Kaikki foorumit on vääriä

pahaihastus

En tiedä, minne tän vuodattaisin, laitetaan nyt sitten tänne.

Olen etäsuhteessa elävä, eronnut ja lapsellinen mies. Etäsuhde on toiminut hyvin mutta, uusi etäpuolisoni vaihtoi työpaikkaa ja "pääsi" vuorotöihin. Tämä tiesi sitä, että ennestäänkin vähäinen yhteinen aika minimoitui tai korvautui lastenhoitovelvotteilla. Suhteessa mättäää moni muukin asia littyen lähinnä yhteiseen tekemiseen silloin harvoin kun aikaa olisi. En haluasi tuhlata sitä baareihin. Seksuaalisesti olemme varmaan unelmapari toisillemme, mutta siihenkin yhteinen aika on kortilla.

Sosiaalisen ihmisenä tutustun helposti ihmisiin ja tuntuu että olen pahasti ihastunut naapuriini, vaikka kerrostaloyhteisössä elellään. Me vaan törmäilemme aina, molemmat olemme ns. etäsuhteissa, mutta olemme alkeneet viettää enemmän aikaa keskenämme kuin kumppaniemme kanssa. Tai hän on jo päättänyt jättää etäkumppaninsa, mutta ne syyt eivät liity tähän tarinaan. Toki hän hakee tukea eroon minusta.

Mikä sitten mättää, go for it? No se, että tämä herttainen naapurini voisi heittämällä olla tyttäreni. Hänellä on elämä edessään ja mulla puolivälin paremmalla puolella. Kumpa olisimme jotenkin samassa elämäntilanteessa, mutta kun emme ole, elämme vaan samassa tunnetilassa ja haluamme viettää aikaa yhdessä. Seksiä emme ole koskaan harrastaneet, vaikka molemmat värisemme toisillemme, mutta aina siinä hetkessä järkevämpi osapuoli sanoo, että tää ei oo soveliasta. Eihän se olisikaan, ei todellakaan. Kun kuitenkin samassa talossa asutaan, niin on vaikea olla erossakaan,

Siis tällainen vuodatus. En odota ratkaisuhedotuksia mihinkään suuntaan, mutta teki hyvää kirjoittaa ajatuksia auki. Olen aina ihastunut räiskyviin naisiin, en tiedä miksi, metsään on mennyt ja ehkä on menevä, no liian aikaista puhua.. Tämä naapurini on niin erilainen, seesteinen, ystävällinen ja jopa uskonnollinen. Nuorempana olisin ohittanut moisen helmen. Nyt olisin kypsä, mutta jo liian kypsä :p

2

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo84

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ikä on vain numero, jos kerta kemiat toimii niin anna mennä :)

• Iines2018

Mieti oletko vain ihastunut ihastumiseen, koska oma kumppani ei paikalla...Mieti mitä hyviä puolia kumppanissasi on.
      Naapurin kanssa ikäero huomiotava, mutta ei tietenkään este jos ihastus on kestävää ja molemminpuolista. Voiko ihastuksesta tulla enempää, syvempää?
      Puhukaa toisillenne avoimesti. Kortit pöytään kaikintavoin.
      Kyllä se oikea ratkaisu löytyy kun ei kiirehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      283
      2477
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      89
      1572
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      29
      1352
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      62
      1328
    5. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      57
      1316
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      76
      1233
    7. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      179
      1232
    8. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      74
      1148
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      53
      1139
    10. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      40
      1092
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (72) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja