ei löydy
naisten logiikka
13
197
Vastaukset
- EläinlihallaAvaruuteen
Kts. Lapsen logiikka ja itsekkyys.
- MS_DOS_prompt
Power On Self Test
Booting up BIOS V.1.2 (Female Edition)
..... checking.....
found voice output: ok, loud and clear
found vision device: ok, pretty and fabulous
logic circuitry: Failed! Component not found.
(Abort - Retry - Ignore)
C:>_ - ei-enää
naisen logiikka = epälogiikka = antilogiikka
joskus nuorena ja typeränä sitä yritti selvittää, mutta nykyään ei enää kiinnosta. Pitäkööt tunkkinsa - mate.maatikko
Vain nainen voi väittää aamulla, että 2 2=3 ja illalla 2 2=5.
- pahvi.laatikko
No, ei pidä olla liian tarkka - vastaus löytynee aina jostakin siitä väliltä ;)
- Etkykene
Miksi joku, jolla on putkiaivo edes yrittää ottaa selvää tippaleivästä?
- luonnontieteiljiä
Jos on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja sen vaikuttavista ihmistekijöistä joita on noin 50%. Varoituksen sana kuitenkin niille jotka sitä yrittää tutkia. Nainen on peto mitä tulee hänen mielensä selvittämiseen. Vain naisella on siihen oikeus.
- Vaiantitieteilijä
Ja samma Suomeksi, kiitos.
- 66911jalortto
Naisten olemassaolo ja heidän kommentit tasa-arvosta sukupuolien välillä pitää huumorintajuni tasapainossa. Naisen näkeminen muistuttaa aina omasta paremmasta asemasta ja mahtipontisuudesta. Toivon kuitenkin, että naisia ei päästetä tekemään päätöksiä jotka vaikuttavat meihin miehiin. Jokin roti kuitenkin pitää olla.
- Sovinistipossu
Siinä jälleen yksi joka on jämätänyt pimeälle keskiajalle.
- ohjelmointi
Ihmiset, jotka kovin äänekkäästi ihmettelevät, mitä joidenkin "korvien välissä" liikkuu, ovat itse usein yhden tai kahden ajatuksen ihmisiä. Kun he eivät löydä ainoalle ajatukselleen kaikupohjaa, he ovatkin aivan ihmeissään.
- logistako
Muija sano kerran mulle, et kuule ukko se naisen logiikka löytyy sieltä miehen päästä. Arvatkaas ku minä raavin päätä koko illan iha ruville asti. Muija hymyili vaa vinosti ku joku monalisa.
- Qswq
Jos nainen sanoo kyllä se voi tarkoittaa myös eitä ja päinvastoin. Nainen on aina oikeassa, vaikka olisi kuinka väärässä. Naisen aina saatava sanoa se viimeinen sana, kun väitellään asioista. Koskaan ei ole niin kiire, ettei ehtisi käydä puuteroimassa itseä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277