Puolimaratonin mm

kysynvuan

Mitkä nuo puolikkaan mm-kilpailut ovat? Entä minkäpä vuoksi Aki S. on valittu joukkueeseen, eikäpä Jussi U., Jarkko J., Aki N. ja Henri A.? Vai saako kaikki osallistua? Kyl miuta ainakin korpeaa.

56

1517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppiasvelho

      Mersukaupassakin voi käydä kuka vaan kattelemassa autoja, vaikka ajelisi itse parin tonnin kotterolla. Tosin koeajamaan ei välttämättä pääse, kuten ei Akikaan MM-kisoihin. Siinä MM-tapahtuman rinnalla järjestetään tavallisille tökkijöille oma häppeninki, johon Aki luonnollisesti kovalla tohinalla osallistuu, koska kokee kuuluvansa maailman huippujuoksijoiden rinnalla.

      • Vexiiikö

        Sasalla on merssu...


      • Katteellinen

        Äijän auto ruostuu kun ei oo varroo maksaa vakkuutuksii ja TraFin maksuja. Vittu mikä pelle oot! Ootko varma et autos on enää ees ehjä?


    • MariaBorg

      Kun Akin uusimpia päivityksiä lukee, niin aika systemaattisesti treenaa ja vauhdit ovat kohdallaan. On kyllä pakko nostaa hattua tuosta positiivisesta treeniasenteesta. Vaikka juoksisi Valenciassa hölkkäsarjassa, on pakko toivottaa vain onnea treeneihin ja toivoa kovaa tulosta. Ainakin itselläni on vaikea juuri tällä hetkellä jatkaa pk-kautta, koska pimeät kelit laskottaa .
      Aki voisi laittaa enemmän kuvia harjoitteluolosuhteista

    • amistasoo

      Puoliammattimaisten hölköttelijöiden kisat siis kyseessä.

    • Kyllästynyt123456789

      Kyllä on taas Janilla pähkinä purtavana. Masennuslääkitys voisi auttaa syksyisin jos ei treeni maistu.

    • alle155

      Eliittihölkkääjäksi alle sub 1:55 tilastoajalla.

    • Omassakuplassa

      Ensi kesänä aion osallistua Suomen edustajana MM-kisoihin. Ilmoittauduin jo mukaan korkeushyppyyn. Enkka tällä hetkellä 153cm, mutta olen alkanut hyppimään kuin kenguru omassa kuplassani, niin että ensi kesänä minä ja muut maailman huiput kisaillaan rinta rinnan. Barshin ja minä, liki identtiset äijät.

    • keijovähävirtala

      virhetieto kannattaa korjata

    • Puokki1.17

      Jodi ei ole maininnut, että edustaa suomea vaan että osallistuu Valencian puolikkaalle, joka on myös MM kisa

      • Jeblaaja

        "Eilen ilmoittauiduin maaliskuussa 2018 juostavalle Valencian MM-puolimaratonille.

        Siellä muiden eliittijuoksijoiden joukossa on paikkani."


    • jubljana

      Aki N. 1.09 jubljana puokilla. Paljonkos miehen ennätys? Siinä on jodille tavoitetta kerrassaan. Timosta ja soirosta ei voia puhua edes samana päivänä, kun pitäisi lisätä tunti aikaan, jotta löydetään poikien aika tulosliuskalta. 5000km taitavat poijjaat hölkätä vuoessa ja hädin tuskin alle kahteen tuntiin pysähtyy kello. Siinä silti kiva arvostella jodia, jolla juoksu kulkee ja enkat paukkuu.

    • Lopeta_jo

      Henriksson lopeta jo länkytys täällä. Eiköhän sulla riitä kirjoitteluista selvitettävää muutenkin jo aivan tarpeeksi.

    • TirkkosetMäntsälästä

      Aki voisi mennä Olympialaisiinkin, mutta valitse MM-kisat, koska puolikasmara on Hottia

      • HetulaHessu

        Aijaa, mistäs lähtien talviolympialaisissa on ollut juoksulajeja? Vai aikooko haastaa Iivon pertasan 50km hiihdossa?


    • MariaBörg

      Aki ei ole vielä päättänyt juokseeko Tokion Olympialaisissa 2020. Suomen taso niin kehno, että Aki valitaan pelkästään blogin ja 12x1000 m intervallien perusteella. Tietysti myös hyvä ystävyys kenialaisten huippujen kanssa auttaa eli Aki voi hyödyntää matkalla yhteistyötä kenian poikien kanssa eli heittää läppää swahiliksi ja sopia miten juostaan ja taktikoidaan. On se mestari!

    • Penkkiurheilijaurjalasta

      Aki, plokiasi mukava lukea. Jatka aktiivisena.

      • ToinenJuoksija

        Olen samaa mieltä. Suorastaan nautittavaa luettavaa. Varsinkin nuo hyvät vinkit ovat parasta antia. Esimerkkinä kuinka mitata leposyke, nyt osaan sen tehdä ihan itse! Ja kuinka juosta pitkis oikein, vika kilsa täysiä ja lopetus. Paras Blogi ikinä...


      • MariaBorg

        Minä olen käyttänyt kännykän HRV4Training sovellusta aamulla sykemittaukseen, joka tekee sen minuutissa luotettavasti ja lisäksi sykkeen vaihteluvälin mittaus ja mittausten arkistointi.
        Blogin lukemisen jälkeen tiedän, että on joko puettava sykevyö tai mitattava manuaalisesti ranteesta tai muualta kehosta, ja kirjattava tulos käsin ylös.
        Mutta muuten mielenkiintoinen blogi, jos sitä moni lukee ja jaksaa Suomi24:n asiaa kommentoida. Hyvä blogi herättää ristiriitoja ja sitä kautta keskustelua.

        Jokainen tämän thredin kommentoija voi pohtia, kuinka moni lukisi hänen omaa blogiaan


      • Akiparas

        Missäs sasa höpöttelee nyttemmin? Piti voittaa aki joka matkalla.


      • earthcalling
        Akiparas kirjoitti:

        Missäs sasa höpöttelee nyttemmin? Piti voittaa aki joka matkalla.

        Nousukiito vai itsensä pettämistä kisakymppi 40min mattoreipas 18kmh?


      • Akiparas

        Aki juoksee ulkona helteessä, ei matolla sasan tapaan. Enkka taitaapa sasalla olla
        45 minuuttia.


    • Apiros

      Aki rallattelee 1.10 tuntumaan MM puolikkaalla

      • Fyylos

        Aki ei sentään mene ultrakävelee. Hyvä aki


    • foorumin

      Aki jatka vain kirjoittelua blokissasi , tosi viihdyttävää saa nauraa ihan kippurassa. Asiapuoli siinä ei rasita.

    • Keijokorva

      133 päivää. Ei mulla muuta

    • ylikuntoakohden

      Vian ei tarvii olla valtavan suuri, jos se on piässä

    • Toden_totta

      Toden totta nyt ollaan ytimessä. Kellähän täällä on vikkoo eniten siinä päässä?

    • eisaahappee

      Ei oikein happi imeydy harrastajaan. Tulokset, kehitys?

    • Haastemies

      JTG: kehitys urheilijana tuomioita, varoituksia....mitä seuraavaksi??? On siinä upea esimerkki kerrassaan meille kaikille.

    • Finskaedessä

      Enään sata päivää mm kilpailuihin. Nousukiito lyö kaikki ennätykset.

    • keijojorvi

      jääkö väliin

      • Jarik.ari

        Hapoille menty liikaa. Heikkismatilla sama tilanne hiihossa.


    • Viikonrännialla

      Sano Dee, sano Än, sano Äs....Sano DNS

    • Miksiedellinenviestipois

      Suomen MM puolikkaalle edustajat valitaan 9.3. Miesten tulosraja 1.03. Naisilla 1.12
      Löytyy SUL sivuilta.

      • hoxx

        saarikoski jo valittu - turhat pulinat pois!


      • Sirkesalo

        Nummela valittu


    • Äffkeepanee

      Kemppaisen Jorma on tuttu mies ja Jorman mukaan miehiä lähtee Suomea edustamaan nolla kappaletta. Naisissa Hyryläisellä voisi olla mahdollisuudet rajan alitukseen. Valenciassa MM kisojen kanssa samaan aikaan juostavalle hölkkäpuolikkaalle toki voi jokainen ilmoittautua itse ja Akikin juoksee tässä sarjassa jos ylipäänsä juoksee...

    • Heppuhei

      Samaan aikaan Valenciassa järjestettävään hölkkäsarjaan osallistuu Aki ja muutama muu suomalainen kuntoilija.

      Viralliseen MM kisaan osallistujat / Suomen edustajat valitaan 9.3.2018. Kisaraja 1.03 on sen verran kova ettei suomalaisia miesjuoksijoita nähdä paikalla kilpasarjassa urheiluliiton lähettämänä.

      • Skuuppiaoottelen

        Emme puhu kenialaisista. Hyryläinen ja Nummela oli dubaissa hölkkäsarjassa tunti eliitin lähdön jälkeen. Suomalaisten taso on mikä on. Mm-puolikkaalle aki silti menee, oman tason startissa aivan sillai kuin Nummela ja Hyryläinen tekivät. Aki ei pekkaa pahempi.


      • Såiroska
        Skuuppiaoottelen kirjoitti:

        Emme puhu kenialaisista. Hyryläinen ja Nummela oli dubaissa hölkkäsarjassa tunti eliitin lähdön jälkeen. Suomalaisten taso on mikä on. Mm-puolikkaalle aki silti menee, oman tason startissa aivan sillai kuin Nummela ja Hyryläinen tekivät. Aki ei pekkaa pahempi.

        Noinhan se on, molemmat Akit painivat samassa sarjassa, valovuosia kenialaisista. Holmenkin oli vuosia jäljessä, muttei sentään valovuosia ja pääsi edes lähtöviivalla nuuhkimaan Afrikan pojan odööriä.


      • KipchogeKeinonahka
        Skuuppiaoottelen kirjoitti:

        Emme puhu kenialaisista. Hyryläinen ja Nummela oli dubaissa hölkkäsarjassa tunti eliitin lähdön jälkeen. Suomalaisten taso on mikä on. Mm-puolikkaalle aki silti menee, oman tason startissa aivan sillai kuin Nummela ja Hyryläinen tekivät. Aki ei pekkaa pahempi.

        Hyryläisellä oli paikka eliitissä, mutta Nummelalla ei joka oli Hyryläisen jäniksenä, joten molemmat juoksi hölkkäsarjassa. Kyllä Hyryläinen on ihan hyvää eurooppalaista tasoa maratoonarina joten turha haukkua...


    • astmapiippu

      170km viikko tarkoittaa alle 2.30 maratonia. Eli puokin mm:ltä tulossa Suomelle varmuudella alle 1.14 tulos. Sikariporho juoksee oman ennätyksensä 1.42.

    • Anonyymi

      Onko Jodi mukana Riikan mm-kilpailussa 2023?

      • Anonyymi

        Vai järjestääkö baltsu kuitenkin mm-kisat Raumalla?


      • Anonyymi

        Tuskin. Ukko on nykyään pappahölkkääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Ukko on nykyään pappahölkkääjä.

        Minne katosi suuri Kenialaisten ystävä juoksuskenestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne katosi suuri Kenialaisten ystävä juoksuskenestä?

        Hölkkäilee Torremolinoksessa. Bloki hiljentynyt.


    • Anonyymi

      Koska seuraava mm?

      • Anonyymi

        The inaugural World Athletics Road Running Championships, which will take place on 30 September and 1 October 2023 in Riga, Latvia, will crown the world Half-Marathon champions, and will see tens of thousands of amateur runners from at least 100 countries competing alongside elite runners.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe