Kulmakarvojen hilseily

nolo_olo

Nolo vaiva, kulmakarvapohjat hilseilevät. Olen miettinyt, ajaisinko koko kulmakarvat pois. Nyt olen harjannut kulmakarvoja reippaasti karkealla harjalla ja sitten kammannut, hilse kyllä lähtee pois, eikä iho ole ärsyyntynyt, mutta hilsettä tulee uudestaan muutamassa päivässä. Risiiniöljyä laitan myös välillä yöksi.

3

3019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäratkaisusulle

      Moi, mulla oli jokunen vuosi sitten sama vaiva ja oli khyllä niin ärsyttäväkin että tiedän varsin tunteen! Mutta hei, oletko kokeillu hilse shamppoota? JOo tää voi kuulostaa tosi typerältä sun korvaan, mutta kuuluiha se munkin korvaan ku kuulin tän vinkin kaveriltani ekaa kertaa. Niin, mule itelle on toiminu hilse shamppoo todella hyvin siten, että laittaa hilse shamppoota kulmakarvoihin ja huuhtoo ne pois. Sama toimii jos hilsettä on kertynyt hiuksiin vaikka khyllä hilse shamppoo lähinnä tarkotettu hiuksiin, mutta kaverini ansiosta asia hoituikin ihan näppärästi. Suosin kokeilemaan. Huomaa että sun pitää sit käyttää sitä viikon verran, sillä jos käyttää sitä sillo tällö niin se poista jatkuvaa hilseilyä eli tarkoitan että sun täytyy käyttää viikko ja pitäs niiku olla hyvinkin pitkään tulematta hilsee kulmakarvoihi sen viikon käytön jälkeen. Toisaalta jos sulla on pitkäaikainen hilse, joka tulee niin suosin pitempääkin käyttää hilse shamppoota.

      Mutta älä kuitenkaan aja kulmakarvojasi, sillä vaikka ajaisit ne kulmakarva niin ne kasvavat takas ja niin myös hilsekkin palaa.

    • AqualanlGEL

      Itselläni tali-ihottuma tekee välillä tuota. Pesu joka pvä ja aqualan L geeli auttaa. Ei voide, vaan geeli.
      Myös huo hilseshampoo voi tuoda avun.

    • nolo_olo

      Kiitos vastauksista näin mattimyöhäsessä! Olen huomannut, että hilseily ei ole tänä talvena enää vaivannut. Ilmeisesti johtui ainakin osittain kuivuudesta, olen tehohoitanut kasvoja ja laittanut samat tuotteet kulmakarvojen päälle. Toivottavasti mokoma vaiva ei palaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe