naisten logiikka

miesk6699

ei löydy

13

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EläinlihallaAvaruuteen

      Kts. Lapsen logiikka ja itsekkyys.

    • MS_DOS_prompt

      Power On Self Test
      Booting up BIOS V.1.2 (Female Edition)

      ..... checking.....
      found voice output: ok, loud and clear
      found vision device: ok, pretty and fabulous
      logic circuitry: Failed! Component not found.
      (Abort - Retry - Ignore)
      C:>_

    • ei-enää

      naisen logiikka = epälogiikka = antilogiikka

      joskus nuorena ja typeränä sitä yritti selvittää, mutta nykyään ei enää kiinnosta. Pitäkööt tunkkinsa

    • mate.maatikko

      Vain nainen voi väittää aamulla, että 2 2=3 ja illalla 2 2=5.

      • pahvi.laatikko

        No, ei pidä olla liian tarkka - vastaus löytynee aina jostakin siitä väliltä ;)


    • Etkykene

      Miksi joku, jolla on putkiaivo edes yrittää ottaa selvää tippaleivästä?

      • luonnontieteiljiä

        Jos on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja sen vaikuttavista ihmistekijöistä joita on noin 50%. Varoituksen sana kuitenkin niille jotka sitä yrittää tutkia. Nainen on peto mitä tulee hänen mielensä selvittämiseen. Vain naisella on siihen oikeus.


      • Vaiantitieteilijä

        Ja samma Suomeksi, kiitos.


    • 66911jalortto

      Naisten olemassaolo ja heidän kommentit tasa-arvosta sukupuolien välillä pitää huumorintajuni tasapainossa. Naisen näkeminen muistuttaa aina omasta paremmasta asemasta ja mahtipontisuudesta. Toivon kuitenkin, että naisia ei päästetä tekemään päätöksiä jotka vaikuttavat meihin miehiin. Jokin roti kuitenkin pitää olla.

      • Sovinistipossu

        Siinä jälleen yksi joka on jämätänyt pimeälle keskiajalle.


    • ohjelmointi

      Ihmiset, jotka kovin äänekkäästi ihmettelevät, mitä joidenkin "korvien välissä" liikkuu, ovat itse usein yhden tai kahden ajatuksen ihmisiä. Kun he eivät löydä ainoalle ajatukselleen kaikupohjaa, he ovatkin aivan ihmeissään.

    • logistako

      Muija sano kerran mulle, et kuule ukko se naisen logiikka löytyy sieltä miehen päästä. Arvatkaas ku minä raavin päätä koko illan iha ruville asti. Muija hymyili vaa vinosti ku joku monalisa.

    • Qswq

      Jos nainen sanoo kyllä se voi tarkoittaa myös eitä ja päinvastoin. Nainen on aina oikeassa, vaikka olisi kuinka väärässä. Naisen aina saatava sanoa se viimeinen sana, kun väitellään asioista. Koskaan ei ole niin kiire, ettei ehtisi käydä puuteroimassa itseä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe