Onkohan kukaan saanut kasvojensa ihon rauhoittumaan pelkän LV/erisan perusvoiteen käytöllä- tai ihan tavallisella perusrasvalla?
Tuntuu että kaikki erikoisvoiteet vain ärsyttävät ihoani enemmän ja enemmän koko ajan, voiko olla totta?
Kalliit ostamani kasvovoiteet ovat alkaneet melkein heti ärsyttää ihoa jollaintavalla sekä iho alkanut kuivaa!
LV perusvoide
2
3220
Vastaukset
- 9367806
Luin vähän aikaa sitten jostakin, että kyllä juuri perusvoiteella oli yksi ihminen herkän, punoittavan ja kuivankin ihon hoidetuksi kuntoon. Jou kosmetologi oli antanut ohjeet. Vesi kuivattaa ihoa, niin hän oli saanut ohjeeksi puhdistaa iho vauvan peppupyyhkeillä. Minäkin olen käyttänyt herkän ihon tuotteita, ja eivät ne ihan huonoja ole, mutta kyllä ihoni on edelleenkin aika kuiva. Olen kuitenkin alkanut lisäämään yövoiteen joukkoon pari tippaa kasvoöljyä. Se auttaa kyllä kuivuuteen. Lisäksi minäkin aloitan rasvaisen perusvoiteen käytön.
- MissDee
Käytän itse vain Erisanin täyteläistä voidetta ja iho on hyvä. Siinä on allergiatunnus. Sopii jos et ole finneihin taipuvainen, silloin pitää ottaa Erisan kosteuttava voide.
Kosteuttavan voiteiden päälle on hyvä lisätä yöksi jotain ei-tukkivaa öljyä. Aito arganöljy olisi paras, jos sellaista saa Suomesta. Hampunsiemenöljy, saflloriöljy, shea voide. Ihan perusvauvaöljykin käy, ellei ole hajustettu. (Sekaiholla pitää välttää kookospohjoaisia öljyjä sekä muita tukkivia rasvoja.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868