Kaikki foorumit on vääriä

pahaihastus

En tiedä, minne tän vuodattaisin, laitetaan nyt sitten tänne.

Olen etäsuhteessa elävä, eronnut ja lapsellinen mies. Etäsuhde on toiminut hyvin mutta, uusi etäpuolisoni vaihtoi työpaikkaa ja "pääsi" vuorotöihin. Tämä tiesi sitä, että ennestäänkin vähäinen yhteinen aika minimoitui tai korvautui lastenhoitovelvotteilla. Suhteessa mättäää moni muukin asia littyen lähinnä yhteiseen tekemiseen silloin harvoin kun aikaa olisi. En haluasi tuhlata sitä baareihin. Seksuaalisesti olemme varmaan unelmapari toisillemme, mutta siihenkin yhteinen aika on kortilla.

Sosiaalisen ihmisenä tutustun helposti ihmisiin ja tuntuu että olen pahasti ihastunut naapuriini, vaikka kerrostaloyhteisössä elellään. Me vaan törmäilemme aina, molemmat olemme ns. etäsuhteissa, mutta olemme alkeneet viettää enemmän aikaa keskenämme kuin kumppaniemme kanssa. Tai hän on jo päättänyt jättää etäkumppaninsa, mutta ne syyt eivät liity tähän tarinaan. Toki hän hakee tukea eroon minusta.

Mikä sitten mättää, go for it? No se, että tämä herttainen naapurini voisi heittämällä olla tyttäreni. Hänellä on elämä edessään ja mulla puolivälin paremmalla puolella. Kumpa olisimme jotenkin samassa elämäntilanteessa, mutta kun emme ole, elämme vaan samassa tunnetilassa ja haluamme viettää aikaa yhdessä. Seksiä emme ole koskaan harrastaneet, vaikka molemmat värisemme toisillemme, mutta aina siinä hetkessä järkevämpi osapuoli sanoo, että tää ei oo soveliasta. Eihän se olisikaan, ei todellakaan. Kun kuitenkin samassa talossa asutaan, niin on vaikea olla erossakaan,

Siis tällainen vuodatus. En odota ratkaisuhedotuksia mihinkään suuntaan, mutta teki hyvää kirjoittaa ajatuksia auki. Olen aina ihastunut räiskyviin naisiin, en tiedä miksi, metsään on mennyt ja ehkä on menevä, no liian aikaista puhua.. Tämä naapurini on niin erilainen, seesteinen, ystävällinen ja jopa uskonnollinen. Nuorempana olisin ohittanut moisen helmen. Nyt olisin kypsä, mutta jo liian kypsä :p

2

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo84

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ikä on vain numero, jos kerta kemiat toimii niin anna mennä :)

• Iines2018

Mieti oletko vain ihastunut ihastumiseen, koska oma kumppani ei paikalla...Mieti mitä hyviä puolia kumppanissasi on.
      Naapurin kanssa ikäero huomiotava, mutta ei tietenkään este jos ihastus on kestävää ja molemminpuolista. Voiko ihastuksesta tulla enempää, syvempää?
      Puhukaa toisillenne avoimesti. Kortit pöytään kaikintavoin.
      Kyllä se oikea ratkaisu löytyy kun ei kiirehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe