Muistaako kukaan n. 2-3 vuotta sitten palstalla satunnaisesti kirjoittanutta SUOMI-Kakea?
Tämä SUOMI-Kake kirjoitti usein aika saman tyylisiä juttuja kun vaikka SUOMI-Make. Ei vaan ole ainakaan pariin vuoteen palstalla tätä Kakea näkynyt. Tuli hänen nimimerkistä mieleen se, että olisiko tämä eräs Kake mahdollisesti itse SUOMI-Maken velipoika ja kuuluisaa Näädän sukua?
Jos tämän SUOMI-Kaken oikea nimi onkin vaikka Kauko tai Kari Näätä:))))))))))))))))))))))
Sitä myös mietin, että onkohan tällä Kakella myös yhteyksiä tonne moottoripyöräkerho Penetrators MC:n miehiin:))))))))))))))))))
Muistatteko SUOMI-Kaken?
21
244
Vastaukset 21
- väpätiväpäti
Oliks toi suomi-make vai kake joka sulle tossa porraskäytävällä vittuili?
SUOMI-Kake kertoi täällä myös käyneensä armeijan ja oli kertomansa mukaan myös persujen äänestäjiä.
- väpätiväpäti
DarkFear kirjoitti:
SUOMI-Kake kertoi täällä myös käyneensä armeijan ja oli kertomansa mukaan myös persujen äänestäjiä.
Okei. Vieläkö asut Yussufin kanssa samassa osoitteessa, kuten tuolloin?
väpätiväpäti kirjoitti:
Okei. Vieläkö asut Yussufin kanssa samassa osoitteessa, kuten tuolloin?
En ole koskaan asunut yhtään kenenkään kanssa, sillä oon asunut aina yksinäni siitä lähtien, kun vanhempien nurkista pois muutin.
Mutta sä varmaan itse asutkin jonkun afrikkalaisen homon kanssa.
- hmphhh
Jotenkin surullista että kolmevitonen töissäkäyvä mies viitsii käytää vapaa-ai kansa tällaiseen...
Miten niin surullista? Onhan tällä palstalla ennenkin pohdittu sitä, että mitä joillekkin entisille palstalaisille mahtaa tätä nykyä kuulua.
- Eki-setä
Periksen trolleja sekin.
Eikä varmasti ole mikään Periksen trolleja, sillä olenhan mä ihan itse nähnyt SUOMI-Makenkin Varisuolla ja myös eräässä lahtelaisessa S-Marketissa. SUOMI-Make ja varmasti myös Kake kun ovat Lahdesta kotoisin.
- sivariyksiö
Onko DarkFear vihdoin paljastunut trolliksi?
- Wwuuw
Aikoja sitten. Eihän tuollainen autistivajakki voi olla aito ihminen.
Wwuuw kirjoitti:
Aikoja sitten. Eihän tuollainen autistivajakki voi olla aito ihminen.
Mä olen sosiaalisilta taidoiltani erittäin hyvä, enkä ole myöskään mikään trolli, vaan ihan aito ja oikea ihminen.
- kaikysyäsaa
DarkFear kirjoitti:
Mä olen sosiaalisilta taidoiltani erittäin hyvä, enkä ole myöskään mikään trolli, vaan ihan aito ja oikea ihminen.
peukutitko omaa kommenttiasi?
kaikysyäsaa kirjoitti:
peukutitko omaa kommenttiasi?
Totta kai mä aina annan plussan hyville kirjoituksille, kuten just omilleni.
Miksiköhän SUOMI-Kake ei ole enää aikoihin palstalle mitään kirjoitellut? Minne lie Kake palstalta häipynyt.
- näinonnäppylät
DarkFear kirjoitti:
Miksiköhän SUOMI-Kake ei ole enää aikoihin palstalle mitään kirjoitellut? Minne lie Kake palstalta häipynyt.
Sä täällä itket jonkun Periksen "edesmenneen" trollihahmon perään. Ihan tiedoksi vaan, että niitä on palstalla nähty viimeisen 5 vuoden sisällä useita satoja. Hanki elämä.
näinonnäppylät kirjoitti:
Sä täällä itket jonkun Periksen "edesmenneen" trollihahmon perään. Ihan tiedoksi vaan, että niitä on palstalla nähty viimeisen 5 vuoden sisällä useita satoja. Hanki elämä.
Eikä se SUOMI-Kake todellakaan ole mikään Periksen trollihahmo, vaan hyvin todennäköisesti itse SUOMI-Maken veli Kari tai Kauko Näätä.
Eikä täällä ole mitään Periksen trollihahmoja ollut, tai ei ainakaan mitenkään erityisen paljoa.näinonnäppylät kirjoitti:
Ei ole SUOMI-Kake mitään ilmoitellut itsestään, eikä ole miestä aikoihin palstalla enää näkynyt.
Onkohan SUOMI-Kake lähtenyt Thaimaahan tai muualle ulkomaille poliisia karkuun, jos hänestä on vaikka tehty etsintäkuulutus suomessa. Jos Bicky Royal-mies on järjestänyt hänelle vaikka väärennetyn Belgian passin:)))))))))))))))))- joulukranssi
Totisesti ei järki viihdy päässäsi jos ei hiuksetkaan.
joulukranssi kirjoitti:
Totisesti ei järki viihdy päässäsi jos ei hiuksetkaan.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Ja ei kai tässä nyt pitäisi olla mitään järjen puutetta, jos sitä kyselee entisten palstalaisten perään. Onhan täällä aikaisemminkin monet miettineet, että missä jotkut entiset palstalaiset mahtavat nykyään olla, kun heitä ei ole enää palstalla näkynyt.
- Khhg
Mitäa se apukoululainen Fear täällä hössöttää? Darkkis kun innostuu niin kalju vaan väriä vaihtaa niin kuin kameleontilla, sekä suonet sykkii paljaalla päälaella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662