristuslaiset ovat hallinneet jo kaksituhatta vuotta ja se on tiennyt pahaa miljoonille ja taas miljoonille ihmisille.
        Tulen tekemään kaikkeni, että teidän hallintavalta loppuu.

Se on sitten sinun Valintasi.

• pertsa2012 kirjoitti:

Se on sitten sinun Valintasi.

On silti hyvin huvittava ajatus, että pertsa hallitsisi 1000 vuotta.

• HomoPutosiKaivoon
        torre12 kirjoitti:

On silti hyvin huvittava ajatus, että pertsa hallitsisi 1000 vuotta.

Miksi se ajatus on sinusta huvittava? Minusta se on ihmeellistä että Kuningas asettaa 1000v. kuningaskunnassa ihmiset heille kuuluville paikoille yhteiskunnassa kuningaskunnassa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe