Miehet etsii itseään nuorempia naisia

piiipoooopaaapiii

Tosiaankin on huvittava ilmiö, että 50 vuotiaista miehistä moni on rajannut hakuunsa itseään paljon nuoremmat naiset. Komeilla charmikkailla ja rikkailla toimii, mutta suurimmalla osalla on todellisuuden taju omien realiteettien ja mahdollisuuksien suhteen kadonnut tyystin. Sitten valitetaan, että mikä on kun kunnon mies ei kelpaa.
Naisilla taas 50, on kimpussa nuoret miehet, vaikka kypsä nainen etsii yleensä ikäistään seuraa. Jälleen valitetaan, että vain nuorilta miehiltä tulee seksitarjouksia, eikä kukaan oman ikäinen ole kiinnostunut. Mikä meitä viiskymppisiä vaivaa ? viidenkympin villitys varmaankin.

120

2365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekdjfhdhdkofjffh

      Kyse on siitä, että nuorella iällä tehdään töitä ja kerätään massia jotta voi kustantaa perheen perustamisen. Nuorena voi hoidella vanhempia naisia,moska niistä ei tule ongelmia kuten nuorista voi tulla.
      Kun massia on tarpeeksi, omakotitalot autot veneet mönkijät jne, on aika perustaa se perhe.
      Tarvitaan noin 30 ikäinen nainen lapsentekijäksi. Rahat ovat yleensä kasassa viisikymppisellä miehellä.

      Jos toimii niin, että perustaa nuorena perseaukisena vastuuttomalla tavalla perheen ja saa lapsia, jää kaikki yhteiskunnan maksettavaksi.

      Edellistä asetelmaa en ainakaan itse voi sietää, että omat lapset maksatetaan muilla.

      • kjhffukljgtfvjkkkj

        Lisäystä vielä että ei sietäneet myöskään ketkään akateemiset paremmantasoiset naisetkaan varatonta kolmekymppistä opiskelijaa jolla kaikki vielä kesken.


      • killukka

        Tässä suunnitelmassa on vain yksi huono puoli. Viiskymppinen on vanha isäksi. Kun lapsesi on yliopppilas, olet jo seitsämkymppinen vaari. Jos oikein huonosti käy, kasvat jo koiranputkea kirkkomaalla. Nuori tarvitsee muutakin kuin massia. omakotitalot autot veneet mönkijät jne. ruostuu ja lahoaa pikkuhiljaa pois.


      • killukka

        Edelliseen lisättäköön vielä että, sinä et ole akateemisesti koulutettu. Sen näkee kirjoitusvirheistäsi ja tyylistä kirjoittaa.


      • sydämensivistys

        Akateeminen koulutus ei tarkoita, että olisi parempi ihminen.


      • tupatulviiRichardii
        killukka kirjoitti:

        Tässä suunnitelmassa on vain yksi huono puoli. Viiskymppinen on vanha isäksi. Kun lapsesi on yliopppilas, olet jo seitsämkymppinen vaari. Jos oikein huonosti käy, kasvat jo koiranputkea kirkkomaalla. Nuori tarvitsee muutakin kuin massia. omakotitalot autot veneet mönkijät jne. ruostuu ja lahoaa pikkuhiljaa pois.

        Richard Gere tuli 5 kypäisenä isäksi vai oliko ylikin- Se on vain yksi harvinainen poikkeus kun verraten SUOMEN TREFFIT24 ON SUORASTAAN YLITSEVUOTAVA NÄISTÄ Richard Gerestä jopa toisille kaksi. Eli ei ole Suomalaisilla tytöillä hätä päivää varallisuuden puoleen, maalailkoot talousanalyytikot kauhukuvia mut niin turhaan niin turhaan


      • tupatulviiRichardii

        TARTUKAA VIHDOIN 20-30 VUOTIAAT NAISET AINUTKERTAISEEN TILAISUUTEENNE JO TÄNÄÄN, MIKSI PILATA ELÄMÄ BULLSHITillä, SIIS OTTAKAA TREFFIT24fi IKIOMA USKOLLINEN VARAKAS KYVYKÄS MONITAITOINEN SUOMALAINEN Richard Gere JA TIEDÄTTE MITÄ ON ELÄMÄ OLLESSA SIIS HYVIN TOIMEEN TULEVA NAINEN.


      • jhgffhjbvccvnkkh
        killukka kirjoitti:

        Edelliseen lisättäköön vielä että, sinä et ole akateemisesti koulutettu. Sen näkee kirjoitusvirheistäsi ja tyylistä kirjoittaa.

        Tai sitten kaikki eivät jaksa typovirheitään ja tajunnanvirtaansa jäsennellä, kas kun tämä on vain likaviemäri "suoli24". Ei sen enempää.


      • Simsa_labim
        kjhffukljgtfvjkkkj kirjoitti:

        Lisäystä vielä että ei sietäneet myöskään ketkään akateemiset paremmantasoiset naisetkaan varatonta kolmekymppistä opiskelijaa jolla kaikki vielä kesken.

        Tai kyllä paljon nuorempien jo väitellytkin voi olla kiinnostunut paljon vanhemmasta miehestä. Ei kaikkien miesten ajatusmaailma ole köyhtynyt, vaikka ikää olisi karttunut jo reilusti yli 50 vuotta.


      • JiiPirinen
        killukka kirjoitti:

        Tässä suunnitelmassa on vain yksi huono puoli. Viiskymppinen on vanha isäksi. Kun lapsesi on yliopppilas, olet jo seitsämkymppinen vaari. Jos oikein huonosti käy, kasvat jo koiranputkea kirkkomaalla. Nuori tarvitsee muutakin kuin massia. omakotitalot autot veneet mönkijät jne. ruostuu ja lahoaa pikkuhiljaa pois.

        Älä nyt. Sauli on jo paljon paljon vanhempi....


      • Luettu
        sydämensivistys kirjoitti:

        Akateeminen koulutus ei tarkoita, että olisi parempi ihminen.

        Kyllä se sitä tarkoittaa et osaa oikein kirjoittaa.


      • Aijjjaaa
        Luettu kirjoitti:

        Kyllä se sitä tarkoittaa et osaa oikein kirjoittaa.

        Osanee jos haluaa


      • 48nainen
        killukka kirjoitti:

        Edelliseen lisättäköön vielä että, sinä et ole akateemisesti koulutettu. Sen näkee kirjoitusvirheistäsi ja tyylistä kirjoittaa.

        Veikkaan että tyyppi on lääkäri, ja kotikielensä Ruotsi. Lääkäreiden ilmaisutapa on ollut aikatavoin ylläolevan kaltaista, mitä saneluja on joskus tullut oltua purkamassa ja puhtaiksi kirjoittamassa. Tosin ko henkilö provoilee käyttämällä sanontoja "massi" jne


      • regissööri
        48nainen kirjoitti:

        Veikkaan että tyyppi on lääkäri, ja kotikielensä Ruotsi. Lääkäreiden ilmaisutapa on ollut aikatavoin ylläolevan kaltaista, mitä saneluja on joskus tullut oltua purkamassa ja puhtaiksi kirjoittamassa. Tosin ko henkilö provoilee käyttämällä sanontoja "massi" jne

        Mitä se lääkäri siihen tekee, kun on muutoin asiaa. Luulisi 48 vuotiaan naisenkin ymmärtävän.
        Niitä lapsia ei vain ole tullut mieleenkään hankkia perseaukisena toisten elätettäväksi tässä suomalaisessa systeemissä viime vuosikymmeninä, jos rahaa ei ole aiemmin ollut.
        Monilla asia on kääntynyt tämän suuntaiseksi naisiakaan toki unohtamatta.
        Lääkäreitä tuskin yhteiskunnan elätteinä tämä ongelma on eniten koskenut. Tuskin on työttömyys edes vaivannut kansanedustajien palkannousukierteen vaivaamassa elämässä.


    • totuuskomissioz

      50v miehenä haen nuoria naisia koska en koe ikäistäni naista seksuaalisesti kiinnostavana ja oma libido on kuitenkin melkoisen korkea.

      Taloudellisessa mielessäkään en tarvitse kumppania vaan kykenen maksamaan jääkaappini sisällön, asumisen yms. itsekin, eli taloudellista pakkoa ei ole.

      Koska saan. Koska löytyy alle kolmekymppisiä partnereita sekä puhtaasti seksusuhteisiin että elämänkumppaneiksi, mitä nyt milloinkin hakee.

      • Ullapullatar

        Tarinasi kertoo eniten omasta henkisestä tasostasi, tuskin muusta. Oon havainnut että tietyt miehet (ja myös naiset) eivät kestä omaa vanhenemistaan ja yrittävät "palata" menneeseen nuoren (seksi)kumppanin kautta. Biologiaa ei voi kuitenkaan kieltää, yrittää toki saa ja voi.


      • ceciliax

        Joo, et vaan ole löytänyt naista, jolla oma seksuaalisuus ja itsetunto kunnossa. He tuskin ovat sinun seurassasi.


      • totuuskomissioz
        Ullapullatar kirjoitti:

        Tarinasi kertoo eniten omasta henkisestä tasostasi, tuskin muusta. Oon havainnut että tietyt miehet (ja myös naiset) eivät kestä omaa vanhenemistaan ja yrittävät "palata" menneeseen nuoren (seksi)kumppanin kautta. Biologiaa ei voi kuitenkaan kieltää, yrittää toki saa ja voi.

        denial on ihan normaali reaktio ja kertoo sinusta paljon. Kuitenkaan faktat eivät siitä muutu mihinkään, esimerkiksi 23v nainen voi olla vahvempi, kypsempi ja älykkäämpi kuin viisikymppinen. Toki elämänkokemusta ei oke yhtä paljon mutta kukapa täyttäisi kaikki mahdolliset aspektit. Sen sijaan nuoressa naisessa on monta hyvää puolta.


      • ettäsillai
        Ullapullatar kirjoitti:

        Tarinasi kertoo eniten omasta henkisestä tasostasi, tuskin muusta. Oon havainnut että tietyt miehet (ja myös naiset) eivät kestä omaa vanhenemistaan ja yrittävät "palata" menneeseen nuoren (seksi)kumppanin kautta. Biologiaa ei voi kuitenkaan kieltää, yrittää toki saa ja voi.

        Joo, yrittää saa ja voi.
        Pahasti näen viimeistään monien ikäisteni yli 55 vuotiaiden muuttuneen tosi vanhoiksi ajatuksineen, käytöksineen ja muutenkin kuin henkiseltä kunnoltaan. Toki eivät monet niin vetreitä ajatuksia omaavia ole olleet teini-iän jälkeenkään.


      • Ullapullatar kirjoitti:

        Tarinasi kertoo eniten omasta henkisestä tasostasi, tuskin muusta. Oon havainnut että tietyt miehet (ja myös naiset) eivät kestä omaa vanhenemistaan ja yrittävät "palata" menneeseen nuoren (seksi)kumppanin kautta. Biologiaa ei voi kuitenkaan kieltää, yrittää toki saa ja voi.

        Niin totta..ehkä vielä 10v menee ikäerossa ,mutta 20v jo liikaa....Ihminen vanhenee ja rapistuu vaikka laittais kilon botoxia naamaan..Tuskin 30v pitää useimmiten 55v kulahtanutta ukkoa seksikkäänä...nuoremmat komeammat miehet ajaa ohi ja vanha ukko jää tunkiolle...ehkä pönkitetään omaa itsetuntoa..Olen tyytyväinen oman ikäiseen kumppaniin..ystäväpiiri ja elämäntilanne samanlaiset..


      • eksilepsias
        Bäbsy kirjoitti:

        Niin totta..ehkä vielä 10v menee ikäerossa ,mutta 20v jo liikaa....Ihminen vanhenee ja rapistuu vaikka laittais kilon botoxia naamaan..Tuskin 30v pitää useimmiten 55v kulahtanutta ukkoa seksikkäänä...nuoremmat komeammat miehet ajaa ohi ja vanha ukko jää tunkiolle...ehkä pönkitetään omaa itsetuntoa..Olen tyytyväinen oman ikäiseen kumppaniin..ystäväpiiri ja elämäntilanne samanlaiset..

        Kyllä niitä kulahtaneita ukkoja on vielä nykyäänkin nuoremmissain. Osa kulahteneempia jo 35 iässä kuin isänsä.
        Sitten kun on ollut uhkana diabetekset ja verenpaineet, niin aletaan laihduttelemaan.
        Ulkomuistista suomalainen mies painaa 7 kilon ylipainoisena noin 86 kiloa. Laihduttamisvaraa olisi parikymmentä kiloa naisien vastaavasta puhumattakaan.
        Tuskin se botox nuorena säilyneiden miesten harrastus on, jos edes tuommoiseen kerkeäisivät. Nuoruuden jälkeen ei vain ole juostu lahopäisinä lauman mukana suohon.


      • eksilepsias
        Bäbsy kirjoitti:

        Niin totta..ehkä vielä 10v menee ikäerossa ,mutta 20v jo liikaa....Ihminen vanhenee ja rapistuu vaikka laittais kilon botoxia naamaan..Tuskin 30v pitää useimmiten 55v kulahtanutta ukkoa seksikkäänä...nuoremmat komeammat miehet ajaa ohi ja vanha ukko jää tunkiolle...ehkä pönkitetään omaa itsetuntoa..Olen tyytyväinen oman ikäiseen kumppaniin..ystäväpiiri ja elämäntilanne samanlaiset..

        Sitten vielä mitä olen kuullut onnettomien deittipalstojen kautta nettideittikumppania hakevilta on tuo nuorten hernekeppien pituus, kun niissä yleisesti esitetään vaatimuksia. Nuoret hernekepit ovat liian pitkiä.
        Pieni osuus toki noiden deittisaittien kautta johtaa tulokseen. Prosentit ovat olleet täälläkin. Olisko reilut alle (40%) puolet nettikumppaneista niiden kautta niille, jotka eivät osaa muutoin nettideittikumppania löytää.
        Nuoremmat eivät niihin niin mieluusti koske.


      • Anonyymi
        totuuskomissioz kirjoitti:

        denial on ihan normaali reaktio ja kertoo sinusta paljon. Kuitenkaan faktat eivät siitä muutu mihinkään, esimerkiksi 23v nainen voi olla vahvempi, kypsempi ja älykkäämpi kuin viisikymppinen. Toki elämänkokemusta ei oke yhtä paljon mutta kukapa täyttäisi kaikki mahdolliset aspektit. Sen sijaan nuoressa naisessa on monta hyvää puolta.

        Samaa mieltä 🙏 ja hyvinkin useesti näin on 🙏 vanhemmat naiset on jo niin katkeroituneita sekä hyvin hukassa etsimässä menentettyä nuoruutta, ei toki läheskään aina näin, mutta valitettavan paljon tähän on törmännyt 🙏


    • vapaavalintainen

      On myös saman ikäisistä kiinnostuneita 40-50-vuotiaita, joten antaa jokaisen etsiä sen ikäistä, mitä mieli tekee.

    • Tahvo53

      Jaa, 53 vuotiaana en todellakaan etsi tai sekannu kolmekymppisiin tyttöihin. Vanhin tytär on juuri tuon ikäinen ja ei ei ei,,,ei todellakaan. Säännöllisen epäsäännöllisesti kun käyn bändikeikkoja katsomassa niin jostain syystä kolmekymppiset tytöt kyllä lähestyvät, juttuserana ihan ok mutta muuten ei kiinnosta sitten vähääkään. Eiköhän se pääasiassa ole niin että pitäis löytää jokseenin samanikistä seuraa seurustelumielessä, on sitten samankaltaisia kokemuksia ja ajatuksia.

      • elämänkokemuksetplussaa

        Olen samaa mieltä siitä että jokseenkin samanikäinen on paras vaihtoehto.


      • Ei_minulle_kiitos

        Totta mitä Tahvo53 sanoo. Itse olen 51 v nainen. Kyllähän noita pojan koltiaisia olisi, mutta kun niiden kanssa ei voi puhua mistään itselle tärkeästä tai omaan nuoruuteen liittyvästä asiasta, kun olivat vielä silloin leikki-ikäisiä. Kyllähän ne seksiin kelpaa, kun jaksavat peuhata, mutta se henkinen puoli jää kyllä niin navan alapuolelle.

        Katselin miesten profiileija, siis omanikäisten. Ihan ok miehiä tuntuvat olevan. Parin 50 miehen kohdalla leuka loksahti, kun heillä oli näitä pieniä lapsia. Toisella miehellä oli 4 v ja toisella 7 v lapsi. Tuli mieleen, että onko nämä lapset tehty nuorten vaimojen kanssa, sillä tuskin tavallinen nainen enää päälle 45 vuotiaana uutta kierrosta tekee (näillä miehillä on siis päälle 20 v lapsiakin). Itseäni ei kyllä kiinnosta miehet, joilla on alle 15 v vuotiaita lapsia, vaikka mies kuinka oli mukava.


      • Tahvo53

        Jep, tätä on ilmassa. Tunnen monta 50 vuotiasta miestä jolla pieniä lapsia, ei oikein jaksa ymmärtää. Minä en missään nimessä tekisi lapsia enää tässä iässä kun kerran olen nykyiset saanut kasvatettua ja ovat jo omillaan. Nyt on aikaa omille jutuille ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka vastaan tulisi joskus joku nainen joka olisi enmmän kun pelkästää "kiva" koska olen itsekin enemmän. Olen myös hyväksynyt sen vaihtoehdon että näin ei käy ja se on ihan ok vaihtoehto sekin. Sen lupasin että en naamaani näytä ns. nettideitti sivustoilla ja sen lupauksen todella pisdän.


      • Ei_minulle_kiitos
        Tahvo53 kirjoitti:

        Jep, tätä on ilmassa. Tunnen monta 50 vuotiasta miestä jolla pieniä lapsia, ei oikein jaksa ymmärtää. Minä en missään nimessä tekisi lapsia enää tässä iässä kun kerran olen nykyiset saanut kasvatettua ja ovat jo omillaan. Nyt on aikaa omille jutuille ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka vastaan tulisi joskus joku nainen joka olisi enmmän kun pelkästää "kiva" koska olen itsekin enemmän. Olen myös hyväksynyt sen vaihtoehdon että näin ei käy ja se on ihan ok vaihtoehto sekin. Sen lupasin että en naamaani näytä ns. nettideitti sivustoilla ja sen lupauksen todella pisdän.

        Itsellä ei myöskään kuvaa koskaan ole ollut. Jos ei mieheltä löydy rohkeutta ja pientä "hulluutta" lähteä kanssani treffeille ilman kuvaa, niin anti olla. Kertoo vain ihmisen pinnallisuudesta. Oikeastaan toivon ettei kuvaa olisi, niin ei tulisi ennakko-odotuksia.

        Olin pitkässä suhteessa mieheen, jonka kanssa en varmaan olisi aloittanut mitään jos olisin kaverin kuvan nähnyt. Naamat vastakkain mitä upein ihminen. Hänessä ei ollut mitään sitä miesihannetta josta pidän. Suhde kaatu välimatkan.

        Miksi olet hyväksynyt sen, ettet löydä sopivaa naista rinnallesi? Itseäni hiukan häirittee, että minusta tulee ihminen, joka ei tunnista sopivaa miestä vaikka hän edessäni seisoisi.


      • Tahvo52

        Tietysti vanha klisee että "on hyvä olla näinkin". Tosisassa minä olen mikä olen ja kuka olen, minua ei enää voi muuttaa koska haluan olla juuri sellainen kuin olen...se on osa personallisuuttani. Olen hyväksynyt nykytilan oikeastaan vain sen takia että ei vaan jaksa kiinnostaa enkä tee yhtään mitään asian eteen. Juridisesti olen ollut vapaa jo kaksi vuotta ja henkisesti neljä, tiedät varmaan mitä tarkoitan.

        Olen yltiösosiaalinen minkä kanavoin pitkälti työhön ja ystäviin/lapsiini ja muun ajan nautin pitkälti yksinolosta, yksinolosta ei kuitenkaan tule sellaista tunnetta että olisin yksinäinen. Voin aivan hyvin mennä leffaan, lenkille, syömään, jne jne yksin eikä se ole mikään iso juttu minulle.
        Ystävät toki hiukan "painostavat" että eikö olisi jo aika parisuhteelle mutta vastaus on nyt toistaiseksi aina sama...kun ei kiinnosta. Ei ole kyse siitä että olisin niin rajoittunut että en löytäisi itselleni sellaista, omaan hyvät vuorovaikutustaidot ja en nyt ilmeisesti ole ihan rumimmasta päästä ja en todellakaan ole ns. kusipää. Elämän asiat ovat muutenkin hyvällä mallilla ja näin pitääkin olla tämän ikäisenä.
        Noh, eihän sitä koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan, sen näkee sitten.


      • Ei_minulle_kiitos

        Itselläni ei myöskään ongelmana tehdä asioita yksin. Ongelmaks tullut viimeaikoina seksin ja läheisyyden kaipuu. Joskus kaipuu on niin kova, että todellakin voisin napata miehen mistä vaan, jotta saisin kaipuuni tyydytetyksi :) Tämän kun saisin jotenkin hoidettua kuntoon, niin elämä olisi ihan OK :)


      • Tahvo52

        No totta puhut, eipä tuosta lähesyyden tarpeen tunteesta varmaan koskaan kokonaan pääse eroon ja miksi pitäisikään. Enemmän huolestuisin jos ei sitä tulisi, varma merkki tunnekylmyydestä. Seksi on sitten monimutkaisempi asia, sitä kyllä saa mutta jos ei ole tunteita mukana niin minä en ainakaan saa siitä juuri mitään. Tästä syystä en harrasta ns. ons:eja mutta kukin tekee miten parhaaksi tekee.


      • Ei_minulle_kiitos
        Tahvo52 kirjoitti:

        No totta puhut, eipä tuosta lähesyyden tarpeen tunteesta varmaan koskaan kokonaan pääse eroon ja miksi pitäisikään. Enemmän huolestuisin jos ei sitä tulisi, varma merkki tunnekylmyydestä. Seksi on sitten monimutkaisempi asia, sitä kyllä saa mutta jos ei ole tunteita mukana niin minä en ainakaan saa siitä juuri mitään. Tästä syystä en harrasta ns. ons:eja mutta kukin tekee miten parhaaksi tekee.

        Varmaan juuri tässä vaiheessa moni nainen"sortuu" koiran hankintaan, että saa edes jotain halata ja paijata. No, onneksi itse en sitä tee, kun muistan vieläkin erittäin hyvin, mitä koiran omistaminen oli.

        Kummallisesti sitä tunnetta tarvitsee seksiin. Voi kun vois vaan käntää sen vaihteen pois itsestään ja nauttia siitä mitä saa.


      • Tahvo53

        Tuo koiran hankkiminen on niin totta. Niitä pieniä fifejä hankitaan kun ei enää muuta ole ja koko elämä pyörii sitten koiruuden ympärillä ja ehdoilla. Onneksi itse olen allergikko niin näihin tapauksiin ei tule tutustuttua. Omassa tuttavapiirissä jopa tapauksia missä se koira on korkeammassa asemassa kuin oma puoliso...eipä tähänkään ole juurikaan lisättävää.


      • Anonyymi
        Tahvo53 kirjoitti:

        Jep, tätä on ilmassa. Tunnen monta 50 vuotiasta miestä jolla pieniä lapsia, ei oikein jaksa ymmärtää. Minä en missään nimessä tekisi lapsia enää tässä iässä kun kerran olen nykyiset saanut kasvatettua ja ovat jo omillaan. Nyt on aikaa omille jutuille ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka vastaan tulisi joskus joku nainen joka olisi enmmän kun pelkästää "kiva" koska olen itsekin enemmän. Olen myös hyväksynyt sen vaihtoehdon että näin ei käy ja se on ihan ok vaihtoehto sekin. Sen lupasin että en naamaani näytä ns. nettideitti sivustoilla ja sen lupauksen todella pisdän.

        Voi luoja miten jyrkkää tekstiä! Eihän nyt ole kuitenkaan väärin jos muut toimii toisin, vai mitä Tahvo ☝️


    • sugargrandpa

      Tuttavapiirissä on kaksi varakasta lähellä 50v-ikää olevaa lapsetonta miestä. Molemmilla takana pitkät liitot ja eronneet 2-3v sitten. Pyörittävät monia naisia yhtaikaa ja nimenomaan itseään 20v nuoremmat naiset kiinnostaa. Ja naisia kiinnostaa raha.
      Minusta kertoo miehen huonosta itsetunnosta, jos naiset vaihtuvat jatkuvasti. Ikäero sinänsä ei ole merkittävin tekijä, vaan aina paremman hakeminen.
      On kyllä niinkin päin tuttavissa, että nainen on miestään reilusti vanhempi. Nämäkin liitot ovat kestäneet, kuten samaa ikäluokkaa olevilla tutuilla.

      Miettiikö oikeasti joku 50v pappa, että nuori nainen haluaa lapsia? Vai onko siinä vaiheessa jälleen aika vaihtaa toiseen?

      • gkljtihiengpjhtepje

        >Miettiikö oikeasti joku 50v pappa, että nuori nainen haluaa lapsia? Vai onko siinä vaiheessa jälleen aika vaihtaa toiseen?<

        Kaikki 50 V eivät ole "pappoja". Kysymyksesi jättää epäselväksi, että tarkoitatko, että siinä vaiheessa olisi miehen aika vaihtaa naista, jos nainen ilmaisee haluavansa lapsia?
        (Kun mies oli vain "pitämässä hauskaa")

        Vai tarkoitatko, että miettiikö 50 vuotias mies todella, että nuori nainen haluaa lapsia, koska nuori nainen ei todellakaan halua lapsia, vaan "nuori" nainen haluaa rellestää ja paneskella ympäri kyliä, jotta saa "elää sitä omaakin elämäänsä" ja saa kokemuksia?

        Omalla kohdallani ainakin se lapsienteko mahdollisuus on se tärkein pointti.


      • Riiiiiiiiiiiii

        Mulla on kohta kuuskymppinen sukulainen, jolla alle 10-vuotias lapsi entisen nuoremman kumppanin kanssa. Mies on sinänsä menestyjä, mutta ei kukaan pidä tuota lasta minään sulkana hattuun. Kaikki luulevat miestä lapsen isoisäksi.


    • nelkytnainen

      Oman ikäinen on paras seurustelukaveri. Ja onneksi moni mieskin sen ymmärtää. Nelikymppinen nainen saa huomiota 30-50-v miehiltä. Treffipyyntöjä riittää...

    • daavid47

      Nyt tosissaan 50 v naiset: Kiinnostaako seksi vielä? Yhen kanssa juuri olin yhteydessä viestein päivittäin puhelimitse mutta kun mainitsin seksin, loppui yhteys siihen, profiilissani lukee selvästi että seksi kiinnostaa, osaavatko 50 v naiset vielä lukea vai onko näkökyky jo hämärtynyt liikaa?
      Meni mielenkiinto 50 naisiin taas joksikin aikaa.

      Nuoremmillä naisilla on sentään vielä haluja erotiikkaan, siksi ne kiinnostaa, vanhemmatkin naiset näyttävät hyvältä ulkoisesti jos huolehtivat itsestään joten siitä ei ole kiinni, vain haluista.

      • piipoopaaa

        Seksi kiinnostaa kiinnostavan kumppanin kanssa.


      • dlfly

        Tottakai, sama molemminpuolin, mielenkiinnoton nainen ei saa kalua nousemaan ylös oli minkä ikäinen tahansa mutta hiipuuko innostus miten paljon esim: 10 v taaksepäin.


      • mirriam

        Olin muutaman viikon 51v miehen kanssa viesteissä ja kännyllä puhuen tekemisissä. Kun alkoi kertoa omista värkeistään ja seksileluistaan. loppui kiinnostus. Älkää noin tehkö.

        Ajoitus oli täysin väärä ainakin minun kohdallani. Haluan miehestä paljon muutakin kuin seksiä. Innostavan miehen kanssa sitä on hyvinkin usein.


      • nainen_50plus

        Auts, mikä kysymys! Miksi 50 naista ei seksi kiinnostaisi siinä missä samanikäistä miestäkin? En voi sitten millään ymmärtää tätä miesten ajatusmaailmaa, että yli viisikymmpinen nainen on jo seksuaalisesti kykenemätön mihinkään. Ongelmaksi muodostuu vain se, että tässä iässä haluaisi suhteelta muutakin kuin vain seksiä. Ehkä se on niin (korjatkaa, jos olen väärässä), että samanikäiset miehet eivät ole kykeneviä muuhun kuin fyysiseen suhteeseen.


      • Ei_minulle_kiitos

        Itseäni kyllä kiinnostaa. En ymmärrä miksi viidenkympin rajapyykki on niin kummallinen asia. Olen ollut seurustelusuhteessa mieheen, joka tarvitsi Viagraa, jotta seiso. Ei se minua häirinnyt, häntä enemmänkin. Tärkeintähän tässä pitäisi olla, että jokainen löytää itselleen sen sopivan kumppanin. Vaikeatahan on, koska historiaa on paljon takana. Itselläni ihminen itsessään on tärkeä, ei pelkkä seksi, vaikka tällä hetkellä seksisuhde onkin ok, jotta saisin hetkellisen läheisyydentarpeeni tyydytettyä.


      • fiksumies99

        Seksi EI ole tärkein asia suhteessa.

        Mutta, jos se seksi puuttuu kokonaan, niin sellaisen naisen kanssa en halua suhdetta.

        Tästä syystä moni mies karttaa jo vaihdevuosi-iän ohittaneita naisia.

        Kas kun monella naisella seksihalut kuolevat kokonaan, kun vaihdevuodet alkavat.

        Sen ymmärrän, että moni nainen kaikkoaa asiattomista seksikommenteista.

        Mutta jos mies esittää kysymyksen: Jos menemme naimisiin, kuuluuko avioliittoon (50v iän jälkeenkin) myös seksiä - jos nainen tästä kaikkoaa, sellainen kuivap*mppi joutaa mennäkin - ei sellaisesta ole vaimoksi.

        Siksi muuten itsekin päätin ottaa yli 10 v nuoremman vaimon - kun monella naisella seksihalut kuolevat vaihdevuosien alkamiseen.

        On siis ihan selkeä biologinen syy, miksi (muut kuin ehkä nuorimmat) miehet haluavat itseään nuorempia naisia.

        JOS nainen haluaa samanikäisen miehen, paras neuvoni on:

        Aloita se haku jo teini-ikäisenä (jos vanhemmat ei liikaa taistele vastaan) tai viimeistään, kun täytät 18v.

        Nainen: Jos aloitat tositarkoituksella puolison haun vasta, kun täytät 30v (tai pahimmassa tapauksessa vieläkin myöhemmin) niin varaudu siihen, että joko jäät ikisinkuksi tai vaihtoehtoisesti joudut tyytymään huomattavasti omaa tasoasi heikompitasoiseen mieheen.

        Ikävä kyllä HARVA suominainen on riittävän fiksu tajutakseen em. tosiasiat.

        Olen elämäni aikana tavannut PALJON 18-25v naisia, ja valitettavan yleinen ajattelutapa em. ikäisten naisten keskuudessa on "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Juuri tuo asenne naisissa on kaiken parisuhdeasioihin liittyvän pahan alku ja juuri.
        Olisi jo muutenkin, mutta vieläkin enemmän siitä syystä, että em. asenteen omaavat naiset usein harrastavat seksiä (ilman ehkäisyä) omasta mielestään tasokkaiden miesten kanssa, mutta todennäköinen seuraus on tietenkin juuri se, minkä jokainen täysijärkinen aikuinen tajuaakin: nämä naiset päätyvät yhden yön suhteen takia yksinhuoltajaäideiksi.

        ja yh -äiti on juuri se, mitä en ole koskaan kelpuuttanut vaimokseni, ja aivan samoin toimii minun lisäkseni moni muukin fiksu mies.

        Uskoisin, että miehistä vain tyhmimpien joukkoon kuuluvat ottavat vaimokseen yh -äidin.

        Tätä kannattaisi ns. k*llkarusellista nauttivien naisten ajatella ENNEN kuin päätyvät yh -äidiksi.

        Tuossa yh -äitiydessä kun kaikki ovat häviäjiä (paitsi näiden pelimiesten geenit).
        Mutta ei se pelimies (useiden eri naisten kanssa tehdyistä) lapsistaan välitä, ainakaan yhtään enempää kuin laki vaatii (jos siis isyys selviää ja johtaa elatusmaksuihin).


      • nainen_50plus
        fiksumies99 kirjoitti:

        Seksi EI ole tärkein asia suhteessa.

        Mutta, jos se seksi puuttuu kokonaan, niin sellaisen naisen kanssa en halua suhdetta.

        Tästä syystä moni mies karttaa jo vaihdevuosi-iän ohittaneita naisia.

        Kas kun monella naisella seksihalut kuolevat kokonaan, kun vaihdevuodet alkavat.

        Sen ymmärrän, että moni nainen kaikkoaa asiattomista seksikommenteista.

        Mutta jos mies esittää kysymyksen: Jos menemme naimisiin, kuuluuko avioliittoon (50v iän jälkeenkin) myös seksiä - jos nainen tästä kaikkoaa, sellainen kuivap*mppi joutaa mennäkin - ei sellaisesta ole vaimoksi.

        Siksi muuten itsekin päätin ottaa yli 10 v nuoremman vaimon - kun monella naisella seksihalut kuolevat vaihdevuosien alkamiseen.

        On siis ihan selkeä biologinen syy, miksi (muut kuin ehkä nuorimmat) miehet haluavat itseään nuorempia naisia.

        JOS nainen haluaa samanikäisen miehen, paras neuvoni on:

        Aloita se haku jo teini-ikäisenä (jos vanhemmat ei liikaa taistele vastaan) tai viimeistään, kun täytät 18v.

        Nainen: Jos aloitat tositarkoituksella puolison haun vasta, kun täytät 30v (tai pahimmassa tapauksessa vieläkin myöhemmin) niin varaudu siihen, että joko jäät ikisinkuksi tai vaihtoehtoisesti joudut tyytymään huomattavasti omaa tasoasi heikompitasoiseen mieheen.

        Ikävä kyllä HARVA suominainen on riittävän fiksu tajutakseen em. tosiasiat.

        Olen elämäni aikana tavannut PALJON 18-25v naisia, ja valitettavan yleinen ajattelutapa em. ikäisten naisten keskuudessa on "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Juuri tuo asenne naisissa on kaiken parisuhdeasioihin liittyvän pahan alku ja juuri.
        Olisi jo muutenkin, mutta vieläkin enemmän siitä syystä, että em. asenteen omaavat naiset usein harrastavat seksiä (ilman ehkäisyä) omasta mielestään tasokkaiden miesten kanssa, mutta todennäköinen seuraus on tietenkin juuri se, minkä jokainen täysijärkinen aikuinen tajuaakin: nämä naiset päätyvät yhden yön suhteen takia yksinhuoltajaäideiksi.

        ja yh -äiti on juuri se, mitä en ole koskaan kelpuuttanut vaimokseni, ja aivan samoin toimii minun lisäkseni moni muukin fiksu mies.

        Uskoisin, että miehistä vain tyhmimpien joukkoon kuuluvat ottavat vaimokseen yh -äidin.

        Tätä kannattaisi ns. k*llkarusellista nauttivien naisten ajatella ENNEN kuin päätyvät yh -äidiksi.

        Tuossa yh -äitiydessä kun kaikki ovat häviäjiä (paitsi näiden pelimiesten geenit).
        Mutta ei se pelimies (useiden eri naisten kanssa tehdyistä) lapsistaan välitä, ainakaan yhtään enempää kuin laki vaatii (jos siis isyys selviää ja johtaa elatusmaksuihin).

        fiksumies99, nikkisi ei kuvasta sinua alkuunkaan. Kuinka monta vaihdevuosi-iän ylittänyttä naista tunnet (muita kuin äitisi) ja kuinka monen seksihaluihin olet perehtynyt?

        Tiesitkö, että yh-äidinkin lapset kasvavat, tulevat täysi-ikäisiksi? Tiesitkö, että on myös yh-isiä? Onko heidänkin kohdallaan mielestäsi niin, että "naisista vain tyhmimpien joukkoon kuuluvat ottavat miehekseen yh-isän"?

        Voidaan myös miettiä, miksi nainen päätyy yksinhuoltajaksi. Yksi syy on tuollaiset fiksumiehet...


      • jhoituepenpj
        fiksumies99 kirjoitti:

        Seksi EI ole tärkein asia suhteessa.

        Mutta, jos se seksi puuttuu kokonaan, niin sellaisen naisen kanssa en halua suhdetta.

        Tästä syystä moni mies karttaa jo vaihdevuosi-iän ohittaneita naisia.

        Kas kun monella naisella seksihalut kuolevat kokonaan, kun vaihdevuodet alkavat.

        Sen ymmärrän, että moni nainen kaikkoaa asiattomista seksikommenteista.

        Mutta jos mies esittää kysymyksen: Jos menemme naimisiin, kuuluuko avioliittoon (50v iän jälkeenkin) myös seksiä - jos nainen tästä kaikkoaa, sellainen kuivap*mppi joutaa mennäkin - ei sellaisesta ole vaimoksi.

        Siksi muuten itsekin päätin ottaa yli 10 v nuoremman vaimon - kun monella naisella seksihalut kuolevat vaihdevuosien alkamiseen.

        On siis ihan selkeä biologinen syy, miksi (muut kuin ehkä nuorimmat) miehet haluavat itseään nuorempia naisia.

        JOS nainen haluaa samanikäisen miehen, paras neuvoni on:

        Aloita se haku jo teini-ikäisenä (jos vanhemmat ei liikaa taistele vastaan) tai viimeistään, kun täytät 18v.

        Nainen: Jos aloitat tositarkoituksella puolison haun vasta, kun täytät 30v (tai pahimmassa tapauksessa vieläkin myöhemmin) niin varaudu siihen, että joko jäät ikisinkuksi tai vaihtoehtoisesti joudut tyytymään huomattavasti omaa tasoasi heikompitasoiseen mieheen.

        Ikävä kyllä HARVA suominainen on riittävän fiksu tajutakseen em. tosiasiat.

        Olen elämäni aikana tavannut PALJON 18-25v naisia, ja valitettavan yleinen ajattelutapa em. ikäisten naisten keskuudessa on "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Juuri tuo asenne naisissa on kaiken parisuhdeasioihin liittyvän pahan alku ja juuri.
        Olisi jo muutenkin, mutta vieläkin enemmän siitä syystä, että em. asenteen omaavat naiset usein harrastavat seksiä (ilman ehkäisyä) omasta mielestään tasokkaiden miesten kanssa, mutta todennäköinen seuraus on tietenkin juuri se, minkä jokainen täysijärkinen aikuinen tajuaakin: nämä naiset päätyvät yhden yön suhteen takia yksinhuoltajaäideiksi.

        ja yh -äiti on juuri se, mitä en ole koskaan kelpuuttanut vaimokseni, ja aivan samoin toimii minun lisäkseni moni muukin fiksu mies.

        Uskoisin, että miehistä vain tyhmimpien joukkoon kuuluvat ottavat vaimokseen yh -äidin.

        Tätä kannattaisi ns. k*llkarusellista nauttivien naisten ajatella ENNEN kuin päätyvät yh -äidiksi.

        Tuossa yh -äitiydessä kun kaikki ovat häviäjiä (paitsi näiden pelimiesten geenit).
        Mutta ei se pelimies (useiden eri naisten kanssa tehdyistä) lapsistaan välitä, ainakaan yhtään enempää kuin laki vaatii (jos siis isyys selviää ja johtaa elatusmaksuihin).

        Loistavan pureva analyysi, ja niin täyttä totta kuin olla ja voi. Osasit pukea sanoiksi KAIKEN, jota itsekin ajattelen, nyt kun tekstisi luin. Olen samaa mieltä aivan joka kohdasta. Itsellä oli juuri tuo tilanne silloin kun olin itse 18-25, eli tapaamillani naisilla oli KAIKILLA tuo: "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Sanoivat vielä että nyt haluavat vain "bailata".


      • jmo50
        jhoituepenpj kirjoitti:

        Loistavan pureva analyysi, ja niin täyttä totta kuin olla ja voi. Osasit pukea sanoiksi KAIKEN, jota itsekin ajattelen, nyt kun tekstisi luin. Olen samaa mieltä aivan joka kohdasta. Itsellä oli juuri tuo tilanne silloin kun olin itse 18-25, eli tapaamillani naisilla oli KAIKILLA tuo: "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Sanoivat vielä että nyt haluavat vain "bailata".

        Kai ymmärrät että KAIKKI tapaamasi 18-25 v naiset yksinkertaisesti eivät olleet kiinnostuneita susta, siksi sanoivat noin.

        Yh-äideissä ei ole mitään vikaa, oon seurustellut usean yh-äidin kanssa, koskaan se asia ei ole muodostunut ongelmaksi. Huono asia on että ero koskee myös yh,n lapsia, niihin vaan kiintyy kuitenkin.

        Mistä syystä yh,t ei kertakaikkiaan käy?


      • nainen_50plus
        fiksumies99 kirjoitti:

        Seksi EI ole tärkein asia suhteessa.

        Mutta, jos se seksi puuttuu kokonaan, niin sellaisen naisen kanssa en halua suhdetta.

        Tästä syystä moni mies karttaa jo vaihdevuosi-iän ohittaneita naisia.

        Kas kun monella naisella seksihalut kuolevat kokonaan, kun vaihdevuodet alkavat.

        Sen ymmärrän, että moni nainen kaikkoaa asiattomista seksikommenteista.

        Mutta jos mies esittää kysymyksen: Jos menemme naimisiin, kuuluuko avioliittoon (50v iän jälkeenkin) myös seksiä - jos nainen tästä kaikkoaa, sellainen kuivap*mppi joutaa mennäkin - ei sellaisesta ole vaimoksi.

        Siksi muuten itsekin päätin ottaa yli 10 v nuoremman vaimon - kun monella naisella seksihalut kuolevat vaihdevuosien alkamiseen.

        On siis ihan selkeä biologinen syy, miksi (muut kuin ehkä nuorimmat) miehet haluavat itseään nuorempia naisia.

        JOS nainen haluaa samanikäisen miehen, paras neuvoni on:

        Aloita se haku jo teini-ikäisenä (jos vanhemmat ei liikaa taistele vastaan) tai viimeistään, kun täytät 18v.

        Nainen: Jos aloitat tositarkoituksella puolison haun vasta, kun täytät 30v (tai pahimmassa tapauksessa vieläkin myöhemmin) niin varaudu siihen, että joko jäät ikisinkuksi tai vaihtoehtoisesti joudut tyytymään huomattavasti omaa tasoasi heikompitasoiseen mieheen.

        Ikävä kyllä HARVA suominainen on riittävän fiksu tajutakseen em. tosiasiat.

        Olen elämäni aikana tavannut PALJON 18-25v naisia, ja valitettavan yleinen ajattelutapa em. ikäisten naisten keskuudessa on "emmä just nyt halua mitään vakavaa suhdetta, kyl se oikea tulee vastaan sit kun sen aika on".

        Juuri tuo asenne naisissa on kaiken parisuhdeasioihin liittyvän pahan alku ja juuri.
        Olisi jo muutenkin, mutta vieläkin enemmän siitä syystä, että em. asenteen omaavat naiset usein harrastavat seksiä (ilman ehkäisyä) omasta mielestään tasokkaiden miesten kanssa, mutta todennäköinen seuraus on tietenkin juuri se, minkä jokainen täysijärkinen aikuinen tajuaakin: nämä naiset päätyvät yhden yön suhteen takia yksinhuoltajaäideiksi.

        ja yh -äiti on juuri se, mitä en ole koskaan kelpuuttanut vaimokseni, ja aivan samoin toimii minun lisäkseni moni muukin fiksu mies.

        Uskoisin, että miehistä vain tyhmimpien joukkoon kuuluvat ottavat vaimokseen yh -äidin.

        Tätä kannattaisi ns. k*llkarusellista nauttivien naisten ajatella ENNEN kuin päätyvät yh -äidiksi.

        Tuossa yh -äitiydessä kun kaikki ovat häviäjiä (paitsi näiden pelimiesten geenit).
        Mutta ei se pelimies (useiden eri naisten kanssa tehdyistä) lapsistaan välitä, ainakaan yhtään enempää kuin laki vaatii (jos siis isyys selviää ja johtaa elatusmaksuihin).

        Lukiessani näitä fiksumiesten kommentteja yli viiskymppisistä naisista ja yh-äideistä tulee vaan mieleen, että miten mahtaa noilla asenteilla käydä sen 10-20 vuotta nuoremman naisparan, joka erehtyy perustamaan perhettä tuollaisen "papparaisen" kanssa? Sille ei voi mitään, mutta tämäkin ihana nuori nainen vanhenee ja tulee aikanaan vaihdevuosi-ikään. Onko fiksumiehen ajatusmaailma siihen mennessä muuttunut? Tuskin. Siinä vaiheessa, 7kymppisenä (toinen jalka haudassa) aletaan sitten vonkaamaan niitä 5kymppisiä naisia (kyllä, on kokemusta, ei kiitos).


    • Tahvo53

      No ei saa yleistää, eihän nyt kaikki miehet voi ääliöitä olla. Sitä en kyllä oikein jaksa ymmärtää että heti alussa aletaan vonkaamaan seksiä ja mahdollisesti vielä törkeällä tavalla. Kannattaisi ehkä tutustua ensin....toisaalta onhan se hyvä selvittää alussa kiinnostaako enää seksi. Enemmän on kyse siitä miten tämän asian ilmaisee, ei luulisi olevan vaikea rasti. En oikein jaksa uskoa että 50 hakee pelkästään ons...mutta mistäpä minä mitään tiedän

    • Elovenanainen

      Olen 50v nainen ja haen parisuhdetta, joka perustuu rakkauteen. Ammatilla ja harrastuksilla ei ole merkitystä, kunhan tulee taloudellisesti toimeen ja tekee rehellistä työtä. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta, samoin henkinen kohtaaminen. Minusta ne kuuluvatkin tiiviisti yhteen.

      Aika moni ikäiseni mies hakee pelkkää seksisuhdetta, etenkin pitkästä liitosta eronneet. Sellaiset ei kiinnosta.

      • kgjpehjeppmbpekeåk

        Mitä jos mies on yötyössä, ja aina pitää nukkua aamusta kun tulee töistä about kuudeksi aamulla kotiin, puoleenpäivään tai suunnilleen klo 06-13(-14) välisenä aikana? Jotta voi taas mennä yöksi töihin. Haittaako sellainen ammatti kuitenkin, vai ei?


      • Tuo50vnainen
        kgjpehjeppmbpekeåk kirjoitti:

        Mitä jos mies on yötyössä, ja aina pitää nukkua aamusta kun tulee töistä about kuudeksi aamulla kotiin, puoleenpäivään tai suunnilleen klo 06-13(-14) välisenä aikana? Jotta voi taas mennä yöksi töihin. Haittaako sellainen ammatti kuitenkin, vai ei?

        Teen itsekin vuorotyötä. Olin avioliitossa yrittäjän kanssa ja tämä oli töissä 7/7 usein klo 6-22.
        Ei haittaa, jos muuten asiat kunnossa. Haittaisi, jos mies kotona makaava työtä karttava kotipotilas.
        Kun ikää on jo näin monta vuosikymmentä ja ei ole enää lapsia kotona, parisuhde muotoutuu aivan eri lähtökohdista kuin nuorena perhettä perustaessa.


    • mieluumminyksin

      Aika hyviä kommentteja oli tähän toisella sivustolla. Moni 30-40v nainen on saanut lapsensa kouluikään tai jopa teineiksi ja sitten joku 40-50v mies vasta havahtuu, että voisi olla omiakin lapsia. Tai jopa 50v miehellä on vielä pieniä lapsia ja sitten haetaan nuorta naista, jolla omat lapset jo hyvällä mallilla.
      Vielä 40-45v mies menisi uudeksi isäksi ensi kertaa, mutta 50v on jo ehdottomasti siitä junasta pois. Tai jopa seurustelukumppaniksikin. Lähelle 50v oleva mies on usein ukkoontunut tai ylikorostaa esim. urheilullisuuttaan. Moni on eronnut muutamaa vuotta aiemmin ja sitten käytetään naisia vain omiin tarpeisiin aiheuttaen sydänsuruja naisille odotellessa sitä oman kullan
      löytymistä,itseä yli 20v nuorempaa naista.

      • abcdefghijklmnopq1

        Lähelle 50v oleva mies on usein ukkoontunut tai ylikorostaa esim. urheilullisuuttaan.

        Naurattaa tämä kommentti. Eikö 50 v nainen ole akkaantunut. Lukaise samanikäisten naisten profiileja, järjestään sporttisia, nuorekkaita, liikutaan jokapäivä, harrastetaan vaikka ja mitä. Silti ylipainoisia joukossa melkoinen määrä. Käveleminen ei ole liikuntaa ja vartalon malli, normaali on usein yhtäkuin ylipaino.


      • Parantahinen

        Juu, mutta vielä suurelta osin 30-40 vuotias nainen on vasta saamassa ensimmäistä lastaan. Keskipalkkaisella taisi olla Helsingissä ensimmäisen lapsen saanti-ikä 34 vuotta.
        Avioeroista jo puolet on lapsettomia.
        Juu, mutta tuossa kertomuksessasi juuri 50-vuoden ylittäneillä miehillä parisuhteen solmiminen on vikkelintä. 20 % yksinäisten miesten osuudesta puolet solmii parisuhteen tuon jälkeen.
        Samalla tavoin kuin käppyröiden mukaan vääjäämättä aina esim. alle 25-vuotiaista naisista on vähintään 20%:lla avoliitto aina vanhemman meihen kera. Naisia on juuri tämän verran enemmän parisuhteissa noin nuorena kuin miehiä. Vapaita naisia on vielä liki 50%.
        Keskiarvona on mies aina 5.8 vuotta naista vanhempi.


    • Enoleronkeli

      Itse olen 54-vuotias ja oma haitari on aika joustava 40-65. Ikä ei ole tärkeintä, terve mieli ja ruumis ovat tärkeämmät. Kannattaa muistaa vanha sananlasku, ronkelit runkkaa.
      Alkoholistit, tupakoivat ja henkisestisairaat kierrän kaukaa - omilla pitäisi tulla toimeen, niin minäkin tulen.

      • nainen_50plus

        "Enoleronkeli", voisitko määritellä tarkemmin, mitä tarkoitat henkisesti sairailla?


      • lgjaiwurappwng
        nainen_50plus kirjoitti:

        "Enoleronkeli", voisitko määritellä tarkemmin, mitä tarkoitat henkisesti sairailla?

        Olen eri 54 vuotias, mutta itselleni henkisesti sairaat tarkoittaisi alkoholismia, huumeidenkäyttöä, milloin syynä huono lapsuus, epäonnistunut entinen liitto, tai ties mikä tekosyy.
        On kaksisuuntaista mielialahäiriötä, ja vaikka mitä muodikkaita diagnooseja, joita tietenkin kaikkien trendikkäiden pitää kohdallaan tottakai sairastaa.
        Kai joku prinsessasyndrooma ja narsismi kun pitäisi aina olla itse se maailman napa ja kaiken huomion keskipiste.
        Tahdon elää rauhassa, ja rauhallisen naisen kanssa, jolla oma henkinen tasapaino omassa olemuksessaan.


    • Ratavartija

      Mitäs kummallista tuossa on ? Kai sitä haetaan mitä tarvitaan. Nykyisin yhä useammat miehet aloittavat perheen perustamisen 45 vuotiaana ja se ei aina aivan hetkessä tapahdu. Prosentitkin on kerrottu täälläkin.
      Näissä ikäluokissa haetaan kumppanikin jo perinteisimmin nuorempien joukosta, kun 40-vuotiaalle naiselle on jo liikaa ikääkin karttunut liikaa tuohon kaiken muun länsimaalaisen (suomalaisen) hapatuksen lisäksi. Käyränkäppyrät kertovat surkeaa käppyrää yli 50-vuotiaille naisille, joiden yksineläjän osa kasvaa. Samanikäisillä miehillä parisuhteessa eläminen nousee huippuunsa. Kovin moni näistä ei ole siis juoksemassa kertaalleen eronneiden naisten perässä.
      Nuori ja freesi on tässäkin aina parempi. Vähintäänkin jos suomalaisille deittipalstoille törmää voi jo varmistua siitä.

      • Just_juu

        Sinulta on tainnut jäädä lukematta ne, missä puhutaan yksinäisten miesten yksin elämisestä ja ennen aikasista kuolemista erojen jälkeen.


      • Ratavartija
        Just_juu kirjoitti:

        Sinulta on tainnut jäädä lukematta ne, missä puhutaan yksinäisten miesten yksin elämisestä ja ennen aikasista kuolemista erojen jälkeen.

        Eronneet ovat oma asiansa. Eri asia kuin edellä kerrottu.
        Eronneilla miehillä kuitenkin menee joten kuten, mutta eivät varmasti parasta kuranttia tavaraa tuossa suhteessa. En ainakaan suosittelisi.
        Yksin elävistä naisista suurentuva osa tuossa iässä on toki eronneita naisia, mutta toki taisi olla joukossa 20% ja rapiat yksin eläneitä.


      • 87686867876878

        Salli mun nauraa!

        Just nuo 5-kymppiset, penseät änkyrät ei kenellekään kelpaa. Mulla on tuo paketti, joten näen tilanteen. Suurinta osaa ei yksikään nainen ole koskaan lähestynyt. Eivät edes maksulliset.


      • eotpyo
        87686867876878 kirjoitti:

        Salli mun nauraa!

        Just nuo 5-kymppiset, penseät änkyrät ei kenellekään kelpaa. Mulla on tuo paketti, joten näen tilanteen. Suurinta osaa ei yksikään nainen ole koskaan lähestynyt. Eivät edes maksulliset.

        Miten näet että nainen on maksullinen tai sitten ei? Kerro äkkiä, kiinnostaa.


      • Ratsumieslex
        87686867876878 kirjoitti:

        Salli mun nauraa!

        Just nuo 5-kymppiset, penseät änkyrät ei kenellekään kelpaa. Mulla on tuo paketti, joten näen tilanteen. Suurinta osaa ei yksikään nainen ole koskaan lähestynyt. Eivät edes maksulliset.

        Ei Väestöliitolta voi tilata kuin kirjapaketteja.
        Jollain deittipalstoilla etenkin tyhmine profiileineen voit törmätä penseisiin änkyrä akkoihin myös kansoittamassa niitä katoamattomana kansanvarana paikallisesti. Toisessa taas ikäluokan taakka tai asenne loistaa poissaolollaan, jos haluaa valita ja myös löytää nettideittailukumppanin muutoin jotain sivustoa käyttämällä.


    • vivihopkökpk

      Kukin tavallaan. Itse kuulun tuohon vanhat 50 yksinäiset naiset ryhmään.
      Lapset ovat omillaan ja elämäni on aika hyvällä mallilla. Matkustelen n. 4 kertaa vuodessa ulkomaille ja kesällä huitelen ympäri kaunista kotimaata. Olen onnellinen, että ei ole enää pieniä lapsia itsellä. Aikansa kutakin, nyt nautin vapaudestani. Paljon tosiaan on tarjolla ikäisiäni miehiä, joilla on aikuiset lapset ja sitten ihan pieni lapsi nuoren ex- vaimon kanssa yhteishuoltajuudella.
      Vaikka he ovat eronneet, he ovat käytännössä pallo jalassa vielä monta vuotta.
      En halua sekaantua sellaiseen, enkä jaksa enää kuunnella kirkuvia vieraita mukuloita. Siis ei kiitos ! Yksin oleminen ei ole lainkaan huonompi vaihtoehto, jos valita pitää.
      En ole luopunut kuitenkaan unelmasta, että löydän ikäiseni miehen hiekkarannalle kaselemaan auringonlaskua jonnekkin ihanan romanttiseen paikkaan. Toivoisin että miehellä olisi myös jo aikuiset lapset, jotka eivät enää rajoita matkustelua ja vapauttamme tehdä yhdessä asioita ja nauttia vapaasti toisistamme.
      Toyboyta en huoli, en sekaannu lapsiin.

    • hyväelämä2

      Olen myös vanha, 50v täytin. Kuitenkin hyväkuntoinen ja ei ylimääräistä rasvakerrosta iholla. Yli 10v nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita, itseäni se hymyilyttää. Olen vapaa, ei enää lapsia kotona, suunnittelen itse menoni.
      Heikkoina hetkinä tarve olla toisen lähellä on kuin fyysistä kipua. Päätän nukkua aamuun ja sitten on jo paremmin.
      Olen elämääni tyytyväinen, suunnittelen pieniä menoja lähitulevaisuudelle. On ystäviä, upeat lapset ja työpaikka, jossa toteutan itseäni.
      En sulje ovea rakkaudelta, mutta en etsikään sitä tietoisesti, enää. Liika toive rakkaudestakin kahlitsee.

    • hgjfhgfhgfjhgffjh

      Kun olin 17v, minulla oli 13v vanhempi poikaystävä. (kadun)

      Kun olin 22v, minulla oli 8v vanhempi mies. (kadun)

      Olin lähes 7v avoliitossa 24v vanhemman miehen kanssa. (kadun)

      Olen aina ollut kaunis, hoikka ja lapseton. Olen epävarmana "ostanut" hyväksyntää ja palvontaa vanhemmilta miehiltä. Ketään noista en ole rakastanut. Kenestäkään ei tosin ole ollut myöskään taloudellista hyötyä.

      Jos joku vanhus luulee, että nuoremmalta saa pyytetöntä rakkautta, niin ei saa. Nuori nainen haluaa aina pohjimmiltaan nuoren komean miehen. Miksi ei haluaisi?

      Jotain täällä jätetään kertomatta, jos ikäeroa on pitkälti yli 10v..

      • Niko_deemus

        Vanhuksista en tiedä, eikä tämä aloituskaan heitä koskenut. Tuskin se Saulinkaan vaimo mokomia miettii.
        Perinteinen 15 vuoden ikäerohan on aivan tavanomainen, eikä niiden liittojen kulta-aikoina ei suhteista eroiltu. Muutenkin nuori työteliäs vaimo on hyvä, eikä väsy joka ylämäessä.
        Hyvän kotikasvatuksen saaneena nuorta on helpompi opettaa.
        Aivan tunnetusti osa naisista hakee isähahmoa muutamine sivupromeluureineen, kun aiheeseen tutustuu. Ethän sinäkään näytä olleen aivan pojanklopeista kiinnostunut.
        Kyllä nuori nainenkin osaa kertoa rakkaudestaan ja syistä siihen ja mitä ylipäänsä elämässään ihailee tai mistä on kiinnostunut ja mikä siinä yhdistää.


      • yäääääääk

        Herää pahvi ! Sauli on aivan omassa kastissa. Jos sinulla on paljon rahaa ja olet komea sekä säilynyt hyvin, saat nuoren vaimon. Muutamaksi vuodeksi, ja sitten bänks ! Ajatus sinun isähahmofantasioista suorastaan ällöttää! Itse olisin nuorena naisena oksentanut ajatuksesta, että minulla olisi 15 vuotta vanhempi mies. Olin 30 kun 50 vuotias toimitusjohtajamme ( ällö vanha hikinen äijä minun näkökulmastani ) pyyteli illalliselle. En todellakaan lähtenyt ja sen seurauksena sain potkut !
        Suurin osa nuorista naisista on älykkäitä, ja itsenäisiä fiksuja naisia, jotka eivät kaipaa mitään isähahmoa kasvattamaan ja tyrannisoimaan elämäänsä. Nuoria komeita, lihaksikkaita fiksuja, viriileitä miehiä on vapaalla jalalla nuorille naisille. Aliarvioit heidän tarpeitaan ja halujaan, jos kuvittelet että heillä ei ole silmää komealle suurin piirtein oman ikäiselle nuorelle miehelle.
        - 5 vuotta on sopiva ikäero noin pääsääntöisesti. Silloin ollaan terveellä pohjalla.
        Mutta jatka sinä fantasiointiasi, älä kuitenkaan sekaannu alaikäisiin isähahmoleikeissäsi.


      • kompakysymys
        yäääääääk kirjoitti:

        Herää pahvi ! Sauli on aivan omassa kastissa. Jos sinulla on paljon rahaa ja olet komea sekä säilynyt hyvin, saat nuoren vaimon. Muutamaksi vuodeksi, ja sitten bänks ! Ajatus sinun isähahmofantasioista suorastaan ällöttää! Itse olisin nuorena naisena oksentanut ajatuksesta, että minulla olisi 15 vuotta vanhempi mies. Olin 30 kun 50 vuotias toimitusjohtajamme ( ällö vanha hikinen äijä minun näkökulmastani ) pyyteli illalliselle. En todellakaan lähtenyt ja sen seurauksena sain potkut !
        Suurin osa nuorista naisista on älykkäitä, ja itsenäisiä fiksuja naisia, jotka eivät kaipaa mitään isähahmoa kasvattamaan ja tyrannisoimaan elämäänsä. Nuoria komeita, lihaksikkaita fiksuja, viriileitä miehiä on vapaalla jalalla nuorille naisille. Aliarvioit heidän tarpeitaan ja halujaan, jos kuvittelet että heillä ei ole silmää komealle suurin piirtein oman ikäiselle nuorelle miehelle.
        - 5 vuotta on sopiva ikäero noin pääsääntöisesti. Silloin ollaan terveellä pohjalla.
        Mutta jatka sinä fantasiointiasi, älä kuitenkaan sekaannu alaikäisiin isähahmoleikeissäsi.

        Mutta tuo olikin tutkittua tietoa. Haluaa tytöt sairaanhoitajiksikin.
        Johtajasi olisi edustanut juuri oikeaa ikäluokkaa muutoin kumppaniksi.
        Tyly ikähaarukkasi aiheuttaa vain sen, että samanikäisiä (0 ero) kohti on aina yksi suhde jossa ikäero on jo 12 vuotta. Nainen aina nuorempi.
        Jos toiveesi 5 vuotta nuoremmasta miehestä toteutuisi, niin sitä kohden on aina suhde, jossa mies on jo 17 vuotta vanhempi.
        Yli 30 vuoden ikäero suhteissa toki loiventaa tuota vertailua, kun niitäkin on vertaamalla yli kaksinkertainen määrä (>3x) verrattuna vaki homo- ja lesbosuhteisiin, joista vaahdotaan suhteellisen paljonkin, mutta loistavat nettideittikeskustelussa poissa olollaan.


    • cialisss

      Jostain syystä kunnioitan miehiä, joilla on itseään 5-10v vanhempi vaimo. Heillä on itsetunto kunnossa.
      Eniten laitan painoarvoa fyysiselle terveydelle ja henkiselle tasapainolle ikään katsomatta.
      Olin avioliitossa 16v itseäni 2v vanhemman miehen kanssa, muuten suhteessa ikäeroa ei juurikaan. Samaa ikäluokkaa olevien kanssa on vaan helpoin olla.

      Jos nuoresta naisesta ja vanhasta miehestä sanotaan isähahmon tarve, niin mitä mies sitten hakee? Tytärtä vai esittelytavaraa?

      • kompakysymys

        Iän karttuessa mies hakee aina vapaata nuorempaa lisääntymiskykyistä naista kumppanikseen. Aiemmin yleisesti aloitettiin lastenteko jo alle ja yli 20-vuotiaina, kun ei niinkään käytetty ehkäisyä.
        Nettideittailun top3:een on jo laskettu nainen 32 ja mies reilut 50 . Lienee syynä tuo lastensaannin myöhästyminen ja kääntyminen yli 30 vuoden ikään.
        Muut lienee siinä Top3:ssa tyyliin rockari ja taiteilija.


      • nainen54vanha

        Totta, niitä miehiä on myös paljon, joilla on vanhempi vaimo. Rakkaus ja halu olla yhdessä ei ole mikään ikä kysymys. Terve seksuaalisuus ei lopu mieheltä eikä naiselta iän mukana. Seksi loppuu pettymyksiin, traumoihin, väkivaltaan, rakkaudettomuuteen, sairauksiin ym. Nauttikaa elämästä ja yhdessä olosta, niin nuorena kuin vanhanakin. Mielestäni se on nuoruuden salaisuus. Ulkokuori rapistuu, mutta meistä löytyy aina se tyttö tai poika sisältä, joka pitää meidät nuorena ja hyvin voivana. Ja nuoret uskokaa jo, että meillä vanhoilla on oikeasti seksielämä. Emme vain pidä siitä enää suurta meteliä😊


    • Näinkin

      Yksi näkökulma on se, että kun ottaa itseään huomattavasti vanhemman miehen, saa nainen elää ja olla miten haluaa. Vanha mies on nöyrä mies, kun kumppani on nuori ja seksikäs vaimo. Mies kyllä tietää että tulee lähtöpassit, jos puuttuu liikaa asioihin jotka eivät hänelle kuulu. Miehen itsetunto tosin saattaa joutua koetukselle. Nuori vaimo häipyy, ennen kuin joutuu omaishoitajan rooliin. Paljon on juuri näitä miehiä joilla on aikuiset lapset ja pikku nassikka, ex- vaimot ja aikuisten lasten lapset. Vaari ja isä siis samalla kertaa.
      Ei siinä paljon uuteen suhteeseen ole aikaa, jos meinaa jälkikasvua kunnialla huolehtia ennen kuin joutuu hautaan.

      • hisrjesphgbljb

        Toimii näkökulmallasi, jos mies on perse-aukinen. Varakas mies joka mahdollistaa nuorelle vaimolleen komeat puitteet, autot alle, kesänviettoa huvijahdilla, mökkeilyä, kivoja retkiä, jne.
        Kun naisella on nuo kaikki menetettävänä, on tilanne aika tasan.
        Ei mies ole mikään nöyristelijä.
        Jos on varaton mies, ei edes ota mitään naisia elätettäväkseen.
        Jos on varakas mies, on naisen oltava suu supussa ja käyttäydyttävä korrektisti, tai ainakin minun maailmastani lentää omilleen kuin leppäkeihäs.
        Lähtö tilavasta omakotitalosta yksiöön kerrostaloon, kulkeminen busseilla, ja ostaa itse omat ruokansa ja hoitaa kulunsa ei liene kovin houkuttelevaa naiselle, joka on tottunut jo parempaan.
        Puntit ovat tasan. (Niin kauan kun mies ei tarvitse mainitsemaasi "vanhustenhuoltoa", mutta vanhustenhuollon tarpeeseen voi olla aikaa kymmeniä vuosia, ja toisaalta eivät liitot edes kestä kymmeniä vuosia edes saman ikäisillä, joten mitä väliä?. Sen kun pitää hauskaa ja viihtyy keskenään, kun vain kerran täällä eletään kuitenkin.)


      • totuuskomissioz

        Pitää paikkansa vain jos miehenä oley tehnyt avioehtosopimuksen oikein. Ei silti poista sitä että vaimosi voi eron jälkeen vieroittaa lapsesi isästään ja kerätä melkoisua summia elareina.


    • äijäenergiaa

      Ei pidä miehiä syyttää, se johtuu luonnon omista periaatteista sekä miehen ja naisen biologiasta. Miehet on ikimuinaisista ajoista toimineet näin. 50v mies on kuin eläinlauman alfauros, joka vetää kaikki naaraat puoleensa. Varsinkin jos alfauroksella on rahaa ja valtaa.

      • ppkpkkpk

        Totta! näitä suomalaisia alfauroksia on treffipalstat pullollaan ;-) on mistä valita, vähän niin kuin Bilteman postimyyntikuvastossa. .


    • hugfgtf

      Niin niitä laumasta poistettuja alfauroksia...........niinku eläinmaailmassa:)

    • emmanuelle111

      Kävin treffeillä kahden eri 50v täyttäneen miehen kanssa. Molemmat varakkaita, lapsettomia miehiä. Jotain outoa tavallaan molemmissa; toinen jotenkin epävakaa, pisin parisuhde koko elämän aikana 2v. Toisella oli kaksi pitkää liittoa takana, mutta kovin lapsellinen ikäisekseen.

      Ei vaan vakuuttanut millään tavalla.

      • Ilarius

        Jos olet jo liian vakavamielinen kolmenkympin (?) lähestyessä, kun muut täällä syyttävät ukkoutumisesta jo tuossa iässä.
        Ja mitähän mieltä ehdokkaat olivat sinusta nettideittailun kuluessa ?


      • kpiö899

        Jos 50 v mies oli lapsellinen sun mielestä niin olit sitten jo liian vanha hänelle. Miehen kuuluisi treffailla paljon nuorempia naisia, olisko 30 v ikäinen mitään? :)

        Varakkaita siis vain etsit..


    • indirax

      Samat miehet hakevat naista vuodesta toiseen ja usealla saitilla. Miksi? Eikö ne 20v nuoremmat sitten kiinnostukaan..

      • Toivotontapaus_

        Hakevat sitten väärillä saiteilla, jos varsinkin nettideittejä tarkoitat. Tai eivät munia samassa korissa säilytä. Tai sitten juuri tuo 20 v. on liian vähän yli 50-kymppisille nettideittailun aloitusta harkitsevalle.
        Itsellä oli hölmöllä surkastuneella Suomi24 joku profiili ennen kuin nyt poistin, mutta ennen tätä kun katsoin niin vapaammat ikätoiveet oli juuri tuosta nuoremmilla. Nyt siellä oli muutoin kahdessa viikossa kirjautuneita profiileja sama määrä kuin aiemmin kuvallisia kirjautuneita.
        Koko roskaa oli tulos tuolta, mutta epäilemättä kaikki reaalisemmat yhteydet yli 20 vuotta nuoremmilta yli vuosi sitten.
        Muualla vaan lykästi paremmin.


      • totuuskomissioz

        "Samat miehet hakevat naista vuodesta toiseen ja usealla saitilla. Miksi? Eikö ne 20v nuoremmat sitten kiinnostukaan.."

        Hyvin harvoin jos koskaan nettisaitin haku (jos tarkoitetaan pannukakkua, suolea, alastonta, okc jne. pl. Tinder) johtaa siihen että nainen tekee aloitteen ja päädytään panolle. Kun se ilmoitus ei kuitenkaan maksa mitään niin olkoon siellä.

        Me 40 ja 50 hyväkuosiset ja kaikin tavoin kunnostautuneet miehet saamme sitä mitä kukakin haluaa parhaiten livetapaamisten kautta, spontaanisti siellä missä kulloinkin sattuu liikkumaan.

        Siksi maailmamme eivät kohtaa kurpan kanssa, paitsi äärimmäisen epätodennäköisissä tapaamisissa, silloin kun kurppa on erittäin hyvägeeninen ja joku meistä liikkuu hyvägeenisen kurpan tytär käsipuolessa kohdaten sattumoisisin tyttären äiti.


      • rokelitrunkatkoon
        totuuskomissioz kirjoitti:

        "Samat miehet hakevat naista vuodesta toiseen ja usealla saitilla. Miksi? Eikö ne 20v nuoremmat sitten kiinnostukaan.."

        Hyvin harvoin jos koskaan nettisaitin haku (jos tarkoitetaan pannukakkua, suolea, alastonta, okc jne. pl. Tinder) johtaa siihen että nainen tekee aloitteen ja päädytään panolle. Kun se ilmoitus ei kuitenkaan maksa mitään niin olkoon siellä.

        Me 40 ja 50 hyväkuosiset ja kaikin tavoin kunnostautuneet miehet saamme sitä mitä kukakin haluaa parhaiten livetapaamisten kautta, spontaanisti siellä missä kulloinkin sattuu liikkumaan.

        Siksi maailmamme eivät kohtaa kurpan kanssa, paitsi äärimmäisen epätodennäköisissä tapaamisissa, silloin kun kurppa on erittäin hyvägeeninen ja joku meistä liikkuu hyvägeenisen kurpan tytär käsipuolessa kohdaten sattumoisisin tyttären äiti.

        Tollaset "nuorekkaat" lerppupapat saa mitään edes omanikäsiltään!


      • totuuskomissioz

        Ei se ole sinulta pois :)


      • tarpeetonlisä
        rokelitrunkatkoon kirjoitti:

        Tollaset "nuorekkaat" lerppupapat saa mitään edes omanikäsiltään!

        Jos tarkoitat samanikäisillä tavanomaista 6 vuotta nuorempia, niin ei tulisi mieleenkään. Etenkin kun paikallisia deittipalstoja katsoo. niin en usko viisarin värähtävänkään, kun on sen verran rasvaista riutunutta lihaa tai miten sen ottaakaan.
        Kavereina sitkeämmät tai teräksisemmät toki ovat joskus miehisemmissä hommissa, mutta tuntuvat ymmärtävän, että naisystäväni ovat eri vuosikymmeniltä. Mutta muuten osaavat pullistella, kun mukaan ovat päässeet. En tarkoita mitään tavanomaista panssarivaunulla hirvijahtia.


      • Sininsenpillerinhuumaa

        Ote novellista Harmaakarhu.... Vapisevin käsin hän käänsi viagrapurkin kannen kiinni ja alkoi kirjoittamaan tekstiä, joka meni näin.... 50 vee kurppapappa etsii nuorta ja kaunista naista. Tulethan sulostuttamaan elämäni ehtoota. Rohkeasti tytöt viestittelemään. Vastaukset paikallislehden konttoriin nimimerkille: Sininen unesi.


      • imelda1
        totuuskomissioz kirjoitti:

        "Samat miehet hakevat naista vuodesta toiseen ja usealla saitilla. Miksi? Eikö ne 20v nuoremmat sitten kiinnostukaan.."

        Hyvin harvoin jos koskaan nettisaitin haku (jos tarkoitetaan pannukakkua, suolea, alastonta, okc jne. pl. Tinder) johtaa siihen että nainen tekee aloitteen ja päädytään panolle. Kun se ilmoitus ei kuitenkaan maksa mitään niin olkoon siellä.

        Me 40 ja 50 hyväkuosiset ja kaikin tavoin kunnostautuneet miehet saamme sitä mitä kukakin haluaa parhaiten livetapaamisten kautta, spontaanisti siellä missä kulloinkin sattuu liikkumaan.

        Siksi maailmamme eivät kohtaa kurpan kanssa, paitsi äärimmäisen epätodennäköisissä tapaamisissa, silloin kun kurppa on erittäin hyvägeeninen ja joku meistä liikkuu hyvägeenisen kurpan tytär käsipuolessa kohdaten sattumoisisin tyttären äiti.

        Ja sitten heräsit ja ei se kurppakaan halunnut jäädä aamuun saakka.


      • kompakysymys

        Juu, kurpan tytär on sentään pari viikkoa ekoilla treffeillä ennenkuin palaa pidemmäksi aikaa. Sitten kurppakin haluaa tutustua pikaisesti.


    • signesofia

      Kävin deittisivulla ja mietin taas miesten hakua. Etsitään itseä 20v nuorempaa naista. Hyi olkoon. Muutenkin kovin pinnallista on miesten toiveet.

    • HyväntahtoinenHölmö

      Voisiko olla myös toisin päin, ainakin itse kokenut tällaisia tilanteita 50 ikäisenä miehenä. Olenko sitten nuorekas olemukseltani?

      • kompakysymys

        Itseenkin ovat aina nuoremmat itse ottaneet yhtyettä ja lopulta ihmetellyt miten nuoria loppujen lopuksi ovatkin.
        Vielä joskus jos deittipalstallla oletusraja oli 32 vuotta, niin noin 30 -vuotiaat kävivät tirkistelemässä mikseivät he käy. Toki 26 vuotiaan kaveriselitys pidemmäksi viestittelyssä muuttui, että hän on rakastunut.
        Tuo oli kuitenkin vasta alkua, kun ei ollut totuttautunut tosiasiaan.


    • Plpkpkpkpk

      Jokainen normaali mies hakee mahdollisimman nuorta naista.

      • mpkökpk

        Sinä et voi sintä tietää, mitä kukakin hakee. Vain sinä haet mahdollismman nuorta naista.


      • komppaan
        mpkökpk kirjoitti:

        Sinä et voi sintä tietää, mitä kukakin hakee. Vain sinä haet mahdollismman nuorta naista.

        Tämän topicin aloittaja hölmönä kyllä ihmettelee, että yleisesti haetaan. Lienee lukenut enrmmänkin miesten profiileja, joissa on erikseen lieviä ikätoiveita.
        Itse laajensin joskus hakuni jopa vain muutaman vuoden nuorempiin turhaan.


    • En ymmärrä,miks vanhat 50v papat olettaa,että naisen seksuaalisuus häviää 40 myötä?? Ei pidä paikkaansa,itse olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja seksikäs nainen...paikat pysyneet urheilun myötä timminä..eikä kaikki nuoremmatkaan ole seksissä aktiivisia...Deittipalstoilla nuoret suhteessa olevat miehet hakevat sen takii salaista.seksiseuraa...YKSILÖITÄ OLLAAN KAIKKI,EIKÄ SEN TAKII VOI YLEISTÄÄ IÄN PERUSTEELLA.

      • yfcggcgcgcgcgc

        kyllä se häviää, naisen seksuaalisuus nimittäin. Ainakin näin miehen näkökulmasta. Varmaan nainen kokee toisin mutta kun me miehet ja meidän munat sen kuitenkin meidän miesten mielestä päättää


      • villavillaa

        En tiedä miksi sitten ikähaarukkasi aika alapäässä miehen pitäisi olla jo pappa. Se ei oikein kielenkäyttösi osin sovi nuorille miehille.
        Hyvä että yksilöllisenä ymmärrät samoissa lauseissa, että joillain mummoutuminen alkaa viimeistään ennen jo tuota ikää, kun sen voi jo lukea löysän laiskoine tai jyrkkine toiveineen deittipalstojen toiveista ja kuvista, jos sellaisia foorumeita joutuu käyttämään.


      • kinijininib

        Etkö ymmärrä tuon edellisen viestin sisältöä ? Naisen seksuaalisuus tarkoittaa naisen seksuaalisuutta, hänen OMASTA lähtökohdastaan, ei sinun näkökulmasta. Nainen voi harrastaa sooloseksiä, tai jos oman ikäisilleen papparaisille ei enää seksuaalisessa mielessä kelpaa, monet nuoret miehet auttaa tässä seksin puutteessa enemmän kuin mielellään. Samoin kuin teillä vanhoilla miehillä. Sooloseksiä tai seksinhaku päälle treffipalstalle, niin hukutte noiden nuorten naisten tapaamispyyntöihin...
        Te miehet ? ketkä te miehet ? sinäkö omasta mielestäsi edustat kaikkia ikäisiäsi miehiä tässä mielipiteessä ? Sinä ja sinun tavalla ajattelevat miehet ja munat tai mulkut, saavat kernaasti ajatella juuri noin. Tuo näkökulma viestii ressukasta sovinistista, joka alistamalla ja ikärasismilla pyrkii vielä nostamaan omaa hiipuvaa ja harmaantuvaa minäkuvaansa. Eikö tuo ole jo vähän vanhanaikaista ajattelua ? Lopuksi, käy vilkaisemassa peiliin, mitä näet ?


      • yfcggcgcgcgcgc
        kinijininib kirjoitti:

        Etkö ymmärrä tuon edellisen viestin sisältöä ? Naisen seksuaalisuus tarkoittaa naisen seksuaalisuutta, hänen OMASTA lähtökohdastaan, ei sinun näkökulmasta. Nainen voi harrastaa sooloseksiä, tai jos oman ikäisilleen papparaisille ei enää seksuaalisessa mielessä kelpaa, monet nuoret miehet auttaa tässä seksin puutteessa enemmän kuin mielellään. Samoin kuin teillä vanhoilla miehillä. Sooloseksiä tai seksinhaku päälle treffipalstalle, niin hukutte noiden nuorten naisten tapaamispyyntöihin...
        Te miehet ? ketkä te miehet ? sinäkö omasta mielestäsi edustat kaikkia ikäisiäsi miehiä tässä mielipiteessä ? Sinä ja sinun tavalla ajattelevat miehet ja munat tai mulkut, saavat kernaasti ajatella juuri noin. Tuo näkökulma viestii ressukasta sovinistista, joka alistamalla ja ikärasismilla pyrkii vielä nostamaan omaa hiipuvaa ja harmaantuvaa minäkuvaansa. Eikö tuo ole jo vähän vanhanaikaista ajattelua ? Lopuksi, käy vilkaisemassa peiliin, mitä näet ?

        Ei tässä mitään alisteta, faktan toteaminen ettei vaihdevuosilla rullavaa mummelia, siis yli nelikymppistä, voi pitää seksuaalisesti houkuttelevana, ei ole mitään sovinismia.

        Siksi olenkin nuorempien kanssa ja tarjontaa piisaa enemmän kuin tässä. elämässä kerkiää, haluaa tai viitsii.


      • nainen_50plus
        yfcggcgcgcgcgc kirjoitti:

        Ei tässä mitään alisteta, faktan toteaminen ettei vaihdevuosilla rullavaa mummelia, siis yli nelikymppistä, voi pitää seksuaalisesti houkuttelevana, ei ole mitään sovinismia.

        Siksi olenkin nuorempien kanssa ja tarjontaa piisaa enemmän kuin tässä. elämässä kerkiää, haluaa tai viitsii.

        No ohoh, nyt jo 40 nainen on vaihdevuosi-ikäinen mummeli???!!!

        On se vaan ihanaa, kun sulla riittää nuoria naisia jonoksi asti. Nauti nyt siitä, kun vielä voit.


      • jjgkvkgkhhkkhkkhhkhk

        voihan se olla että nainen jonka vartalo oli läskin ja sellun runtelema jo kakskymppisenä riippurintoineen ei tajua mitä naisen vartalolle tapahtuu vuosina 35-45


      • Ratsumieslex
        kinijininib kirjoitti:

        Etkö ymmärrä tuon edellisen viestin sisältöä ? Naisen seksuaalisuus tarkoittaa naisen seksuaalisuutta, hänen OMASTA lähtökohdastaan, ei sinun näkökulmasta. Nainen voi harrastaa sooloseksiä, tai jos oman ikäisilleen papparaisille ei enää seksuaalisessa mielessä kelpaa, monet nuoret miehet auttaa tässä seksin puutteessa enemmän kuin mielellään. Samoin kuin teillä vanhoilla miehillä. Sooloseksiä tai seksinhaku päälle treffipalstalle, niin hukutte noiden nuorten naisten tapaamispyyntöihin...
        Te miehet ? ketkä te miehet ? sinäkö omasta mielestäsi edustat kaikkia ikäisiäsi miehiä tässä mielipiteessä ? Sinä ja sinun tavalla ajattelevat miehet ja munat tai mulkut, saavat kernaasti ajatella juuri noin. Tuo näkökulma viestii ressukasta sovinistista, joka alistamalla ja ikärasismilla pyrkii vielä nostamaan omaa hiipuvaa ja harmaantuvaa minäkuvaansa. Eikö tuo ole jo vähän vanhanaikaista ajattelua ? Lopuksi, käy vilkaisemassa peiliin, mitä näet ?

        Ei se naisen seksuaalisuus omasta lähtökohdasta siinä mitään tai ketään auta ja miksi sitä pitää korostaa kaiken muun unohtaen. Käytöksestä, elämäntavoista ja asenteista ilman mitään vaatimuslistoja voisi vaikkapa ajattelun aloittaa.
        Kyllä noissa tässä tarkoitetuissa ollaan varmasti aivan elämänkumppania hakemassa eikä vain mitään hetken huvia.


      • eiläskiävieläkään
        jjgkvkgkhhkkhkkhhkhk kirjoitti:

        voihan se olla että nainen jonka vartalo oli läskin ja sellun runtelema jo kakskymppisenä riippurintoineen ei tajua mitä naisen vartalolle tapahtuu vuosina 35-45

        Tuolla ikää alkaa papparaisilla lerppua eikä hommat onnistu enää niinkun ehkä nuorempana, ja se ei parane vaikkei läskejä oiskaan (valtaosalla on).


      • hflhowailh
        eiläskiävieläkään kirjoitti:

        Tuolla ikää alkaa papparaisilla lerppua eikä hommat onnistu enää niinkun ehkä nuorempana, ja se ei parane vaikkei läskejä oiskaan (valtaosalla on).

        Omalla kohdallani ikä 54 ja en ole papparainen. Joudun vetää hanskaan sellaisen kolme kertaa päivässä, koska kolme vuotta itseäni iäkkäämpi nainen ei ole ollut seksistä kiinnostunut vuosikausiin. Vieraisiin ei ole viitsinyt mennä, joten kai pitäisi yksinkertaisesti vaihtaa nuorempaan.


      • Palermo62
        eiläskiävieläkään kirjoitti:

        Tuolla ikää alkaa papparaisilla lerppua eikä hommat onnistu enää niinkun ehkä nuorempana, ja se ei parane vaikkei läskejä oiskaan (valtaosalla on).

        Mitäs sitten jos 35-45 ikäisillä papparaisilla alkaa lerppua ja syynä on vaikkapa jo ikääntyvä liian vanha kumppani.
        Nuori kumppani voi tässäkin auttaa ja muutokseen voi päätyä myöhemminkin, kun haluaa muutosta elämäänsä viisastuneena. Sitähän sinäkin voit sitten vaikka vanhentuneena päivitellä Suomi24 sivuilla. Unohtaa ei kannata toki, että ei sillä nuoremmallakaan se yksilöllinen seksuaalisuus tarvitse olla minään pääasiana toivottavasti.


      • eisiitäkiinni
        Palermo62 kirjoitti:

        Mitäs sitten jos 35-45 ikäisillä papparaisilla alkaa lerppua ja syynä on vaikkapa jo ikääntyvä liian vanha kumppani.
        Nuori kumppani voi tässäkin auttaa ja muutokseen voi päätyä myöhemminkin, kun haluaa muutosta elämäänsä viisastuneena. Sitähän sinäkin voit sitten vaikka vanhentuneena päivitellä Suomi24 sivuilla. Unohtaa ei kannata toki, että ei sillä nuoremmallakaan se yksilöllinen seksuaalisuus tarvitse olla minään pääasiana toivottavasti.

        On noihin papparaisiin tullu joskus nuorempana hairahdettua ja ongelmat näyttäs alkavan juuri siinä 40 iässä. Sen sijaan nuorilla viriileillä jätkillä seisoo aina valmiina vanhemman kurpankin edessä. Sen sijaan jos naisella on kostumisongelmia, liukasteetkin on keksitty. Mutta mites saada lerppa toimiin jos ei auta edes siniset pilleritkään. Siinä mielessä biologia on miehiä kohtaan armottomampi.


    • sdgsdgs

      Ketähän mun pitäisi sitten tässä pian keski-ikäisenä oikein hakea, jos nuoret parikymppiset naiset on nöy-nöy ja vanhemmatkaan naiset ei huoli koska alkavat skitsoilemaan ikäkomplekseineen "oon niin vanha". Omanikäiseni ovat siinä pahimmassa yh-kakaralaumavaiheessa joka ei itseäni näin lapsettomana pysyttelevänä järin inspiroi.

    • Ehkä on parempi olla hakematta ja antaa aioiden vaan tapahtua.

    • oppkkbno

      Minua on kovasti askarruttanut seuraava asia: jos otan papparaisen miehekseni ja haluan vauvan niin voiko tulla raskaaksi, jos mies käyttää jotain sinisiä pillereitä ? tuleeko vain kuumaa ilmaa ja höyryä ?

      • spermapankkiin

        Miesten sperman laatu laskee ja on laskenut sukupolvesta toiseen. Ympäristömyrkkyjä on tutkittu syynä.
        Tämänkin päivän uutisista tuttuna nuorehkoja bodareita ja kuntosalipullistelijoita kannattaa välttää.
        Vanhemmalla miehellä voi olla talletettuna siittiöitä spermapankkiin.
        Nykyisin jo joka koululuokassa on yksi keinohedelmöitetty lapsi myös.


    • prinssinnakki54

      Sinistä savua tulee kuin harvasta moottorista. Raskaaksi tulet puolet lyhyemmässä ajassa normaalista 12 kuukaudesta joten se etu on sinisistä pillereistä, vauva on lisäksi siniverinen. Näin syntyy aateliset ellet vielä tiennyt.

      • kirkkovene54

        Hahaha ! eiköhän ole aika lopettää tämä viestiketju näihin ylen viisaisiin sanoihisi.


    • Bmö1

      Ihmetyttää,että miksi monet vanhatmiehet luulevat,että seksuaalisuus vähenee iän myötä? Ei se aina niin mene..itsellä vaan tarpeet lisääntyneet iän myötä.. Ihanaa,kun saa sänkyynsä nuoria viriilejä miehiä...en vanhaa ukon rohjoa huolisikaan...Nykyään naiset vaan säilyy paremmin..jotka siis harrastavat paljon liikuntaa ja terveelliset elämäntavat..Vanhat ukot aliarvioivat nuoria miehiä..jos vastakkain laitetaan nuori ja elinvoimainen mies ja vanha ylijäämä ukko..kumpi voittaa?? Eri asia,jos papsu rikas ja komea. Vakavassa suhteessa ei vaan pidemmän päälle toimi iso ikäero..fakta on,että jossain vaiheessa se alkaa näkyä..50v nainen ja 75v papsu nou nou..

      • rahaapalaaa

        Aloitus vain tuntui tarkoittavan vakavaan suhteeseen haettavan nettideittikumppanin hakutoiveita.
        Ei näissä vain ole tulluksi otettua yhtyettä, jos vaikka toinen olisi paistanut pannukakkuja, mutta kun eivät hakuehdot täsmää.


    • Anonyymi

      No jaa. Saahan ihminen hakea ihan mitä mielensä tekee. Ei mun tarvitse heidän ajatuksenjuoksuaan tajuta ja onnekseni voin itse rajata heidät pois, joten mun ei tarvitse aiheesta heidän kanssaan keskustella. Lykcka till vain jokaiselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      598
      4362
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      148
      3144
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      167
      2432
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2265
    6. 242
      1784
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe