ei löydy
naisten logiikka
13
178
Vastaukset
- EläinlihallaAvaruuteen
Kts. Lapsen logiikka ja itsekkyys.
- MS_DOS_prompt
Power On Self Test
Booting up BIOS V.1.2 (Female Edition)
..... checking.....
found voice output: ok, loud and clear
found vision device: ok, pretty and fabulous
logic circuitry: Failed! Component not found.
(Abort - Retry - Ignore)
C:>_ - ei-enää
naisen logiikka = epälogiikka = antilogiikka
joskus nuorena ja typeränä sitä yritti selvittää, mutta nykyään ei enää kiinnosta. Pitäkööt tunkkinsa - mate.maatikko
Vain nainen voi väittää aamulla, että 2 2=3 ja illalla 2 2=5.
- pahvi.laatikko
No, ei pidä olla liian tarkka - vastaus löytynee aina jostakin siitä väliltä ;)
- Etkykene
Miksi joku, jolla on putkiaivo edes yrittää ottaa selvää tippaleivästä?
- luonnontieteiljiä
Jos on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja sen vaikuttavista ihmistekijöistä joita on noin 50%. Varoituksen sana kuitenkin niille jotka sitä yrittää tutkia. Nainen on peto mitä tulee hänen mielensä selvittämiseen. Vain naisella on siihen oikeus.
- Vaiantitieteilijä
Ja samma Suomeksi, kiitos.
- 66911jalortto
Naisten olemassaolo ja heidän kommentit tasa-arvosta sukupuolien välillä pitää huumorintajuni tasapainossa. Naisen näkeminen muistuttaa aina omasta paremmasta asemasta ja mahtipontisuudesta. Toivon kuitenkin, että naisia ei päästetä tekemään päätöksiä jotka vaikuttavat meihin miehiin. Jokin roti kuitenkin pitää olla.
- Sovinistipossu
Siinä jälleen yksi joka on jämätänyt pimeälle keskiajalle.
- ohjelmointi
Ihmiset, jotka kovin äänekkäästi ihmettelevät, mitä joidenkin "korvien välissä" liikkuu, ovat itse usein yhden tai kahden ajatuksen ihmisiä. Kun he eivät löydä ainoalle ajatukselleen kaikupohjaa, he ovatkin aivan ihmeissään.
- logistako
Muija sano kerran mulle, et kuule ukko se naisen logiikka löytyy sieltä miehen päästä. Arvatkaas ku minä raavin päätä koko illan iha ruville asti. Muija hymyili vaa vinosti ku joku monalisa.
- Qswq
Jos nainen sanoo kyllä se voi tarkoittaa myös eitä ja päinvastoin. Nainen on aina oikeassa, vaikka olisi kuinka väärässä. Naisen aina saatava sanoa se viimeinen sana, kun väitellään asioista. Koskaan ei ole niin kiire, ettei ehtisi käydä puuteroimassa itseä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892