Kysyttäessä hän pysyy vaiti, joten on selvää, ettei hän tunnusta Raamattua ohjenuorakseen! Monta kortaa olen jo häneltä kysynyt miten hän todistaa ja hän pysyy vaiti. On selvää miksi hän tekee niin! Hän ei tunnusta Raamattua ja sen selkeää sanaa. Hiljaa pysyminen tässä asiassa on yhtä kuin sen kieltäminen ja näin hän kieltää koko Raamatun. Näin se on. Sola scriptura! Joko uskot kaiken tai et usko yhtään mitään!
Varokaa häntä sillä hän on valheveli, sarjapaaduttaja!
Kirjoittaja EvLut on Raamatun kieltävä harhauttaja
27
223
Vastaukset
Mitään harhauttelijoita täällä ei ole. Jonkun ihmisen demonisoiminen on lapsellista puuhaa. Yksi keskustelijoista EvLut on.
Hän jahtaa muita kirjoittajia vastaamaan kysymyksiinsä -- Eerikaa ja Kuusenjuuria, dogmatikos on tainnut jo lähteä pois sen takia -- mutta ei suostu vastaamaan itselleen esitettyyn yksinkertaiseen kysymykseen! Tästä on tehtävä johtopäätelmä ja se on selkeä päätelmä. Nyt minä tein tällaisen aiheen hänestä koska hän tekee vastaavia ketjuja muista kirjoittajista ahdistellakseen heitä! Mutta minä en ahdistele vaan vaikenen kunhan saan vastauksen!
- kiivailijalle
flätti kirjoitti:
Hän jahtaa muita kirjoittajia vastaamaan kysymyksiinsä -- Eerikaa ja Kuusenjuuria, dogmatikos on tainnut jo lähteä pois sen takia -- mutta ei suostu vastaamaan itselleen esitettyyn yksinkertaiseen kysymykseen! Tästä on tehtävä johtopäätelmä ja se on selkeä päätelmä. Nyt minä tein tällaisen aiheen hänestä koska hän tekee vastaavia ketjuja muista kirjoittajista ahdistellakseen heitä! Mutta minä en ahdistele vaan vaikenen kunhan saan vastauksen!
Hänen kaltaistaan Jumalan Sana kirjoittaa: Room 10
"
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle. kiivailijalle kirjoitti:
Hänen kaltaistaan Jumalan Sana kirjoittaa: Room 10
"
10:2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
10:3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.Juurikin tuollainen hän on!
flätti kirjoitti:
No huono vastaaja EvLut on, sen myönnän.
Voisiko se että EvLut ei vastaa sinulle johtua yksinkertaisesti siitä, että kukaan ei viitsi keskustella kaltaisesi sekopää trollin kanssa?
Arvelinkin että se olet sinä joka minua tuolla tavalla nimittelee! Aiemminkin! Eipä yllätä, sillä sinähän olet tiedeuskovainen judaisti teit sen jo selväksi aiemminkin! Yksinkertainen kysymys vain, katsotaan uskooko hän siihen mitä saarnaa! Minä epäilen mutta iloitsen jos hän todistaa epäilykseni vääräksi!
flätti kirjoitti:
Arvelinkin että se olet sinä joka minua tuolla tavalla nimittelee! Aiemminkin! Eipä yllätä, sillä sinähän olet tiedeuskovainen judaisti teit sen jo selväksi aiemminkin! Yksinkertainen kysymys vain, katsotaan uskooko hän siihen mitä saarnaa! Minä epäilen mutta iloitsen jos hän todistaa epäilykseni vääräksi!
En ole aiemmin nimitellyt sinua. Nyt katsoin uskaltavani tehdä sen ihan omalla nimelläni, jotta asia tulisi sinulle selväksi. Kukaan ei tahdo keskustella kanssasi, olisiko aika katsoa peiliin?
Kristitty.net kirjoitti:
En ole aiemmin nimitellyt sinua. Nyt katsoin uskaltavani tehdä sen ihan omalla nimelläni, jotta asia tulisi sinulle selväksi. Kukaan ei tahdo keskustella kanssasi, olisiko aika katsoa peiliin?
Et ole aiemmin nimitellyt mutta nyt uskallat tehdä sen omalla nimelläsi? Joopa joo! Kyllä minun kanssani keskustellaan älä vähättele, mitä näen peilistä on raitis todistus! Mitä sinä näet peilissä, tunnustautunut höyrypää? Mutta tällaista täällä näemmä on ettei ole muita uskovia täällä!
Kristitty.net kirjoitti:
Ja sinähän opetat että Raamatussa on kuvainnollista kieltä ja liioittelua ja että jokaista juutalaisten lakia tulee kristittyjen noudattaa olivat ne kuinka kuvainnollisia ja liioittelua sitten tahansa paitsi että Kristuksen sovitusuhria et tunnusta! Ei sinun todistuksellasi ole painoarvoa, "Kristtitty"!
Veikkaan että EvLut on viisampi kuin minä ja yksinkertaisesti jättää vastaamatta. Se on viisasta.
Joopa joo! Että koet asiaksesi tuollaisen asiattoman ja perustelemattoman nimittelyn ja sitten sinä vain häivyt! Se on sinun todistuksesi sitten, tämä on selvä! Olet huijari, myyt makealta maistuvaa sokerivettä lääkkeenä!
flätti kirjoitti:
Joopa joo! Että koet asiaksesi tuollaisen asiattoman ja perustelemattoman nimittelyn ja sitten sinä vain häivyt! Se on sinun todistuksesi sitten, tämä on selvä! Olet huijari, myyt makealta maistuvaa sokerivettä lääkkeenä!
Hyvästi.
Kristitty.net kirjoitti:
Veikkaan että EvLut on viisampi kuin minä ja yksinkertaisesti jättää vastaamatta. Se on viisasta.
Hän pakoilee koska ei usko Raamattuun kokonaisuudessaan vaikka sitä saarnaakin muille! Olette samasta puusta veistettyjä! Se puu on lahoa!
Kristitty.net kirjoitti:
Hyvästi.
Sanot taas näin ja viimeksikin tulit takaisin kuten nytkin! Ei sinun sanasi pidä edes vettä! Saatika oikeaa todistusta!
Flätti, ymmärrän että sinua turhauttaa, kun et saa vastausta kysymyksiisi. En usko, että tämän kaltaisella aloituksella saat vastauksia myöskään. Teet nyt itse saman mistä syytät EvLutia.
Jos joku ei vastaa kysymyksiin, on siitä aika ongelmallista vetää muuta johtopäätöstä kuin että toinen ei vastaa kysymyksiin syystä tai toisesta. Minusta toisen uskon arviointi on aina hyvin ongelmallista ja erittäinkin tällaisella palstalla kirjoittelun pohjalta.
Sinä teet kyllä hyviä kysymyksiä, ehkä hiukan päällekäyvästi, mutta ymmärrän, että haluat vastauksia, mutta toista ei voi pakottaa vastaamaan. Meillä jokaisella on oikeus kysyä ja vastata ja jättää vastaamatta.Joskus se on tosi harmittavaa ja ärsyttävää, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sietää sitä. Tai tietenkin myös lähteä pois.
On aina kurja, että joku poistuu, kun kokee tulleensa kohdelluksi huonosti tai mikä syy kenelläkin nyt on. Keskustelupalstat vaativat valitettavasti aika vahvaa persoonaa, että jaksaa taistella tilasta ja oikeudesta olla ja kirjoitella, kaikki eivät omaa sellaista persoonaa, eikä kaikkia edes kovin kauaa jaksa kiinnostaa jatkuva riita milloin mistäkin aiheesta.
Mutta onhan meillä kuitenkin niitä ihania sanan vaihtojakin, jotka tuovat paljon hyvää mieltä kuten meidän eilinen loppuillan sanailu. Se lämmitti mieltä ja oli helppo mennä rauhallisesti nukkumaan. Kiitos siitä vielä sinulle ja nimimerkille Kuusenjuuret.Minä jään odottamaan vastausta! Joko hän todistaa siitä mitä saarnaa tai sitten jatkaa saarnaamista siitä mitä ei todista! Se että hän välttelee minua kertoo aika paljon!!
flätti kirjoitti:
Minä jään odottamaan vastausta! Joko hän todistaa siitä mitä saarnaa tai sitten jatkaa saarnaamista siitä mitä ei todista! Se että hän välttelee minua kertoo aika paljon!!
Hyvä on, odottele vaan. Voi olla , että hän vastaa, voi olla että ei vastaa, sitähän emme voi tietää. Aika sen näyttää.
Anteeksi jos loukkasin sinua kommentillani.
Kukko kiekuu!
- fsdafsda543543
Ehkä ymmärrät pikku hiljaa, että kukaan ei todellakaan viitsi leikkiä kanssasi.
Herjaaja-Leegio huutelee! Taas! Kukko kiekuu! Kolmannen kerran ja EvLut kieltäytyy todistamasta! Varokaa häntä sillä hän on harhauttaja, hän kieltää Raamatun! Paitsi silloin kun hän pönkittää sillä itseään!
- SeksikäsLenkkeilijä
Mene Kanerva ottamaan kalsarikännit ja jätä netti niille, jotka sitä osaa käyttää. Ja sano äidille terveisiä. Oli kivaa:)
- hsilis
Nyt jäi luuseri kiinni. Niin jää myös noi lehtiluuseritrollit.
Niin jäi EvLut kiinni! Ei pysty todistamaan raittiisti eikä rehdisti saatika selkeästi! Omasta harhaisuudestaan jäi kiinni!
Haloo EvLut?? Maa kutsuu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697