Jakaako "Kuusenjuuret"MikkoA:n synnittömyysopin?

Meillä oli nimim. Kuusenjuuret:n kanssa keskustelua toisessa ketjussa eräästä E.Leinon kuuluisaksi tulleesta runosta, josta varsinkin fraasi: "Ei paha ole kenkään, toinen vaan heikompi toista" on tunnettu antikristillisenä fraasina etenkin kulttuuriväestön ja monien taiteilijoiden suussa.

Huomautin Kuusenjuurille että tuo lause on Jumalan sanan vastainen. Hän taas kehui ja ylisti kovasti runoa. Tästäpä seurasikin mielenkiintoinen keskustelu jossa yritin useaan kertaan kysyä Kuusenjuurilta, jakaako hän tuon Leinon mielipiteen siitä ettei yksikään ihminen ole paha, vaan ainoastaan heikko?

Lukuisista yrityksistäni huolimatta nimim. Kuusenjuuret välttelee vastaamasta reilusti kysymykseen.

MOnesti vaikeneminen kertoo enemmän kuin vastaaminen, joten en voi olla ajatytelematta että Kuusenjuuret jakaa Mikko A:n kanssa opin synnittömyydestä, Kuusenjuuret vain laajentaen sen koskemaan kaikkia maailman ihmisiä kun MikkoA ajattelee vain uskovien olevan synnittömiä.


Jos oletan väärin, syy ei ole minussa koska olen tätä useaan kertaan kysynyt selvin sanoin. Nytkin on vielä Kuusenjuurilla mahdollisuus kertoa mitä mieltä hän on asiasta ja miksi hän on kierrellyt vastaamista tähän asiaan joka ei pitäisi olla yhdellekään kristitylle millään lailla raskas tahi vastenmielinen vastattavaksi.

haluatko korjata asian Kuusenjuuret? nyt olisi tilaisuus!

88

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä välttelet vastaamasta minulle! Annatko jo raittiin ja oikean todistuksen eli vain sanalla on merkitystä! Eli että luominen on sellainen kuin on kuvattu eli että vettä on maan yllä ja alla ja että maalla on nurkat eli että tämä ei ole soikiopallo joka kiertää ympyrää! Oletko tiedeuskovainne ja väität että maahan tulee vuosimiljardeja vanhaa valoa?? Miten on: kyllä vai ei??

      • Vaikenemisellasi olet tähän asti vain todistanut että et usko että sola scriptura!! Oletko valheveli joista Lutherkin varoitti?


      • Nyt on sinun tilaisuutesi raittiisti todistaa!


      • Ellipsoidi

        Heh! jos olisit käynyt edes sen apukoulun loppuun tietäisit ettei maa ole soikiopallo eikä kierrä ympyrää.

        Maa on ellipsi ja kiertää ellipsoidista rataa.


      • Ellipsoidi kirjoitti:

        Heh! jos olisit käynyt edes sen apukoulun loppuun tietäisit ettei maa ole soikiopallo eikä kierrä ympyrää.

        Maa on ellipsi ja kiertää ellipsoidista rataa.

        Minä en tuollaisista välitä sillä minulla on Raamattu johon tukeudun! Tältä palstalta olen oppinut tiedeuskovaiselta harhauttajalta valheveljeltä "usko.vaiselta" että tämä on mukamas soikio tämä maa! En minä siihen itse usko!


      • No miten on EvLut? Näen että olet aktiivinen kun vastailet muualla näen sen viestihistoriastasi. Miksi kieltäydyt todistamasta tälle Internet-seurakunnalle? Jos kieltäydyt ei sinulla voi olla puhtaita jauhoja pussissasi!


    • sivusta-seuraaja

      On kyllä mielenkiintosta miksei tähän voi vastata?

      • Niin minä esitin selkeän kysymyksen hänelle jo vaikka kuinka monta kertaa mutta hän vain välttelee! Mitä se hänestä kertookaan??


      • sivusta-seuraaja
        flätti kirjoitti:

        Niin minä esitin selkeän kysymyksen hänelle jo vaikka kuinka monta kertaa mutta hän vain välttelee! Mitä se hänestä kertookaan??

        sinä olet pelkkä trolli jota kukaan ei ota tosissaan. Oletko jo täyttänyt 10 v?


      • sivusta-seuraaja kirjoitti:

        sinä olet pelkkä trolli jota kukaan ei ota tosissaan. Oletko jo täyttänyt 10 v?

        Nimittele sinä! Mutta jos ei usko kaikkea, ei usko yhtään mitään! Siitä on lopulta kyse! Ja sitähän EvLut on täällä monesti saarnannut -- sola scriptura sola scriptura! Mutta ei, hän ei usko Raamatun selkeään ilmoitukseen, kun kysyttäessä välttelee vastaamasta! Minä olisin vain kiitollinen jos hän selkeästi todistaisi, tietäisin että täällä on edes joku toinenkin oikea uskovainen!


      • Huomaa että minäkin osaan peukuttaa omia kirjoituksiani!


      • fsdafsdfsd432423
        flätti kirjoitti:

        Huomaa että minäkin osaan peukuttaa omia kirjoituksiani!

        Sinä olet flätti niin sekaisin ettei kukaan jaksa väitellä kanssasi.


      • fsdafsdfsd432423 kirjoitti:

        Sinä olet flätti niin sekaisin ettei kukaan jaksa väitellä kanssasi.

        En minä väittelyä kaipaakaan! Vaan selkeää todistusta! Mutta sitä en ole täällä vielä juurikaan kuullut! Itse yksikseni olen täällä uskovainen ilmeisesti kun kukaan muu ei todista raittiisti! Vai mitä mieltä sinä olet? Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu? Äläkä herjaa vaan kerro selkeästi! Jommankumman on oltava väärässä kun molemmat kuvailevat millainen maa on!


      • flätti kirjoitti:

        En minä väittelyä kaipaakaan! Vaan selkeää todistusta! Mutta sitä en ole täällä vielä juurikaan kuullut! Itse yksikseni olen täällä uskovainen ilmeisesti kun kukaan muu ei todista raittiisti! Vai mitä mieltä sinä olet? Kumpi on oikeassa, tiede vai Raamattu? Äläkä herjaa vaan kerro selkeästi! Jommankumman on oltava väärässä kun molemmat kuvailevat millainen maa on!

        EvLutin todistus tähän mennessä on että hän haluaa syödä kakkua ja säästää sen! Seistä kahden eri lipun takana! Ellipsoidisoikeapallouskovainen!


      • "On kyllä mielenkiintosta miksei tähän voi vastata?"

        Tarkoitatko, että on mielenkiintoista, miksi ei vastata kuten herra Pomo määrää? Nimimerkki Kuusenjuuret kyllä vastasi siellä toisaalla. Ehkä joidenkin on vaikea tunnistaa vastaus??


    • Sinä olet EvLut kyllä tapaus! Vetelet kummallisia johtopäätöksiä ihmisten kommenteista ja sitten levittelet niitä jopa ihan näin omama aloituksena. Taidat olla vailla uutta kiusattavaa ja nimimerkki Kuusenjuuret ilmaantui sopivasti.
      Ota oikeasti järki käteen ja mieti ihan hiukkasen niitä omia motiivejasi. Mikä ihmeen pomottelija sinä oikein olet, vstaa heti, ei pitäisi olla vaikea vastata.
      Kyllä vai ei, oletko pomottelija...vastaa!

      • Koska et vastaa EvLut, olet pomottelija. Ei ole minun vikani, jos tulkitsen väärin, minä kysyin ja sinä et vastannut, miten vaikea voi olla vastata yksinkertaiseen kysymykseen? Kyllä vai ei...oletko pomottelija?


      • Ei hän vastaa! Hän on valheveli joka on täällä pönkittämässä omaa itseään eikä hänen oppinsa ja aatteensa ole suinkaan Raamatusta vaan sielunvihollinen itse taitaa olla hänen takanansansa!


      • Laulun lapsi

        Hyvä oli iso minulle,
        siskoset sitäi paremmat,
        paras armas äitimuori.
        Mie itse hyväpä kelle?

        Paha oli maailma minulle,
        pahempi impi ilkkuvainen,
        pahin syyllinen sydämein.

        Mie itse pahapa kelle?

        En ole hyvä, en paha,
        olen lapsi laulavainen,
        laulun lapsena pysynkin
        kunis kuoppahan kuperrun.
        Kaikki on kaunista minulle
        tämän ilman kannen alla,
        ilo, murhe, itku, nauru,
        luonto, maailma, lokakin,
        rauha suuren rakkauden,
        vihurit vihan ja lemmen;
        kaikell' on kajastuksensa
        Luojan suuresta suvesta,
        ikuisesta auringosta
        tähtitarhojen takana

        Eino Leino


      • flätti kirjoitti:

        Ei hän vastaa! Hän on valheveli joka on täällä pönkittämässä omaa itseään eikä hänen oppinsa ja aatteensa ole suinkaan Raamatusta vaan sielunvihollinen itse taitaa olla hänen takanansansa!

        Saattaa olla ettei vastaa, sitten pitänee vedellä johtopäätöksiä ja tehdä niistä aloitus.


    • Siis eikö se minun pidempi vastaukseni ollut hyväksyttävä vastaus, etkö siitä ymmärtänyt, vai etkö peräti lukenut, mitä kirjoitin? Pitääkö kaiken olla vain kyllä/ei vastauksia, jotta ne ymmärtäisi?

      • Jospa vastaus pitää piirtää, jotta se tulee ymmärrettyksi??


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Jospa vastaus pitää piirtää, jotta se tulee ymmärrettyksi??

        Ilmeisesti. Vähän hankalaa kun siihen omasta mielestään selkeään vastaukseen ei saa mitään kommenttia ja sitten huomaakin, että on saanut ihan oman aloituksen, josta ei oikein selviä, mitä ko. henkilö on lukenut ja mitä ei. Mutta tämä on tällaista.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Ilmeisesti. Vähän hankalaa kun siihen omasta mielestään selkeään vastaukseen ei saa mitään kommenttia ja sitten huomaakin, että on saanut ihan oman aloituksen, josta ei oikein selviä, mitä ko. henkilö on lukenut ja mitä ei. Mutta tämä on tällaista.

        Tällaistahan tämä on. Me olemme sisälukutaidoiltamme hyvin erilaisia. Joskus ymmärtäminen on hakusessa ja johtopäätökset sellaisia, ettei aina tunnista mistä niitä on vedelty.


      • Kiitos. Olipa kauniisti sanottu, lämmittää mieltä.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Kiitos. Olipa kauniisti sanottu, lämmittää mieltä.

        Mitä sinulle kuuluu🙂❓


    • Laitan tämän vastauksen tännekin, kun on niin hankala keskustella puolittaisista asioista.

      En ole Raamatun selittäjä, enkä tunne Raamattua tarpeeksi hyvin. Tässä kuitenkin minun käsitykseni asiasta. Valitettavasti kyllä/ei vastaus on liian suppea näin vaikean asian selittämiseen, joten tässä vähän pidempi pohdinta.

      Ihminen on luotu hyväksi, mutta lankeemuksen perusteella olemme pahoja, joten molemmat puolet löytyvät meistä. Ihmisellä on siis hyvä ja paha puolensa. Meissä on jäljellä jotain hyvää ja arvokasta, Jumalan luomistyön mukaan ja samalla meissä on viehtymys pahaan ja teemme pahoja tekoja, onhan meillä vapaa tahto. Paavalikin sanoo: Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.

      Tässäkö en ole selvästi vastannut? Jos tämä ei riittänyt, niin voimme jatkaa keskustelua kunhan olemme molemmat samalla kartalla.

    • Tämän kaltainen aloitus on ihan pelkkää kiusaamista. Ja kun sen tekee ihminen, joka "mainostaa" itseään uskovana, se kertoo karua kieltä siitä, että uskova ei ole sen pyhempi kuin kukaan muukaan. Se kertoo siitä, että uskova sortuu myös ylilyönteihin, vääriin todistuksiin, kiusaamiseen, ylimielisyyteen, pilkkaamiseen, ivaamiseen...monenlaisiin asioihin.
      Ne hengen hedelmät eivät aina näy uskovan elämässä ja ulosannissa. Turhaan ei Raamattuun ole kirjattu kertomusta rikasta ja malkasta. Tai tarinaa velkojasta ja velallisesta. Ihmisestä ei tule täydellistä uskoon tulon myötä. Hänestä saattaa tulla jopa julmempi kuin on ollut aiemmin, koska uskoon tulon myötä hän on saanut "pyhän agendan".
      Hyvä ja paha...ne molemmat puolet meistä löytyvät. Paha riippuu meissä kiinni, lujasti....

    • vastuuntunnoton.aloitus

      Oltiin poikkeuksellisesti hesessä syömäs tänään ja kesken kaiken yxi tyyppi tuli pikku päissään hillumaan pöytämme viereen. Sekavien vonkaamistensa päätteeksi miehinen loistoyksilö päästi kovimman ja pisimmän milloinkaan kuulemani pierun. Sitten ääliömäistä naurunhörötystä päälle. Esittäessäni asiallisen vastalauseeni hänen käytökselleen, tuo miehen perikuva totesi tämän keskustelun aloitusta mukaellen naurunhekotuksensa sekaan: -Oma vikas, mitäs istuit siinä pierun edessä.
      Onko kaikki miehet noin vastuuntunnottomia vai sattuiko tänään vaan kaksi tähtimatkaajaa samalle linnunradalle.

      • Kfkfj

        Miksei saisi pierrä???


      • Kxf.fxj
        Kfkfj kirjoitti:

        Miksei saisi pierrä???

        Tähtimatkaajien kerho kokoontuu????


      • Ilmeisesti sitten. Aloittaja näyttää hävinnen, kun sai oksenettua aloituksensa ulos.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitten. Aloittaja näyttää hävinnen, kun sai oksenettua aloituksensa ulos.

        Minun on hyvin vaikea nähdä esimerkiksi seuraavia säkeistöjä perkeleellisinä:

        Kun aavehet mieltäsi ahdistaa,
        niin lemmi! - ja aavehet haihtuu.
        Kun murheet sun sielusi mustaks saa,
        niin lemmi! - ja iloks ne vaihtuu.
        Ja jos sua häpäisee vihamies,
        niin lemmellä katko sen kaunan ies
        ja katso, hän kasvonsa kääntää pois
        kuin itse hän hävennyt ois.

        Kuka taitavi lempeä vastustaa?
        Ketä voita ei lemmen kieli?
        Sitä kuulee taivas ja kuulee maa
        ja ilma ja ihmismieli.
        Kas, povet se aukovi paatuneet,
        se rungot nostavi maatuneet
        ja kutovi lehtihin, kukkasiin
        ja uusihin unelmiin.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitten. Aloittaja näyttää hävinnen, kun sai oksenettua aloituksensa ulos.

        Eiks ookkin kummallista kun kaikki eivät ole tällä palstalla koko aikaa kuten sinä olet 😂😂😂?


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Minun on hyvin vaikea nähdä esimerkiksi seuraavia säkeistöjä perkeleellisinä:

        Kun aavehet mieltäsi ahdistaa,
        niin lemmi! - ja aavehet haihtuu.
        Kun murheet sun sielusi mustaks saa,
        niin lemmi! - ja iloks ne vaihtuu.
        Ja jos sua häpäisee vihamies,
        niin lemmellä katko sen kaunan ies
        ja katso, hän kasvonsa kääntää pois
        kuin itse hän hävennyt ois.

        Kuka taitavi lempeä vastustaa?
        Ketä voita ei lemmen kieli?
        Sitä kuulee taivas ja kuulee maa
        ja ilma ja ihmismieli.
        Kas, povet se aukovi paatuneet,
        se rungot nostavi maatuneet
        ja kutovi lehtihin, kukkasiin
        ja uusihin unelmiin.

        Kyllähän tuota on vaikea perkeleellisenä nähdä. Puhuuhan Jeesus rakkaudesta ja rakastamisesta. Mutta tietenkin, jos oma sisin on jäätynyt, saattaa maailma värittyä .


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eiks ookkin kummallista kun kaikki eivät ole tällä palstalla koko aikaa kuten sinä olet 😂😂😂?

        Aloitukseen et osannut sanoa mitään, jookosteen??


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Aloitukseen et osannut sanoa mitään, jookosteen??

        En ole Kuusenjuuret, kuten et sinäkään. Tiedä se, jookosteen 😂😂😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        En ole Kuusenjuuret, kuten et sinäkään. Tiedä se, jookosteen 😂😂😂

        Älä...et oo tosissas!!!?? Enkö minä olekaan Kuusenjuuret....??AUTS!


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Älä...et oo tosissas!!!?? Enkö minä olekaan Kuusenjuuret....??AUTS!

        Joko iso pyöräsi heittää 😂😂😂


      • herrens_tiggare kirjoitti:

        Minun on hyvin vaikea nähdä esimerkiksi seuraavia säkeistöjä perkeleellisinä:

        Kun aavehet mieltäsi ahdistaa,
        niin lemmi! - ja aavehet haihtuu.
        Kun murheet sun sielusi mustaks saa,
        niin lemmi! - ja iloks ne vaihtuu.
        Ja jos sua häpäisee vihamies,
        niin lemmellä katko sen kaunan ies
        ja katso, hän kasvonsa kääntää pois
        kuin itse hän hävennyt ois.

        Kuka taitavi lempeä vastustaa?
        Ketä voita ei lemmen kieli?
        Sitä kuulee taivas ja kuulee maa
        ja ilma ja ihmismieli.
        Kas, povet se aukovi paatuneet,
        se rungot nostavi maatuneet
        ja kutovi lehtihin, kukkasiin
        ja uusihin unelmiin.

        En näe minäkään mitään perkeleellistä noissa säkeissä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        En ole Kuusenjuuret, kuten et sinäkään. Tiedä se, jookosteen 😂😂😂

        Tuossa aloituksessahan ei muuten ollut minulle osoitettua muu kuin ihan loppukaneetti, kaikki muu oli teille muille palstalaisille. Että ota kantaa vaan ihan vapaasti. 😉


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Tuossa aloituksessahan ei muuten ollut minulle osoitettua muu kuin ihan loppukaneetti, kaikki muu oli teille muille palstalaisille. Että ota kantaa vaan ihan vapaasti. 😉

        En näe mitään tarvetta ottaa kantaa 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        En näe mitään tarvetta ottaa kantaa 😉

        Ethän sinä ikinä! Kumpi onkaan oikeassa, tiede vai Raamattu?? Turha vastata olet jo kertonut kieltäväsi Raamatun selkeän sanan tieteesi alttarilla!!!


      • usko.vainen kirjoitti:

        En näe mitään tarvetta ottaa kantaa 😉

        Oolrait. Etkä halunnut puolustaa minua? 🤔😏🙂


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Oolrait. Etkä halunnut puolustaa minua? 🤔😏🙂

        Puolustaa 🤔?



    • Luukkaan evankeliumista muuten löytyy tällainenkin kohta: "Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu."

      • Onko sinulla jostakin huono omatunto?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko sinulla jostakin huono omatunto?

        Ei tällä hetkellä. Kui?


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Ei tällä hetkellä. Kui?

        Tuosta esille ottamstasi kohdasta.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuosta esille ottamstasi kohdasta.

        Ei. Se vain liittyi tähän aihepiiriin tässä keskustelussa.


      • Huomaatko, että kolme sormistasi osoittaa sinuun?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Huomaatko, että kolme sormistasi osoittaa sinuun?

        En ole synnitön, jos sitä tarkoitat. Tuo postaukseni ei ollut syytös kenellekään, se oli ote Raamatusta, ja kuten sanoin, liittyy tuohon hyvyyden ja pahuuden teemaan. Mikä siinä sinua niin tökkäsi?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Huomaatko, että kolme sormistasi osoittaa sinuun?

        Mistä sinä ammennat?? HYvästä vai pahasta?? Et ainakaan aidosta uskosta!!


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        En ole synnitön, jos sitä tarkoitat. Tuo postaukseni ei ollut syytös kenellekään, se oli ote Raamatusta, ja kuten sanoin, liittyy tuohon hyvyyden ja pahuuden teemaan. Mikä siinä sinua niin tökkäsi?

        En puhunut synnittömyydesrä mitään, eikä mikään Raamatun kohta todellaan töki minua 😳


      • usko.vainen kirjoitti:

        En puhunut synnittömyydesrä mitään, eikä mikään Raamatun kohta todellaan töki minua 😳

        Miksi sitten kyselet myrrysmiehiltä vinkkejä?? Eikö ennustajilta kyselyä ole sinulta kielletty!


      • usko.vainen kirjoitti:

        En puhunut synnittömyydesrä mitään, eikä mikään Raamatun kohta todellaan töki minua 😳

        Miksi siis kommentti: "Huomaatko, että kolme sormistasi osoittaa sinuun?"


      • usko.vainen kirjoitti:

        En puhunut synnittömyydesrä mitään, eikä mikään Raamatun kohta todellaan töki minua 😳

        10. Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
        11. joka lukee loitsuja, kysyy vainaja- tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
        12. Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.

        Kun kyselet niiltä kauhistuksilta!!! Olet osallinen heidän kauheuksistaan!!


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Miksi siis kommentti: "Huomaatko, että kolme sormistasi osoittaa sinuun?"

        Eikö sitten osoita😳.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö sitten osoita😳.

        Miten se liittyy tuohon kommenttiini tai tähän ketjuun? Tuntuu, että syytät minua jostain.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Miten se liittyy tuohon kommenttiini tai tähän ketjuun? Tuntuu, että syytät minua jostain.

        En syyytä. Erhän sinäkään. 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        En syyytä. Erhän sinäkään. 🤗

        En ole syyttänyt. Mitä pidit kappaleesta, johon laitoin sinulle linkin?


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        En ole syyttänyt. Mitä pidit kappaleesta, johon laitoin sinulle linkin?

        Sepä hyvä! En kuunnellut sitä kun kuuntelen muuta🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sepä hyvä! En kuunnellut sitä kun kuuntelen muuta🤗

        Ok.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Ok.

        Oli muuten hieno biisi. Usko.vainen taitaa kuunnella Kylmäkkö Kyllikkiä mielummin...




      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Oli muuten hieno biisi. Usko.vainen taitaa kuunnella Kylmäkkö Kyllikkiä mielummin...

        Makuja on niin moneksi.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Kiitos. Tämä on kaunis ja tuo lapsuuden muistot mieleen. Musiikki on voimauttavaa.

        Se on totta. Olethan hyvä.




      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Makuja on niin moneksi.

        Niinhän niitä on. Elvis on kyllä yksi suosikeistani, juuri nuo kauniit hengelliset kappaleet.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Niinhän niitä on. Elvis on kyllä yksi suosikeistani, juuri nuo kauniit hengelliset kappaleet.

        Elvis kyllä taitaa hengellisetkin kappaleet.




      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Elvis kyllä taitaa hengellisetkin kappaleet.

        Todellakin taitaa. Taitaja mikä taitaja.






      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Todella puhutteleva kappale, kiitos Flätti

        On kyllä. Olethan hyvä.





      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Hyvää yötä flätti. Kiitos tästä hetkestä, nyt on hyvä mennä nukkumaan.

        Hyvää yötä nukutaan tehokkaasti!


    • Olen vastannut sinulle Kuusenjuuret siellä toisessa ketjussa. Illalla en vielä ollut havainnut vataustasi jonka olit klo 21:00 aikoihin laittanut. Siihen vastasin toisessa ketjussa.


      --------------------------------------

      Eerikalle: Eerika, olet alkanut kirjoitella paljon kaikenlaista epäasiallista ketjuihin joissa sinulle ei edes sanotan mitään, -ymmärrän jos sinun on paha olla koska kannat sydämessäsi katkeruutta siitä että olen moittinut sinua hempeydestä.

      Se on kuitenkin ollut aiheellinen ja terveellinen sana sinulle. Enhän minä sitä poahassa tarkoituksessa ole sanonut vaan omaksi rakennukseksesi! Toivoisin ettet vaipuisi syvemmälle katkeruuteen sillä se tuhoaa sinun uskonelämääsi kun pitää kaiket illat syytää pahantahtoista ja ilkeilevää kähyä tänne. Annan ja olen kyllä antanut sinulle anteeksi kaikki solvauksesi ja väärät todistukset joita olet paljon kirjoittanut mutta oman mielentasapainosi ja hengellisen elämäsi tähden toivon että pääset yli katkeruudestasi joka sinua näyttää alati jäytävän. Minulla ei ole koskaan ollut mitään sinua vastan mutta toisin näöyttää olevan sinun laitasi?

      Muista mitä Raamattu kehoittaa: sovi jo matkalla riitakumppanisi kanssa! Sinä riitelet minua vastaan, minä en riitele sinua vastaan.

      • Huomasin. Olisit vastannut mielummin tänne kun näit vaivaa minusta ihan oman keskustelun avata. Nyt saattaa jollekin jäädä sellainen kuva, että en vastaa itselleni esitettyihin kysymyksiin. Mutta minä vastaan sinne toiseen keskusteluun, minun pitää vaan vähän miettiä vastaustani ensin, toivottavasti kärsivällisyytesi riittää odottamiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3422
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      142
      3250
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      253
      2557
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      178
      2088
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1064
    6. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      30
      980
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      918
    8. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      46
      878
    9. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      132
      827
    10. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      824
    Aihe